/10
★★★★★
op 10994 beoordelingen
★★★★★
op 10994 beoordelingen
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1/5
★☆☆☆☆
Niet voetballen tegen groen water
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/10/2021
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Emmer met zout ontvangen opengereten
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/09/2021
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ontvangen bestelling komt niet overeen met de visuele op de site! Ik hoop dat er een commercieel gebaar wordt gemaakt!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/07/2021
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb twee dozen ontvangen met 3 B ampullen en twee A ampullen, terwijl in de instructies het tegenovergestelde staat. De behandeling voor dag 7 geeft problemen omdat de 3e A ampul ontbreekt. Ik heb een e-mail gestuurd, maar geen antwoord gekregen. Teleurgesteld
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/06/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Zoanthus.fr
Op
Ik heb in onze brievenbus gekeken, maar ik kan de bollen niet vinden. Kunt u ons alstublieft foto's sturen van de bollen die u heeft ontvangen? Alvast bedankt, met vriendelijke groet;
1/5
★☆☆☆☆
Geen doeltreffendheid
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/06/2021
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
De prijzen zijn redelijk goed, net als de beschikbaarheid van de producten. HOEWEL, de dienst na verkoop is helemaal niet in orde. Ik heb meer dan 4 maanden geleden een product opgestuurd naar de dienst na verkoop en ik heb niets gehoord... Ondanks verschillende e-mails en telefoontjes heeft niemand geantwoord. Vooral de verzendkosten van SAV en in rekening gebracht bij de klant. Kortom, het is een echte schande.... Ik wacht nog steeds op mijn after-sales service product......
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/05/2021
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Belabberd! Ik heb twee keer besteld en beide keren waren er problemen. De tweede keer ontving ik mijn bestelling niet en kreeg ik geen nieuwe zending of geld terug.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/04/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Zoanthus.fr
Op
Hallo, neem contact op met onze klantenservice om uw verzoek te bespreken. Bedankt en nog een fijne dag.
1/5
★☆☆☆☆
Het is heel gemakkelijk om een product te zoeken op de site en de navigatie is intuïtief. Snelle levering, met informatie die in realtime wordt doorgegeven tot aan het afhalen van de goederen op het relaispunt.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/05/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Zoanthus.fr
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw opmerking. Als we ons niet vergissen, lijkt uw opmerking positief en komt deze niet overeen met de beoordeling (1 ster uit 5). Is dit een vergissing? Bedankt en we kijken ernaar uit om u weer te zien bij Zoanthus.
1/5
★☆☆☆☆
Vervoersprobleem afhankelijk van site, reageerde zodra pakket was afgeleverd. Zeer teleurgesteld.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/04/2021
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Hallo Ik ontving een open doos waar de lepel ontbrak, dus het was onbruikbaar en ik kon geen contact opnemen met de klantenservice. Erg teleurgesteld.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/02/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Zoanthus.fr
Op
Hallo, het spijt me echt dat u een lepeltje mist in een Salifert-testdoos, maar we zijn hier niet van op de hoogte omdat we geen e-mail van u hebben, in welk geval we het probleem hadden kunnen oplossen.
Met vriendelijke groet, Clément
Met vriendelijke groet, Clément
1/5
★☆☆☆☆
Helemaal niet tevreden, de bestelling kwam meer dan 3 weken na de bestelling aan omdat het pakket beschadigd was.
Toen ik mijn bestelling ontving, opende ik het pakket en een van mijn emmers was gebroken en er lag magnesium op de bodem van de doos...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/02/2021
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
De cuprisorb kwam aan met het deksel al open. Ik ben niet blij dat ik producten ontvang die er niet nieuw uitzien. Mijn vraag om uitleg heeft me niet overtuigd en de verantwoordelijke wou er niets mee te maken hebben. Ik kan het product terugsturen voor een terugbetaling, maar op eigen kosten.
Bovendien kwam de actieve kool aan in een emmer zonder etiket en zonder uitleg of gebruiksaanwijzing, wat onpraktisch en verboden is in Frankrijk (ik heb achteraf uitleg gekregen via e-mail). Kortom, ik ben niet tevreden over deze bestelling.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/02/2021
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik ben erg ontevreden over een van de producten die ik heb gekocht omdat het niet werkt. Ik heb een klacht ingediend bij zoanhus op dezelfde dag dat het werd geleverd en in gebruik werd genomen - het is nu 3 dagen geleden en nog steeds geen nieuws 🙁
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/02/2021
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Toen ik mijn laatste bestelling plaatste, kwam ik één product tekort van de vier die ik had besteld. Ik heb zoanthus nu twee keer geschreven en nog steeds geen antwoord. Ik ben een beetje verbaasd, omdat ik weet dat ze behoorlijk snel reageren.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/02/2021
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Gebrek aan productdetails. Bovendien is de gebruiksaanwijzing in het Engels. Niet alle aquarianen zijn experts.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/01/2021
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik ben helemaal niet blij met het leveringsbedrijf (DPD). Het spijt me dat ik deze beoordeling moet geven, want het pakket was erg goed verpakt en het product is ook erg goed.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/01/2021
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Een zeer grote bestelling arriveerde met een zeer slechte interne verpakking, een gebroken glasproduct, levend zand dat lekte tijdens het transport, etc. De verantwoordelijke persoon antwoordde zeer snel en informeerde me dat ik 24 uur moest wachten voordat er mogelijk een oplossing zou worden gevonden. De afgelopen 15 DAGEN heb ik niets van hem gehoord, noch per e-mail noch aan de telefoon. De bestelling is verzilverd, maar op het moment van schrijven is er geen aftersalesservice.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/12/2020
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Slecht
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/11/2020
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Herhaalde problemen. Reageert niet meer op e-mails zodra er een probleem is. Stuurt onvolledig materiaal en speelt dood.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Zoanthus.fr
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw feedback. We versturen geen onvolledige apparatuur. De dozen worden gemaakt in de fabriek van de fabrikant en worden niet geopend voor verzending. Tekorten kunnen voorkomen, ook al zijn ze uiterst zeldzaam.
Onze after-sales service heeft uw verzoek binnen 5 dagen per e-mail behandeld. Het spijt me als dit tijdsbestek u niet goed uitkwam, we hadden begin december veel te doen.
Bedankt voor uw begrip.
Met vriendelijke groet, Clément
Onze after-sales service heeft uw verzoek binnen 5 dagen per e-mail behandeld. Het spijt me als dit tijdsbestek u niet goed uitkwam, we hadden begin december veel te doen.
Bedankt voor uw begrip.
Met vriendelijke groet, Clément
1/5
★☆☆☆☆
Te lange vertraging voor een ontbrekend item
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/10/2020
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Goedenavond ik heb mijn emmer zout ontvangen, maar omdat ik het dringend nodig had heb ik het aangenomen, bovendien was de bezorger niet in staat om op zijn computer geweigerd pakje te noteren hij wist niet hoe hij het moest gebruiken, ik heb u foto's gestuurd, dan wacht ik op een gebaar, bedankt
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/11/2020
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Zeer slecht verpakt pakket - alleen noppenfolie om een emmer van 10 kg in te pakken: daardoor kwam de emmer opengescheurd aan, wat niet verwonderlijk is als je weet hoe kwetsbaar de dragers zijn. Geen communicatie na mijn verzoek om terugbetaling of omruiling. Niet eens een "no" geen excuus niets het is een gebrek aan respect voor de klanten. Betreurenswaardig om te ontvluchten.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/10/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Zoanthus.fr
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht.
Het spijt me te horen dat je een beschadigde emmer zout hebt ontvangen. We besteden veel zorg aan het verpakken van emmers zout en ondanks je opmerking is het op elkaar leggen van verschillende lagen noppenfolie zeer effectief en hebben we zeer weinig breuken. Helaas bestaat er niet zoiets als nul risico.
Je zegt ook dat je geen antwoord hebt gehad van onze dienst na verkoop, maar we hebben wel geantwoord op dinsdag 13/10 om 18.07 uur. Controleer uw SPAM. We zullen contact met u opnemen.
Met vriendelijke groet, Clément
Het spijt me te horen dat je een beschadigde emmer zout hebt ontvangen. We besteden veel zorg aan het verpakken van emmers zout en ondanks je opmerking is het op elkaar leggen van verschillende lagen noppenfolie zeer effectief en hebben we zeer weinig breuken. Helaas bestaat er niet zoiets als nul risico.
Je zegt ook dat je geen antwoord hebt gehad van onze dienst na verkoop, maar we hebben wel geantwoord op dinsdag 13/10 om 18.07 uur. Controleer uw SPAM. We zullen contact met u opnemen.
Met vriendelijke groet, Clément
1/5
★☆☆☆☆
Verander van vervoerder want je vertelt me dat er is afgeleverd bij het relaispunt, maar er is niets afgeleverd, hoe doe je dat?
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/09/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Zoanthus.fr
Op
Hallo, Bedankt voor uw bericht. Er is inderdaad een computerfout opgetreden in uw tracking, het pakket is nog steeds onderweg en zal zeer binnenkort worden geleverd.
Bedankt voor uw geduld en begrip. Hoogachtend, Clément
Bedankt voor uw geduld en begrip. Hoogachtend, Clément
1/5
★☆☆☆☆
Geen beledigende, onaangename personages
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/07/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Zoanthus.fr
Op
Hallo mijnheer Barbereau, niet-bestaande dienst na verkoop: uw pakket werd geleverd, weliswaar met vertraging, maar u schreef ons meerdere keren per dag per e-mail en per privébericht op mijn persoonlijke Facebook, en ik antwoordde altijd, ook al zei ik dat ik op vakantie was, mijn enige week van het jaar. Dus na 10 dagen contact beschouw ik dat als onbeleefdheid van jouw kant.
Vervolgens wil je de afleverbon met de DPD-chauffeur niet ondertekenen, om welke reden weet ik niet, misschien omdat de chauffeur geen handschoenen draagt, zoals je suggereerde, of misschien mag je hem gewoon niet. Kortom, de handtekening en de reserveringen zijn verplicht om de transportverzekering te laten werken, ondanks alles heb ik een vervanging van de hele bestelling voorgesteld op onze kosten voor de doorboorde ballingzakken. Ik denk niet dat de aftersales service zo slecht is bij Zoanthus. Om af te sluiten, ik heb altijd problemen met jullie gehad, er gaat nooit iets goed, het DPD agentschap wil ook niet naar jullie toe komen omdat jullie constant problemen voor hen maken (een zeer moeilijke klant, vertelde u mij, in deze sector).
Om al deze redenen ga ik u vragen om niet meer bij ons te bestellen, dat bespaart u een hoop ellende en ons ook.
Dank u voor uw begrip.
De heer Coron Clément Manager van Zoanthus
Vervolgens wil je de afleverbon met de DPD-chauffeur niet ondertekenen, om welke reden weet ik niet, misschien omdat de chauffeur geen handschoenen draagt, zoals je suggereerde, of misschien mag je hem gewoon niet. Kortom, de handtekening en de reserveringen zijn verplicht om de transportverzekering te laten werken, ondanks alles heb ik een vervanging van de hele bestelling voorgesteld op onze kosten voor de doorboorde ballingzakken. Ik denk niet dat de aftersales service zo slecht is bij Zoanthus. Om af te sluiten, ik heb altijd problemen met jullie gehad, er gaat nooit iets goed, het DPD agentschap wil ook niet naar jullie toe komen omdat jullie constant problemen voor hen maken (een zeer moeilijke klant, vertelde u mij, in deze sector).
Om al deze redenen ga ik u vragen om niet meer bij ons te bestellen, dat bespaart u een hoop ellende en ons ook.
Dank u voor uw begrip.
De heer Coron Clément Manager van Zoanthus
1/5
★☆☆☆☆
Ik ontving de kapotte bollen half leeg...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/06/2020
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Er is maar één ding waar ik over wil klagen, maar het is belangrijk: als een klant de moeite neemt om je een bericht te sturen met de vraag of hun onlangs gekochte GH-test (tetra testkoffer) normaal werkt of niet, is het minste wat je kunt doen een antwoord geven. Enkele maanden later weet ik nu dat nee, het werkte niet normaal maar was verlopen. Het eindresultaat: ik ben een aantal van mijn garnalen kwijtgeraakt omdat ze in water werden gehouden dat niet aan hun behoeften voldeed, naïef denkend dat de test werkte en naïef denkend dat ik antwoord zou krijgen van de zoveelste commerciële site die alleen aan zijn winst denkt, verouderde producten verkoopt en niet de moeite neemt om zijn klanten te antwoorden. Ik houd jullie direct verantwoordelijk voor de dood van mijn dieren. Kortom, Zoanthus, een mooi logo, en een mooie nulscore.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/02/2020
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik ontving het pakket in een vreselijke staat, de ring op de mengpomp was gebroken en ik moest hem vastlijmen. De verzending duurde bijzonder lang, misschien vanwege de gezondheidscrisis.
Als het zoanthus team foto's van het pakket wil, kunnen ze me mailen.
Uiteraard niet uit beleefdheid, maar als ze echt geïnteresseerd zijn in de mening van hun klant.
Met vriendelijke groet
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/05/2020
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Zeer teleurgesteld over de service! Luidruchtige pomp op mijn kosten teruggestuurd naar service, pomp nog steeds even luidruchtig! Onbereikbare verkoper, neemt de telefoon niet op en moet meerdere e-mails sturen om 15 dagen later antwoord te krijgen!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/04/2020
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb de tunze care magnet strong niet ontvangen bij levering. Een tweede, aparte levering?
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/02/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Zoanthus.fr
Op
Hallo, het product dat u noemt is al verzonden. Het product is al onderweg voor u en wordt normaal gesproken morgen (maandag) geleverd: https://www.laposte.fr/outils/suivre-vos-envois?code=6A17254452233. Gezien deze informatie, kunt u alstublieft uw beoordeling van 1 ster, die schadelijk is voor het imago van Zoanthus, herzien? Hartelijk dank voor uw begrip.
Met vriendelijke groet, Clément
Met vriendelijke groet, Clément
1/5
★☆☆☆☆
Het pakket kwam beschadigd aan. De zoutemmer was volledig gebarsten. Gelukkig is het zout beschermd door een plastic zak. Maar u bent niet verantwoordelijk. Bedankt aan de vervoerder. De rest van het pakket is in perfecte staat. Sorry voor de negatieve opmerking maar gelukkig had ik nog een emmer om het zout in te bewaren. Ps bedankt voor de magneet ... maar er waren geen stickers deze keer.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/02/2020
Vertaalde beoordeling