9.7/10
★★★★★
op 6859 beoordelingen gepubliceerd

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3 /5
★★★☆☆
Ik werd verrast door het feit dat het bedrijf een van de producten van mijn keuze niet beschikbaar had, wat me problemen opleverde omdat het een cadeau was dat ik moest geven. Om je de waarheid te zeggen, toen ik om informatie schreef, werd de leverdatum die ze me toen gaven gerespecteerd. Romualdo Sciullo
User icon
Cliente
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Ik kon nooit de grootte van de objecten zien. Het kittenfiguurtje is zelfs zo klein dat het een grap lijkt.
User icon
Ginanni L.
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Snelle levering, maar ik heb een fout gemaakt en hetzelfde artikel 2 keer besteld, maar ze vergoeden de portokosten niet.
User icon
Client(e)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van WonderCity
Beste klant, het klopt dat we alleen betalen voor retourzendingen als er een fout is met een artikel, of als wij verantwoordelijk zijn voor de fout. Als je een fout maakt of je gewoon bedenkt, kunnen we het artikel altijd terugnemen, maar dan moet je wel de verzendkosten betalen.
3 /5
★★★☆☆
Ik heb het houten Maui-beeldje gekocht. Toen ik de envelop met het beeldje opende, merkte ik dat er lijm op zat, wat mijn aankoop gedeeltelijk verpestte. Ik heb geprobeerd het te repareren, maar er waren helaas nog wat kleine restjes zichtbaar. Jammer, want het was bedoeld als cadeau.
User icon
Chiara
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Als klant van cadeau city sinds 2011 heb ik een echte verandering gezien. Voorheen was de klantenservice erg menselijk en had een begripvolle benadering, ze wisten dat de meeste van hun klanten verzamelaars waren en planden retourzendingen dienovereenkomstig. Tegenwoordig ontvang ik een kapot artikel en krijg ik een zeer robotachtig antwoord, dat niet nalaat de algemene verkoopvoorwaarden te kopiëren en te plakken. Ik krijg te horen dat er niet geruild kan worden omdat mijn artikel minder dan 70 euro waard is en dat er natuurlijk geen garantie is dat ik het voor dezelfde prijs kan kopen. En toen, als bij toverslag, was het artikel vanochtend niet meer in de aanbieding en moest ik het voor een hogere prijs kopen ... Ik ben bijzonder teleurgesteld in deze nieuwe aanpak ... Ik zal het niet meer aanbevelen zoals vroeger, ik kan niet kopen met mijn ogen dicht en ik zal de mijne voortaan wijd open doen.
User icon
Coralie P.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van WonderCity
Hallo, onze Algemene Voorwaarden zijn al drie jaar van kracht en voorkomen misbruik. Het is jammer dat je in je commentaar vergeet te schrijven dat we je "probleem" (een stukje veer dat minder dan 1 mm mist) hebben opgelost in minder dan 12 uur nadat je het hebt gemeld. We accepteerden je klacht en stuurden je een gratis retourlabel zodat je je geld terug kon krijgen. Je kon het artikel dus opnieuw kopen, gebruikmakend van de speciale aanbieding die nog steeds van kracht is, met een verschil van... 0,65€ !!!! Het spijt ons dat je onze gratis retourservice en dit prijsverschil beschouwt als een verplichting om voor een hogere prijs te kopen en daarom zo'n negatief bericht schrijft. Soms is het echt moeilijk om te reageren op bepaalde kritiek, maar we willen je graag geruststellen dat onze klantenservice "menselijk" is gebleven en altijd zo snel mogelijk zal reageren op haar klanten. Met vriendelijke groet
3 /5
★★★☆☆
Ik ben meestal heel tevreden over mijn aankopen bij CadeauxCity! Alleen al door het artikel, de zeer snelle verzending en de verpakking! Maar deze keer zat het helaas gewoon in een doos zonder bescherming! Ik ben erg tevreden over de kwaliteit van de verpakking en de service.
User icon
Camille
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van WonderCity
Hallo, dank u voor uw opmerking. Wij sturen u graag de informatie die u nodig hebt om ons beleid voor het voorbereiden en verzenden van pakketten beter te begrijpen. Onze teams nemen alle nodige maatregelen om ervoor te zorgen dat de pakketten zo snel mogelijk en zonder schade op de plaats van bestemming aankomen. Onze pakketten worden klaargemaakt met het doel om de ecologische impact op het milieu zoveel mogelijk te beperken (transport, vermindering van materialen en eliminatie van oververpakking...) met gebruik van recycleerbare en/of biologisch afbreekbare materialen), in overeenstemming met de Wet Energietransacties Groene Groei (LTECV), gepubliceerd in het Staatsblad op 18 augustus 2015. Met betrekking tot verzendverpakkingen bepaalt de wet dat: (...) of het nu gaat om kartonnen verpakkingen of Galia-doosjes, verpakkingen voortaan minder omvangrijk en geschikter moeten zijn. Van de afmetingen van de verpakking tot technologische innovaties voor het vastklemmen of beschermen van uw producten, verpakking is een van de belangrijkste aandachtspunten met betrekking tot deze ecologische ambitie (...). Alle artikelen zijn door de fabrikant al beschermd met een polystyreen mal van enkele centimeters dik. We zijn verplicht om alleen demping toe te voegen waar dat absoluut noodzakelijk is (lege ruimte in de verzenddoos) en zo onnodige overdaad te voorkomen (zoals uitgelegd zijn de artikelen al beschermd met polystyreen). We zijn echter niet in staat om de behandeling die elk pakket ondergaat in de sorteercentra, de depots en bij elke bezorger te controleren. Soms ondergaan pakketten mechanische schokken die nooit kunnen worden gecompenseerd door een te grote verpakking. Onze Klantenservice staat tot uw beschikking om al uw vragen te beantwoorden. Met vriendelijke groet
3 /5
★★★☆☆
Klein probleempje met mijn bestelling van beeldje BRITTO. Ik was zeer teleurgesteld dat ik een zeer aangetast beeldje (model van belichting) had ontvangen. Nadat ik Cadeaucity per e-mail had gecontacteerd, kreeg ik na het terugsturen mijn geld terug (porto betaald door Cadeaucity) en ik vroeg ook per e-mail (als ik een nieuwe bestelling zou plaatsen) of ik kon profiteren van de korting waar ik recht op had (20%) op mijn beschadigde beeldje, en ik kreeg geen antwoord. Ik ben desondanks heel tevreden over deze site die hopelijk contact met mij opneemt om mij op de hoogte te houden.
User icon
Dominique
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Tot ziens
User icon
Manceau
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van WonderCity
Hallo, dank u, maar... zou het mogelijk zijn om de redenen voor zo'n lage beoordeling (2 van de 5 sterren) te achterhalen? Heeft u problemen ondervonden tijdens uw aankoop? Had u problemen met het product? Uw bericht suggereert geen ontevredenheid, in tegenstelling tot de beoordeling die u ons hebt gegeven. We horen graag van u.
3 /5
★★★☆☆
Goed loyaliteitsprogramma, snelle levering, goede prijs maar de kwaliteit van de zeep is aanzienlijk gedaald.
User icon
Client(e)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van WonderCity
Hallo, we zijn blij te horen dat u tevreden bent over ons loyaliteitsprogramma, de snelle levering en de lage prijzen... we hebben kunnen controleren dat u voor, tijdens en na uw bestelling nooit contact met ons hebt opgenomen voor problemen (bestelling geplaatst op 06 maart en geleverd op 09 maart). Om uw ontevredenheid over onze dienst na verkoop te begrijpen en oplossingen te vinden, willen we graag weten waarom u teleurgesteld bent. Onze klantenservice staat tot uw beschikking op (+33) 0963518012 (ma-vr 10.00 - 17.00 uur gesprek zonder toeslag) om u de nodige hulp te bieden als u een probleem met uw bestelling hebt ondervonden. Met vriendelijke groet
2 /5
★★☆☆☆
Het pakket werd snel en in zeer goede staat geleverd, maar ik was verrast toen ik de dag na mijn levering een prijsverlaging van bijna 10 euro zag. Ik volgde de ontwikkeling van dit product al enkele weken. Een beetje gefrustreerd wees ik erop in mijn eerste recensie. De verkoopafdeling stuurde me toen een nogal botte e-mail. Ik vertelde hen dat een commercieel gebaar welkom zou zijn, in welk geval ik met plezier mijn recensie zou hebben herzien. Ik kreeg nog een antwoord waarin ze me beschuldigden van VERZETTEN. Vaarwel Gift City en Godspeed!
User icon
Sylvie
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van WonderCity
We hebben deze beoordeling gerapporteerd aan Trustpilot omdat de gebruiker een e-mail stuurde naar onze klantenservice en vroeg om een "commercieel gebaar om een beoordeling in te dienen in ruil voor de eerste". Ons bedrijf geeft niet toe en zal nooit toegeven aan dit soort "chantage" en het is jammer om te lezen dat mensen deze service gebruiken om kortingen te krijgen in ruil voor gunstige beoordelingen.
3 /5
★★★☆☆
Klein defect aan een van de figuren, maar over het algemeen tevreden
User icon
Mado T.
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
De doos was beschadigd toen ik hem ontving....Toen ik hem eerder kocht, arriveerde de doos in een erbarmelijke staat...Gelukkig is er piepschuim confetti en de beeldjes zelf zijn goed verpakt in hun doos...
User icon
Stéphanie
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van WonderCity
Hartelijk dank voor uw opmerking. We zijn blij te horen dat u, ondanks de slechte staat van de verzenddoos, de goederen in perfecte staat heeft ontvangen dankzij de zorg die onze teams aan de inhoud hebben besteed. Bij het lezen van uw opmerking merken we op dat dit niet de eerste keer is dat uw lokale bezorger een doos in slechte staat heeft afgeleverd. Helaas kunnen we niet controleren hoe elke bezorger zijn pakketten behandelt. We raden je daarom aan om, als het probleem zich weer voordoet, een nauwkeurig en beknopt commentaar te schrijven op de afleverbon van de bezorger (die verplicht is het te accepteren). Bijvoorbeeld: "pakket opnieuw gescand", "pakket geopend", "pakket nat", "pakket met gaten", "pakket beschadigd", "karton verbrijzeld", "karton met een klap" en als er twijfel bestaat, schrijf dan "weigering wegens breuk" en neem ook foto's van het karton. Om dit soort incidenten te voorkomen, die ook de goede reputatie van ons bedrijf schaden, raden we je aan om altijd te kiezen voor levering met handtekening of op een postkantoor, zodat je aanwezig bent wanneer je het pakket ontvangt. Meer dan alleen een Trustpilot-bericht, zullen de opmerkingen op de afleverbon en de toepassing van deze tips ons in staat stellen om de mensen die de pakketbezorging in uw regio beheren bewust te maken en zo te voorkomen dat het probleem zich herhaalt. Met vriendelijke groeten
2 /5
★★☆☆☆
Levering beloofd voor de 26e en aankomst op de 29e! Veel te laat voor het evenement in kwestie! Nu moet ik het naar de ontvanger sturen!
User icon
Client
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van WonderCity
Hallo, uw bestelling van zondag 23 december om 17:00 uur kon NOOIT op de 26e worden geleverd, aangezien 25/12 Kerstmis was! We hebben u GEEN enkele belofte gedaan. De levering bij Colissimo duurt minstens 48 uur (werkdagen). We willen u eraan herinneren, zoals duidelijk vermeld staat op onze website, dat "uw pakketten u 48/72 uur (uitgedrukt in opeenvolgende werkdagen - feestdagen niet meegerekend) na de dag van verzending bereiken" ( https://www.cadeaucity.com/content/1-livraison ). Om er zeker van te zijn dat je je pakket binnen 48 uur ontvangt, had je moeten kiezen voor levering met CHRONOPOST13 (tegen een meerprijs van € 12,90). Deze informatie was ook duidelijk zichtbaar op onze site toen je je bestelling bevestigde. We willen u er ook op wijzen dat uw trackingnummer 6A12226660982 aangeeft dat het pakket op 28 december bij u is afgeleverd en niet op 29 december. Rekening houdend met de dag van verzending en de feestdagen in de betreffende periode, hebben we perfect binnen de op onze site aangekondigde tijd geleverd ("uw pakketten bereiken u 48/72 uur - opeenvolgende werkdagen - behalve feestdagen na de dag van verzending" ). Met vriendelijke groet
3 /5
★★★☆☆
Bestelde 2 beeldjes, een kwam perfect aan, de andere kapot. Na de teleurstelling is het het gebrek aan beleefdheid van de persoon die de telefoon beantwoordt en het gebrek aan uitleg als het gaat om de uitleg van de suite waardoor ik zo'n gemiddeld cijfer geef.
User icon
Yumemari
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van WonderCity
Hallo, Het spijt ons echt dat u niet tevreden was over onze service, die al 10 jaar bekend staat om zijn hoffelijkheid en kwaliteit. We willen u er echter op wijzen dat u ons op 26 november om 13:38 per e-mail op de hoogte hebt gesteld van het defect en dat onze klantenservice u dezelfde dag om 15:57 alle informatie heeft gestuurd die u nodig had om het artikel te retourneren, evenals het retouretiket om het artikel naar ons terug te sturen. De uitleg die je hebt ontvangen is de standaardinformatie die we sturen naar alle klanten die een verzoek tot retournering onder garantie indienen en beschrijft de stappen die je moet volgen om het artikel te retourneren om fouten in de verpakking en/of etikettering te voorkomen. We zullen ons interne onderzoek voortzetten om na te gaan waar u niet tevreden over was in de antwoorden, waarbij we opmerken dat uw klacht dezelfde dag en binnen een paar uur na uw verzoek is verwerkt en opgelost. Met vriendelijke groet
3 /5
★★★☆☆
Eerste verzending de dag na bestelling (zeer tijdig) maar verkeerde artikel kwam aan. Ik nam contact op met de klantenservice voor retourzending en vroeg om levering binnen een bepaalde dag en het artikel kwam op tijd. Goede klantenservice, zowel telefonisch als via e-mail.
User icon
Cristina
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Ik had al een andere bestelling geplaatst op dezelfde site en ik moet zeggen dat alles uitstekend was verlopen, maar ik kan niet hetzelfde zeggen over deze bestelling. De bestelling was geplaatst op 17 december en verzonden op de 19e (so far so good) maar het kwam aan op 29 december en gezien het feit dat het kerstcadeaus waren was het erg onaangenaam. Vriendelijke groeten
User icon
Ester
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Geweldige winkel, geweldige prijzen, geweldige verpakking. Vriendelijk en behulpzaam, ze deden hun uiterste best om een probleem op te lossen met de zending die te laat was en, in tegenstelling tot hun belofte, niet voor Kerstmis zou aankomen door problemen met de koerier. Ik moest het pakket ophalen bij het SDA-filiaal 40 km van huis om het op tijd te krijgen. Koerier onmogelijk te bereiken en geen informatie over de vertraging en levertijd. Advies: verander van koeriersbedrijf.
User icon
Cliente
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van WonderCity
Op
Goedemorgen en bedankt voor uw beoordeling. Het spijt ons voor de vertraging in de levering die onze score aantast, soms kunnen slecht weer of vakanties vertragingen en ongelukken veroorzaken en hiervoor bieden wij onze excuses aan. Desondanks is het niveau van stiptheid van de leveringen met deze koerier (honderden van onze zendingen per maand) zeer hoog en grenst praktisch aan 100%, zelfs met Kerstmis, een niveau dat een verandering niet rechtvaardigt die, wanneer geprobeerd, ons nooit volledig tevreden heeft gesteld. Met vriendelijke groeten
2 /5
★★☆☆☆
Het artikel dat ik bestelde kwam met een splinter aan (de verpakking was intact en bevatte geen splinter). In eerste instantie dacht ik dat de klantenservice erg goed was, vanwege de snelheid van antwoorden; later werd ik echter getroffen door het gebrek aan hoffelijkheid, wat wel op zijn plaats is als de andere persoon (ik, in dit geval) hoffelijk en behulpzaam is. Desondanks kon ik het artikel terugsturen en kreeg ik mijn geld terug. _______________ IK ANTWOORD HIER, OMDAT IK NIET WEET HOE IK HET ANDERS MOET DOEN. In feite merk ik dat de beoordelingen zeer positief zijn, dus ik denk dat de mijne een op zichzelf staand geval was; dit is echter de eerste keer dat ik bij u heb besteld en helaas was ik niet tevreden. Ten eerste zat het artikel dat ik besteld had al kapot in de doos (het leek zelfs gelijmd te zijn, maar daar kan ik niet zeker van zijn). Verder was de droge toon van twee e-mails die ik kreeg van de klantenservice echt ongepast (en ik heb het opgeschreven, via e-mail precies). Hoe dan ook, als de mijne een uitzondering was, des te beter. LAATSTE FOTO'S 1) Het spijt me dat ik geen FOTOGRAFIE van het voorwerp kan bijvoegen (ik plaats het dan ALS FOTO VAN MIJN PROFIEL), met -uiteraard- de splinter (het voorwerp was klein en de splinter erg zichtbaar); ik had het beeldje meegenomen om het cadeau te geven en dat kon niet. 2) De koerier vond een kaartje op de deur van mijn huis met de aanwijzing om precies voor mijn neus op de deur te kloppen, omdat ik - wetende dat ik op zakenreis was - een buurman had gevraagd het pakket in mijn plaats af te leveren. Onmiddellijk nadat ik met mijn buurvrouw had gesproken en haar beschikbaarheid had gekregen, heb ik ook per e-mail (zaterdag of zondag) geschreven en kreeg ik te horen dat u ons vrijdag had moeten informeren zodra u onze e-mail had ontvangen. HET FEIT IS DAT DE KOERIER ALTIJD AANWEZIG WORDT EN OP DE GEPLAATSTE DAG (maandag 6) GEEN PROBLEEM MAAKT OM HET PAKKET VAN MIJN BUREAU TE VERZENDEN, OMDAT MIJN KAART MET DEZE AANWIJZING ER OP ZAT. De volgende dag (dinsdag) kwam er een tweede koerier, het is niet duidelijk waarom: ik had hem duidelijk niets te geven, want het pakket was - zoals gepland - de dag ervoor opgehaald. Het spijt me dat het zo moeilijk is om dingen te herkennen zoals ze zijn, in hun geheel.
User icon
Erica
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van WonderCity
Op
Goedemorgen Erica, kun je alsjeblieft aangeven op welke manier je niet de beleefdheid hebt gekregen waar je om hebt gevraagd? Het zou interessant zijn om te weten op welke manier we hebben gefaald in een van de pijlers van onze klantenservice, die, zoals je misschien hebt gelezen in de vorige honderden beoordelingen, zeker niet tekortschiet in beleefdheid (in 5 jaar Trustpilot is dit de eerste dergelijke opmerking met een beoordeling van 2 sterren). Uw verdere verduidelijking kan ons in staat stellen om specifieke correcties aan te brengen waar nodig. Dank u. We zijn echter blij te horen dat uw klacht snel is afgehandeld en dat het artikel zonder problemen is geretourneerd (op onze kosten) en terugbetaald. Met vriendelijke groet DANK UW VOLLEDIGE INFORMATIE. Er is altijd een uitzondering die de regel bevestigt en het is duidelijk dat fouten altijd op de loer liggen. Sta ons echter toe om aan te geven dat we de e-mailwisseling hebben herlezen en dat we in geen enkele passage het gevoel hebben dat we niet hoffelijk tegen u zijn geweest. We hebben u 'voorgeformatteerde' e-mails gestuurd met instructies over hoe u het artikel moest ophalen en toen u aangaf dat u niet kon weten wanneer u beschikbaar zou zijn om de koerier te ontvangen (we halen het beschadigde artikel gratis en rechtstreeks bij u thuis op), stelden we, gezien uw voortdurende onbeschikbaarheid (vanwege werk of andere redenen), voor dat we ook beschikbaar waren om het artikel op het adres van uw keuze op te halen. (""cit. e-mail Als u dat wenst, kunnen we het pakket rechtstreeks bij u op het werk laten ophalen, of bij een buurman, vriend, familielid... Als deze oplossing u schikt, geef ons dan het alternatieve afhaaladres door"). We toonden toen maximale bereidwilligheid (en gewoon hoffelijkheid) en toen ze later de dag en het afhaaladres bevestigde... was ze niet aanwezig op de aangegeven locatie. Desondanks zijn we erin geslaagd om het item op te halen, zonder enige klacht, maar we hebben het item gewoon terugbetaald. Indien nodig kunnen we u een kopie sturen van de e-mails in kwestie. Het ophalen van een pakket is een handeling die niet op zondag voor maandag kan worden georganiseerd (koeriers zijn gesloten op WE). Als u ons op zaterdag of zondag op de hoogte brengt van een wijziging, wordt de hele logistiek (!!) duidelijk verstoord. De koerier zou ook niet het recht hebben om een andere persoon aan te spreken zonder uitdrukkelijk verzoek van de afzender, in het bijzonder door simpelweg een bordje op een voordeur te lezen. Om deze reden (nadat we hadden vernomen dat hij op zondag niet beschikbaar was voor maandag), hebben we de koerier bij de opening van onze kantoren onmiddellijk gevraagd om een tweede ophaling voor de volgende dag (zodat de twee ophalingen elkaar overlapten). We herinneren eraan dat we zelf op voorhand hadden voorgesteld om het pakket bij een buur af te halen, maar we kregen geen antwoord. Voor de volledigheid preciseren en bevestigen we dat de ontbrekende splinter op het artikel 1 x 3 millimeter was (dus moeilijk terug te vinden). Het is niet in ons belang om beschadigde artikelen op te sturen, aangezien wij de volledige kosten van retourzending dragen onder de garantie die op onze site wordt geboden voor artikelen die beschadigd aankomen. Oprecht PS voor de rest, we zullen niet langer commentaar geven op uw voortdurende wijzigingen in deze recensie die het resultaat lijken te zijn van kwade trouw. Ons bedrijf heeft twee retourzendingen moeten organiseren (waarvan één zonder succes) vanwege een gebrek aan beschikbaarheid en reactie op onze kennisgevingen voor, laten we dat niet vergeten, een artikel ter waarde van 11 euro. Maar wat moeten we nog meer doen?
3 /5
★★★☆☆
Mijn pakje kwam laat aan met uitwisselingsproblemen tijdens de verzending... vanaf de 12e dat ik de bestelling plaatste, kwam het aan op de 21e dankzij een tip van mij... godzijdank was ik ruim op tijd verhuisd zonder de site te kennen... anders had ik mijn goederen niet op tijd gehad... de dame die het dossier behandelde, was heel vriendelijk en beleefd. Ik hoop dat ze de volgende keer nauwkeuriger zal zijn
User icon
Maria S.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van WonderCity
Op
Goedemorgen, Helaas zijn de problemen met vertraagde leveringen te wijten aan aanhoudende arbeidsdemonstraties bij de HUB's van de vervoerder, die genoodzaakt zijn pakketten door te sturen naar andere sorteercentra. Ondanks het feit dat dit ongemak niet door ons is veroorzaakt of een intern probleem van ons is, zijn we ons er helaas van bewust dat klanten ons verantwoordelijk houden door onze prestaties te beoordelen met minder dan positieve recensies. We nemen onze verantwoordelijkheid hiervoor en ondanks het feit dat het ongemak te wijten is aan oorzaken buiten ons bedrijf, proberen we alle andere ongemakken die deze stakingen voor klanten kunnen veroorzaken zo snel mogelijk op te lossen en die van invloed zijn op de gehele nationale logistiek van alle commerciële bedrijven die naar Italië verzenden. Met vriendelijke groet Klantendienst
3 /5
★★★☆☆
Het beeldje kwam in perfecte staat aan en de snelheid van verzending was ook goed, minder dan een week. Het enige probleem is dat de kleur niet overeenkomt met de foto op de website. Op de foto is de kleur van de jurk intenser, bordeauxrood, terwijl ik het in een oranjeachtig rood heb ontvangen, en er is nogal een verschil.
User icon
Cliente A.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van WonderCity
Op
Goedemorgen Andrea en bedankt voor je opmerking. Tot nu toe hebben we een paar honderd stuks verkocht van het artikel dat je hebt gekocht en dit is de eerste keer dat dit bij ons is gemeld. Het zou een subjectieve waarneming kunnen zijn of een 'aanpassing' van de kleur in het scherm van de pc die niet perfect gekalibreerd is, of een defect in het stuk dat je hebt ontvangen. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice die de nodige controles zal uitvoeren. Met vriendelijke groeten
2 /5
★★☆☆☆
Ik heb voor de 2e keer een Disney beeldje gekocht, de eerste kwam aan met een vlek op het gezicht, en vorige week had de 2e bestelling een grote hoeveelheid lijm op de voetplank en de jurk was helemaal verkleurd Ik denk niet dat ik nog een keer op deze site zal winkelen.
User icon
Pako76
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van WonderCity
Op
Goedemorgen, Het spijt ons zeer dat u tot twee keer toe een product geleverd hebt gekregen dat niet aan uw kwaliteitseisen voldeed en we zullen de fabrikant om meer aandacht vragen tijdens de productie. Onder de duizenden artikelen die worden aangeboden, is het mogelijk dat sommige onvolkomenheden bevatten die niet zijn opgemerkt door de kwaliteitscontrole, hoewel we ons geen soortgelijk geval bij dezelfde klant kunnen herinneren in 5 jaar activiteit en duizenden zendingen (zoals blijkt uit onze andere klantbeoordelingen). We willen er echter wel op wijzen dat elke keer dat hij het defect bij ons meldde, we onmiddellijk tussenbeide kwamen om het item in kwestie op onze kosten en rechtstreeks naar zijn huis terug te brengen, en elke keer hebben we hem onmiddellijk en volledig terugbetaald. De garanties en service die wij bieden, stellen ons in staat om in dit soort gevallen onmiddellijk een oplossing te vinden. We herhalen onze excuses voor dit incident en sturen je onze vriendelijke groeten.
3 /5
★★★☆☆
De verpakking is niet best. Eén beeldje heeft een vlek
User icon
Fabio C.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van WonderCity
Op
Goedemorgen, het zou heel interessant zijn om meer informatie te krijgen over de verpakking die u hebt ontvangen. Voor ons bedrijf is het een teleurstelling dat we niet bij elke zending een topscore krijgen en dat spijt ons zeer. De artikelen die we u hebben gestuurd, waren verpakt in een polystyreendoos waarvan de vorm de producten volledig omsloot. Alles werd in een verpakkingskarton geplaatst dat geschikt is voor verzending en binnenin werd milieuvriendelijk polystyreen geplaatst om de ruimtes op te vullen en schokken tijdens het transport te voorkomen. Tot slot is de sluiting gedaan met versterkte veiligheidstape. Wat het beeldje betreft, nodigen wij u uit om rechtstreeks contact op te nemen met onze klantenservice op ons gratis nummer, dat tot uw beschikking blijft om het geconstateerde defect te verifiëren en snel een oplossing te bieden. Vriendelijke groeten
3 /5
★★★☆☆
Het product kwam in uitstekende staat aan, alsof ik het rechtstreeks in de winkel had gekocht. Het enige minpuntje was de vertraging bij het ontvangen van het pakket, want het was niet 48 uur zoals vermeld, maar bijna 10 dagen.
User icon
Sabrina
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van WonderCity
Op
Goedemorgen, Bedankt voor uw opmerking en we hebben kunnen verifiëren dat er een fout is gemaakt door het koeriersbedrijf. In de tracking van 9 maart, de dag waarop u het pakket had moeten ontvangen, staat dat: "Deze fout heeft zeker een vertraging veroorzaakt ten opzichte van de verwachte tijd. We willen u er echter op wijzen dat uw bestelling op een zaterdag om 21.00 uur is geplaatst en dat de levertijd die duidelijk op de website staat vermeld 4 tot 6 werkdagen is (hoewel 90% van onze leveringen minder dan 72 uur na de bestelling plaatsvindt). Misschien verwar je levertijden met 'voorbereidings- en verzendtijden', die zoals vermeld op de site binnen 24/48 uur na ontvangst van je betaling worden verzonden. De voorbereiding en verzending van pakketten kan niet in het weekend plaatsvinden. Voor meer info http://www.cittadelregalo.it/content/1-consegna Vriendelijke groeten
3 /5
★★★☆☆
Goederen zijn altijd mooi, maar als ze beschadigd aankomen, moeten ze worden vervangen, ongeacht de betaalde prijs. In plaats daarvan betalen ze je geld terug of geven ze je een heel kleine korting op een volgende aankoop.
User icon
Laura R.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van WonderCity
Op
Goedemorgen, zoals al is uitgelegd door onze klantenservice, in overeenstemming met de algemene verkoopvoorwaarden (die u accepteert), wordt de automatische vervanging uitgevoerd als de waarde van het artikel hoger is dan € 49. Anders nemen we het artikel altijd terug op onze kosten, maar geven we "gewoon" een volledige terugbetaling voor het artikel. Gezien het minimale defect dat je hebt geconstateerd en in overeenstemming met de Europese richtlijnen voor online verkoop, hebben we je een gedeeltelijke terugbetaling aangeboden als alternatief voor het terugnemen van het artikel als je besloot het artikel te houden (maar dit is jouw keuze en niet opgelegd als een "conditio sine qua non"). We zijn daarom van mening dat we hebben gehandeld in volledig respect voor een service die al jaren werkt aan het bieden van de grootst mogelijke klanttevredenheid. Met vriendelijke groeten
3 /5
★★★☆☆
Snelle levering, maar een van de drie bestelde cadeaus was licht beschadigd op het gezicht... bijna tevreden.
User icon
Antonio.
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Ik kocht verschillende artikelen in één bestelling en deze waren verpakt in één doos zonder opvulling aan drie zijden van het pakket. Resultaat: hoewel alles er aan de buitenkant goed uitzag, kwam ik bij het openen van het pakket voor een bittere verrassing te staan; een van de drie artikelen arriveerde met het karton gescheurd en het polystyreen in stukken, met het beeldje dansend erin. De site heet 'Gift City', maar wie zou ooit een object geven dat in deze staat verkeert?
User icon
Claudio
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van WonderCity
Op
Goedemorgen Claudio, dank u voor uw opmerking, we willen u erop wijzen dat uw artikel was verpakt in een "voorgevormde" polystyreen mal van enkele centimeters dik, vervolgens in de originele doos was geplaatst en ten slotte in een kartonnen doos die geschikt was voor transport, afgesloten met veiligheidstape. Het spijt ons dat ondanks deze zorgvuldigheid de doos in uw geval enkele deuken vertoont, blijkbaar zijn er tijdens het transport niet de nodige voorzorgsmaatregelen genomen die wij eisen van degenen die deze service verlenen. We vragen onze verzendafdeling om voorzichtiger te zijn om dit soort onaangename incidenten te voorkomen, ook al is het hoge niveau van klanttevredenheid over onze leveringen door de jaren heen constant geweest (wees nooit op je hoede). We zijn echter blij om te horen dat het artikel in goede staat bij je is aangekomen en dat je tevreden bent met je aankoop. Met vriendelijke groet Klantenservice
2 /5
★★☆☆☆
IK KOOP ONLINE ALS HET PRODUCT WAARIN IK GEÏNTERESSEERD BEN NIET IN EEN WINKEL TE VINDEN IS.
User icon
Ivana L.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van WonderCity
Op
Goedemorgen, het spijt ons dat het koeriersbedrijf in uw regio niet aan het door u gevraagde serviceniveau voldeed en dat uw oordeel daarom ons bedrijf op deze manier benadeelt. Wij maken gebruik van de diensten van een van de belangrijkste Italiaanse koeriersbedrijven, die elke dag duizenden leveringen doet. Zoals onze klantenservice al heeft uitgelegd, kunnen koeriers geen rembourszendingen afleveren bij een overheidsgebouw als de ontvanger niet kan garanderen op de afgesproken dag op kantoor te zijn! Desondanks vond uw levering regelmatig plaats in slechts 3 werkdagen na uw bestelling. Wij vertrouwen op uw begrip en sturen u onze hartelijke groeten.