9.5/10
★★★★★
op 6030 beoordelingen gepubliceerd

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3 /5
★★★☆☆
Zeer snelle levering. Kwaliteitsproduct. Maar weet niet de allergenen in de producten. Jammer. De familie zal ervan genieten.
User icon
Frederique C.
Op
na aankoop van 10/12/2022
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
De producten zijn zoals beschreven, maar ze waren niet ingepakt en de geschenkdoos was te klein. Dus ik zou er niet meer bestellen.
User icon
Ronja H.
Op
na aankoop van 06/12/2022
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Heel goed, heel snel. Ik ben zeer tevreden over de service en de kwaliteit van het product. Ik heb u een e-mail gestuurd en nog geen antwoord ontvangen... Alvast bedankt.
User icon
Rémi H.
Op
na aankoop van 02/12/2022
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Het pakket kwam gedeeltelijk geopend aan, geschenkdoos beschadigd in het pakket. Bierflessen (goed beschermd) en gin hebben weerstaan
User icon
Francois T.
Op
na aankoop van 01/12/2022
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
De vervoerder is betreurenswaardig.
User icon
Frida R.
Op
na aankoop van 27/11/2022
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Ik heb niet de hele bestelling ontvangen (twee dozen ontbreken) en geen bericht van u voor het saldo...
User icon
Roland B.
Op
na aankoop van 25/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Les Trésors d’Érable
Op
Guten Morgen,
Sie müssen sich per E-Mail oder Telefon an den Kundendienst wenden. Mit freundlichen Grüßen
3 /5
★★★☆☆
Ik bestelde een pak van 5 amber en 5 gouden blikjes, maar ontving 9 amber en 1 gouden. Ik bestelde een pak van 5 amber en 5 gouden blikjes maar ontving 9 amber en 1 gouden. 80% van de blikjes waren gedeukt en goed verpakt. Ik was zeer tevreden over de kwaliteit van het product en de service. Erg teleurgesteld.
User icon
Jean-pascall N.
Op
na aankoop van 20/11/2022
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Geen probleem met het product, maar levering via GLS catastrofaal, niet in het aangegeven centrum, waardoor verschillende interventies nodig waren om het pakket terug te krijgen.
User icon
Thierry O.
Op
na aankoop van 20/11/2022
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
De levering kwam normaal aan voor een deel van de zending. De transporteur van de diepvriesproducten hield zich niet aan de leveringsinstructies en waarschuwde ons niet.
User icon
Lionel B.
Op
na aankoop van 20/11/2022
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
De ahornsuiker die ik bestelde was ok, maar de "maple cream" van Sortilège (arm zusje van de "Coureur des bois" versie) was helemaal niet geweldig. Het leek meer op room van slechte whisky, weggespoeld met water, op smaak gebracht met ahornsiroop en niet het echte werk.
User icon
Louise F.
Op
na aankoop van 14/11/2022
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
De 5 metalen containers voor de ahornsiroop zijn allemaal ingedrukt. 3 van de 5 koekwikkels zijn ook ingedrukt. Het moesten cadeautjes zijn!
User icon
Detlef R.
Op
na aankoop van 15/11/2022
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
In goede orde aangekomen maar de aangeboden doos is helaas erg beschadigd
User icon
Samantha D.
Op
na aankoop van 13/11/2022
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Een lege geschenkdoos aanbieden en de bestelling laten denken dat het een doos met gebak is, is borderline, wanneer komt de volgende bestelling ????
User icon
Lionel D.
Op
na aankoop van 06/11/2022
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Whisky is de beste
User icon
Prunes L.
Op
na aankoop van 25/10/2022
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Hoge prijzen
User icon
Nadine M.
Op
na aankoop van 24/10/2022
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Kwaliteitsproduct, gemakkelijk te bestellen, maar de levering is niet geweldig, 2 keer beschadigd pakket
User icon
Guy M.
Op
na aankoop van 15/10/2022
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Volgens de verzonden e-mails en het geopende geschil met psypal werden mij verzendkosten in rekening gebracht ondanks dat ik meer dan 44,00 euro had uitgegeven. Ik denk niet dat ik nog iets van je zal kopen. Groeten
User icon
Vincenzo M.
Op
na aankoop van 09/10/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Les Trésors d’Érable
Op
bonjour, les frais de port sont offerts en Italie à partir de 99€ et non 44€, c'est indiqué sur le site, cordialement
3 /5
★★★☆☆
De levering is nog steeds een probleem, GLS mag geen pakketten afleveren op het voorgestelde terrein... mijn pakket zwerft meerdere dagen rond voordat het uiteindelijk op mijn verzoek bij mij thuis aankomt... Ik moet deze site verwijderen uit de voorstellen... dank u... verder zijn de producten geweldig...
User icon
Pascale G.
Op
na aankoop van 06/09/2022
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Teleurgesteld door het gebrek aan ernst van de verpakking. Product ontbreekt 2 keer op rij...
User icon
Lorette J.
Op
na aankoop van 05/09/2022
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Goede producten behalve de karamels, die zijn "heet" en oneetbaar geworden
User icon
Laure D.
Op
na aankoop van 18/07/2022
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Sommige producten zijn niet van goede kwaliteit
User icon
Virginie D.
Op
na aankoop van 01/07/2022
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Het product is perfect en zou de 5 sterren gerechtvaardigd hebben. Maar het vervoer was geen goede ervaring. Ik betaalde voor een levering aan huis en de bezorger kwam langs in de 2 uur van de week dat er niemand thuis was en ik moest het pakket ophalen in een winkel die niet erg toegankelijk was (moeilijk parkeren). Dus als ik het had laten zitten (levering in een relais), had ik minder betaald voor de levering en een beter bereikbare winkel gekozen... dus helemaal geen goede klantervaring. Ik had waarschijnlijk de leveringsdatum kunnen kiezen (maar ik zag die mogelijkheid niet, zoals bij andere leveringsbedrijven) en de bezorger kwam geen tweede keer. Zijn er sites die dezelfde producten verkopen met duidelijkere leveringen? Ik zal er naar kijken.
User icon
Patrice K.
Op
na aankoop van 19/04/2022
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Na een eenvoudige berekening lijkt het mij dat uw kruiken niet elk 1 liter bevatten, maar 1/4 gallon, kunt u mij dit volume bevestigen.
User icon
Jean-pierre F.
Op
na aankoop van 18/03/2022
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Bezorgkosten te hoog. Correcte verpakking en leveringstijd.
User icon
Tarek A.
Op
na aankoop van 11/03/2022
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
De levering moet worden verbeterd
User icon
Yves L.
Op
na aankoop van 02/03/2022
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Niet precies genoeg in de beschrijving van de artikelen.
User icon
Bernard G.
Op
na aankoop van 26/01/2022
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
De kortingen die ik had bij het maken van mijn keuzes werden niet toegepast. Toen ik mijn artikelen ontving zag ik dat de houdbaarheidsdatum van mijn thee 3 maanden was, in een supermarkt zou ik het niet gekocht hebben. Geen zorgen met het tweede gekochte product.
User icon
Nadine F.
Op
na aankoop van 19/12/2021
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Het pakje werd snel verzonden, maar... een ster minder voor een potje losgedraaide ahorngelei dat in het pakje terechtkwam, gelukkig zonder al te veel andere dingen te raken....en een tweede ster minder omdat het onmogelijk was om de gelei opnieuw te laten leveren omdat ze niet meer in voorraad was.Men vroeg mij of ik dezelfde gelei kon sturen, maar dan met Espelette pepers die toevallig dezelfde prijs hadden, maar ik had geen nieuws... Voor een bestelling van meer dan 230e.... zou een beetje communicatie op prijs zijn gesteld. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van het product en de service.
User icon
Philippe N.
Op
na aankoop van 30/11/2021
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Positief: Conforme producten en snelle verzending. Op tijd aangekomen. Negatief: Ik vroeg om een cadeau, maar betaalde onnodig voor cadeaupapier omdat er niets was ingepakt. De gedetailleerde factuur met alle prijzen werd gestuurd naar de persoon aan wie ik het pakket gaf. En tenslotte had ik een klein briefje geschreven (voorgesteld door de site) dat NOOIT aankwam. Voor de aankoop van de poutine kaas moet je 20€ extra betalen voor de levering en daarbovenop kwam het niet op hetzelfde moment aan als de rest van de bestelling... dus de persoon moest 2 dagen na elkaar thuis zijn anders, geen levering. Kortom, ja het was leuk om producten uit Quebec aan te bieden, maar verschillende dingen (waarvoor ik betaald heb) moeten herzien worden. Het is een schande
User icon
Romane G.
Op
na aankoop van 18/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Les Trésors d’Érable
Op
Guten Tag!
wir können keine Geschenkverpackungen herstellen, da die meisten Produkte aus Glas sind und eine spezielle Verpackung haben müssen, um zu verhindern, dass die Produkte beim Transport zerbrechen. Aus diesem Grund werden Geschenktüten bereitgestellt. Für den Käse wird er ausschließlich tiefgefroren verschickt, um die Kühlkette zu erhalten, also nicht derselbe Spediteur wie für die Trockenprodukte.
Entschuldigung für die Unannehmlichkeiten, schönes Wochenende

3 /5
★★★☆☆
Leveringsprobleem: het gekozen relais Épicerie de la gare in Chatou heeft geweigerd het door de vervoerder geleverde pakket in ontvangst te nemen!
User icon
Martine R.
Op
na aankoop van 16/12/2021
Vertaalde beoordeling