9.7/10
★★★★★
op 10724 beoordelingen

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1/5
★☆☆☆☆
Ik ben erg teleurgesteld in deze website. Ik heb een afschuimer van € 900 besteld die kapot aankwam en ik wacht al anderhalve maand op het onderdeel dat nooit is aangekomen.
Reviewer icon
Antony G. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 01/06/2024 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Zoutemmer was kapot
Reviewer icon
Tobias T. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 05/07/2024 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn pakket niet ontvangen. Ik wacht al 3 weken en de coli is nog niet aangekomen! Wat moet ik nu doen?
Reviewer icon
Stefan M. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 21/05/2024 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
De kegels aan weerszijden van de val blijven niet op hun plaats zitten. Het product is daarom nutteloos omdat het niet werkt.
Reviewer icon
Matthieu G. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 23/05/2024 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Zeer slechte ervaring. Bestelling meer dan een week te laat geleverd, ik vroeg om een terugbetaling, de service vertelde me dat ze deden wat nodig was...... Toch geleverd. Bedrijf dat doet wat het wil en geen moer geeft om zijn klanten. Een fucntie
Reviewer icon
Fabien S. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 12/05/2024 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Product werkte niet
Reviewer icon
Ozanne A. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 19/05/2024 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
2 e-mails gestuurd over vertragingen. Geen reactie. Het is niet serieus of professioneel
Reviewer icon
Bruno R. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 24/04/2024 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Het bestelde apparaat werkte niet. Ik stuurde het terug
Reviewer icon
Jean-françois D. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 12/05/2024 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Niet tevreden mandaat verlopen producten en slechts gedeeltelijke terugbetaling
Reviewer icon
Manuel M. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 05/05/2024 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Het transportbedrijf bezorgde mijn pakket 8 km van de locatie die ik had gekozen, in mijn dorp. Omdat ik geen auto had, moest ik liften. Dit is niet normaal
Reviewer icon
Fabrice A. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 29/04/2024 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb een defect product ontvangen en ik wacht nog steeds tot ze de moeite nemen om mijn e-mails te beantwoorden, zodat ze me een vervangend product of een terugbetaling kunnen aanbieden Natuurlijk, zodra de verkoop was gemaakt, verdwenen ze Ik ben erg ongelukkig met hun gedrag en ik zal blijven proberen om contact met hen op te nemen.
Reviewer icon
Jose S. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 12/04/2024 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Sommige van de ontvangen goederen waren over de datum. Op verzoek werden er verschillende foto's naar de support gestuurd, waarop niet werd gereageerd. Ik zal niet opnieuw bij hen bestellen!
Reviewer icon
Nils J. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 24/03/2024 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Groot probleem ik betaalde2 om mijn pakket thuis te laten bezorgen maar DPD leverde het af bij een relais !!!!
Reviewer icon
Marc B. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 27/03/2024 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Beschadigd pakket ontvangen
Reviewer icon
Christian B. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 22/02/2024 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Na een aanvraag voor een versnelde bestelling waarvoor ik meer betaalde, ontving ik het pakket pas 4 dagen na de geplande datum. Erg teleurgesteld.
Reviewer icon
Romain D. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 17/01/2024 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Levering te duur kapot pakket
Reviewer icon
Jean Paul M. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 18/12/2023 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb de indruk dat de lamp al is gebruikt, ik ben teleurgesteld...
Reviewer icon
Hurrle M. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 08/11/2023 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Mal equivocaron mi dirección y tuve q pagar 2 veces más lo que costaba el envío a España. Niet meer kopen
Reviewer icon
Raquel R. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 10/07/2023 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb een eheim 350 uv-filter besteld en de 500 ontvangen, wat te veel is voor mijn aquarium van 150 liter, om nog maar te zwijgen van het feit dat de buisdiameters niet hetzelfde zijn.
Reviewer icon
Sebastien T. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 17/07/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Zoanthus.fr
Op
Bedankt voor uw bericht. We werden ons bewust van het probleem toen we uw pakket openden en we verontschuldigen ons voor het ongemak. Neem contact met ons op via [email protected] zodat er zo snel mogelijk een vervangend product kan worden gemaakt. Met vriendelijke groet, Klantenservice.
1/5
★☆☆☆☆
Zeer goede site Zeer serieuze snelheid van verzending Ik raad het ten zeerste aan
Reviewer icon
Serge A. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 03/07/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Zoanthus.fr
Op
Hallo, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een positieve beoordeling achter te laten. Uw beoordeling is echter 1 van de 5 sterren. Kan dit een fout zijn? Zou u dit willen veranderen om onze algemene beoordeling niet te verlagen? Bij voorbaat dank, met vriendelijke groet, Klantenservice.
1/5
★☆☆☆☆
Kosten toegepast op een paypal betaling. Nooit eerder gezien bij e-commerce aankopen! Zeer slechte informatie op de site die deze kosten niet liet zien.
Reviewer icon
Bernard D. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 12/04/2023 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Te teleurgesteld met mijn 2 wortels Ik zal niet opnieuw bestellen
Reviewer icon
Mickaël B. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 22/03/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Zoanthus.fr
Op
Hallo, Het spijt ons dat de wortels die we je hebben gestuurd niet naar wens zijn. Je hebt 14 dagen de tijd om ze naar ons terug te sturen voor een terugbetaling. Met vriendelijke groet, Klantenservice.
1/5
★☆☆☆☆
Zeer teleurgesteld
Reviewer icon
Laurent C. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 16/10/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Zoanthus.fr
Op
Hallo Mr Chapelle, Kunt u ons meer vertellen over waarom u teleurgesteld was? Uw bestelling is binnen 24 uur geleverd op het geselecteerde afleverpunt. Hartelijk dank, Hoogachtend, mijnheer Coron
1/5
★☆☆☆☆
Site te vermijden, betreurenswaardige communicatie van de " klantenservice " . Er is geen tekort aan serieuze aquariumsites die hun klanten respecteren, maar dat is bij deze niet het geval.
Reviewer icon
Jean-sébastien C. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 22/09/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Zoanthus.fr
Op
Hallo, Uw recensie is verwijderd omdat deze niet overeenkomt met de werkelijkheid en beledigend is door te zeggen dat we oneerlijke mensen zijn. Ter herinnering, uw recensie: Laatste bestelling op deze site. Te vermijden ten gunste van andere sites die veel georganiseerder en eerlijker zijn in hun klantrelaties. Ons antwoord: Deze recensie is volledig onterecht en te kwader trouw. U hebt een EHEIM - AquaCorner 60 besteld, wij hebben het juiste artikel geleverd, maar na ontvangst vertelt u ons dat het de EHEIM - AQUA 60 was die u had besteld. Nou nee, het spijt me, maar dit is een fout van uw kant, en deze twee artikelen zijn verschillend en niet voor dezelfde prijs. Er was geen fout in de levering, organisatie of eerlijkheid van onze kant. Wanneer zult u toegeven dat u een fout hebt gemaakt met uw bestelling? Met vriendelijke groet, Clément
1/5
★☆☆☆☆
Ik wacht nog steeds op de retour- en terugbetalingsprocedure.
Reviewer icon
Thierry V. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 21/09/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Zoanthus.fr
Op
Hallo, We hebben je e-mail beantwoord op dinsdag om 10.51 uur, 10 dagen na ontvangst. Heb je je map met ongewenste e-mail of spam gecontroleerd? Ik heb je zojuist de retourvoorwaarden nogmaals gestuurd. Nu uw verzoek snel is afgehandeld, kunt u uw notitie naar boven bijstellen? Dank u, Hoogachtend, Clément
1/5
★☆☆☆☆
Spoedbestelling geplaatst met levering binnen 24 uur, maar de site geeft niet aan dat ze op vakantie zijn, afgezien van een automatisch antwoord als ik om uitleg vraag. onacceptabel .
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 04/08/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Zoanthus.fr
Op
Hallo, In tegenstelling tot wat u zegt, werd op de site duidelijk aangegeven dat we op vakantie waren. Op drie plaatsen, bovenaan elke pagina, bovenaan het winkelmandje en bij het selecteren van de bezorgaanbieding dankzij een rode banner. Het spijt me dat je het niet hebt gezien. Met vriendelijke groet, Clément
1/5
★☆☆☆☆
Snelle levering Jammer dat een van de producten erg defect is!
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 27/03/2022 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik veranderde de bezorgmethode ondanks dat ik gehandicapt ben, wat me een retourtje taxi kostte, wat helemaal niet professioneel is.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 05/03/2022 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
De emmer was helemaal opengescheurd, dus ik heb het zout uit de verpakking gehaald.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 09/01/2022 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Helaas, na de aankoop van een UV-sterilisator, stopte deze na 6 uur met werken.... Ik wacht op antwoord van de klantenservice...
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 12/11/2021 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Niet voetballen tegen groen water
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 07/10/2021 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Emmer met zout ontvangen opengereten
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 29/09/2021 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ontvangen bestelling komt niet overeen met de visuele op de site! Ik hoop dat er een commercieel gebaar wordt gemaakt!
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 27/07/2021 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb twee dozen ontvangen met 3 B ampullen en twee A ampullen, terwijl in de instructies het tegenovergestelde staat. De behandeling voor dag 7 geeft problemen omdat de 3e A ampul ontbreekt. Ik heb een e-mail gestuurd, maar geen antwoord gekregen. Teleurgesteld
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 21/06/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Zoanthus.fr
Op
Ik heb in onze brievenbus gekeken, maar ik kan de bollen niet vinden. Kunt u ons alstublieft foto's sturen van de bollen die u heeft ontvangen? Alvast bedankt, met vriendelijke groet;
1/5
★☆☆☆☆
Geen doeltreffendheid
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 02/06/2021 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
De prijzen zijn redelijk goed, net als de beschikbaarheid van de producten. HOEWEL, de dienst na verkoop is helemaal niet in orde. Ik heb meer dan 4 maanden geleden een product opgestuurd naar de dienst na verkoop en ik heb niets gehoord... Ondanks verschillende e-mails en telefoontjes heeft niemand geantwoord. Vooral de verzendkosten van SAV en in rekening gebracht bij de klant. Kortom, het is een echte schande.... Ik wacht nog steeds op mijn after-sales service product......
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 10/05/2021 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Belabberd! Ik heb twee keer besteld en beide keren waren er problemen. De tweede keer ontving ik mijn bestelling niet en kreeg ik geen nieuwe zending of geld terug.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 28/04/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Zoanthus.fr
Op
Hallo, neem contact op met onze klantenservice om uw verzoek te bespreken. Bedankt en nog een fijne dag.
1/5
★☆☆☆☆
Het is heel gemakkelijk om een product te zoeken op de site en de navigatie is intuïtief. Snelle levering, met informatie die in realtime wordt doorgegeven tot aan het afhalen van de goederen op het relaispunt.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 08/05/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Zoanthus.fr
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw opmerking. Als we ons niet vergissen, lijkt uw opmerking positief en komt deze niet overeen met de beoordeling (1 ster uit 5). Is dit een vergissing? Bedankt en we kijken ernaar uit om u weer te zien bij Zoanthus.
1/5
★☆☆☆☆
Vervoersprobleem afhankelijk van site, reageerde zodra pakket was afgeleverd. Zeer teleurgesteld.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 19/04/2021 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Hallo Ik ontving een open doos waar de lepel ontbrak, dus het was onbruikbaar en ik kon geen contact opnemen met de klantenservice. Erg teleurgesteld.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 26/02/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Zoanthus.fr
Op
Hallo, het spijt me echt dat u een lepeltje mist in een Salifert-testdoos, maar we zijn hier niet van op de hoogte omdat we geen e-mail van u hebben, in welk geval we het probleem hadden kunnen oplossen.
Met vriendelijke groet, Clément
1/5
★☆☆☆☆
Helemaal niet tevreden, de bestelling kwam meer dan 3 weken na de bestelling aan omdat het pakket beschadigd was. Toen ik mijn bestelling ontving, opende ik het pakket en een van mijn emmers was gebroken en er lag magnesium op de bodem van de doos...
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 17/02/2021 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
De cuprisorb kwam aan met het deksel al open. Ik ben niet blij dat ik producten ontvang die er niet nieuw uitzien. Mijn vraag om uitleg heeft me niet overtuigd en de verantwoordelijke wou er niets mee te maken hebben. Ik kan het product terugsturen voor een terugbetaling, maar op eigen kosten. Bovendien kwam de actieve kool aan in een emmer zonder etiket en zonder uitleg of gebruiksaanwijzing, wat onpraktisch en verboden is in Frankrijk (ik heb achteraf uitleg gekregen via e-mail). Kortom, ik ben niet tevreden over deze bestelling.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 14/02/2021 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik ben erg ontevreden over een van de producten die ik heb gekocht omdat het niet werkt. Ik heb een klacht ingediend bij zoanhus op dezelfde dag dat het werd geleverd en in gebruik werd genomen - het is nu 3 dagen geleden en nog steeds geen nieuws 🙁
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 14/02/2021 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Toen ik mijn laatste bestelling plaatste, kwam ik één product tekort van de vier die ik had besteld. Ik heb zoanthus nu twee keer geschreven en nog steeds geen antwoord. Ik ben een beetje verbaasd, omdat ik weet dat ze behoorlijk snel reageren.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 06/02/2021 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Gebrek aan productdetails. Bovendien is de gebruiksaanwijzing in het Engels. Niet alle aquarianen zijn experts.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 11/01/2021 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik ben helemaal niet blij met het leveringsbedrijf (DPD). Het spijt me dat ik deze beoordeling moet geven, want het pakket was erg goed verpakt en het product is ook erg goed.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 26/01/2021 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Een zeer grote bestelling arriveerde met een zeer slechte interne verpakking, een gebroken glasproduct, levend zand dat lekte tijdens het transport, etc. De verantwoordelijke persoon antwoordde zeer snel en informeerde me dat ik 24 uur moest wachten voordat er mogelijk een oplossing zou worden gevonden. De afgelopen 15 DAGEN heb ik niets van hem gehoord, noch per e-mail noch aan de telefoon. De bestelling is verzilverd, maar op het moment van schrijven is er geen aftersalesservice.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 06/12/2020 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Slecht
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 02/11/2020 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Herhaalde problemen. Reageert niet meer op e-mails zodra er een probleem is. Stuurt onvolledig materiaal en speelt dood.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 11/12/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Zoanthus.fr
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw feedback. We versturen geen onvolledige apparatuur. De dozen worden gemaakt in de fabriek van de fabrikant en worden niet geopend voor verzending. Tekorten kunnen voorkomen, ook al zijn ze uiterst zeldzaam.
Onze after-sales service heeft uw verzoek binnen 5 dagen per e-mail behandeld. Het spijt me als dit tijdsbestek u niet goed uitkwam, we hadden begin december veel te doen.
Bedankt voor uw begrip.
Met vriendelijke groet, Clément
1/5
★☆☆☆☆
Te lange vertraging voor een ontbrekend item
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 28/10/2020 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Goedenavond ik heb mijn emmer zout ontvangen, maar omdat ik het dringend nodig had heb ik het aangenomen, bovendien was de bezorger niet in staat om op zijn computer geweigerd pakje te noteren hij wist niet hoe hij het moest gebruiken, ik heb u foto's gestuurd, dan wacht ik op een gebaar, bedankt
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 18/11/2020 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Zeer slecht verpakt pakket - alleen noppenfolie om een emmer van 10 kg in te pakken: daardoor kwam de emmer opengescheurd aan, wat niet verwonderlijk is als je weet hoe kwetsbaar de dragers zijn. Geen communicatie na mijn verzoek om terugbetaling of omruiling. Niet eens een "no" geen excuus niets het is een gebrek aan respect voor de klanten. Betreurenswaardig om te ontvluchten.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 10/10/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Zoanthus.fr
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht.
Het spijt me te horen dat je een beschadigde emmer zout hebt ontvangen. We besteden veel zorg aan het verpakken van emmers zout en ondanks je opmerking is het op elkaar leggen van verschillende lagen noppenfolie zeer effectief en hebben we zeer weinig breuken. Helaas bestaat er niet zoiets als nul risico.
Je zegt ook dat je geen antwoord hebt gehad van onze dienst na verkoop, maar we hebben wel geantwoord op dinsdag 13/10 om 18.07 uur. Controleer uw SPAM. We zullen contact met u opnemen.
Met vriendelijke groet, Clément
1/5
★☆☆☆☆
Verander van vervoerder want je vertelt me dat er is afgeleverd bij het relaispunt, maar er is niets afgeleverd, hoe doe je dat?
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 04/09/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Zoanthus.fr
Op
Hallo, Bedankt voor uw bericht. Er is inderdaad een computerfout opgetreden in uw tracking, het pakket is nog steeds onderweg en zal zeer binnenkort worden geleverd.
Bedankt voor uw geduld en begrip. Hoogachtend, Clément
1/5
★☆☆☆☆
Geen beledigende, onaangename personages
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 16/07/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Zoanthus.fr
Op
Hallo mijnheer Barbereau, niet-bestaande dienst na verkoop: uw pakket werd geleverd, weliswaar met vertraging, maar u schreef ons meerdere keren per dag per e-mail en per privébericht op mijn persoonlijke Facebook, en ik antwoordde altijd, ook al zei ik dat ik op vakantie was, mijn enige week van het jaar. Dus na 10 dagen contact beschouw ik dat als onbeleefdheid van jouw kant.
Vervolgens wil je de afleverbon met de DPD-chauffeur niet ondertekenen, om welke reden weet ik niet, misschien omdat de chauffeur geen handschoenen draagt, zoals je suggereerde, of misschien mag je hem gewoon niet. Kortom, de handtekening en de reserveringen zijn verplicht om de transportverzekering te laten werken, ondanks alles heb ik een vervanging van de hele bestelling voorgesteld op onze kosten voor de doorboorde ballingzakken. Ik denk niet dat de aftersales service zo slecht is bij Zoanthus. Om af te sluiten, ik heb altijd problemen met jullie gehad, er gaat nooit iets goed, het DPD agentschap wil ook niet naar jullie toe komen omdat jullie constant problemen voor hen maken (een zeer moeilijke klant, vertelde u mij, in deze sector).
Om al deze redenen ga ik u vragen om niet meer bij ons te bestellen, dat bespaart u een hoop ellende en ons ook.
Dank u voor uw begrip.
De heer Coron Clément Manager van Zoanthus
1/5
★☆☆☆☆
Ik ontving de kapotte bollen half leeg...
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 27/06/2020 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Er is maar één ding waar ik over wil klagen, maar het is belangrijk: als een klant de moeite neemt om je een bericht te sturen met de vraag of hun onlangs gekochte GH-test (tetra testkoffer) normaal werkt of niet, is het minste wat je kunt doen een antwoord geven. Enkele maanden later weet ik nu dat nee, het werkte niet normaal maar was verlopen. Het eindresultaat: ik ben een aantal van mijn garnalen kwijtgeraakt omdat ze in water werden gehouden dat niet aan hun behoeften voldeed, naïef denkend dat de test werkte en naïef denkend dat ik antwoord zou krijgen van de zoveelste commerciële site die alleen aan zijn winst denkt, verouderde producten verkoopt en niet de moeite neemt om zijn klanten te antwoorden. Ik houd jullie direct verantwoordelijk voor de dood van mijn dieren. Kortom, Zoanthus, een mooi logo, en een mooie nulscore.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 09/02/2020 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik ontving het pakket in een vreselijke staat, de ring op de mengpomp was gebroken en ik moest hem vastlijmen. De verzending duurde bijzonder lang, misschien vanwege de gezondheidscrisis. Als het zoanthus team foto's van het pakket wil, kunnen ze me mailen. Uiteraard niet uit beleefdheid, maar als ze echt geïnteresseerd zijn in de mening van hun klant. Met vriendelijke groet
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 01/05/2020 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Zeer teleurgesteld over de service! Luidruchtige pomp op mijn kosten teruggestuurd naar service, pomp nog steeds even luidruchtig! Onbereikbare verkoper, neemt de telefoon niet op en moet meerdere e-mails sturen om 15 dagen later antwoord te krijgen!
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 18/04/2020 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb de tunze care magnet strong niet ontvangen bij levering. Een tweede, aparte levering?
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 26/02/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Zoanthus.fr
Op
Hallo, het product dat u noemt is al verzonden. Het product is al onderweg voor u en wordt normaal gesproken morgen (maandag) geleverd: https://www.laposte.fr/outils/suivre-vos-envois?code=6A17254452233. Gezien deze informatie, kunt u alstublieft uw beoordeling van 1 ster, die schadelijk is voor het imago van Zoanthus, herzien? Hartelijk dank voor uw begrip.
Met vriendelijke groet, Clément
1/5
★☆☆☆☆
Het pakket kwam beschadigd aan. De zoutemmer was volledig gebarsten. Gelukkig is het zout beschermd door een plastic zak. Maar u bent niet verantwoordelijk. Bedankt aan de vervoerder. De rest van het pakket is in perfecte staat. Sorry voor de negatieve opmerking maar gelukkig had ik nog een emmer om het zout in te bewaren. Ps bedankt voor de magneet ... maar er waren geen stickers deze keer.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 09/02/2020 
Vertaalde beoordeling