9.5/10
★★★★★
op 6021 beoordelingen gepubliceerd

Laatste neutrale klantbeoordelingen

2 /5
★★☆☆☆
De levering kwam snel, maar slechts gedeeltelijk, één ahornsiroop ontbrak. Er was geen uitleg. Ik kreeg geen antwoord op mijn vraag. Dat is onaanvaardbaar, ik heb vooraf betaald.
User icon
Petra G.
Op
na aankoop van 09/10/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Slechte verpakking in het pakket. Koekjes helemaal kapot
User icon
Eric H.
Op
na aankoop van 06/10/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Ik ben in tweestrijd over mijn ervaring met Trésors d'érable. Op de website staat maar één soort siroop, het product uit Quebec in de traditionele Quebecse blikken. Ik dacht dat dit was wat ik bestelde en zou krijgen. Op de blikken die ik ontving stond echter "Made in Canada", maar ze leken niet op de blikken die op de website stonden (d.w.z. de traditionele Quebec-blikken met ahornsiroop) en ik herkende de verpakking helemaal niet - en ik ben Canadees en een Quebecker. Toen ik vroeg om de onbekende blikken te vervangen door de blikken die op de website staan, kreeg ik te horen dat ik had gekregen wat ik had besteld, namelijk Made in Canada-siroop, alleen de verpakking was anders. Als dat het geval is, vraag ik me af waarom deze ahornsiroop in deze verpakking helemaal niet op hun website staat. Het leidt zeker tot misverstanden en teleurstelling.
User icon
Marie-eve R.
Op
na aankoop van 26/09/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Ik ben een beetje teleurgesteld, niet over de kwaliteit van de producten, maar over het feit dat er een partij van 5 pakjes koekjes ontbrak, die ik op verzoek kreeg, maar zonder een woord van verontschuldiging! Ik denk dat als ik er niet om had gevraagd, het vergeten zou zijn! Jammer
User icon
Sandrine C.
Op
na aankoop van 17/09/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
De siroop is erg lekker, maar van de 6 kannen die we ontvingen, was er één slecht afgesloten en lekte de siroop overal. De kannen zaten vol kristalsuiker en moesten gewassen worden. Het is de eerste keer dat ik kannen gebruik... Ik gebruik meestal ijzeren blikken.....
User icon
Georgina L.
Op
na aankoop van 09/09/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Ik heb 2 pakken van 5 blikken ahornsiroop besteld. Ik kreeg eerst maar één pak. Ik moest twee keer vragen om het tweede pak te ontvangen. De levering van het eerste pakje vond niet plaats op de aangekondigde dag, ik werd halverwege de dag op de hoogte gebracht nadat ik de hele ochtend in de flat was gemonopoliseerd. Kortom, veel ongemak voor een zeer eenvoudige bestelling en overigens geen excuses van trésors d'Érable.
User icon
Martine G.
Op
na aankoop van 04/09/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Het pakket kwam aan, maar er ontbrak een product.
User icon
Chloé F.
Op
na aankoop van 28/08/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Hallo, zoals vermeld in de twee e-mails die ik naar dit bedrijf heb gestuurd en waarop ik wacht op een antwoord, was het pakket niet compleet.
User icon
Frédérique D.
Op
na aankoop van 31/08/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Dit is de eerste keer dat ik helemaal niet tevreden ben. De inhoud van het pakket was bedekt met bloem (een van de drie pakketten was open aan de bovenkant. Alle artikelen waren dus bestrooid met bloem. Ik kan niet begrijpen waarom de verpakking zo slecht ontworpen is.
User icon
Frida R.
Op
na aankoop van 01/09/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Te late verzending. Artikelen zonder voorzorg in mijn doos gedaan (1 artikel beschadigd en andere nogal beperkt). Artikelen binnen de houdbaarheidsdatum (BBD)... en een klantenservice die zogenaamd 7 dagen per week beschikbaar is en snel reageert... en die in feite niet reageert op berichten die zijn achtergelaten over bestellingen! Kortom! Mijn eerste bestelling was niet erg interessant, dus ik besloot mijn vertrouwen te vernieuwen...
User icon
Philippe Q.
Op
na aankoop van 12/08/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Bestelling arriveerde zeer snel... bizon paté gemaakt in Haute Saône, Frankrijk...verkocht als een typisch Canadees product .... teleurgesteld door dit product...
User icon
Alex M.
Op
na aankoop van 13/08/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Toen ik mijn bestelling plaatste had ik een code voor 10 euro korting. Deze code werkte niet. Mijn dochter probeerde het de volgende dag maar de code werkte nog steeds niet. Dus bestelde ik zonder de 10 euro korting.
User icon
Helene C.
Op
na aankoop van 03/08/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
De producten zijn perfect, identiek aan wat je in Canada kunt vinden. De klantenservice is echter niet naar wens.
User icon
Maude D.
Op
na aankoop van 01/08/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Ik ben blij dat ik problemen had met bestellen op uw site, maar nu zult u zich mij herinneren.
User icon
Christine B.
Op
na aankoop van 15/07/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Ik wacht nog steeds op mijn bestelling die ik op 3 juli heb geplaatst, en vandaag is het de 20e. Mijn pakket is zoekgeraakt en is teruggestuurd naar de afzender. Het had op 16 juli moeten vertrekken, maar ik heb geen nieuws gehad behalve een laatste bericht dat op de 19e werd verstuurd. Ik denk dat het vooral de schuld van de UPS-chauffeur is, maar ik heb nog steeds niets gehoord.
User icon
Sandrine V.
Op
na aankoop van 03/07/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Zeer slechte communicatie met de verkoper. Na een beschadigd pakket verschillende e-mails om de verkoper te informeren en geen reactie. Ik moest de betaling blokkeren om een enkele retourmail te krijgen waarin ik de keuze had om het pakket terug te sturen of foto's te maken om alleen de beschadigde producten terug te sturen. Na mijn antwoord, geen bevestigingsmail of informatie, of uitleg, of zelfs excuses. Geen informatie over het verzenden van pakketten, trackingnummers etc .... Kortom, we wisten niet of het pakket was vertrokken of niet en wanneer het zou worden afgeleverd. Geen voucher, geen commercieel gebaar voor het ongemak. Kortom, we betalen en dat is alles waar we goed voor zijn, dus we praten er niet over! De beleefdheid ofwel geen reactie op e-mails . bedankt .
User icon
Fabrice P.
Op
na aankoop van 07/07/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
De kartonnen briks met mapl water mapl3 waren platgeduwd onder het gewicht van mapl syroup fles van 1 liter en mapl spread. Gelieve hier rekening mee te houden a.u.b.
User icon
Martine M.
Op
na aankoop van 28/06/2024
2 /5
★★☆☆☆
Ik betaalde voor een geschenkdoos die ik niet eens ontvangen, teleurgesteld mijn bestelling werd aangeboden zonder zelfs geschenk .. en geen restitutie of gebaar voor wat ik betaald en niet ontvangen teleurstelling na de bestelde producten niets te zeggen zeer goed
User icon
Cyrielle B.
Op
na aankoop van 03/06/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Beste Ik heb mijn blikjes maple sirop alle 5 beschadigd toegekregen. Dit omdat ze niet apart verpakt zaten in de doos. Ik heb jullie hiervan op de hoogte gebracht. Ik kreeg echter geen enkele reactie. Jammer! Mvg Sabine
User icon
Sabine F.
Op
na aankoop van 17/05/2024
3 /5
★★★☆☆
De bestelling werd niet afgeleverd op het afhaalpunt dat bij de aankoop was gekozen en had 2 dagen vertraging. Bovendien was de verpakking van de likeurwijn beschadigd.
User icon
Laurence S.
Op
na aankoop van 27/05/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Mijn bestelling is nog steeds niet volledig geleverd
User icon
Henry S.
Op
na aankoop van 25/05/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Te zoet
User icon
Michel P.
Op
na aankoop van 13/05/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Hallo, de chauffeur van DPD heeft niet de moeite genomen om het pakket zoals gepland bij mij thuis af te leveren, maar heeft het bij een relay point (naar keuze) afgegeven. Ik heb Les Trésors d'Érable gemaild over het probleem en zij antwoordden dat ze de informatie zouden doorgeven aan DPD. Gezien het bedrag dat aan hun site is besteed, zou een commercieel gebaar op prijs zijn gesteld.
User icon
Damien A.
Op
na aankoop van 01/04/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Het pakket kwam veel te laat aan
User icon
Darleen R.
Op
na aankoop van 07/05/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Niet 100% tevreden omdat er 2 artikelen ontbraken (ik heb u hierover een e-mail gestuurd die niet is beantwoord).
User icon
Karine D.
Op
na aankoop van 04/05/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Zeer goed product om aan te bevelen
User icon
Marie Z.
Op
na aankoop van 06/04/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
De producten zijn goed, maar ik had 3 blikken ahornsiroop besteld, en in het pakket zaten 2 blikken. Ik heb een e-mail gestuurd om te klagen, en tot nu toe is er geen antwoord gekomen. Het is jammer, maar ik zal niet opnieuw bestellen.
User icon
Karine R.
Op
na aankoop van 24/03/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Kreeg mijn beloofde korting (10%) niet
User icon
Joost V.
Op
na aankoop van 19/03/2024
3 /5
★★★☆☆
Bestelling niet compleet, e-mail verzonden.
User icon
Thierry M.
Op
na aankoop van 18/03/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Goedenavond Aanvraag voor levering aan mijn huis pakket afgezet bij het relaispunt. De bezorger wachtte niet eens op mij, ook al was ik op mijn binnenplaats. Met vriendelijke groeten
User icon
Pascal V.
Op
na aankoop van 10/03/2024
Vertaalde beoordeling