9.7/10
★★★★★
op 6742 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1/5
★☆☆☆☆
Na 8 dagen na de bestelling, krijg ik te horen dat een van de bestelde artikelen niet beschikbaar is, op het moment van de bestelling waren er 2 op voorraad, ze geven me de beschikbaarheid van terugbetaling, gezien het prepaid nummer, ze vertellen me dat aangezien ik betaald heb via overschrijving ik IBAN moet geven, gegeven EN na meer dan twee weken niets. Voorlopig beloftes van terugbetaling maar nog steeds niets, dit terugbetalingsverhaal begon op 29 oktober.
Pietro N.
Pietro N.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van WonderCity
Op
Beste klant, onze excuses voor de vertraging. U had in eerste instantie een creditcardnummer doorgegeven, maar u had niet met die kaart betaald, waardoor het onmogelijk was om u terug te betalen. U stuurde vervolgens uw IBAN, maar onze administratieafdeling was uitzonderlijk overbelast en het duurde langer dan normaal, onze excuses hiervoor. Ik kan echter bevestigen dat de overboeking is uitgevoerd en u krijgt een tegoedbon van € 10 aangeboden voor het ongemak.
1/5
★☆☆☆☆
De tijd die nodig was om mijn bestelling te verkrijgen was te lang, 3 maanden na de betaaldatum. Geen commercieel gebaar mogelijk. Jammer...
Sebastien C.
Sebastien C.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van WonderCity
Beste Sébastien, het spijt ons oprecht voor het ongemak. We willen je er echter aan herinneren dat de data die worden aangegeven wanneer je een voorbestelling plaatst, slechts een schatting zijn op basis van de eerste informatie van de fabrikant, en in geen geval een gegarandeerde deadline. Dit jaar hebben alle fabrikanten te maken met aanzienlijke vertragingen. Aangezien dit duidelijk werd vermeld toen je je bestelling plaatste en op je trackinglink, kunnen we helaas geen commercieel gebaar maken. Je kunt je voorbestelling echter op elk moment annuleren en je geld terugkrijgen.
1/5
★☆☆☆☆
Artikel besteld in mei, zou binnen 3 weken beschikbaar zijn....Ik hoor nooit van de site voor oktober om me te laten weten dat het verzonden is !!!! Ik moest naar de artikelpagina gaan om te zien dat de beschikbaarheid van week tot week werd uitgesteld! Het was een cadeau... de laatste keer dat ik bestel bij deze site die onbetrouwbaar is en niet communiceert.
MarionReviewer icon
Marion
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van WonderCity
Beste Marion, het beeldje dat je hebt besteld zou oorspronkelijk eind mei aankomen, maar de fabrikant heeft veel vertraging opgelopen door productieproblemen. Dit spijt ons zeer. Zodra we het artikel hadden ontvangen, werd je pakket bezorgd. Je moet ook weten dat we je op 2 juni een e-mail hebben gestuurd met een link waarmee je de voortgang van je bestelling in realtime kon volgen en waarmee je je bestelling op elk moment kon annuleren. Onze klantenservice stond ook klaar om je te helpen. Het spijt ons dat we niet aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen, maar je kunt er zeker van zijn dat we er alles aan doen om onze klanten een zo prettig mogelijke winkelervaring te bieden.
1/5
★☆☆☆☆
Schandalig! de bestelling die begin augustus werd geplaatst is nog steeds niet aangekomen en om de twee of drie dagen wordt de geplande levering op de online pagina met een week verschoven! Ik ben een echte gebruiker - ik raad het ten zeerste af!!!
Anna M.
Anna M.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van WonderCity
Op
Anna Maria, het spijt ons zeer van deze situatie. Zoals vermeld in de e-mail heeft de fabrikant veel problemen met de productie van dit artikel en we hebben geen specifieke informatie van hen ontvangen, dus de bestelling is in de wacht gezet. We zijn ons bewust van het ongemak en hebben natuurlijk je bestelling terugbetaald zoals gevraagd. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je problemen hebt, onze klantenservice is zeer efficiënt en snel in het vinden van oplossingen. Met het oog op dit ongemak hebben we je een waardebon van € 10 aangeboden in de hoop dat je ons een tweede kans geeft.
1/5
★☆☆☆☆
Ik vind het jammer dat deze site je extra laat betalen als je met paypal betaalt de doos van mijn funko pop figurine was ook beschadigd.
Marie S.
Marie S.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van WonderCity
Beste Marie, het spijt ons als, ondanks al onze voorzorgsmaatregelen, de verpakking niet intact is aangekomen. Als er een probleem is met het beeldje, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen en dan ruilen we het natuurlijk voor je om. We raden ook aan om veilig te betalen met een bankkaart (Crédit Mutuel-platform), waarvoor geen kosten in rekening worden gebracht. We accepteren ook gratis bankoverschrijvingen en cheques.
1/5
★☆☆☆☆
Ik verontschuldig me omdat ze me duizend keer hebben geblokkeerd Ik wil iets kopen niets ze blokkeren me dan sturen ze me twee pakjes
Ribbi B.
Ribbi B.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van WonderCity
Op
Beste klant, Fabio, Je hebt verschillende bestellingen contant geplaatst, maar je betaalt nooit wanneer de koerier aankomt. Daarom hebben we u nu gevraagd om uw bestellingen met creditcard, Paypal of bankoverschrijving te betalen. Als gevolg hiervan blijft u regelmatig nieuwe klantenaccounts aanmaken onder verschillende fictieve namen en blijft u proberen om contant te bestellen. Neem contact op met onze klantenservice om een einde te maken aan deze schertsvertoning en een oplossing te vinden als je echt bestellingen wilt plaatsen in onze winkel.
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb maar liefst 15 stuks van een wilgenboomartikel gekocht. Vijf daarvan waren zonder garantiebewijs en ik kreeg geen deel toegestuurd, omdat het een gunst was. Ik vroeg ook om een kleine korting, die me geweigerd werd, zonder me te informeren dat het artikel in kwestie binnen 48 uur na aankoop in de uitverkoop zou gaan. Mijn oprechte complimenten Naar aanleiding van uw antwoord: het is gemakkelijk voor u om te zeggen dat u het artikel (vermoedelijk origineel) terugstuurt en weken moet wachten op een nieuwe aankoop, omdat u de deadline voor de ceremonie hebt. Als je zegt dat je iets verkoopt met een certificaat, moet je er zeker van zijn dat het er is voordat je het verstuurt! Aangezien je de doos gewoon zou kunnen openen zonder de inhoud eruit te halen! Verzin geen smoesjes
RoxReviewer icon
Rox
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van WonderCity
Op
Beste klant, Het verbaast ons dat het certificaat ontbreekt en we verontschuldigen ons hiervoor. Helaas kunnen we niet elk artikel dat we verzenden controleren. Zoals we je al hebben verteld, zijn al onze artikelen nieuw en authentiek. We hebben aangeboden om deze artikelen terug te sturen (op onze kosten) en u uw geld terug te betalen, maar u hebt dit geweigerd. Wat de verkoop betreft, is dit een gereguleerde periode. U kunt niet met terugwerkende kracht profiteren van de verkoop, het spijt ons.
1/5
★☆☆☆☆
1 omdat het niet mogelijk is om nul te geven. Mijn ervaring was erg slecht. Betere communicatie met de klant is nodig: mijn bestelling werd veel later geleverd dan verwacht en ik kreeg nooit te horen waarom het te laat was; ik was degene die contact moest opnemen. Niemand verontschuldigde zich voor de vertraging en ik kreeg ook geen korting voor het ongemak. Bovendien was de verpakking in zeer slechte staat. Het is absurd dat je zelfs verzendkosten moet betalen voor zo'n slechte service. Ik zal nooit meer iets bij jullie bestellen, jullie verdienen 0 en sluiting.
EricReviewer icon
Eric
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van WonderCity
Op
Onze excuses voor de vertraging die buiten onze macht ligt. Uw pakket stond in de wacht omdat SDA Express niet kon leveren in uw regio (te veel chauffeurs in Covid-quarantaine). We hebben gewacht tot de situatie was verbeterd en het SDA Express-agentschap in uw regio weer pakketten accepteerde. We willen erop wijzen dat we zeer snel en accuraat hebben gereageerd op al uw e-mails. Het spijt ons dat onze service niet aan uw verwachtingen voldeed.
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb ongeveer twee weken geleden een product gekocht dat beschadigd aankwam. Ik nam contact met ze op via facebook, omdat dat de enige manier is om contact met ze op te nemen en nadat ik mijn probleem had uitgelegd, blokkeerden ze me. Ook blokkeerden ze mijn tweede facebookprofiel, waarop ik een reactie gaf onder een van hun berichten om ze te complimenteren met hun beleefdheid. Na verschillende e-mails stuurden ze me de week erop een nieuw item (ik moest wachten tot de retourzending in het magazijn aankwam en toen stuurden ze me het "nieuwe" item in de tussentijd, mijn nichtje wachtte erop, het verjaardagscadeau dat ik haar blijkbaar niet kan geven) met de garantie dat ze het zouden controleren voordat ze het zouden versturen. Gisteren kreeg ik het nieuwe item en het is slechter dan het vorige. Ik schreef een e-mail met foto's, maar ze hebben nooit geantwoord. Ik raad deze site niet aan, erg slecht. Vooral de manier waarop ze met klanten omgaan, ik heb nog nooit een pagina gezien die je blokkeert, ze vergeten dat ik de klant ben en zij de verkopers. Ik had trouwens verwacht dat ze het zouden begrijpen en zich zouden verontschuldigen, maar uiteindelijk hebben ze me geblokkeerd.
Elena M.
Elena M.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van WonderCity
Op
Elena, het spijt ons voor deze slechte ervaring. We hebben ons best gedaan om u tevreden te stellen en het spijt ons dat het artikel niet aan uw kwaliteitseisen voldeed. Onze klantenservice heeft u volledig terugbetaald. Naar aanleiding van verschillende Facebook-commentaren die in strijd waren met de regels, mocht u geen nieuwe commentaren meer schrijven. Deze blokkade was tijdelijk en we zouden het fijn vinden als je weer deelneemt.
1/5
★☆☆☆☆
Weinig verzendkosten vergeleken met andere bedrijven, maar de levertijd is erg lang. TE LANG
SilvanaReviewer icon
Silvana
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van WonderCity
Op
Je hebt een artikel besteld dat niet op voorraad was en waarvan de geschatte levertijd tussen 7 en 12 december lag. We hebben meteen na de bestelling contact met je opgenomen om er zeker van te zijn dat je het begreep, en we hebben je aangeboden om de bestelling te annuleren als je dat wilde. Je wilde de bestelling houden. Uw pakket werd op 10 december verzonden en op 12 december geleverd. We hebben de deadline dus perfect nageleefd. Sorry, maar we vinden deze opmerking erg oneerlijk.
1/5
★☆☆☆☆
Een artikel kwam gebroken aan. Op deze site is er geen manier om mondeling met iemand te spreken. Ze beloofden me een vervanging en zeiden dat ik het pakket moest klaarmaken en dan moest zeggen dat ze me de koerier moesten sturen, ik schreef drie e-mails, geen antwoord.
Chiara S.
Chiara S.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van WonderCity
Op
We hebben elk bericht beantwoord, controleer uw spam. We hebben u geschreven dat een SDA-agent het pakket morgen komt ophalen. We beantwoorden alle e-mails binnen 24 uur en zijn ook beschikbaar in live chat.
1/5
★☆☆☆☆
Echt een vreselijk bedrijf, met zeer arrogante medewerkers. Ze sturen je geen retourlabel als ze het niet eens zijn met de feiten. Als je een klacht indient, of aangeeft dat je de service slecht vindt sluiten ze je account en zijn ze verschrikkelijk arrogant. Ik raad niemand aan hier te bestellen. VRESELIJK BEDRIJF! Edit : ik ben zeker geen concurrent. Maar als ik zie hoe jullie hier reageren op klanten die jullie negatief beoordelen. Dat bewijst mijn punt alleen maar. Als jullie elke negatieve beoordeling betwisten dan snap ik dat er alleen goede zijn.! Daarnaast schrijf ik niks anoniem, ik geef alleen geen factuur nummer ivm wraakacties. Zoals het opnieuw sluiten van mijn account en daarmee mijn opgebouwde korting. Tevens melden jullie de positieve reviews die echt anoniem zijn niet. Edit 2 : ik kan trustpilot de e-mails laten zien waarin men mij dreigt met sluiten van de account en zeer agressief antwoorden. Daarbij geeft trustpilot aan dat ik de gevraagde info niet hoef te geven. En ik heb Geen meerdere verzoeken gekregen slechts 1 en hoe arrogant kun je zijn in het Frans, terwijl de review in t Engels en Nederlands is. Ik blijf erbij dat ik geen factuur nr geef omdat t niet hoef van Edit 3: ik heb een kopie van de factuur gestuurd zodat het compliance team van trustpilot kan zien dat ik echt een klant ben. Ik wil niet dat zij deze info verder geven ivm de genoemde wraakacties. A terrible company with very arrogant staff. When they dont agree with ure return they Will not send you a return label. When u file a complaint or tell them you are not impressed with there service, they shut down your account And answer in a horrible rude manner. I would not promote this company to nobody. HORRIBLE company Edit : i am not a competitioner looking at ure responses to clients who have left u negative feedback only proves my point. They responses are very agressive And arrogant! Also im not writing this in secret, im just not providing an invoice nr due to reprimandes like closing my account And therewith loosing my saved discount. Also ure not reporting the positive anomynous feedback. Edit 2 i can show trustpilot all the mails where i am being threatened And they can see the extreme agressive mails. Also trustpilot told me i dont have to provide the requested information. And i dident get multiple requests only 1 And how arrogant can one be in french when my review is in dutch And English. As stated i Will not provide the invoice nr cause its not mandatory from trustpilot. Edit 3: I sent a copy of the order with ref nr to trustpilot’s compliance team. So they can see this rating is based on an actual order. I dont want trustpilot to share this info due to the consequences.
ArnoReviewer icon
Arno
Op
1/5
★☆☆☆☆
We bestelden 2 weken later een Disney Traditions beeldje als verjaardagscadeau. Wat een verrassing toen we een grote fabricagefout op het beeldje vonden. Gezien de concrete voorwaarden van Cadeau City met betrekking tot Disney Traditions defecten, was het voor ons onmogelijk geweest om geld terug te krijgen (of we hadden de retourkosten moeten betalen). Jammer, we zullen niet meer bij deze site bestellen. We kunnen beter een paar euro meer uitgeven en op een andere site kopen 🙂 _____________________________________________________ EDIT (in reactie op je zielige feedback): Hoe agressief! Het enige doel van onze opmerking was om u te waarschuwen voor uw ijzersterke algemene voorwaarden. Maar gezien de manier waarop u onze opmerking opvatte, werd onze score verlaagd. Wat een gebrek aan professionaliteit. In plaats van uw klanten (vanaf nu ex-klanten) aan te vallen, denk liever aan oplossingen om hen tevreden te stellen. ==> Hier zijn enkele uittreksels uit uw algemene verkoopvoorwaarden, omdat u ze blijkbaar niet kent. -------------------------- "De meeste beeldjes die op deze site te koop zijn, zijn met de hand beschilderd en/of gemaakt met technieken die het enigszins "ruwe" en houtachtige gevoel versterken. Deze technieken onthullen "imperfecties" in alle series die te koop zijn. Sommige series van hetzelfde item kunnen meer of minder van deze imperfecties hebben, en elk item kan verschillen van de anderen in schilderwerk, zwarte vlekken (bijvoorbeeld typisch voor de Traditions collectie), gietdetails (bijvoorbeeld kleine gaatjes), afwerkingen, enz... . Deze 'onvolkomenheden' worden niet beschouwd als gebreken onder de garantie opgelegd door artikel L211-1 tot L212-14 van de Franse Consumentencode." en "BELANGRIJK om VOORZICHTIG TE LEZEN: Uw bestelling komt beschadigd, gebroken, met defect(en), ontbrekende items... aan. In het geval van een onregelmatigheid raadt de Commission des Clauses Abusives u aan alle mogelijke voorbehouden op de leveringsbon te schrijven, in aanwezigheid van de vervoerder, of zelfs het pakket te weigeren als u van mening bent dat het niet conform is. U heeft 3 dagen de tijd om onze CUSTOMER SERVICE afdeling op de hoogte te stellen van eventuele schade en om de vervoerder Colissimo (artikel L. 133-3 van het Franse Wetboek van Koophandel) op de hoogte te stellen van eventuele schade aan het pakket en uw artikelen, door te bellen naar 3631 (of per aangetekende brief met ontvangstbevestiging); LET OP: neem onmiddellijk contact op met onze klantenservice via e-mail of op (+33) 0963518012 (10.00 - 17.30 ma. - vr.). NB HOUD ALTIJD DE MAXIMALE DADLINE VAN 3 DAGEN OM ONS TE INFORMEREN IN acht, NA DEZE DADLINE WORDEN GEEN KLACHTEN GEDANEERD Houdt u er rekening mee dat imperfecties in de verf als gevolg van de "handgeschilderde" aard van de artikelen niet onder de garantie vallen " -------------------------- Aangezien het bestelde artikel een cadeau was, werd het meer dan 2 weken na ontvangst uitgepakt. In ieder geval hadden we het niet terug kunnen sturen 🙂 U bent ver verwijderd van de servicekwaliteit van andere verkopers, u speelt niet in dezelfde competitie. _____________________________________________________ EDIT 2: U verwijdert uw antwoord en rapporteert onze opmerking? Leuke mentaliteit.
FrancoisReviewer icon
Francois
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van WonderCity
Hallo, In plaats van reclame te maken voor de concurrenten (van wie de namen zijn verwijderd als SPAM in strijd met de regels van Trustpilot) nodigen we je uit om echt onze Algemene Voorwaarden te lezen. We nemen defecte beeldjes op eigen kosten terug en betalen ze volledig terug (inclusief eventuele verzendkosten). Onze Algemene Voorwaarden staan hier: "In het geval van een defect product gekocht op deze site, hebben klanten, in overeenstemming met de bepalingen van het Burgerlijk Wetboek over de wettelijke garantie van verborgen gebreken, een korte periode om een omruiling of terugbetaling van het product te vragen" Goede conformiteit. Naast de garantie tegen verborgen gebreken zoals gedefinieerd in het Burgerlijk Wetboek, genieten de op deze site gekochte artikelen de garantie van goede conformiteit*, opgelegd door de artikelen L211-1 tot L212-14 van het Consumentenwetboek. Om een van deze rechten uit te oefenen, moeten ze het pakket terugsturen volgens de volgende procedure: 1) Neem per e-mail of telefonisch contact op met onze Klantendienst op het nummer 09 63 51 80 12 (10u - 17u30 ma. - vr.) en breng hen op de hoogte van de aard van het vastgestelde gebrek. Zij zullen u de te volgen instructies geven en u, afhankelijk van het geval, een retouretiket voor het artikel toesturen. zie ook https://www.cadeaucity.com/content/16-conditions-generales-de-vente Ondanks al uw "bewerkingen" willen wij u eraan herinneren dat u nog steeds een grote verwarring maakt tussen breuk die verband houdt met het transport (onze KLANTENSERVICE op de hoogte stellen van de geleden schade) die wordt geregeld door artikel L. 133-3 van het Wetboek van Koophandel (wij zijn gevestigd in Frankrijk) en een snelle reactie vereist en de garantie van conformiteit (het defect van het artikel - artikel L211-1 tot L212-14 van het Wetboek van Consumentenrecht) !!! Natuurlijk, omdat dit een handgeschilderd artikel is, hebben we de plicht om klanten voor aankoop te waarschuwen dat er verschillen tussen producten kunnen zijn (de fabrikant stelt dat "Unieke variaties te verwachten zijn omdat dit product handgeschilderd is"), dus er is nogal een verschil tussen - breuk door transport (gegarandeerd en vergoed) - een fabricagefout (gegarandeerd en vergoed) en handgeschilderde artikelen. U hoefde dus alleen maar contact met ons op te nemen en als dit, zoals u beweert, echte fabricagefouten waren (NB dit zijn handgeschilderde artikelen die met een speciale techniek zijn gemaakt waardoor ze houtachtig aanvoelen), dan hadden we u een gratis retourlabel gestuurd zodat we het product konden terughalen en de waarde ervan konden vergoeden. Je zegt dat je onze algemene voorwaarden hebt gelezen, maar je hebt nog NOOIT contact met ons opgenomen. In plaats daarvan plaats je een negatieve opmerking met als enige doel om op slinkse wijze reclame te maken voor een concurrent. We nodigen u daarom uit om meer te blijven uitgeven door bij deze concurrent te kopen. Wij van onze kant zullen andere klanten onze lage prijzen en onze diensten blijven aanbieden, met inbegrip van een dienst na verkoop die, zoals u kunt zien aan de andere honderden getuigenissen, al jaren zijn 5 sterren verdient (eerste FIANET PREMIUM handelaar voor 7 opeenvolgende jaren en sinds november 2018 Trustpilot). Met vriendelijke groet EDIT: Uw commentaar werd gerapporteerd aan Trustpilot omdat het duidelijk en herhaaldelijk een concurrent noemde in strijd met de anti-spam regels. We twijfelen daarom sterk aan de onpartijdigheid van deze melding.
1/5
★☆☆☆☆
Annuallamento bestelling zonder uitleg. Vandaag een bestelling geplaatst. Betaling ging door en bestelling in voorbereiding. Na 10 min krijg ik de mail dat er een creditnota is gemaakt met terugbetaling terwijl alle artikelen nog beschikbaar zijn. En de kortingscode voor de black friday promotie is nu niet meer bruikbaar omdat het er één per klant is. Wat doen jullie met de promoties?
AngeloReviewer icon
Angelo
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van WonderCity
Op
Goedemorgen, Toen we een van uw vorige bestellingen verstuurden, kregen we alleen kritiek omdat u klaagde over het feit dat u niet aanwezig kon zijn bij de volgende leveringspogingen (waarom zou u dan online kopen?), over de service, enz. enz. . We willen je eraan herinneren dat we je de mogelijkheid boden om te leveren waar je maar wilde (op je werk, bij een familielid, een vriend, een buur...). Bovendien werden er op onze Facebook-pagina aan laster grenzende uitspraken gedaan tegen ons bedrijf, dat zich, omdat het geen juridische stappen wilde ondernemen, liever beperkte tot een eenvoudig verbod. Om een herhaling van onaangename, kostbare en nutteloze ruzies te voorkomen en om respectloze aanvallen op ons personeel en de bedrijven waarmee we samenwerken te vermijden, moeten we u tot onze spijt meedelen dat we niet langer op het aangegeven adres kunnen leveren. Met vriendelijke groet
1/5
★☆☆☆☆
Bestelling nooit ontvangen, €130 verloren, onaanvaardbaar !!!!
CarineReviewer icon
Carine
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van WonderCity
Hallo, Zoals u al wist (zie onze e-mail van 14/11), heeft de Post bevestigd dat uw pakket op 13/11/2018 bij u is afgeleverd (trackingnummer 6A12226652550 - zonder handtekening*). Op grond van art 1315 c.civ hebben wij om een bewijs van aflevering gevraagd, dat wij u hebben toegestuurd. Het is daarom onmogelijk voor ons om te beweren dat het pakket verloren of beschadigd is. We hebben u ook geadviseerd om contact op te nemen met uw buren en uw postkantoor en uw postbode te vragen. Inderdaad, zoals uitgelegd op onze site, in het geval van levering zonder handtekening, levert het postkantoor uw pakket in de brievenbus en kan het het initiatief nemen om het te overhandigen aan iedereen die aanwezig is op het adres. Het kan ook aan een conciërge of huisbewaarder leveren die ermee instemt het pakket in ontvangst te nemen. Van de aangeboden opties hebt u gekozen voor bezorging in een brievenbus zonder handtekening. Uw negatieve bericht lost deze situatie niet op, ook al bent u van mening dat het, ondanks alle uitleg en bewijzen van bezorging, aan ons bedrijf ligt. Hoogachtend
1/5
★☆☆☆☆
Nadat ik met de klantenservice heb gesproken, bevestig ik de zeer slechte beoordeling. Ze vertelden me - zwart op wit - dat ik een andere site moest zoeken voor mijn aankopen. Ik neem het advies graag aan en dring er bij iedereen op aan om hetzelfde te doen.
SimonaReviewer icon
Simona
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van WonderCity
Op
We herhalen wat we al hebben geantwoord: Geachte mevrouw, op woensdagmiddag 26 september om 15.44 uur vroeg u ons een artikel terug te sturen. Diezelfde dag hebben wij u bevestigd dat wij de retourzending op onze kosten zouden verzorgen en u ook verteld dat het niet mogelijk was om de exacte dag van de retourzending te bepalen. U vertelde ons ook dat het pakket in elk geval beschikbaar zou zijn voor de koerier bij de portiersloge van 8u30 tot 12u30. Gezien het tijdsbestek zijn we dus een beetje verbaasd over deze zeer negatieve opmerking. Verbaasd omdat een retouraanvraag die op een woensdagmiddag is ingediend, waarschijnlijk niet volledig kan worden afgehandeld (tussen het organiseren van het ophalen, het retourneren van het item en de terugbetaling) in minder dan 3 werkdagen! Je schreef deze review twee dagen geleden (d.w.z. zaterdag 29 september). Precies 48 uur na de terugroepaanvraag. Als u dus schrijft dat u EEN WEEK "kwijt" was, lijkt ons dat een beetje overdreven (bovendien lag het pakket in de portiersloge). U moet begrijpen dat het ophalen (volledig gratis voor klanten) wat tijd kost, zelfs al is het alleen voor de terugreis, en in uw specifieke geval moest u een koerier vinden die uiterlijk om 12.30 uur in uw buurt zou zijn. Het spijt ons dan ook om te lezen van uw ontevredenheid, vooral omdat ons bedrijf al jaren bekend staat om het feit dat we onze klanten altijd een zeer hoog serviceniveau bieden door op elke vraag een antwoord te geven, maar het is duidelijk dat we nooit gunstig kunnen reageren op bepaalde behoeften omdat het 'technisch' en materieel onmogelijk is. We hopen daarom dat u een site zult vinden die sneller aan uw verzoeken kan voldoen. Vriendelijke groeten
1/5
★☆☆☆☆
Als trouwe klant werd ik onfatsoenlijk behandeld bij het terugsturen: toen ik een kapot artikel had ontvangen, kreeg ik geen vervanging of geld terug. Ik kreeg te horen dat de koerier langs moest komen voor de gratis ophaling - waarvan de terugbetaling bovendien afhangt - maar zonder me een datum te geven, zodat ik gedwongen was om voor onbepaalde tijd thuis te wachten. Kortom, ik ben een week tijd kwijt, ik heb het artikel niet en ik heb het geld niet. Ik denk dat ik nooit meer iets van deze site zal kopen.
SimonaReviewer icon
Simona
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van WonderCity
Op
Geachte mevrouw, Op woensdagmiddag 26 september om 15.44 uur vroeg u ons een artikel terug te sturen. Diezelfde dag bevestigden wij dat wij het op eigen kosten zouden ophalen en vertelden u dat het niet mogelijk was om de exacte dag van het ophalen te bepalen. U vertelde ons ook dat het pakket in ieder geval beschikbaar zou zijn voor de koerier bij de portiersloge van 8.30 tot 12.30 uur. Gezien het tijdsbestek zijn we dus een beetje verbaasd over deze zeer negatieve opmerking. Verbaasd omdat een retouraanvraag die op een woensdagmiddag is ingediend, waarschijnlijk niet volledig kan worden afgehandeld (tussen het organiseren van het ophalen, het retourneren van het item en de terugbetaling) in minder dan 3 werkdagen! Je schreef deze review twee dagen geleden (d.w.z. zaterdag 29 september). Precies 48 uur na de terugroepaanvraag. Als u dus schrijft dat u EEN WEEK "kwijt" was, lijkt ons dat een beetje overdreven (bovendien lag het pakket in de portiersloge). U moet begrijpen dat het ophalen (volledig gratis voor klanten) wat tijd kost, zelfs al is het alleen voor de terugreis, en in uw specifieke geval moest u een koerier vinden die uiterlijk om 12.30 uur in uw buurt zou zijn. Het spijt ons dan ook te lezen van uw ontevredenheid, vooral omdat ons bedrijf al jaren erkend wordt voor het altijd bieden van een zeer hoog serviceniveau aan onze klanten door het geven van responsieve antwoorden op elke vraag, maar het is duidelijk dat we nooit gunstig kunnen reageren op bepaalde behoeften omdat het 'technisch' en materieel onmogelijk is. We hopen daarom dat u een site zult vinden die sneller aan uw verzoeken kan voldoen. Vriendelijke groeten
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb een artikel van Britto gekocht om cadeau te geven, maar helaas was de verpakking helemaal kapot. Om dit te verhelpen, moest ik een cadeauverpakking maken met andere producten, zodat ik het individuele artikel niet zonder verpakking cadeau hoefde te doen. Het pakket was waarschijnlijk gecontroleerd voor levering, maar was niet vergezeld van een ontvangstbewijs om dit aan te geven. Bij ontvangst van de bestelling bleek het pakket intact, omdat het twee keer was ingepakt.
LuciaReviewer icon
Lucia
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van WonderCity
Op
Goedemorgen, het spijt ons wat er is gebeurd en we zullen de koerier op de hoogte stellen. Maar waarom heeft u er niet aan gedacht om meteen contact op te nemen met onze klantenservice? Het is jammer dat u zeven dagen heeft gewacht met het plaatsen van een negatieve review zonder eerst direct contact met ons op te nemen. We hebben ook een gratis nummer en we zouden het probleem in een mum van tijd hebben opgelost door het onderdeel te vervangen en een vergoeding van de transportkosten te vragen aan de koerier voor het feit dat iemand het pakket heeft geopend voordat het bij u werd afgeleverd. Vriendelijke groeten