9.7/10
★★★★★
op 6742 beoordelingen gepubliceerd

Laatste neutrale klantbeoordelingen

2/5
★★☆☆☆
Ik bestelde een Disney beeldje voor de verjaardag van mijn vrouw, de levertijd was precies goed, maar toen ik de doos opende was het beeldje op 2 plaatsen gebroken...
JulienReviewer icon
Julien
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van WonderCity
Beste Julien, het spijt ons echt voor het ongemak. Je kunt ruilen via ons online formulier ("Retourneren" link onderaan de website) of door contact op te nemen met onze klantenservice. Je ontvangt dan zo snel mogelijk een nieuw beeldje.
3/5
★★★☆☆
Zeer gewaardeerd cadeau, jammer van de levertijd die niet gerespecteerd werd. Ik bestelde op 4 maart en ontving het op 10 maart. Ik kreeg eerst een e-mail van de koerier met het bericht dat de levering op 8 maart zou plaatsvinden en daarna nog een e-mail met het bericht dat de levering vertraging had opgelopen. Al met al jammer, want ik moest de verzendkosten betalen omdat mijn bestelling het minimum voor gratis verzending niet haalde.
DanielaReviewer icon
Daniela
Op
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
De hittegevoelige Cheshire Cat mok die ik had besteld, kwam aan met schilfers op het handvat en het ontwerp van de mok was een beetje beschadigd. Ik raad Cadeaucity niet aan en ik zal er nooit meer iets kopen. Je kunt er niet eens zeker van zijn dat de artikelen van goede kwaliteit zijn...
GéraldineReviewer icon
Géraldine
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van WonderCity
Beste Géraldine, het spijt ons echt voor het ongemak. Natuurlijk ruilen we het artikel om of betalen we je geld terug, wat je maar wilt. Je kunt dit direct online doen vanaf onze website of door contact op te nemen met onze klantenservice. Uiteraard nemen we de kosten voor het terugsturen van het artikel voor onze rekening. Houd er rekening mee dat de artikelen die we verkopen allemaal nieuw, echt en officieel gelicenseerd zijn. Het kan voorkomen dat een artikel defect is, maar dit is uitzonderlijk. In dit geval kun je rekenen op onze reactiviteit. We verontschuldigen ons voor het ongemak dat je hierdoor hebt ondervonden en blijven volledig tot je beschikking. De totale tevredenheid van onze klanten is onze absolute prioriteit.
2/5
★★☆☆☆
Laat pakket Beschadigde doos bij aankomst Geen andere keuze dan het te accepteren (omdat het laat was) Enige positieve punt: item besteld zoals verwacht Geen nieuws van de klantenservice per e-mail na klacht te...
Statuette W.
Statuette W.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van WonderCity
Beste klant, onze excuses voor dit ongemak en we hopen dat het artikel intact is aangekomen. Je hebt op 19/01 om 8.45 uur een verzoek om assistentie ingediend, waarbij je alleen je bestelnummer opgaf. Onze klantenservice antwoordde om 9.23 uur, een paar minuten later, om u te vragen hoe we u konden helpen met deze bestelling. Sindsdien hebben we niets meer van u gehoord. De klantenservice belt u onmiddellijk terug.
3/5
★★★☆☆
Ik kocht 2 items van jim shore disney, op de producten aangekomen in goede staat goed verpakt, helaas had ik een probleem met de zending kreeg ik het bericht dat ze zouden worden doorgegeven voor de levering en voor 2 dagen bracht ik thuis te wachten voor niemand werd gezien nam ik contact op met de koerier die vertelde me dat er geen huisnummer dus ik had moeten contact opnemen met de stad van het geschenk. Civic Ik zeg mijn fout ik erin geslaagd om de stad van het geschenk contact op en kreeg te horen dat de koerier zou komen door die dag die niet het geval was dus nog een dag doorgebracht thuis te wachten op niemand! Afgezien van dit ongemak was alles in orde.
YuriReviewer icon
Yuri
Op
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
De bestelling ging goed, net als de levering. Het beeldje, hoewel intact, had nogal wat lakdefecten (de vakantie stond voor de deur en ik kon het niet terugsturen), dus ik moest bepaalde delen zelf opnieuw schilderen.
MargotReviewer icon
Margot
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van WonderCity
Beste Margot, hartelijk dank voor je bestelling en sorry voor het ongemak. De artikelen uit de Disney Traditions serie zijn met de hand beschilderd en gemaakt met technieken die het ietwat "ruwe" en houtachtige aspect versterken, waardoor er soms "imperfecties" te zien zijn die vooral het teken zijn van authentiek handwerk. Hoe dan ook, we ruilen het artikel om of betalen het terug, zonder vragen te stellen, en de verzendkosten zijn gratis. Onze prioriteit is 100% tevredenheid.
3/5
★★★☆☆
Ik ben tevreden met het gekozen cadeau, maar niet met de levering. Geen telefoontje van de bezorger. Ik moest het pakket gaan ophalen bij een relaispunt. Ik koos voor thuisbezorging zodat ik nergens heen hoefde...
Sylvie B.
Sylvie B.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van WonderCity
Hallo Sylvie en bedankt voor je aankoop! Het spijt ons erg van dit ongemak. De tracking van je pakket geeft aan dat de bezorger op woensdag 8 december om 10.59 uur bij je thuis is geweest en dat het pakket tijdens je afwezigheid inderdaad is achtergelaten op een relaispunt. Als dit niet het geval was, bieden wij onze excuses aan. Aarzel niet om het gedrag van uw pakketbezorger te melden door te bellen naar 3631.
2/5
★★☆☆☆
Ik bestelde een Cinderella theepot die beschadigd was, waarschijnlijk door een fabricagefout, want het was heel goed verpakt, maar het zag er niet goed uit als cadeau. heel, heel teleurgesteld.
Meredith A.
Meredith A.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van WonderCity
Beste klant, het spijt ons zeer voor dit ongemak. We nodigen je uit om dit artikel terug te sturen voor een snelle omruiling, ofwel door gebruik te maken van de retourbeheerinterface die tot je beschikking staat, ofwel door contact op te nemen met onze klantenservice, die je graag zal helpen.
3/5
★★★☆☆
Ik ben tevreden in het algemeen, het product intern aangekomen intact en perfect, in een zeer korte tijd, helaas, echter, de doos van het object had een schone snede, een breuk die in een Disney standbeeld, naar mijn mening is niet aanvaardbaar, een beetje meer zorg moet worden genomen in de verpakking, en de doos die het object bevat moet een beetje groter ... (we weten hoe de koeriers behandelen pakketten) want in een collectible standbeeld is van groot belang, ik had geen zin om te betwisten en terug te sturen van het product, want binnen is het van groot belang. (we weten hoe de koeriers de pakketten behandelen) omdat in een verzamelaarsbeeldje de verpakking van groot belang is, had ik geen zin om het product aan te vechten en terug te sturen omdat het van binnen absoluut perfect en intact is, het moet echter gezegd worden dat de externe sactola met een duidelijke breuk, me mateloos irriteert. Met het oog hierop weet ik niet of ik in de toekomst nog een aankoop zou doen....
Valerio D.
Valerio D.
Op
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
LEVERTIJD GERESPECTEERD, CORRECT VERPAKT, MAAR EEN KLEIN DEFECT AAN HET BEELDJE. IK HAD EEN BEDANKBRIEFJE OP PRIJS GESTELD, ZOALS OP SOMMIGE SITES.
EricReviewer icon
Eric
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van WonderCity
Beste Eric, hartelijk dank voor je bestelling. Aarzel niet om ons online retourformulier te gebruiken voor een snelle omruiling van uw beeldje als het het kleinste defect vertoont. Ons doel is 100% tevredenheid
3/5
★★★☆☆
Ik weet niet hoe de goederen onbeschadigd zijn aangekomen.de doos is in een hoek verbrijzeld en daardoor is de verpakking van het wilgenboombeeldje ook geruïneerd!het polystyreen binnenin dat schokken moet voorkomen is helemaal kapot en doorboord aan de onderkant.omdat ik het cadeau moet geven heb ik het gerepareerd met doorzichtig plakband. Ik zal zeker niets meer kopen bij gift city.
PatriziaReviewer icon
Patrizia
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van WonderCity
Op
Patrizia, het spijt ons zeer van deze situatie. Ondanks alle zorg die we besteden aan de voorbereiding van de pakketten, is het pakket helaas beschadigd geraakt tijdens het transport. We hebben onmiddellijk aangeboden om een koerier naar je huis te sturen voor een omruiling. We horen graag van u.
2/5
★★☆☆☆
Een van de drie beschadigde beeldjes arriveerde, overigens zit er op de doos van het beschadigde beeldje een rode sticker, wat slecht doet vermoeden. De verpakking was intact, dus ik kon niet weten wat de schade was voordat ik ze openmaakte. Ik stuurde een bericht naar support binnen de juiste termijn en na het vragen om een foto, heb ik nooit meer iets van ze gehoord. De producten zijn leuk, maar de service is niet goed. En nu heb ik beschadigde beeldjes. Ik antwoord hier omdat het per e-mail onmogelijk lijkt.... Ik heb beide e-mails (Frans/Italiaans) beantwoord en foto's bijgevoegd... Er is 24 uur verstreken. Ik geef het op. Geen hulp, behalve sociale antwoorden om de klant in een kwaad daglicht te stellen. Naast de schade, de spot, slonzig. Nooit meer deze site.
LauraReviewer icon
Laura
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van WonderCity
Op
Hoi Laura, het spijt ons, maar we hebben de foto waar je om vroeg nooit ontvangen. Kun je deze controleren en naar ons terugsturen? We sturen dan een koerier naar je huis om het artikel op te halen en om te ruilen. We reageren altijd heel snel. Als je niet binnen 24 uur iets van ons hoort, is dat niet normaal.
2/5
★★☆☆☆
Uitstekende producten en concurrerende prijzen. Het was echter erg moeilijk om contact op te nemen met de klantenservice.
PaolaReviewer icon
Paola
Op
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik heb een pakket ontvangen dat niet overeenkwam met mijn bestelling. Ik moest dit artikel terugsturen om uiteindelijk het artikel te ontvangen dat wel overeenkwam met mijn bestelling. Ik werk op afstand, het was niet gemakkelijk voor mij om al dit heen en weer gereis te maken naar de plaats van ontvangst en in een regio die niet de mijne is. Teleurgesteld voor een eerste ervaring met jullie. Nog een fijne dag!
David F.
David F.
Op
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik denk niet dat het goed is om het voordeel van onze verworven clubsterren te verliezen. We hebben niet allemaal de kans om vaak te kopen. Persoonlijk zet ik soms geld opzij om een langverwacht beeldje te kopen. Nogmaals, degene met het meeste geld wordt beloond... En om je vraag te beantwoorden, aangezien je het niet nog een keer kunt doen. Is het normaal om je verzamelde clubpunten na een jaar te verliezen? Het is bijna onmogelijk om 3 sterren te halen! Maar hey... dat heet handel...
Client8550Reviewer icon
Client8550
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van WonderCity
Beste klant, Wij hebben nota genomen van uw opmerking en willen u erop wijzen dat het loyaliteitsprogramma van CadeauCity bijzonder genereus is en gebaseerd is op een dubbel beloningssysteem. Enerzijds worden Loyaliteitspunten verzameld en vervolgens omgezet in waardebonnen die 1 jaar geldig zijn op de hele site en zonder minimum aankoop; anderzijds bieden Clubacties het hele jaar door kortingen aan klanten die een regelmatig aankooppatroon aanhouden. Het eerste niveau in de Club is vanaf €50 uitgegeven per jaar, wat betekent dat zoveel mogelijk mensen kunnen profiteren.
3/5
★★★☆☆
Ik had twee problemen met bestellingen, maar de rest is leuk voor mijn verzameling.
Anne L.
Anne L.
Op
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik was verrast door het uiterlijk van deze figuurtjes, die niet echt overeenkwamen met de beschrijving, en het gebruikte materiaal is niet wat ik dacht dat het zou zijn. De figuurtjes zijn gemaakt van beschilderd gips, een beetje te groot om mee te spelen, zelfs voor een groot meisje, en zouden er alleen goed uitzien in een etalage, maar niet kostbaar genoeg om in een etalage te staan. Ik wilde Disneypoppen voor mijn kleine meisjes, maar dit zijn geschilderde gipsen figuren waar ze niet mee kunnen spelen. Toegegeven, in de beschrijving staat duidelijk dat dit geen speelgoed is.
Regine W.
Regine W.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van WonderCity
Beste klant, Onze excuses voor eventuele misverstanden. Zoals aangegeven in de beschrijving, zijn de beeldjes in de Disney Haute Couture collectie volledig gemaakt van handgeschilderd hars. Het is geen speelgoed, maar verzamelobjecten. Uiteraard helpt onze klantenservice je graag als je de beeldjes wilt retourneren voor een terugbetaling.
3/5
★★★☆☆
Ik ontving mijn bestelling in een paar dagen tijd en het was erg snel en gemakkelijk te leveren. Dus ik heb .
Édith K.
Édith K.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van WonderCity
Beste Edith, het spijt ons echt van dit ongemak! Ondanks alle voorzorgsmaatregelen die we nemen en de zorg die we besteden aan onze pakketten, kan het helaas gebeuren dat een artikel beschadigd aankomt. Natuurlijk kun je het kosteloos naar ons terugsturen (prepaid retour) voor een terugbetaling of omruiling. Aarzel niet om contact op te nemen met onze Klantenservice.
3/5
★★★☆☆
De keuze is erg gevarieerd en de producten interessant. Als je echter een "nieuw binnengekomen" product wilt, moet je lang wachten en worden de data verschoven.
Caroline A.
Caroline A.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van WonderCity
Beste Caroline, bedankt voor je feedback. We willen je erop wijzen dat de geschatte aankomstdatum de datum is die de fabrikant heeft aangegeven. Helaas komen vertragingen vaak voor, vooral in de huidige pandemische situatie. We passen de data aan telkens wanneer we nieuwe informatie van de fabrikant krijgen. Deze vertragingen hebben invloed op alle spelers op de markt en zijn niet specifiek voor onze winkel.
3/5
★★★☆☆
Hoi, ik zou fragiel op het karton moeten zetten omdat ik het item heb bewaard uit angst dat de volgende nog slechter zou zijn. Ik heb een stuk terug op het dienblad geplakt. Jammer, maar het is toch breekbaar. Ik ben er erg blij mee.
Jean-marieReviewer icon
Jean-marie
Op
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Item met een uitstekende prijs in vergelijking met andere verkopers, snelle en veilige levering
Max T.
Max T.
Op
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Ik heb twee artikelen bij u besteld en heb het ene ontvangen, maar het andere niet. De betalingen verliepen soepel, maar ik heb sindsdien niets meer van u gehoord.
Mallet V.
Mallet V.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van WonderCity
Beste Vincent, Dit is een nieuw product in voorbestelling, zoals aangegeven op het productblad. Het wordt eind januari verwacht. Je vindt deze informatie op de validatiepagina van het winkelmandje en binnen een uur na het plaatsen van je bestelling sturen we je opnieuw een samenvattende e-mail met de geschatte beschikbaarheid van het artikel. Hoe dan ook, je kunt je bestelling natuurlijk op elk moment annuleren door gewoon een e-mail te sturen naar onze klantenservice. Je krijgt dan onmiddellijk je geld terug.
2/5
★★☆☆☆
Gebroken oor voor het personage
Isabelle L.
Isabelle L.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van WonderCity
Beste Isabelle, het spijt ons echt van dit ongemak! Ondanks alle zorg die we besteden aan het maken en beschermen van onze pakketten, komt het helaas voor dat een artikel kan breken tijdens het transport. Je kunt online een retour aanvragen voor een snelle omruiling of terugbetaling. We hebben je zojuist alle benodigde informatie per e-mail gestuurd.
3/5
★★★☆☆
Pakket komt te laat onjuist trackingnummer
BouchenyReviewer icon
Boucheny
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van WonderCity
Beste klant, het spijt ons voor dit ongemak. Uw pakket is echter snel aangekomen op het gekozen afleverpunt op 17/11, maar u heeft het pas op 26/11 afgehaald. Na controle bleek dat het opgegeven trackingnummer correct was. Neem contact op met onze klantenservice om uit te zoeken wat er is gebeurd.
3/5
★★★☆☆
Ik ben zeer tevreden met het gekochte beeldje dat prachtig is, iets minder van de diensten cadeaucity waardoor men meer moet betalen als men langs PayPal gaat..super jammer. De verpakking is aan herziening toe. Ik ontving een beschadigde doos met een gat in een zijkant, met een beetje bescherming maar het figuurtje zat niet geklemd in het midden, dus de officiële doos was in slechte staat en elke verzamelaar kent het belang van dozen. Ik wilde opnieuw bestellen bij cadeaucity en een figuurtje (dat niet gepland is als gelimiteerde oplage) ging van 70€ naar meer dan 90€ omdat, en ik citeer, "een slachtoffer van zijn eigen succes".
MargotReviewer icon
Margot
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van WonderCity
Hallo en bedankt voor je getuigenis. We hechten veel belang aan de bescherming van de artikelen die we versturen, dus als een pakket beschadigd is, weiger het dan en/of meld het ons onmiddellijk, zodat we een claim kunnen indienen bij de vervoerder.
2/5
★★☆☆☆
Erg teleurgesteld. Het Britto beeldje heeft een kras van ongeveer 1 cm op de boog van het Minnie beeldje.
CblReviewer icon
Cbl
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van WonderCity
Het spijt ons zeer voor dit ongemak. We nemen onmiddellijk contact met je op om een omruiling te regelen. Onze klantenservice helpt je graag verder.
2/5
★★☆☆☆
Product erg laat ontvangen op 10 maart, terwijl de deadline bij het bestellen tussen 17 en 29 februari was. Daardoor kreeg ik het niet op tijd om cadeau te geven, dus ik ben niet tevreden!
Client(e)Reviewer icon
Client(e)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van WonderCity
Beste klant, het spijt ons van deze slechte ervaring! We hebben u echter op 17 februari per e-mail geïnformeerd over een vertraging bij de fabrikant als gevolg van de herhaalde stakingen in de Franse havengebieden. Onze e-mail vermeldde inderdaad een vertraging van ongeveer 2 tot 3 weken en herinnerde u eraan dat u uw bestelling op elk moment kon annuleren. Je kunt het artikel natuurlijk terugsturen en je geld terugkrijgen.
3/5
★★★☆☆
Kwaliteitsproduct Ik had een snellere levering verwacht...
Bove N.
Bove N.
Op
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Geweldige promoties op de site, jammer dat hij traag is en als je artikelen in het winkelwagentje legt, worden ze niet opgeslagen (als je de pagina sluit en misschien een paar uur later terugkomt) en als je vanaf de computer binnenkomt en dan op de telefoon zie je de artikelen niet meer die je in het winkelwagentje hebt gelegd.
Chiara B.
Chiara B.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van WonderCity
Op
Als u inlogt op uw klantenaccount, wordt het winkelwagentje opgeslagen en kan het worden bekeken vanaf elke computer of telefoon die is verbonden met hetzelfde klantenaccount. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u problemen ondervindt 😉
2/5
★★☆☆☆
Ik bestelde een week van tevoren en de verzendkosten waren ongeveer €6. Het was voor Kerstmis. Ik heb het niet op tijd ontvangen. Ik vroeg een adviseur of ik het kon verwachten zonder de verzendkosten te betalen. Hij zei ja. Ik nam liever zelf het initiatief. Ik raad het niet aan voor last-minute aankopen.
Client(e)Reviewer icon
Client(e)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van WonderCity
Beste klant, U hebt besteld op 18/12 en uw pakket werd dezelfde dag verzonden door Colissimo 48h. Dit pakket was klaar voor levering op het aangegeven adres op 20/12, maar er was een doorzendcontract voor dit adres. Om deze reden kon De Post het pakket niet afleveren en werd het opnieuw verzonden naar het doorzendadres. Het spijt ons zeer van deze teleurstelling, maar als je ons had verteld dat het adres was doorgestuurd, hadden we je nooit een levering voor Kerstmis beloofd. Adresomleidingen worden rechtstreeks door La Poste beheerd en wij hebben absoluut geen controle over levertijden. We kunnen alleen levering garanderen op het adres dat op je bestelling staat aangegeven.