/10
★★★★★
op 11642 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 11642 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
3
/5
★★★☆☆
Recu rapidement et bien emballée Moyen pour la date de peremption de la nourriture tetra fevrier 2021 pour un commznde fevrier 2021
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/01/2021
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Het is een beetje lastig om producten te vinden, zelfs als je de namen kent!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 31/01/2021
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Mandje verstoppertje spelen
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 31/01/2021
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Ik wacht nog steeds op de rest van mijn bestelling en de productbeschrijving is niet duidelijk.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/01/2021
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
De tracking van mijn pakket was niet top mijn pakket was al enkele dagen weg toen ik het bericht van vertrek ontving toen was het op het punt relais voor ruim voordat ik de SMS ontving om het op te halen en uiteindelijk was het artikel ROWA hars half leeg in de doos.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 31/12/2020
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Eerste bestelling zeer snel ontvangen, besteld op maandagochtend en ontvangen op woensdagochtend. De doos van één product kwam echter in slechte staat aan en dit lag niet aan de levering, want het pakket was in zeer goede staat. Zelfs als het alleen de doos is, vind ik het jammer omdat ik de dozen graag in goede staat bewaar voor het geval ik de apparatuur doorverkoop. Zelfs als het alleen de doos is, is het gemiddeld voor een nieuw product. Een ander product had een doos in slechte staat, het lijkt alsof het product tweedehands is, de doos geeft de indruk dat er veel mee is gewerkt en het product zelf heeft schuurplekken op de hoeken (Milwaukee refractometer). Ik heb dezelfde referentie besteld, maar het zag er niet zo goed uit als het product op de website. Niet echt een probleem, maar ik was nogal verrast.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/01/2021
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
MEDIUM
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/12/2020
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
1e bestelling Product gemarkeerd op voorraad maar niet op voorraad, ik stuurde 2 berichten geen antwoord (dialoog) communicatie service te verbeteren, maar product arriveerde intact en super goed verpakt
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/12/2020
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Buitensporige portokosten voor een rampzalige levering en geen commercieel gebaar om het goed te maken.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/12/2020
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Zeer trage levering .......
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/10/2020
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Onduidelijk - focus daar om pypal te gebruiken en productinformatie erg vaag
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/11/2020
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Jammer dat niemand de telefoon opneemt
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/11/2020
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Goede service ondanks dat ik de klantenservice moest bellen om de status van de bestelling te achterhalen. Bedankt aan het team.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/11/2020
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Zeer goed product, alleen een klein probleem met de levering, een bus die niet goed sloot, maar niets ernstigs.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/11/2020
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Hallo, de site lijkt me erg goed, het probleem zit hem meer in de bezorging! Niet aanbellen en het pakje over de poort gooien is misschien een nieuwe methode!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/11/2020
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Beloofde scalpelmesjes zijn nog steeds schaars
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/11/2020
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Het product dat ik bestelde was niet langer op voorraad, en ik zag het pas toen mijn bestelling werd bevestigd. Daardoor was mijn bestelling minstens 15 dagen later dan verwacht, en ik kreeg niet eens een commercieel gebaar ter compensatie ...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/09/2020
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Voor het bedrijf is het OK reactieve snelle reactie maar helaas zijn ze verkeerd product dus de nota is niet goed tegen ze bood me gratis verzending maar goed je moet opnieuw kopen
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 24/09/2020
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Nou, de algemene situatie betekent dat sommige fouten begrijpelijk zijn, zolang ze niet herhaald worden...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/10/2020
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Gratis levering goed ontvangen maar 10 dagen na bestelling te lang.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/10/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Zoanthus.fr
Op
Hallo, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten.
Je hebt inderdaad een levering gehad binnen 10 dagen na het niet beschikbaar zijn van een of meerdere artikelen, je bestelling was in afwachting van herbevoorrading.
Om onaangename verrassingen te voorkomen, geven we voorraadniveaus en levertijden direct op de site weer als de voorraad onvoldoende is.
Met vriendelijke groet, Clément
Je hebt inderdaad een levering gehad binnen 10 dagen na het niet beschikbaar zijn van een of meerdere artikelen, je bestelling was in afwachting van herbevoorrading.
Om onaangename verrassingen te voorkomen, geven we voorraadniveaus en levertijden direct op de site weer als de voorraad onvoldoende is.
Met vriendelijke groet, Clément
3
/5
★★★☆☆
Geen instructies in FR
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/10/2020
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Vertraging tussen bestelling en levering van enkele weken. Verplicht om opnieuw te lanceren
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/09/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Zoanthus.fr
Op
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om Zoanthus te beoordelen. De verzending van uw bestelling heeft inderdaad vertraging opgelopen, dus mijn excuses als u hierdoor ongemak heeft ondervonden.
We hebben de afgelopen weken wat problemen gehad met de voorraadaanvulling van Dennerle. Alles is nu weer in orde.
Met vriendelijke groet, Clément
We hebben de afgelopen weken wat problemen gehad met de voorraadaanvulling van Dennerle. Alles is nu weer in orde.
Met vriendelijke groet, Clément
2
/5
★★☆☆☆
Gemiddeld voor deze bestelling moest ik 2 keer bellen had al minder problemen gehad
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/10/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Zoanthus.fr
Op
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om Zoanthus te beoordelen. Er was een vertraging van 10 dagen tussen uw bestelling en de levering ervan, dit was uitsluitend te wijten aan het feit dat u artikelen had geselecteerd die niet op voorraad waren en met een levertijd van 7-10 dagen.
Om vertragingen te voorkomen, is het belangrijk om op de hoogte te zijn van de informatie die we op de site geven. De levertijden worden altijd vóór de aankoop vermeld.
Met vriendelijke groet, Clément
Om vertragingen te voorkomen, is het belangrijk om op de hoogte te zijn van de informatie die we op de site geven. De levertijden worden altijd vóór de aankoop vermeld.
Met vriendelijke groet, Clément
3
/5
★★★☆☆
Het is een beetje lastig sinds de nieuwe site is geüpgraded en het is niet intuïtief op mijn mobiele telefoon, maar ik begin het onder de knie te krijgen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/09/2020
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Onberispelijk om aan te bevelen
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/09/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Zoanthus.fr
Op
Bedankt voor uw opmerking en we kijken ernaar uit om u weer te zien bij Zoanthus.
3
/5
★★★☆☆
Cde compleet ontvangen. Op de site werd gratis verzending en 5 euro 1e bestelling beloofd maar minimum bestelbedrag vereist ABSOLUUT NIET ZICHTBAAR WETTELIJKE LIMIET. Ik heb dit schriftelijk gemeld.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/09/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Zoanthus.fr
Op
Bedankt voor uw opmerking, we hebben nota genomen van uw opmerking over de zichtbaarheid van de korting.
We zien u graag terug bij Zoanthus.
We zien u graag terug bij Zoanthus.
3
/5
★★★☆☆
Ofwel! snelle levering, maar de verpakking laat iets te wensen over..... het karton is niet stevig genoeg; het is aangetast door de behandeling; jammer
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/09/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Zoanthus.fr
Op
Dank u voor uw opmerking, we hebben nota genomen van uw opmerking en verontschuldigen ons voor het ongemak. We kijken ernaar uit om u weer te zien bij Zoanthus.
3
/5
★★★☆☆
Extreem snelle levering maar verzendkosten te hoog
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/07/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Zoanthus.fr
Op
Hallo, bedankt voor uw opmerking. De bezorgkosten zijn verlaagd. We zien u graag terug bij Zoanthus.
3
/5
★★★☆☆
Het bedrijf is erg goed, maar de site is veel te traag!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/07/2020
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Ik ga nog een bestelling plaatsen en mijn gratis verzendkosten zijn verdwenen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/06/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Zoanthus.fr
Op
Hartelijk dank voor uw bericht. Met betrekking tot uw bestelling en uw beoordeling, was u ontevreden over iets aan deze bestelling? Met vriendelijke groet, de heer Coron