9.5/10
★★★★★
op 6018 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling geplaatst op zaterdag 01/02 waar alles aangekondigd was met -10% en deze korting is niet in aanmerking genomen. Ik heb meteen een bericht gestuurd om dit te laten weten en om te vragen de factuur te herzien en ik heb geen antwoord ontvangen. Ik vind dat dit niet erg serieus en niet erg eerlijk is. Dit is de beste manier om klanten te verliezen.
User icon
Marie-claudine B.
Op
na aankoop van 02/02/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
De aankomst van mijn bestelling was acht dagen te laat. Het was bedoeld voor een gelegenheid. Ik was erg teleurgesteld omdat dit de tweede keer is dat dit gebeurt.
User icon
Catherine P.
Op
na aankoop van 02/02/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
De vervoerder UPS heeft me laten weten dat mijn pakket niet zou worden geleverd en ik het 5 km van mijn huis moest ophalen. Dit komt vaak voor met deze vervoerder. Ik zal niet meer bestellen als er geen andere vervoersoptie is.
User icon
Claude C.
Op
na aankoop van 02/02/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb 4 x flessen pure cranberrysap zonder suiker besteld, maar ik heb uiteindelijk 2 x pure cranberrysap en 2 x flessen wilde bosbessen ontvangen. Mijn bestelling is niet correct.
User icon
Marie Françoise L.
Op
na aankoop van 27/01/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen en ik heb al meer dan een week geen feedback gekregen van de klantenservice.
User icon
Christine V.
Op
na aankoop van 15/01/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb binnen 24 uur na ontvangst van de bestelling een klacht ingediend over een defect product en na een week heb ik nog steeds geen reactie op de klacht ontvangen.
User icon
Markus P.
Op
na aankoop van 17/01/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb 4 dozen wijngaard- en esdoornthee uit Turkije besteld, in verpakkingen van 20 zakjes) en ik heb 7 dozen zwarte Ice Wine Tea uit ML21 ontvangen in verpakkingen van 12 zakjes. Ik heb al 2 e-mails gestuurd, zonder antwoord, en een bericht op Facebook, waar ze me een terugbetaling aanboden omdat de thee blijkbaar niet op voorraad was. Ik heb al 2 e-mails gestuurd, zonder antwoord, en een bericht op Facebook, waar ze me een terugbetaling aanboden omdat de thee niet op voorraad was, ik heb geen antwoord gehad op mijn verzoek voor een retourprocedure!
User icon
Sylvaine L.
Op
na aankoop van 18/01/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Hallo, ik heb mijn pakket nooit kunnen ophalen bij ..... Geen informatie over hoe het af te halen en ondanks talloze pogingen is mijn pakket verdwenen. Zeer teleurgesteld in UPS dat ik niet kan bereiken of zelfs maar hulp van kan krijgen.
User icon
Martine M.
Op
na aankoop van 01/01/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb slechts een deel van mijn bestelling ontvangen; ik heb een klacht gestuurd en nog steeds geen antwoord.
User icon
Laurence G.
Op
na aankoop van 20/12/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
De laatste keer dat ik bestelde was het beter (maar toen heb ik geen recensie achtergelaten). Sinds 8 januari 2025 heb ik mijn kariboewijn nog niet ontvangen of een reactie gekregen over wat er met mijn bestelling is gebeurd. Als dit wordt opgelost, zal ik een bijgewerkte reactie schrijven, maar anders is het de laatste keer dat ik hier bestel of zelfs maar aanbeveel.
User icon
James P.
Op
na aankoop van 10/12/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Pakket heeft magazijn nooit verlaten, nooit toevertrouwd aan vervoerder, nooit ontvangen. Twee klachten verstuurd, geen reactie. Bestelling 13 dagen geleden geplaatst: ???
User icon
Bérénice N.
Op
na aankoop van 24/12/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Pakket niet ontvangen
User icon
Sophie D.
Op
na aankoop van 03/12/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Houdt zich niet aan de geadverteerde levertijden. Schandalig tijdens de feestdagen, een afzetterij!
User icon
Anaïs T.
Op
na aankoop van 21/12/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik mis artikelen en ik probeer op elke mogelijke manier, e-mail, sms en bericht op uw mobiel om het u te laten weten en ik krijg niets terug. Het was een zeer slechte eerste bestelling en ik wacht nog steeds tot u contact met mij opneemt.
User icon
Guillaume K.
Op
na aankoop van 18/12/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Mijn bestellingen zijn nooit aangekomen
User icon
Nicolas V.
Op
na aankoop van 18/12/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Mijn pakket kwam aan en de cadeauverpakking was gescheurd. Ik heb een verzoek ingediend en nooit een antwoord gekregen.
User icon
Nicolas P.
Op
na aankoop van 17/12/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling ontvangen, maar één product ontbreekt. Ik heb een week geleden contact opgenomen met de klantenservice en hen verschillende keren opgevolgd via e-mail en sociale netwerken, maar geen reactie.
User icon
Laurent B.
Op
na aankoop van 15/12/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Mijn bestelling was niet compleet! !!!!!
User icon
Claire R.
Op
na aankoop van 16/12/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Hallo, De stoel was een cadeau, vandaag geopend om op te bouwen. Het hout is gebroken aan de achterkant, dus het is duidelijk zichtbaar. Ik had ook een cadeauverpakking besteld die ik niet heb ontvangen. Ik heb hier een klacht over ingediend en nog niets van jullie gehoord! Ik zal een ticket aanmaken voor de beschadigde stoel. Ik verwacht een serieus antwoord van jullie!
User icon
Amélie M.
Op
na aankoop van 12/12/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik ben niet bevrijd
User icon
Boutinaud B.
Op
na aankoop van 13/12/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Helaas ontbrak er een (duur) artikel. Ik ontving het pakket op 12 december en schreef onmiddellijk naar het serviceteam om te zeggen dat dit artikel een kerstcadeau was en dat ik graag wilde dat het voor Kerstmis werd doorgestuurd. Tot nu toe (20 december) heb ik helaas nog geen antwoord ontvangen.
User icon
Jule S.
Op
na aankoop van 09/12/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb een mooie bestelling gedaan en ik moest er een cadeautje bij hebben... het zat niet in mijn pakket en geen teruggave van de klantenservice. Teleurgesteld
User icon
Barbara G.
Op
na aankoop van 28/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Vandaag is het 19 december 2024 en ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen sinds ik mijn bestelling plaatste op 27 november 2024.
User icon
Potier A.
Op
na aankoop van 27/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Mijn cadeauverpakking kwam in stukken aan en was op sommige plekken gescheurd.
User icon
Tompai B.
Op
na aankoop van 04/12/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik ben teleurgesteld, ondanks mijn herhaalde berichten zonder antwoord over de kaarsen, is er sprake van bedrog!
User icon
Claudine D.
Op
na aankoop van 02/12/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Helaas is mijn bestelling, die op 11/12 geleverd zou worden, nog steeds niet aangekomen. Ik hoop dat mijn taarten niet in kruimels zullen liggen, verder zijn de producten erg goed.
User icon
Martine D.
Op
na aankoop van 02/12/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Hallo, ik heb mijn bestelling van eind november nog steeds niet ontvangen. Ik had al een probleem met Ups die zei dat ik het pakje geweigerd had hoewel ik gekozen had om het op een relaispunt te laten leveren. Dan ondanks 3 berichten gestuurd om uit te zoeken wat te doen met Trésors d'érable geen antwoord of terugbetaling, helemaal niets, radiostilte. Niet aanraden, want het is niet professioneel om de klant zoiets aan te doen. Tot slot, als ik 0 sterren had kunnen geven, had ik dat zonder aarzeling gedaan.
User icon
Untersinger S.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Het product kwam niet overeen met de bestelling. Het was erg belangrijk voor mij om een grote pot van 1kg te hebben. Ik ontving 2 kleine potten van 500g. Op het product staat: gewicht 1kg, hoeveelheid 1. Als ik dat had geweten, had ik dit niet besteld.
User icon
Léo G.
Op
na aankoop van 02/12/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen hoewel ik de levering betaalde ze wilden dat ik mijn bestelling bij go vinted hoewel ik woon in cauter ik ben niet blij de levering en verblijf geblokkeerd meerdere dagen in vitrolle nadat het werd geretourneerd Ik bestelde alleen granen ik betaalde de levering die ze thuis ontvangen, in het slechtste geval op het postkantoor, ik weet dat go Vinted ze hebben veel problemen, ik ben niet blij.
User icon
Kawtar A.
Op
na aankoop van 25/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
De producten zijn erg mooi, een beetje duur maar als je op zoek bent naar exotische producten, is dat niet verwonderlijk. Wat wel verrassend is, is dat je je bestelling ontvangt terwijl er voor bijna €35 aan producten ontbreekt... Natuurlijk heb ik meteen contact opgenomen met support, maar na een week heb ik nog steeds niets van ze gehoord... Ik denk dat ik mijn €35 kwijt ben.
User icon
Aaron H.
Op
na aankoop van 22/11/2024
Vertaalde beoordeling