/10
★★★★★
op 10994 beoordelingen
★★★★★
op 10994 beoordelingen
Laatste neutrale klantbeoordelingen
3/5
★★★☆☆
Het is een moeilijke tijd geweest, dat begrijp ik, maar er is een gebrek aan communicatie. Het duurde meer dan 1 week voordat ik antwoord kreeg op mijn e-mail. Ik bestelde een pijp en ontving deze gepierced, met een item dat ontbrak. Ik was een beetje teleurgesteld, hoewel het de vorige 2 keer goed was gegaan.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/03/2020
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Normaal heb ik nog nooit een probleem gehad met EU, maar bij de laatste bestelling was er een groot probleem met de DPD vervoerder en er was geen manier om contact op te nemen met Zoanthus via telefoon (antwoordapparaat) of e-mail, waardoor ze maar 1/7 van de tijd antwoordden. BESTELLING GEPLAATST OP 05/03 LEVERING VAN HET EERSTE DEEL OP 14/04 (1,5 MAAND) EN DE REST SAMEN VERSTUURD OP 16/04 ZONDER ENIGE UITLEG. DE PRIJZEN ZIJN ZEER CORRECT MAAR IK VOELDE ME TOTAAL IN DE STEEK GELATEN DOOR HUN TEAM. HET IS NIET DIRECT HET PROBLEEM VAN HUN BEDRIJF MAAR ZIJ ZIJN VERANTWOORDELIJK VOOR DE LEVERING BIJ ONS THUIS, ZIE ALS IK TERUG KOM EN ALS IK EEN REACTIE VAN HEN NU.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/03/2020
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Binnenverpakking vervuild door gemorst product en doseerapparaat kapot?
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/03/2020
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Vervanging en bestelling niet volledig geleverd, wachten op nabestelling en geen levertijd aangekondigd
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/02/2020
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
De bestelling werd snel geleverd, maar de verpakking was erg beschadigd (was geopend en dichtgeplakt).
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/03/2020
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Vrij snelle levering maar de koffer is kapot. De producten zijn er, maar het praktische en esthetische niet.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/03/2020
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Ik heb net gezien dat er een gat zit in een van de 2 onbruikbare slangaansluitnippels Richard
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/03/2020
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Perfect voor de artikelen, alleen de vertraging en mijn e-mail verzoek zonder antwoord, maar ik ben blij dat ik een Franse site heb. Met vriendelijke groet
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/03/2020
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Negen dagen levering voor 4 artikelen op voorraad en Chronopost is zeer gemiddeld
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/02/2020
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik heb het juiste membraan niet ontvangen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 31/01/2020
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
De twee bestelde artikelen kwamen beschadigd aan, deels door de kwaliteit van de verpakking.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/01/2020
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Gebrek aan precisie bij het gebruik van deze keramische buizen
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/01/2020
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Hallo. Na mijn bestelling heb ik een zeer goede Nanostream 6045 turbelle pomp van Tunze ontvangen binnen de gesuggereerde tijd. Het lukt me echter niet om de Comline Filter 3163 doos te sluiten, die ik opende om hem schoon te maken voordat ik hem in het aquarium plaatste. Tot slot heeft de Cu Profi-test die ik in januari heb ontvangen een vervaldatum van juli 2020, dat is zes maanden om 50 tests uit te voeren! Vertel me alsjeblieft of ik het comline filter in water moet plaatsen, in de hoop dat het door de expansie goed zal sluiten, en of ik de deflector voor de turbine moet bevestigen. Hoe zit het met de kopertest, die maar 6 maanden geldig is? Is het mogelijk om deze twee elementen te vervangen? Alvast bedankt
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/01/2020
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Meerdere herinneringen voor levering en onvolledige levering
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/12/2019
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Perfecte bestelling, heel snel (in 2 dagen ontvangen, zondag besteld dinsdag ontvangen) alles is in orde en het kleine cadeautje is altijd een plezier. Ik zal alleen nog maar bij deze site bestellen, een aanrader!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/12/2019
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Geen probleem met mijn aankoop, maar zeer beperkte keuze aan aquariums, geen kale bakken, alleen JUWEL-kits.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/11/2019
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Verkeerd gekalibreerde thermometer
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/10/2019
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Calcium zakje met een gat erin, dus productverlies. We zouden dikkere zakjes moeten gebruiken, wat vreemd is want de andere zakjes waren in goede staat.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/10/2019
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik begrijp mijn factuur niet, het bedrag klopt niet met het totaal.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/10/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Zoanthus.fr
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht. Wat begrijp je niet op je factuur? Je hebt voor €18,90 (inclusief btw) aan producten besteld minus €0,95 korting naar aanleiding van een voucher. Er wordt €5,30 aan verzendkosten in rekening gebracht, wat het totaal op €23,25 brengt (€18,90 + €5,30 - €0,95 = €23,25). Met vriendelijke groet Mr C. C.
3/5
★★★☆☆
Ik heb bij deze site besteld omdat ik de artikelen snel nodig had. Toen ik mijn bestelling plaatste, stond er dat alle artikelen op voorraad waren, maar op het moment van levering ontbraken de filterschuimen. Ik ging terug naar de site en er stond nog steeds dat er 9 artikelen op voorraad waren. Er staat duidelijk vermeld dat de voorraad in real time wordt bijgewerkt op elk productblad.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/09/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Zoanthus.fr
Op
Bedankt voor uw feedback.
Er was inderdaad sprake van een voorraadfout bij uw bestelling en daarvoor bied ik mijn excuses aan. Het bestelde artikel bleek het verkeerde op voorraad te hebben.
We hebben besloten om uw bestelling twee keer te versturen, zodat u het eerste deel zo snel mogelijk kunt ontvangen.
Het ontbrekende artikel zal binnen enkele dagen naar u worden verzonden.
Wij wensen u een fijne dag, met vriendelijke groet, Clément
Er was inderdaad sprake van een voorraadfout bij uw bestelling en daarvoor bied ik mijn excuses aan. Het bestelde artikel bleek het verkeerde op voorraad te hebben.
We hebben besloten om uw bestelling twee keer te versturen, zodat u het eerste deel zo snel mogelijk kunt ontvangen.
Het ontbrekende artikel zal binnen enkele dagen naar u worden verzonden.
Wij wensen u een fijne dag, met vriendelijke groet, Clément
3/5
★★★☆☆
3 werkdagen voor verzending van een product dat op voorraad is.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/08/2019
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Goede site behalve het leveringsprobleem met dpd predict omdat het de levering blijft uitstellen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/06/2019
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Bekijk het leveringsysteem van Collissimo. Het is abnormaal om een handtekening te vragen op een vel wit papier !!!!!!!!!!!!!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/06/2019
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Niet echt teleurgesteld in zoanthus, maar erg teleurgesteld in Chronopost die het geld in hun zak steken voor 24-uurs levering en in feite ontvang je je bestelling 1 week later.... Jammer, want ik had deze bestelling echt de volgende dag nodig, niet 1 week later. Nu is het mijn beurt om reclame te maken voor Chronopost in de aquariumwereld....
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/06/2019
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
LEVERTIJD TE LANG EN ANDER PRODUCT DAN BESTELD
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/05/2019
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Ik plaatste een grote bestelling, vroeg om een stekmonster en kreeg een karamel van 5 cent toegestuurd. Voor 1/5 van wat ik bestelde, hadden ze me elders bonussen, kortingen, monsters, etc. gegeven. Ik denk niet dat ik Zoanthus zou aanbevelen. Ik denk niet dat ik Zoanthus zou aanbevelen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/05/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Zoanthus.fr
Op
Hallo, bedankt voor je feedback. De 5 cts carambars en de magneten worden aangeboden als cadeau bij een bestelling.
Een bestelling, ongeacht het bedrag, geeft geen recht op cadeaus, afhankelijk van je wensen, maar toch vind ik je opmerking gewaagd.
De prijzen op de site zijn bedoeld om zo laag mogelijk te zijn, zelfs als dat betekent dat we onze marges moeten verlagen, en levertijden worden gerespecteerd. Ik heb geen monsterpluggen om weg te geven! Als je meer informatie over een product nodig hebt voordat je het koopt, staat de telefoon elke dag open, net als e-mail.
Maar het is waar dat als je het recht hebt op grotere geschenken van concurrenten, de keuze aan jouw kant wordt gemaakt.
Vriendelijke groeten Clément
Een bestelling, ongeacht het bedrag, geeft geen recht op cadeaus, afhankelijk van je wensen, maar toch vind ik je opmerking gewaagd.
De prijzen op de site zijn bedoeld om zo laag mogelijk te zijn, zelfs als dat betekent dat we onze marges moeten verlagen, en levertijden worden gerespecteerd. Ik heb geen monsterpluggen om weg te geven! Als je meer informatie over een product nodig hebt voordat je het koopt, staat de telefoon elke dag open, net als e-mail.
Maar het is waar dat als je het recht hebt op grotere geschenken van concurrenten, de keuze aan jouw kant wordt gemaakt.
Vriendelijke groeten Clément
2/5
★★☆☆☆
Geen Franse instructies en komt niet overeen met de afbeelding.
Dat gezegd hebbende, de verzending en de voorbereiding van het pakket waren erg goed.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/01/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Zoanthus.fr
Op
Hallo, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om Zoanthus te beoordelen.
U laat echter een beoordeling achter van een artikel en niet van Zoanthus zelf.
De afbeeldingen op de website zijn niet allemaal contractueel, maar het artikel dat u heeft ontvangen is het artikel dat u heeft besteld.
Ik kan u de Franse instructies geven als u ernaar vraagt op de klantenservice.
Tot slot is het jammer om de site zo'n slechte beoordeling te geven voor kleine problemen met een item dat heel snel kan worden opgelost door de after-sales service. Maar je moet nog steeds een verzoek indienen. Met vriendelijke groet Clément
U laat echter een beoordeling achter van een artikel en niet van Zoanthus zelf.
De afbeeldingen op de website zijn niet allemaal contractueel, maar het artikel dat u heeft ontvangen is het artikel dat u heeft besteld.
Ik kan u de Franse instructies geven als u ernaar vraagt op de klantenservice.
Tot slot is het jammer om de site zo'n slechte beoordeling te geven voor kleine problemen met een item dat heel snel kan worden opgelost door de after-sales service. Maar je moet nog steeds een verzoek indienen. Met vriendelijke groet Clément
3/5
★★★☆☆
Jammer dat er geen Franse instructies zijn.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/01/2019
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Bestelling conform, een beetje wachten omdat een artikel niet op voorraad was, maar het is jammer dat de klantenservice via e-mail niet de normale gang van zaken volgt.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/11/2018
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik wacht nog steeds op een antwoord op mijn vorige e-mail over mijn vorige bestelling, die ik onvolledig heb ontvangen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/10/2018
Vertaalde beoordeling