/10
★★★★★
op 773 beoordelingen
★★★★★
op 773 beoordelingen
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1/5
★☆☆☆☆
Het is onaanvaardbaar dat de retourzending door de koper moet worden betaald. Ik heb een paar schoenen gekocht die me 80 euro kosten en de verzendkosten voor het retourneren zouden me 30 euro kosten.
Bonetti A.
Op
na aankoop van 20/09/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Protennis
Op
Hallo, bedankt voor je feedback, die ons helpt om onze service elke dag te verbeteren. Helaas zijn we niet zo'n groot bedrijf als Amazon of anderen om de retourkosten voor onze rekening te nemen. We hopen dat op een dag wel te kunnen doen, zodat we onze klanten deze kosten kunnen besparen. Met vriendelijke groet, het ProTennis team
1/5
★☆☆☆☆
Online bestellen werkte prima. Levering met UPS. Pakket werd geleverd in een Myflexbox om af te halen. Hiervoor is een 8-cijferige code nodig. Ik heb deze niet per e-mail ontvangen. Zowel UPS als ProTennis zijn telefonisch niet bereikbaar. Ik heb beide bedrijven een e-mail gestuurd met het verzoek om de code op te sturen. Helaas geen goede service. Met vriendelijke groet, M. Beck
Matthias B.
Op
na aankoop van 05/09/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Protennis
Op
Hallo, het spijt ons zeer dat u de beveiligingscode niet hebt kunnen opsturen. Helaas kunnen we geen beveiligingscodes versturen omdat UPS deze levert en we contact met u hadden moeten opnemen om u de code toe te sturen. Desondanks hopen we u snel weer op onze website te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Uw ProTennis Team
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn pakje wel ontvangen, maar 1 week en niet 48 uur na mijn aankoop zoals aangegeven op de site. Toen ik het pakketje eenmaal had ontvangen, bleek de maat van de schoenen te klein te zijn, dus ik heb jullie een e-mail gestuurd naar het adres dat op jullie site staat om te ruilen, maar na 1 week heb ik nog steeds niets van jullie teruggekregen. Ik probeer ook al de hele week contact met jullie op te nemen, maar niemand antwoordt.
Mélissa L.
Op
na aankoop van 19/08/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Protennis
Op
Hallo mevrouw Le Royer, wij willen u bedanken voor uw beoordeling, die ons heeft geholpen te verbeteren. Het spijt ons te horen dat sommige van onze diensten niet aan uw verwachtingen voldeden, maar we doen ons best om u zo veel mogelijk tevreden te stellen. Als u ons echter meer informatie wilt sturen, kunt u contact met ons opnemen via e-mail op het volgende adres: [email protected].
Met vriendelijke groet
Het ProTennis-team
Met vriendelijke groet
Het ProTennis-team
1/5
★☆☆☆☆
Ik ben niet tevreden over de ervaring en wel om de volgende redenen: ik nam contact op met pro tennis en legde uit dat ik op vakantie ging en vroeg om informatie over levertijden en ophaaltijden. Ze zeiden ok en respecteerden de data niet. Het pakket werd geleverd terwijl we weg waren. Ik stuurde een vriend om het pakket op te halen, dat in een kluisje werd gelegd. Maar ups stuurde me geen afhaalcode. Ik belde ups en spendeerde een bedrag van bijna 25€ om hen vanuit het buitenland te bellen zonder resultaat. Ze stuurden me naar een dienst die niet antwoordt. Mijn vriend is 3 keer naar de terminal geweest en het is nergens in de buurt van ons huis. Tot nu toe hebben we nog geen oplossing gevonden. Dus ik ben niet tevreden over pro tennis of ups.
Lenaig M.
Op
na aankoop van 09/08/2024
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Uitstekend product!
Vincenzo L.
Op
na aankoop van 12/08/2024
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik ben niet tevreden over de levering. Het aangegeven afhaalpunt was niet het juiste! Na e-mails en telefoontjes kon ik eindelijk mijn pakket ophalen!
Abel B.
Op
na aankoop van 11/08/2024
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Als je na ontvangst van het pakket merkt dat het niet bij je past, moet je de retourzending zelf betalen. in mijn geval 15 euro
Daniel G.
Op
na aankoop van 23/01/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Protennis
Op
Hallo Daniel, het spijt ons dat het pakket je niet beviel. We begrijpen je teleurstelling en het spijt ons van de retourkosten, maar dit staat in onze algemene voorwaarden. De keuze voor retourneren is natuurlijk aan jou, wij leggen niets op.
Met vriendelijke groet
Het ProTennis team
Met vriendelijke groet
Het ProTennis team
1/5
★☆☆☆☆
Nadat ik mijn tennisschoenen had ontvangen, heb ik een e-mail gestuurd naar Protennis voor informatie. Ik wacht nog steeds op antwoord.
Benjamin B.
Op
na aankoop van 13/01/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Protennis
Op
Hallo, Het spijt ons zeer dat het paar schoenen dat u heeft gekozen niet bij u past. Helaas hebben we geen e-mail van u ontvangen, we hebben onze database doorzocht, via e-mail of op het contactgedeelte van onze website, we hebben geen e-mail op uw naam. Nogmaals onze excuses en we hopen dat u tevreden zult zijn met uw toekomstige ervaring met ons.
Met vriendelijke groet van het ProTennis-team.
Met vriendelijke groet van het ProTennis-team.
1/5
★☆☆☆☆
Het leveringsproces nam veel tijd in beslag en ik heb mijn pakket nog niet ontvangen.
Rachid L.
Op
na aankoop van 29/12/2023
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen, ik heb gebeld, twee e-mails gestuurd, geen reactie. Ik zal nooit meer bij deze site bestellen. En als voorzitter van een tennisclub ben ik zeer teleurgesteld.
Dominique B.
Op
na aankoop van 12/12/2023
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb de tas niet ontvangen
Alexandra S.
Op
na aankoop van 13/12/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Protennis
Op
Hallo,
We hebben de situatie met betrekking tot uw bestelling per e-mail aan u uitgelegd. Bij de levering van uw pakket deden zich enkele problemen voor waar wij geen invloed op hadden. Je vroeg uiteindelijk om een terugbetaling van je bestelling, wat we hebben gedaan. We hopen je snel weer te zien op onze website. Hoogachtend, het ProTennis team
We hebben de situatie met betrekking tot uw bestelling per e-mail aan u uitgelegd. Bij de levering van uw pakket deden zich enkele problemen voor waar wij geen invloed op hadden. Je vroeg uiteindelijk om een terugbetaling van je bestelling, wat we hebben gedaan. We hopen je snel weer te zien op onze website. Hoogachtend, het ProTennis team
1/5
★☆☆☆☆
Fout in bestelling
Laurent M.
Op
na aankoop van 14/12/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Protennis
Op
Hallo, Het spijt ons echt van deze fout bij de ordervoorbereiding. Aarzel niet om in de toekomst contact op te nemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Het ProTennis-team
1/5
★☆☆☆☆
Niet meer met Händler! Paket is nicht angekommen und Geld ist weg! Inzetten!
Thorsten R.
Op
na aankoop van 02/12/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Protennis
Op
Hallo, het spijt ons, maar we kunnen uw ontevredenheid en uw mening niet begrijpen. We hebben uw pakket snel verzonden, maar we kunnen in de tracking zien dat u weigerde het pakket te ontvangen. Uw pakket is daarom naar ons teruggestuurd en we hebben uw geld dezelfde dag nog teruggestort. We hebben het bedrag teruggestort op dezelfde betaalmethode die je hebt gebruikt om ons te betalen. Bedankt dat u zo nodig opnieuw contact met ons opneemt. Het ProTennis-team
1/5
★☆☆☆☆
Het was een heel gedoe om het pakket terug te krijgen, het relaispunt werd niet gerespecteerd, beschamend.
Jonathan B.
Op
na aankoop van 26/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Protennis
Op
Hallo meneer Bilger, onze excuses voor uw ontevredenheid. Helaas zijn wij niet verantwoordelijk voor de verandering van het afleverpunt, want zodra het pakket is overgedragen aan de vervoerder hebben wij geen controle meer over de routering en levering van uw pakket. We zullen de informatie doorgeven aan onze vervoerder zodat dit in de toekomst niet meer gebeurt. We blijven tot uw beschikking indien nodig. Met vriendelijke groet, het ProTennis team
1/5
★☆☆☆☆
Levering binnen een week en geen informatie voordat ik contact opnam met de verkoper
Alexandre M.
Op
na aankoop van 19/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Protennis
Op
Hallo Alexandre, bedankt voor het delen van je feedback met ons. Onze excuses voor de langer dan verwachte levertijd en voor het gebrek aan informatie. We nemen je feedback ter harte en werken er hard aan om onze bezorgservice te verbeteren zodat je in de toekomst een betere winkelervaring hebt. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn. Bedankt voor uw begrip. Het ProTennis-team
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb het pakket nog steeds niet ontvangen. Catastrofale ervaring
Marc M.
Op
na aankoop van 19/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Protennis
Op
Hallo, het spijt ons echt om te horen over het probleem dat je hebt gehad met je pakket. Het is ons gelukt om je pakket de dag nadat je je bestelling had geplaatst naar je toe te sturen, maar helaas is het zoekgeraakt bij de transporteur. We hebben het naar je teruggestuurd zodra het naar ons was teruggestuurd. Nogmaals onze excuses voor dit probleem, waar we geen invloed op hadden, en we hopen je terug te zien op onze website. Hoogachtend, het ProTennis-team
1/5
★☆☆☆☆
Geen pakket ontvangen
Manuel C.
Op
na aankoop van 16/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Protennis
Op
Hallo Manuel, we zijn verrast door uw bericht van 01/12/2023 aangezien uw pakket werd aangegeven als zijnde afgeleverd op 30/11/2023 op een relaispunt. Als u dit wilt bespreken, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via e-mail. Met vriendelijke groeten, het Protennis-team.
1/5
★☆☆☆☆
Beschadigd pakket (kapotte doos), ik hoop dat het touw niet verzwakt. Helemaal niet respectvol. Teleurstellend.
Romuald A.
Op
na aankoop van 13/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Protennis
Op
Hallo Romuald, bedankt voor je review. Het spijt ons dat uw pakket beschadigd is aangekomen, we doen er alles aan om ervoor te zorgen dat onze producten in perfecte staat worden afgeleverd, maar helaas kunnen deze tijdens het transport soms schokken oplopen waar wij geen invloed op hebben. We hopen dat het touw niet beschadigd is en bieden onze excuses aan voor dit ongemak. Met vriendelijke groet, Het Protennis team.
1/5
★☆☆☆☆
Schoenen van slechte kwaliteit... erg teleurgesteld
Stephane P.
Op
na aankoop van 13/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Protennis
Op
Hallo Stéphane, het spijt me dat je teleurgesteld was over de kwaliteit van de schoenen op onze Protennis-website. Dit kan te wijten zijn aan een productiefout. Jouw tevredenheid is onze prioriteit en we nemen nota van je feedback. We hopen dat je bij je volgende aankoop de juiste schoen zult vinden. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via e-mail indien nodig. Met vriendelijke groet, Het Protennis-team.
1/5
★☆☆☆☆
Erg teleurgesteld door deze bestelling. Dit is echter niet de eerste keer dat we bij hen bestellen. We hadden touwen besteld. Ze werden niet alleen niet in de originele verpakking geleverd, maar ze hadden ook de verkeerde lengte. (11,50 m in plaats van de normale 12 of 12,20 m). Schandalig voor een site als deze.
Jino B.
Op
na aankoop van 08/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Protennis
Op
Hallo Jino, het spijt ons te horen dat je bestelling niet aan je verwachtingen voldeed. We verontschuldigen ons voor deze fout en verzekeren je dat we er alles aan doen om onze service en klanttevredenheid te verbeteren. We hopen dat je ons de kans geeft om onze toewijding aan kwaliteit en klanttevredenheid te tonen bij je volgende aankoop. Bedankt voor uw vertrouwen en nog een fijne dag.
Het ProTennis-team
Het ProTennis-team