/10
★★★★★
op 10994 beoordelingen
★★★★★
op 10994 beoordelingen
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1/5
★☆☆☆☆
Bestelling arriveerde op tijd, product goed verpakt maar een defect onderdeel (gebroken) binnen !!!!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/01/2020
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Bestelling ontvangen met een verbroken balenzegel en product verspreid in de doos. De serviceafdeling reageerde snel en stuurde me meteen een vervangende verzegeling, maar sindsdien heb ik nooit meer iets ontvangen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/12/2019
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Beschadigd artikel en ik heb niet de juiste labels ontvangen
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/12/2019
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Snelle levering, goed verpakt, met een klein snoepje erin aangeboden, aan de andere kant de lijm Een ramp, het duurt erg lang om te drogen in de open lucht Ik kan het me niet voorstellen onder water Ik heb nog nooit mijn anubias op mijn rotsen en wortels kunnen plakken!!!!en zelfs als het eenmaal droog is, kleeft het nergens aan, je moet een enorme hoeveelheid gebruiken zodat de stenen aan elkaar kleven en moeilijk aan te brengen zijn... tot zover de afwerking... de metalen buis prikte zodra ik erop drukte, er zat veel van op mijn handen... ik zou dit artikel absoluut niet aanraden, ik was 17e kwijt inclusief verzendkosten....
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/12/2019
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
De verzendkosten telden mee voor een bestelling van meer dan 90€ omdat ik mijn loyaliteitspunten gebruikte die in een voucher werden omgezet en daardoor onder de 69€ kwam.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/11/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Zoanthus.fr
Op
Hallo, ik begrijp je lage score echt niet. De levering is gratis voor aankopen van meer dan €69, inclusief vouchers en kortingen. Er staat geen fout op de factuur!
Het is niet erg aardig om hiervoor de rekening van de winkel open te breken, het contract werd van onze kant gerespecteerd... Met vriendelijke groet, Clément
Het is niet erg aardig om hiervoor de rekening van de winkel open te breken, het contract werd van onze kant gerespecteerd... Met vriendelijke groet, Clément
1/5
★☆☆☆☆
Geen order tracking ... 24/48u deadline niet gehaald! We uitten onze ontevredenheid 1 week later en toen kregen we te horen dat er misschien nog een was ... we zouden op de hoogte blijven ... 's avonds wisten we dat er een pakket was verzonden! Totaal een week wachten
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/03/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Zoanthus.fr
Op
Hallo meneer, Zoals ik u per e-mail heb uitgelegd, worden de levertijden op de website aangekondigd op alle productpagina's en in het winkelmandje voordat u bestelt. Alle informatie op de site wordt gegeven en het is belangrijk om deze te lezen.
Hoe kun je 1 ster geven aan een website die eindelijk de levertijd van 10 dagen respecteert die op de productpagina staat? Uw bestelling werd verzonden de dag nadat u uw e-mail had verstuurd, als een gunst aan u. In feite was de helling in voorraad gereserveerd voor een andere klant. Ik wil u laten weten dat ik u heb doorverbonden met een andere persoon die vóór u had besteld.
Uit uw bericht van vandaag kan ik opmaken dat oprechtheid en service niet altijd lonen... Met vriendelijke groet, mijnheer Coron Clément
Hoe kun je 1 ster geven aan een website die eindelijk de levertijd van 10 dagen respecteert die op de productpagina staat? Uw bestelling werd verzonden de dag nadat u uw e-mail had verstuurd, als een gunst aan u. In feite was de helling in voorraad gereserveerd voor een andere klant. Ik wil u laten weten dat ik u heb doorverbonden met een andere persoon die vóór u had besteld.
Uit uw bericht van vandaag kan ik opmaken dat oprechtheid en service niet altijd lonen... Met vriendelijke groet, mijnheer Coron Clément
1/5
★☆☆☆☆
De organisatie laat te wensen over, de site loopt half vast, de producten worden meerdere malen verkeerd verzonden.... Kortom!!!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/09/2018
Vertaalde beoordeling