/10
★★★★★
op 4609 beoordelingen
★★★★★
op 4609 beoordelingen
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1/5
★☆☆☆☆
Slechte verzending!
Martina R.
Op
na aankoop van 09/09/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Mundo-Surf
Op
Hallo Martina en bedankt voor je bestelling. Je bestelling is verzonden zoals gepland. Er was echter een probleem omdat je een onjuiste postcode hebt ingevuld bij het adres.
We hebben GLS ingelicht om de juiste levering te regelen, maar zij konden het pakket niet afleveren omdat ze je niet konden vinden op het adres.
Uw bestelling is aan ons geretourneerd en we hebben de volledige terugbetaling al verwerkt.
Onze excuses voor het ongemak en hopelijk tot snel.
Ignacio, Klantenservice.
We hebben GLS ingelicht om de juiste levering te regelen, maar zij konden het pakket niet afleveren omdat ze je niet konden vinden op het adres.
Uw bestelling is aan ons geretourneerd en we hebben de volledige terugbetaling al verwerkt.
Onze excuses voor het ongemak en hopelijk tot snel.
Ignacio, Klantenservice.
1/5
★☆☆☆☆
Winkel goed, betaal 3 keer de waarde aan het ophaalbedrijf.... Stukje dieven
Manuel E.
Op
na aankoop van 11/09/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Mundo-Surf
Op
Hallo Manuel en bedankt voor je bestelling.
De betalingsmethode die je hebt geselecteerd bij je bestelling is "surf eerst en betaal later". Dit is een betaalmethode waarbij je binnen 7 dagen na het plaatsen van je bestelling betaalt.
Sequra heeft je een e-mail gestuurd om de betaling te verwerken op de vervaldatum, maar je hebt de betaling niet gedaan. Daarom voegt Sequra, door de betaling niet uit te voeren, een commissie toe voor niet-betaling.
We willen u er ook op wijzen dat dit niet van ons afhangt, maar dat Sequra verantwoordelijk is voor het verwerken van de betalingen.
We hopen dat u dit begrijpt. Met vriendelijke groet en we staan tot uw beschikking.
De betalingsmethode die je hebt geselecteerd bij je bestelling is "surf eerst en betaal later". Dit is een betaalmethode waarbij je binnen 7 dagen na het plaatsen van je bestelling betaalt.
Sequra heeft je een e-mail gestuurd om de betaling te verwerken op de vervaldatum, maar je hebt de betaling niet gedaan. Daarom voegt Sequra, door de betaling niet uit te voeren, een commissie toe voor niet-betaling.
We willen u er ook op wijzen dat dit niet van ons afhangt, maar dat Sequra verantwoordelijk is voor het verwerken van de betalingen.
We hopen dat u dit begrijpt. Met vriendelijke groet en we staan tot uw beschikking.
1/5
★☆☆☆☆
Ik wacht nog steeds op mijn bestelling...
Josu B.
Op
na aankoop van 04/09/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Mundo-Surf
Op
Hallo Josu en bedankt voor je bestelling.
Onze excuses voor de vertraging in de levering van je bestelling. Er zijn verschillende labelproblemen geweest die Correos van het ene naar het andere agentschap heeft geleid, waardoor ze niet wisten waar je pakket was.
Na een paar dagen klagen zijn ze erin geslaagd het te vinden en hebben ze het op 25 september bij je afgeleverd.
We wensen je veel plezier!
Met vriendelijke groeten. Ignacio van de klantenservice.
Onze excuses voor de vertraging in de levering van je bestelling. Er zijn verschillende labelproblemen geweest die Correos van het ene naar het andere agentschap heeft geleid, waardoor ze niet wisten waar je pakket was.
Na een paar dagen klagen zijn ze erin geslaagd het te vinden en hebben ze het op 25 september bij je afgeleverd.
We wensen je veel plezier!
Met vriendelijke groeten. Ignacio van de klantenservice.
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb niets ontvangen. Mijn bestelling is teruggestuurd. Wat kan ik doen? Ik heb mijn geld niet teruggekregen
Mikel I.
Op
na aankoop van 23/08/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Mundo-Surf
Op
Hallo Mikel en bedankt voor je bestelling. Je bestelling is verstuurd naar Pakketwinkel. Eenmaal daar kwam het teleurgesteld bij ons terug omdat niemand het op tijd ophaalde.
We hebben het opnieuw verstuurd en ze hebben bevestigd dat het deze keer is opgehaald.
We hopen dat alles in orde is.
Met vriendelijke groet, Ignacio.
We hebben het opnieuw verstuurd en ze hebben bevestigd dat het deze keer is opgehaald.
We hopen dat alles in orde is.
Met vriendelijke groet, Ignacio.
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen 😥
Sebastian H.
Op
na aankoop van 02/09/2024
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Mijn bestelling is nog steeds niet aangekomen. Ik wil mijn geld terug.
Kenta I.
Op
na aankoop van 28/08/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Mundo-Surf
Op
Hallo Kenta, bedankt voor je bestelling. Je bestelling is verzonden op 29 augustus en zoals gepland afgeleverd op 4 september met je handtekening en achternaam.
Als je nog vragen hebt, helpen we je graag verder. Hartelijk dank.
Als je nog vragen hebt, helpen we je graag verder. Hartelijk dank.
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb de verkeerde bestelling ontvangen
Gines G.
Op
na aankoop van 14/08/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Mundo-Surf
Op
Hallo Gines en bedankt voor je bestelling. Onze excuses voor het verzenden van de verkeerde riem, aangezien deze dezelfde code heeft als de riem in je bestelling.
We hopen dat de riem die we in ruil hebben gestuurd beter zal zijn!
Met vriendelijke groeten. Ignacio van de klantenservice.
We hopen dat de riem die we in ruil hebben gestuurd beter zal zijn!
Met vriendelijke groeten. Ignacio van de klantenservice.
1/5
★☆☆☆☆
Ramp van dienst, verkeerde levering door plukken (verandering van maat op een Body Board), en niet in staat om ijverig de oplossing van het incident te beheren (dat in feite nog niet is opgelost).
Gustavo C.
Op
na aankoop van 04/07/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Mundo-Surf
Op
Hallo Gustavo. Onze excuses voor de maatfout. Het was een fout van onze kant toen we aanboden om je board op te halen en de maat aan te passen.
We regelden het ophalen met het transportbedrijf, dat dit zo snel mogelijk deed vanwege de werkdruk in deze tijd van het jaar.
Je bodyboard is nu ontvangen in ons magazijn en je geld is teruggestort op je rekening.
We hopen je snel weer bij ons te zien en we verzekeren je dat de ervaring veel beter zal zijn. Durf het eens te proberen 🙂
Vriendelijke groeten.
Ignacio van de klantenservice.
We regelden het ophalen met het transportbedrijf, dat dit zo snel mogelijk deed vanwege de werkdruk in deze tijd van het jaar.
Je bodyboard is nu ontvangen in ons magazijn en je geld is teruggestort op je rekening.
We hopen je snel weer bij ons te zien en we verzekeren je dat de ervaring veel beter zal zijn. Durf het eens te proberen 🙂
Vriendelijke groeten.
Ignacio van de klantenservice.
1/5
★☆☆☆☆
Kwam gebroken aan. Ik heb je een e-mail gestuurd met foto's
Alessandro M.
Op
na aankoop van 26/06/2024
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Er zat geen oplader en boekje in de doos !!!!!!! Wat moet ik nu doen?
Perrine D.
Op
na aankoop van 05/06/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Mundo-Surf
Op
Hallo Maica, en bedankt voor je bestelling. De oplader en instructies zitten normaal gesproken in de doos van het horloge. Als je goed kijkt, zie je dat het blauwe kastje waar het horloge in zit aan de onderkant een opening heeft die je kunt openen.
Alles zit erin.
Met vriendelijke groet, Ignacio.
Alles zit erin.
Met vriendelijke groet, Ignacio.
1/5
★☆☆☆☆
Muito má experiência, pedido expresso pagei mais para ter entrega rapida 15 dias depois a encomenda inda nao chegou, zero
Kevin F.
Op
na aankoop van 30/05/2024
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Er was geen informatie dat het pakket was verzonden en er was geen manier om de zending te volgen. Niemand reageerde op het WhatsApp-nummer op de homepage. Ook op een e-mail reageerde niemand. Ik moest talloze keren bellen om erachter te komen dat mijn pakket in een winkel om de hoek lag. Ik zal hier nooit meer bestellen!
Larissa S.
Op
na aankoop van 08/05/2024
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Het pakket kwam beschadigd aan, de achterkant van het bord is verbogen en ik wacht nog steeds op een retourzending om mijn probleem op te lossen!
Sebastien D.
Op
na aankoop van 09/05/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Mundo-Surf
Op
Hallo Sebastien en bedankt voor je vraag. Het spijt ons echt dat je bodyboard met een klein schokje is aangekomen. We waren aan het wachten om de klacht met het transport op te lossen. Je bestelling is inmiddels opgehaald en terugbetaald.
We hopen dat alles goed is. We hopen je snel weer te zien.
Ignacio, klantenservice.
We hopen dat alles goed is. We hopen je snel weer te zien.
Ignacio, klantenservice.
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen
Abian P.
Op
na aankoop van 24/04/2024
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Er is een fout opgetreden in het systeem en mijn pedido was helemaal verkeerd.
Guilherme C.
Op
na aankoop van 26/03/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Mundo-Surf
Op
Hallo Guilherme, en bedankt voor je bestelling. In je bestelling staat dat het is gemaakt met een Billabong Intruder wetsuit maat M. Dit is het model dat we correct hebben verzonden volgens je bestelling en geregistreerd door het systeem. In elk geval, als het niet de maat is die je wilde, zoals je via WhatsApp aangaf, kun je de maat omruilen indien nodig.
Met vriendelijke groeten,
Ignacio van de klantenservice.
Met vriendelijke groeten,
Ignacio van de klantenservice.
1/5
★☆☆☆☆
De bezorgservice was slecht, het duurde 2 dagen langer dan verwacht, het zou op 10 januari aankomen en het kwam op 12 januari aan en de grip was bekrast.
Bruno V.
Op
na aankoop van 08/01/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Mundo-Surf
Op
Hallo Bruno en bedankt voor je bestelling. Je hebt gelijk en we verontschuldigen ons voor de vertraging van 48 uur in de levering van je bestelling.
Blijkbaar waren de trackinggegevens dat de bestelwagen kapot was, maar dat is geen excuus.
Voor je volgende bestelling zal het op tijd zijn, je zult het zien! 🙂
Met vriendelijke groeten.
Ignacio van de klantenservice.
Blijkbaar waren de trackinggegevens dat de bestelwagen kapot was, maar dat is geen excuus.
Voor je volgende bestelling zal het op tijd zijn, je zult het zien! 🙂
Met vriendelijke groeten.
Ignacio van de klantenservice.
1/5
★☆☆☆☆
Não recebi o pedido.
Simão C.
Op
na aankoop van 31/12/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Mundo-Surf
Op
Hallo Simon en bedankt voor je bestelling. We hebben gemerkt dat je je bestelling op 10 januari hebt ontvangen, dus we hopen dat alles correct is. Als dat zo is en we ons verontschuldigen voor de vertraging in de levering, waren we aan het wachten op de bevestiging van het juiste adres om de levering uit te voeren. We hopen dat u er veel plezier aan zult beleven.
Met vriendelijke groeten.
Ignacio, Klantenservice.
Met vriendelijke groeten.
Ignacio, Klantenservice.
1/5
★☆☆☆☆
Depois de efetuar a compra me cancelaram a encomenda, ninguém merece
Cecilia F.
Op
na aankoop van 12/12/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Mundo-Surf
Op
Hallo Cecilia. We realiseren ons dat je bestelling automatisch is geannuleerd omdat het factureringsbedrijf Sequra de betaling weigerde. We zijn er echter in geslaagd om je bestelling correct te bevestigen en te verzenden via creditcardbetaling. Bedankt voor je bericht en we wensen je veel plezier met je bestelling 🙂
Ignacio, Klantenservice.
Ignacio, Klantenservice.
1/5
★☆☆☆☆
IK RAAD HET NIEMAND AAN. Als je het product in eerste instantie goed ontvangt ... oké. Maar als het niet aan je verwachtingen voldoet en je besluit het terug te sturen, is ALLES INCONVENIENT, van begin tot eind. Alles is zo ontworpen dat je het pakket niet terugstuurt. Zeer slechte klantenfeedback. Ik ga NOOIT meer duur betalen voor het waardeloze neopreen dat ze me hebben verkocht. Verzendkosten naar een bedrijf dat ze zelf aanbevelen en waar ze niet eens een telefoonnummer of klantenmail hebben, in mijn geval zijn alles problemen geweest en als gevolg daarvan komt het pakket bij mij terug. Wat betekent dat, dat als ik het wil terugsturen ik het opnieuw moet opsturen en dubbele kosten moet betalen. Ik zal het moeten verkopen op Wallapop en nog meer geld verliezen. Het zou zo simpel zijn als ze zelf een ophaalverzoek doen bij hun pakketdienst en de betreffende toeslag op de retourzending in rekening brengen. Simpel, snel en praktisch, net als bij de verkoop. Maar je ziet meteen dat ze niet meewerken als de klant wil ruilen. Het is maar goed dat ik geen vervanging heb gekocht voordat ik het product terugstuurde! Je bent ook een klant, je moet een beetje nadenken over het waardeloze bedrijfsbeleid dat je voert.
Rocío S.
Op
na aankoop van 11/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Mundo-Surf
Op
Hoi Rocio, bedankt voor je bestelling. We willen je graag informeren dat, volgens ons retourbeleid, de verantwoordelijkheid voor retourzendingen bij de klant ligt. We hebben deze procedure duidelijk beschreven in ons beleid en geven ook een aanbeveling van een vergelijkend verzendbedrijf om de retourzending van je bestelling te vergemakkelijken.
We verzorgen de zendingen naar onze klanten tot in de puntjes, maar retourzendingen zijn de verantwoordelijkheid van de klant. Toen je telefonisch contact met ons opnam, hebben we je op deze informatie gewezen en je de mogelijkheid geboden om contact op te nemen met het koeriersbedrijf. We benadrukten echter dat het aan u was om eventuele claims voor mogelijke verliezen of vertragingen in de levering af te handelen. Gedurende het hele proces stonden we tot uw beschikking en hebben we geprobeerd u zo goed mogelijk te helpen. Helaas zijn we er niet in geslaagd om contact op te nemen met het koeriersbedrijf, dus de informatie die u noemt is niet correct.
We willen graag duidelijk maken dat ons retourbeleid geen belemmeringen met zich meebrengt, aangezien het transparant is beschreven op onze website. Al onze klanten handelen retourzendingen probleemloos af via het bedrijf dat wij aanbevelen, maar ook via andere alternatieven.
We hopen dat je je probleem kunt oplossen en dat we je retourzending ontvangen voor onmiddellijke afhandeling. In elk geval blijven we tot je beschikking om je te helpen met wat je ook nodig hebt.
Ignacio van de klantenservice.
We verzorgen de zendingen naar onze klanten tot in de puntjes, maar retourzendingen zijn de verantwoordelijkheid van de klant. Toen je telefonisch contact met ons opnam, hebben we je op deze informatie gewezen en je de mogelijkheid geboden om contact op te nemen met het koeriersbedrijf. We benadrukten echter dat het aan u was om eventuele claims voor mogelijke verliezen of vertragingen in de levering af te handelen. Gedurende het hele proces stonden we tot uw beschikking en hebben we geprobeerd u zo goed mogelijk te helpen. Helaas zijn we er niet in geslaagd om contact op te nemen met het koeriersbedrijf, dus de informatie die u noemt is niet correct.
We willen graag duidelijk maken dat ons retourbeleid geen belemmeringen met zich meebrengt, aangezien het transparant is beschreven op onze website. Al onze klanten handelen retourzendingen probleemloos af via het bedrijf dat wij aanbevelen, maar ook via andere alternatieven.
We hopen dat je je probleem kunt oplossen en dat we je retourzending ontvangen voor onmiddellijke afhandeling. In elk geval blijven we tot je beschikking om je te helpen met wat je ook nodig hebt.
Ignacio van de klantenservice.
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb een duur wetsuit ontvangen met een scheur erin en ze willen het niet vervangen. Zonder enig bewijs beschuldigen ze mij ervan dat ik het gescheurd heb.
Santiago R.
Op
na aankoop van 24/09/2023
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Alles okkk
Leonardo S.
Op
na aankoop van 15/10/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Mundo-Surf
Op
de klant heeft een fout gemaakt met de beoordeling. Hij is tevreden over de service en vraagt ons de beoordeling opnieuw te geven.
1/5
★☆☆☆☆
De aftersalesservice is niet erg goed. Ze hebben nog veel ruimte voor verbetering op dit gebied in vergelijking met de concurrentie en andere online winkels in verschillende sectoren.
Pepe R.
Op
na aankoop van 20/08/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Mundo-Surf
Op
Bonjour Pepe,
Nous sommes désolés d'apprendre que vous n'avez pas été satisfait de notre service après-vente. Comme nous vous l'avons dit, nous imprimons nous-mêmes les étiquettes en résine, afin de pouvoir inscrire l'emballage et la date de péremption sur chaque lot que nous emballons. Nous utilisons une imprimante laser de bureau, et certaines d'entre elles peuvent présenter des taches ou ne pas être de bonne qualité d'impression. Mais nous considérons que ce n'est pas une raison pour changer de boîte de résine.
Nous prenons le plus grand soin de notre résine, en communiquant sur la date d'emballage, en la stockant dans des armoires spécifiques (chaque armoire coûte 2500€), et en utilisant des emballages de qualité. Nous sommes désolés que vous n'ayez pas apprécié ces aspects,
Nous vous prions d'agréer, Madame, Monsieur, l'expression de nos salutations distinguées,
Sébastien
Nous sommes désolés d'apprendre que vous n'avez pas été satisfait de notre service après-vente. Comme nous vous l'avons dit, nous imprimons nous-mêmes les étiquettes en résine, afin de pouvoir inscrire l'emballage et la date de péremption sur chaque lot que nous emballons. Nous utilisons une imprimante laser de bureau, et certaines d'entre elles peuvent présenter des taches ou ne pas être de bonne qualité d'impression. Mais nous considérons que ce n'est pas une raison pour changer de boîte de résine.
Nous prenons le plus grand soin de notre résine, en communiquant sur la date d'emballage, en la stockant dans des armoires spécifiques (chaque armoire coûte 2500€), et en utilisant des emballages de qualité. Nous sommes désolés que vous n'ayez pas apprécié ces aspects,
Nous vous prions d'agréer, Madame, Monsieur, l'expression de nos salutations distinguées,
Sébastien
1/5
★☆☆☆☆
Moeilijk terug te sturen vanwege maatverandering, dure verzendkosten. Ik zal voorlopig niet opnieuw kopen!
Xisco M.
Op
na aankoop van 10/08/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Mundo-Surf
Op
Bonjour Xisco,
Nous sommes désolés de ne pas pouvoir donner les frais de port pour les îles Baléares. Il est vrai que le transport vers les îles est une charrette, nous en assumons une partie en facturant seulement 10,90€ de frais de port, mais nous ne pouvons pas assumer la totalité. C'est l'inconvénient de vivre au paradis 🙂
Nous vous saluons et espérons vous revoir chez mundo-surf,
Sebas
Nous sommes désolés de ne pas pouvoir donner les frais de port pour les îles Baléares. Il est vrai que le transport vers les îles est une charrette, nous en assumons une partie en facturant seulement 10,90€ de frais de port, mais nous ne pouvons pas assumer la totalité. C'est l'inconvénient de vivre au paradis 🙂
Nous vous saluons et espérons vous revoir chez mundo-surf,
Sebas
1/5
★☆☆☆☆
De verzonden goederen zijn anders dan op de website. De retourbon werd geweigerd. Kan alleen maar afraden om te kopen.
Sambor B.
Op
na aankoop van 07/06/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Mundo-Surf
Op
Bonjour, Bartusik. Le produit correspond à la fois aux photos et aux dimensions indiquées sur le site. Si vous souhaitez nous retourner le produit, il n'y a aucun problème. Il vous suffit de nous l'envoyer et nous vous rembourserons.
1/5
★☆☆☆☆
Mala, ik heb het product teruggestuurd en sinds dag 1 stuurden ze me de mail dat ze me de aankoop terugbetalen, vandaag is het dag 7 en ik heb niets ontvangen. Het is een lachertje. Ik zal zeker niets meer kopen. Ze beantwoorden noch mails noch whatsapp.
Irene L.
Op
na aankoop van 19/01/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Mundo-Surf
Op
Hallo Irene. Zoals we per WhatsApp met je hebben gesproken, is je terugbetaling op 1 februari gedaan. Het lijkt erop dat PayPal het geld om de een of andere reden had achtergehouden, maar zoals jij en PayPal bevestigen, is het nu correct teruggestort en ontvangen op je rekening. We hopen dat alles is opgelost. Met vriendelijke groeten. Ignacio van de klantenservice.
1/5
★☆☆☆☆
Ik geef geen 5 sterren, om het simpele feit dat ik heb betaald voor het bord en de verzending, maar toen vroegen ze me om een terugbetaling van 18 via PayPal omdat ze zeiden dat de verzending uiteindelijk meer kostte. Wees voorzichtig met de uiteindelijke prijs jongens, het kan omhoog gaan!
Sebastian M.
Op
na aankoop van 23/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Mundo-Surf
Op
Hallo Sebastian en bedankt voor je bestelling. Het spijt ons voor de fout en het ongemak. Bij bestellingen met UPS-verzending berekent onze website de verzendprijs aan de hand van de afmetingen, het gewicht, het volume van het pakket en het afleveradres. Meestal gaat dit goed, maar bij uw bestelling was dit niet het geval, omdat er een groter verschil was tussen de berekende prijs op onze website en de daadwerkelijke prijs. Onze excuses hiervoor, we werken eraan om ervoor te zorgen dat dit niet meer gebeurt. We hopen dat je veel plezier hebt van je nieuwe board. Met vriendelijke groet, Ignacio Customer Service Manager.
1/5
★☆☆☆☆
Geef pranchas uit met een nederlaag.
Pedro C.
Op
na aankoop van 06/09/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Mundo-Surf
Op
Hallo Pedro en bedankt voor je bestelling. De ontvangst van je bestelling was binnen het geschatte tijdsbestek op onze website. Je board is binnen 72 uur geleverd. Renhis kan geen schadeclaim accepteren, aangezien er door jou is getekend voor correcte levering en deze is geaccepteerd. Als commercieel gebaar hebben we je een voucher gestuurd voor 30 te genieten in onze online winkel. Hartelijk dank. Ignacio Manager Klantenservice
1/5
★☆☆☆☆
Heel slecht, ik heb een surfplankkoffer ontvangen met een zijkant waar het logo van het merk met typex was geschilderd. Ik heb geprobeerd contact met ze op te nemen, maar dat was onmogelijk.
Francisco P.
Op
na aankoop van 08/08/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Mundo-Surf
Op
Goedemorgen Francisco, We hebben je geantwoord via chat, je vroeg ons of het hoesje nieuw was, waarop we je vertelden dat het nieuw was. U liet ons de foto zien en wij antwoordden dat het een foutieve zeefdruk van het logo op de hoes kan zijn. Vul het klachtenformulier in dat u hier kunt vinden: https://forms.gle/Z9nKgZFKcDZdWvTG9. Ons after-sales team zal contact met u opnemen met een of meer oplossingen. Groeten, Sebas
1/5
★☆☆☆☆
Geen adres in het Duits. Geen evaluatie mogelijk in het Duits. Transportkosten worden achteraf aangepast / verhoogd. Geen factuur, geen afleverbon, geen retourdocument, alleen het product in een volledig neutrale zak van GLS. Slechte vervoerder met GLS, levert veel te laat, verzending duurt gewoon te lang.
Marc L.
Op
na aankoop van 31/07/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Mundo-Surf
Op
Hoi Mark, je pakket werd na 5 dagen geleverd in plaats van na 3-4 dagen, onze oprechte excuses voor de vertraging van één dag. Blijkbaar heeft onze vervoerder uw pakket verkeerd omgeleid. De verzendkosten van 9,54 zijn echter op geen enkel moment veranderd, deze worden berekend wanneer je je afleveradres invoert. Ze kunnen stijgen of dalen als je producten toevoegt of verwijdert uit je winkelmandje, en worden gratis boven een aankoopwaarde van 149. De factuur is naar je gemaild toen je bestelling werd verzonden. Op deze manier helpen we het papierverbruik te verminderen en het milieu te beschermen. Op dezelfde manier hoef je in het geval van een retourzending alleen het product naar ons terug te sturen, we bevestigen niet systematisch een retourlabel, altijd om ons papierverbruik te verminderen en bij te dragen aan de bescherming van het milieu. Wat betreft de verpakking, het bestelde product is een bodyboardriem, dit product is niet breekbaar en vereist daarom geen karton of overbodige producten, wat de kosten en het verbruik van karton en papier alleen maar verhoogt. Elk product wordt verpakt op basis van zijn breekbaarheid. Met vriendelijke groet, Sebastian
1/5
★☆☆☆☆
Toen ik het pakket ontving, was de doos leeg. Ik heb contact opgenomen met mundo-surf en wacht nu al 3 weken op feedback. Het resultaat was dat ik mijn wetsuit niet had voor mijn vakantie. Toen ik contact opnam met mundo surf, kreeg ik geen feedback van hen. Zou het niet aanraden om bij hen te kopen.
Peter S.
Op
na aankoop van 26/06/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Mundo-Surf
Op
Hallo Peter, We zijn verder gegaan met de terugbetaling van je bestelling. Dit is een zeer ongebruikelijke situatie, maar het kan gebeuren en het spijt ons voor het ongemak. Groeten, Sebastian