/10
★★★★★
op 10994 beoordelingen
★★★★★
op 10994 beoordelingen
Laatste neutrale klantbeoordelingen
3/5
★★★☆☆
Goed, maar voorraadproblemen betekenen lange levertijden
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 31/08/2018
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
De voorraad op de site is niet up-to-date
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/08/2018
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Ik ontving een doos met levend fytoplankton 3 dagen nadat het was verzonden, ook al wilde ik betalen met Chronopost. Het was niet eens verpakt in polystyreen zoals de andere artikelen, wat verplicht is voor levende planten. Ik heb de hermetisch afgesloten fles niet eens geopend omdat het zo rot rook. Ik stuurde een e-mail en de meneer was beledigd en stuurde me weg. Het maakt niet uit, er zijn andere, intelligentere leveranciers.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/08/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Zoanthus.fr
Op
Hallo, bedankt voor uw vriendelijke feedback.
Zoals u al vele malen is uitgelegd, was zoanthus tot 8 augustus op vakantie (wat duidelijk werd aangekondigd op verschillende plaatsen op de site, onderaan de pagina in het rood en op alle productbladen met de woorden "verzonden op 8 augustus"). Het duurde dus geen drie dagen voordat uw bestelling van de 6e aankwam, want deze vertrok op de 9e voor levering op de 10e. Dat is 24 uur onderweg.
Wat betreft het fytoplankton is er geen probleem met een terugbetaling, de winkel hoeft de goederen alleen maar op te halen. Vriendelijke groeten Clément
Zoals u al vele malen is uitgelegd, was zoanthus tot 8 augustus op vakantie (wat duidelijk werd aangekondigd op verschillende plaatsen op de site, onderaan de pagina in het rood en op alle productbladen met de woorden "verzonden op 8 augustus"). Het duurde dus geen drie dagen voordat uw bestelling van de 6e aankwam, want deze vertrok op de 9e voor levering op de 10e. Dat is 24 uur onderweg.
Wat betreft het fytoplankton is er geen probleem met een terugbetaling, de winkel hoeft de goederen alleen maar op te halen. Vriendelijke groeten Clément
3/5
★★★☆☆
Ik heb twee Eheim dispensers besteld. De bijgeleverde pennen ontploften. In elke dispenser... op.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/07/2018
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Levering niet zo snel, geen uitleg bij de producten, welkom aanbod van 5% niet gerespecteerd, ik zou niet verlengen
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/03/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Zoanthus.fr
Op
Hallo, Bedankt voor uw mening. Ik ben zo vrij u te antwoorden omdat ik uw opmerkingen niet begrijp... Uw pakket verliet ons magazijn in minder dan 24 uur en werd binnen 2 dagen geleverd door Mondial Relay. (normale levertijd: 2/4 dagen). Voor meer dringende bestellingen zijn andere vervoerders beschikbaar. Zo ja, dan heb ik daar geen spoor van. Er staan instructies op alle verpakkingen en een meer gedetailleerde uitleg op alle online productbladen. Natuurlijk, als dat niet genoeg is, ben ik 7 dagen per week telefonisch en per e-mail bereikbaar. Voor de 5% korting op je eerste bestelling, staat alles uitgelegd op de Zoanthus website. Eerst moet je je aanmelden voor de nieuwsbrief. Vervolgens krijg je per e-mail een kortingscode toegestuurd, die je in je winkelmandje moet invoeren voordat je je bestelling plaatst.
Voor deze 3 punten vind ik uw commentaar niet terecht. Met vriendelijke groet Clément
Voor deze 3 punten vind ik uw commentaar niet terecht. Met vriendelijke groet Clément
3/5
★★★☆☆
1 doos was niet compleet. Ik heb gebeld en geschreven, en ze zouden me opsturen wat ik miste, maar ik wacht nog steeds.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/01/2018
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
We hebben producten ontvangen met beschadigde dozen: emmer waarvan het handvat ontbreekt, emmer kapot, dus geen container om de Kh...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/01/2018
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Mijn betaling via bankoverschrijving werd niet in aanmerking genomen en ik moest na 10 dagen zelf de zaak opvolgen. Zodra dit probleem was opgelost, verliep alles vlekkeloos.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/12/2017
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Slechte verpakking Testdoos onder een grondzak van 10 kg Resultaat doos explodeert
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/12/2017
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Mijn pakket kwam in een puinhoop aan, het zout voor de zoutemmer was gebroken en het product was over de hele doos verspreid.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/12/2017
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Onvolledige bestelling en beschadigde producten geen reactie van de klantenservice na mijn klacht
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/11/2017
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
De bestelling werd snel verzonden en de apparatuur was zeer goed verpakt. Het enige probleem was een productfout bij de voorbereiding van de bestelling.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/07/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Zoanthus.fr
Op
Hartelijk dank voor uw feedback.
Ik wil me nogmaals verontschuldigen voor de voorbereidingsfout op uw bestelling. De dienst na verkoop heeft uw probleem snel en onmiddellijk opgelost, en ik denk dat dat het belangrijkste is. Uw product wordt woensdag geleverd op het relaispunt. Prettige zondag. Met vriendelijke groet Clément
Ik wil me nogmaals verontschuldigen voor de voorbereidingsfout op uw bestelling. De dienst na verkoop heeft uw probleem snel en onmiddellijk opgelost, en ik denk dat dat het belangrijkste is. Uw product wordt woensdag geleverd op het relaispunt. Prettige zondag. Met vriendelijke groet Clément
3/5
★★★☆☆
Erg goed, maar het is jammer dat we geen gratis thuisbezorging hebben zoals op sommige andere sites, we moeten naar een relaispunt en afhankelijk van het tijdschema is het niet gemakkelijk om onze artikelen op te halen, maar ik zou het nog steeds aanraden, de producten zijn geweldig en de service serieus.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/05/2017
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Betekent,,, zoöplankton moet koel bewaard worden, waarom stuur je een zending op vrijdag, wetende dat de levering in het gunstigste geval op maandag zal plaatsvinden, in mijn geval op dinsdag ....? 5 dagen in een depot, (het kan beter).
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/04/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Zoanthus.fr
Op
Hallo, bedankt voor uw mening. Maar ik wil je toch graag vertellen dat Seachem Zooplankton nooit in de koelkast bewaard moet worden voordat je het opent. Het product is op geen enkele manier veranderd tijdens het transport. Dus ik begrijp uw opmerking niet. Het contract is van mijn kant nagekomen.
3/5
★★★☆☆
Het is jammer dat de gratis levering vanaf 69€ alleen geldig is voor levering naar een relaispunt en niet naar je huisadres zoals op andere sites. Voor de rest niets op aan te merken, topverpakking en kwaliteitsproducten. Ik heb ook het kleine extraatje, de sample XD food.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/03/2017
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Producten van goede kwaliteit 3 weken voor ontvangst
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/01/2017
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Zeer goede site, duidelijk en makkelijk te gebruiken. Snelle levering.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/12/2016
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
De bestelde producten zijn erg goed... het is jammer dat de emmer met zout kapot aankwam, doorboord, het bederft echt alles...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/11/2016
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Zoanthus.fr
Op
Hallo, bedankt voor uw feedback.
Het spijt me te horen dat je emmer zout kapot is aangekomen. De verpakking is ontworpen om schokken op te vangen, en onder de emmer is een vel polystyreen geplaatst. Desondanks, met een gewicht van 30 kilo, als het pakket wordt weggegooid door de vervoerder, zal de emmer zeker breken, het kan niet tegen een dergelijke behandeling.
U had het pakket moeten weigeren en een terugbetaling moeten aanvragen bij DPD. In het geval dat u de goederen accepteert, is een verhaal helaas niet meer mogelijk. Ik blijf beschikbaar als u verdere informatie nodig heeft. Ik hoop u snel te zien op Zoanthus.fr Met vriendelijke groet Clément
Het spijt me te horen dat je emmer zout kapot is aangekomen. De verpakking is ontworpen om schokken op te vangen, en onder de emmer is een vel polystyreen geplaatst. Desondanks, met een gewicht van 30 kilo, als het pakket wordt weggegooid door de vervoerder, zal de emmer zeker breken, het kan niet tegen een dergelijke behandeling.
U had het pakket moeten weigeren en een terugbetaling moeten aanvragen bij DPD. In het geval dat u de goederen accepteert, is een verhaal helaas niet meer mogelijk. Ik blijf beschikbaar als u verdere informatie nodig heeft. Ik hoop u snel te zien op Zoanthus.fr Met vriendelijke groet Clément
3/5
★★★☆☆
Al met al goed
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/09/2016
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Uitstekende service en snelle levering, maar helaas worden er nog steeds extra kosten in rekening gebracht via PayPal.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/08/2016
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Bezorging een beetje lang.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/08/2016
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Bestelling snel ontvangen, etiket met houdbaarheidsdatum op zeobak ontbrak.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/07/2016
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Jammer van de extra kosten via PayPal.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/07/2016
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik vond een haar in een van de ballingzakjes, dus ik ben nogal sceptisch over de zorg die aan de productverpakking wordt besteed.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/07/2016
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Zeer snel, goed advies. Maar de leveringskosten zijn onbetaalbaar, waar anderen leveringskosten aanbieden vanaf 69€! 20€ per relaispakket, ongelooflijk.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 31/03/2016
Vertaalde beoordeling