9.2/10
★★★★★
op 64 beoordelingen gepubliceerd

Laatste neutrale klantbeoordelingen

2 /5
★★☆☆☆
Eerst stuurden ze de verkeerde onderdelen, toen vertelden ze hen over problemen, lieten me iets extra's kopen dat het probleem niet verhielp, toen stuurden ze de juiste onderdelen, maar in kapotte verpakkingen.
User icon
Rafael B.
Op
na aankoop van 18/02/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Evolve Europe
Op
Hallo Rafael, onze klantenservice wacht al sinds eind februari op je reactie over deze kwestie. Je kunt per e-mail contact opnemen met onze werkplaatsmanager op [email protected].
3 /5
★★★☆☆
Het Europese team moet worden vermeden. Compleet incompetent... Gelukkig is er het Franse team om het goed te maken. Hartelijk dank aan jullie allemaal.
User icon
Audouin D.
Op
na aankoop van 01/11/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Evolve Europe
Op
Hallo Audouin,
Bedankt voor de feedback, het Franse team heeft zojuist het management van Evolve in Europa overgenomen.
Fijne rit.
2 /5
★★☆☆☆
De bestelling is goed verlopen ondanks een iets langere levertijd en de producten zijn van dezelfde hoge kwaliteit als altijd. Ik vind het jammer dat ik een bestelling moest plaatsen terwijl ik deze artikelen een jaar geleden gratis en met een controle van het bord in de winkel in Bailly-Romainvilliers kon vinden.
User icon
Louis V.
Op
na aankoop van 23/08/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Evolve Europe
Op
Bedankt voor je feedback en loyaliteit. We doen ons uiterste best om u de best mogelijke service te bieden, zelfs op afstand. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als we je op een andere manier kunnen helpen. Geniet van de rit!
2 /5
★★☆☆☆
Ik dacht dat ik een gtx bamboe lader had besteld en de bestelling werd omgezet naar een headen lader zonder dat ik een keuze had. Er zijn geen gtx spullen meer online.
User icon
Eric B.
Op
na aankoop van 21/07/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Evolve Europe
Op
Bedankt voor uw feedback. Excuses voor de verwarring met uw bestelling. Als je een specifieke oplader of een alternatieve oplossing nodig hebt, neem dan contact op met onze klantenservice, die je verder kan helpen.
3 /5
★★★☆☆
Bovenaan
User icon
Guillaume S.
Op
na aankoop van 11/03/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Evolve Europe
Op
Hallo Guillaume,
Bedankt voor de "top" opmerking, maar waarom een beoordeling van 3 en niet 5? 😉