/10
★★★★★
op 4044 beoordelingen
★★★★★
op 4044 beoordelingen
Laatste neutrale klantbeoordelingen
3/5
★★★☆☆
Zeer goede producten en efficiënte levering. Als professional kreeg ik echter geen antwoord op mijn telefoontje waarin ik vroeg om een offerte voor onze teams in heel Frankrijk. Dat is echt jammer.
Emilie G.
Op
na aankoop van 12/09/2024
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
De producten zijn geweldig, maar de levertijd was deze keer erg lang.
Jürgen T.
Op
na aankoop van 24/05/2024
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Hallo, ik ontving een e-mail voor mijn verjaardag de dag nadat ik mijn bestelling had geplaatst. Ik heb meteen per e-mail contact met u opgenomen om ervan te kunnen profiteren en tot op de dag van vandaag heb ik nog nooit een antwoord gehad.
Veronique M.
Op
na aankoop van 17/03/2024
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Heel goed product, maar deze keer van de 5 bestelde tabletten, kwamen er 3 gebroken aan. Zonde om ze cadeau te geven!
Sandra P.
Op
na aankoop van 18/03/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo SANDRA, bedankt voor je beoordeling van onze website Le Comptoir de Mathilde. We zijn blij dat u onze producten mooi vindt. Het spijt ons dat sommige planken gebroken zijn aangekomen, we doen ons best om de kwaliteit van de verpakking te garanderen, maar het kan gebeuren dat producten beschadigd raken tijdens het transport. Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor een omruiling of terugbetaling als je dat nog niet hebt gedaan. Nogmaals bedankt voor uw vertrouwen en voor uw feedback. We zullen uw opmerkingen meenemen om onze service te verbeteren.
3/5
★★★☆☆
Let op het gewicht! Ik had grotere potten mosterd verwacht. Zo niet, lekkere producten!
Ronan Q.
Op
na aankoop van 20/03/2024
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Hallo, voor Pasen bestelde ik de beschilderbare chocolaatjes (eenhoorn en dino). Mijn kinderen vonden het geweldig om ze te beschilderen. Maar dan is het niet te eten, de stukjes chocolade zijn te dik en veel te hard voor de kindertanden. Voor de exorbitante prijs is het het helemaal niet waard. Misschien is een ei of chocoladereep (met een paasmotief) beter.
Mélissa M.
Op
na aankoop van 11/03/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo Mélissa, hartelijk dank voor uw feedback. We zijn blij dat uw kinderen genoten hebben van de paaschocolade. We hebben rekening gehouden met uw opmerkingen over de dikte van de chocoladestukjes en gaan werken aan een oplossing om ze geschikter te maken voor kinderen. We bieden ook een ruim assortiment pralines in ei of reep voor alle gelegenheden, dus aarzel niet om ze op onze site te ontdekken. Tot binnenkort bij Le Comptoir de Mathilde.
3/5
★★★☆☆
Zeer goed behalve de verzendkosten, die zijn te hoog
Laurianne V.
Op
na aankoop van 12/03/2024
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Goed maar niet uitstekend ....
Loredana B.
Op
na aankoop van 27/02/2024
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
De molen van de zoutfles was kapot!
Zsolt B.
Op
na aankoop van 16/02/2024
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Allereerst wil ik zeggen dat de persoon met wie ik aan de telefoon sprak 5 sterren verdient. Ze luisterde naar me en probeerde me meerdere keren te helpen met mijn vragen. Bedankt voor uw hulp! De levering is echter te duur en je kunt de dag van levering niet kiezen (zoals Colissimo bijvoorbeeld), het is chocolade en het is niet de bedoeling om de producten te laten smelten... Bovendien kreeg ik een e-mail waarin stond dat het pakket maandag zou vertrekken, maar er was geen spoor van het pakket op de website van het postkantoor (waarschijnlijk een computerbug die ook de vestiging trof, denk ik), hoewel de ontvangstdatum anders was. Tot slot was de uiteindelijke keuze van de bestelling niet nauwkeurig genoeg: ik had graag de verschillende elementen in de gekochte tas kunnen integreren, maar dit werd niet aangeboden.
Gregory G.
Op
na aankoop van 29/01/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
Bedankt voor je feedback, we zijn blij dat ons team je heeft kunnen helpen met je vraag. Wat de bezorging betreft, begrijpen we uw frustratie en we kijken momenteel naar verschillende opties om deze service te verbeteren. Voel je vrij om de bezorgingstab te gebruiken om instructies achter te laten voor onze orderverzamelaars. Wij danken u voor uw constructieve commentaar en hopen u snel weer op onze site te zien.
3/5
★★★☆☆
De levertijd was te lang
Teresa S.
Op
na aankoop van 01/01/2024
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
De bestelsite is niet erg gebruiksvriendelijk. Het cadeau werd achtergelaten zonder informatie over de afzender en zonder bericht voor de ontvanger!
Anne D.
Op
na aankoop van 29/12/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo Anne, bedankt voor je feedback. Het spijt ons dat je problemen had met onze bestelsite. Bij het versturen van cadeaus kunnen we de naam van de afzender en een bericht voor de ontvanger toevoegen. Dit kun je aangeven op het tabblad 'bezorging' in het vakje 'bericht voor onze ordervoorbereiders of de ontvanger van je pakket'. We hopen je in de toekomst een betere ervaring te kunnen bieden. Met vriendelijke groeten, het team van Comptoir de Mathilde.
3/5
★★★☆☆
Het was jammer dat het potje lavendelhoning slecht was afgesloten, waardoor het in het pakket lekte.
Megan T.
Op
na aankoop van 15/12/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
Hoi Megan,
Het spijt ons te horen over dit incident met je potje lavendelhoning. We proberen onze producten altijd goed te verpakken om ongemak tijdens de levering te voorkomen. We zullen onze verpakkingsprocedures controleren om dit in de toekomst te voorkomen. We hopen dat u tevreden bent met de rest van uw bestelling. Als je nog vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij danken u voor uw vertrouwen.
Met vriendelijke groet
Het team van Comptoir de Mathilde
Het spijt ons te horen over dit incident met je potje lavendelhoning. We proberen onze producten altijd goed te verpakken om ongemak tijdens de levering te voorkomen. We zullen onze verpakkingsprocedures controleren om dit in de toekomst te voorkomen. We hopen dat u tevreden bent met de rest van uw bestelling. Als je nog vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij danken u voor uw vertrouwen.
Met vriendelijke groet
Het team van Comptoir de Mathilde
2/5
★★☆☆☆
Langere levertijden vanwege Black Friday (ook al was Black Friday meer dan 1 week geleden) en vooral: ze vertellen je er pas over als de bestelling is geplaatst. Vreemd genoeg werd de bestelling verzonden nadat ik contact had opgenomen met de klantenservice. Tijdens de feestdagen moet je duidelijk je levertijden aankondigen (voordat de bestelling wordt geplaatst) of je moet je personeelsbestand aanzienlijk uitbreiden.
Angélique T.
Op
na aankoop van 01/12/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo Angélique, bedankt voor je feedback. Het spijt ons van de langere levertijden, die inderdaad te wijten zijn aan de grote vraag in verband met Black Friday. We hebben rekening gehouden met je opmerking en zullen ons personeelsbestand versterken om de komende feestperiodes beter aan te kunnen. We wensen je veel plezier met je bestelling en staan tot je beschikking voor verdere vragen. Nog een fijne dag.
3/5
★★★☆☆
Ik was tevreden, ondanks een potje aperitief dat een beetje open stond en dat dus lekte op de cadeauverpakking van de persoon die de bestelling klaarmaakte... dus ik moest het schoonmaken en opnieuw doen.
Laure C.
Op
na aankoop van 18/12/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo Laure,
Het spijt ons echt voor het ongemak dat je hebt ondervonden bij het bestellen op onze site. We zullen deze opmerking doorgeven aan ons logistieke team zodat zij in de toekomst meer aandacht besteden aan de verpakking van onze producten. We willen u bedanken voor uw tevredenheid ondanks dit incident. We hopen je snel weer te zien op onze site.
Met vriendelijke groeten
De winkel van Mathilde
Het spijt ons echt voor het ongemak dat je hebt ondervonden bij het bestellen op onze site. We zullen deze opmerking doorgeven aan ons logistieke team zodat zij in de toekomst meer aandacht besteden aan de verpakking van onze producten. We willen u bedanken voor uw tevredenheid ondanks dit incident. We hopen je snel weer te zien op onze site.
Met vriendelijke groeten
De winkel van Mathilde
2/5
★★☆☆☆
Onze levering duurde iets minder dan een maand. Vragen (in het Engels) werden niet beantwoord.
Michaela W.
Op
na aankoop van 24/11/2023
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
De bestelling bestond uit verschillende kannen armagnac cannelés. Helaas gingen twee van de potten open en lekten in het pakket. Eén potje was bijna leeg en de andere bleven hangen... Niet ernstig, maar teleurstellend. De producten zijn heerlijk, en dat is het belangrijkste!
Govan S.
Op
na aankoop van 06/12/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo GOVAN, bedankt voor uw feedback over onze website Le Comptoir de Mathilde. Het spijt ons te vernemen dat een aantal potten Armagnac cannelés in uw pakket open zijn gegaan en hebben gelekt. We zullen deze informatie doorgeven aan onze bezorgdienst om onze verpakking te verbeteren. We zijn blij dat de producten u bevallen zijn en we hopen u snel weer op onze site te zien. Nog een fijne dag."
2/5
★★☆☆☆
Helaas is het glas "Barba au Rhum" - Medium tijdens het transport gaan lekken en morsen. Indien mogelijk, vragen we u vriendelijk om ons een vervangend exemplaar toe te sturen.
Helmut H.
Op
na aankoop van 03/12/2023
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Bestelling ontvangen, maar niet op tijd.
Valérie B.
Op
na aankoop van 11/12/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo Valérie, bedankt voor je feedback. Het spijt ons dat je bestelling niet op tijd aankwam en we zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat dit niet meer gebeurt. We hopen dat je, ondanks dit ongemak, hebt genoten van onze producten. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je andere opmerkingen of suggesties hebt. We wensen je een fijne dag.
3/5
★★★☆☆
Mijn bestelling verliep goed in de zin dat het pakket uiteindelijk op het juiste adres aankwam, in goede staat. Toch zijn hier de punten waardoor ik het geen hoge score geef: * De website van "Les comptoirs de Mathilde" is voor verbetering vatbaar: het is onmogelijk om de artikelfiche van het bestelde product te bekijken omdat het product niet meer zichtbaar is op de website (aangezien het duidelijk niet meer op voorraad was tijdens de duur van de bestelling), * De bestelling, gedaan voor een kerstcadeau, moest geleverd worden op een ander adres dan het mijne. De bezorger leverde niet af op het aangegeven adres en liet het pakket direct achter op het afleverpunt.
Pierre-jean L.
Op
na aankoop van 11/12/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo Pierre-Jean,
Bedankt voor uw beoordeling van Le Comptoir de Mathilde. Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet zo bevredigend was als u had gewild.
Wat betreft de raadpleging van de productfiche, het is waar dat onze voorraden snel kunnen veranderen en dat sommige producten niet op voorraad zijn. We doen ons best om onze site zo regelmatig mogelijk bij te werken, zodat onze klanten alle informatie hebben die ze nodig hebben voordat ze een bestelling plaatsen.
Wat de levering betreft, spijt het ons dat de bezorger het pakket niet op het door u gevraagde adres heeft afgeleverd. We zullen uw opmerkingen doorgeven aan onze bezorgdienst om te voorkomen dat dit nog eens gebeurt.
Desalniettemin zijn we blij om te weten dat uw pakket op de plaats van bestemming is aangekomen.
Met vriendelijke groet
internet klantenservice
Bedankt voor uw beoordeling van Le Comptoir de Mathilde. Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet zo bevredigend was als u had gewild.
Wat betreft de raadpleging van de productfiche, het is waar dat onze voorraden snel kunnen veranderen en dat sommige producten niet op voorraad zijn. We doen ons best om onze site zo regelmatig mogelijk bij te werken, zodat onze klanten alle informatie hebben die ze nodig hebben voordat ze een bestelling plaatsen.
Wat de levering betreft, spijt het ons dat de bezorger het pakket niet op het door u gevraagde adres heeft afgeleverd. We zullen uw opmerkingen doorgeven aan onze bezorgdienst om te voorkomen dat dit nog eens gebeurt.
Desalniettemin zijn we blij om te weten dat uw pakket op de plaats van bestemming is aangekomen.
Met vriendelijke groet
internet klantenservice
2/5
★★☆☆☆
Late levering
Isabelle D.
Op
na aankoop van 11/12/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo Isabelle, het spijt ons te horen dat u een vertraging heeft opgelopen bij de levering van onze boetiek Le Comptoir de Mathilde. We maken er een erezaak van om onze klanten een kwaliteitsservice te bieden en we zullen ons uiterste best doen om deze situatie zo snel mogelijk op te lossen. Bedankt voor uw vertrouwen en begrip.
3/5
★★★☆☆
Mijn bestelling duurde meer dan 10 dagen om klaar te maken. Geen voordeel om op de site te bestellen het was veel sneller geweest als ik het zelf had opgestuurd, geen besparing. Niet veel producten beschikbaar op de site, en het assortiment is vaak meer dan €20. Te verbeteren!
Stéphanie C.
Op
na aankoop van 29/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo Stéphanie, bedankt voor je feedback op onze site. Het spijt ons voor de vertraging in de voorbereiding van je bestelling eind 2023, maar we doen ons best om het zo veel mogelijk te beperken. Wat betreft de keuze van producten: we werken onze catalogus regelmatig bij om een zo groot mogelijke verscheidenheid aan producten tegen betaalbare prijzen aan te bieden. We houden rekening met uw opmerkingen om onze service te verbeteren. Bedankt voor uw vertrouwen, Le Comptoir de Mathilde.
2/5
★★☆☆☆
3+ weken om een kleine doos te ontvangen???
Gabriel O.
Op
na aankoop van 29/11/2023
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Dit zijn erg goede producten. Echter, bij de levering lekte één product (een spread) in de bodem omdat het niet goed geopend was. Jammer, zeker voor de prijs van het potje....
Sonia L.
Op
na aankoop van 10/12/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
Bedankt Sonia voor je positieve feedback over onze producten. Het spijt ons te horen dat je een probleem hebt ondervonden met een van onze producten tijdens de levering. We zullen ervoor zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt en we hopen dat u ondanks dit incident van onze producten zult blijven genieten. Als u dit nog niet hebt gedaan, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via onze dienst na verkoop op [email protected]. Hartelijk dank voor uw vertrouwen.
3/5
★★★☆☆
De levering duurde veel langer dan verwacht. Maar producten van goede kwaliteit
Aliette L.
Op
na aankoop van 02/12/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
Bedankt voor je opmerking, Aliette. Het spijt ons dat de levering langer duurde dan verwacht, we doen er alles aan om onze levertijden te verbeteren. We zijn echter blij dat u de kwaliteit van onze producten waardeert. Tot snel bij Le Comptoir de Mathilde!
3/5
★★★☆☆
Erg lekkere chocolaatjes, maar de levertijd is echt te lang! We moesten een e-mail sturen om er zeker van te zijn dat onze bestelling voor Kerstmis zou aankomen.
Sarah H.
Op
na aankoop van 09/12/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo Sarah, dank u voor uw beoordeling van onze website Le Comptoir de Mathilde. We zijn blij dat u onze pralines lekker vond. Het spijt ons van de levering, maar we zullen ons best doen om dit tijdens de feestdagen te verbeteren. We hopen u snel terug te zien op onze site!
3/5
★★★☆☆
Perfect geprepareerd pakket, geweldige productkwaliteit. Enige minpunt: 5 dagen levertijd aangekondigd, ik heb 15 dagen op het pakket moeten wachten...
Lilou H.
Op
na aankoop van 04/12/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
We doen altijd ons best om de aangekondigde levertijden te respecteren, maar er kan een onvoorziene gebeurtenis zijn geweest in het verzendproces. Desalniettemin zijn we blij om te zien dat je de kwaliteit van onze producten waardeert. We hopen je bij je volgende bestellingen weer volledig tevreden te kunnen stellen. Bedankt voor het delen van uw mening met ons.
3/5
★★★☆☆
De producten zijn goed, maar er was een bug op de site op de dag dat ik bestelde. Ik had verschillende afleveradressen opgegeven, maar daar werd geen rekening mee gehouden en de bestelling kwam bij mij thuis aan. Ik moest het op eigen kosten terugsturen naar het juiste adres.
Valerie G.
Op
na aankoop van 24/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo Valérie,
Het spijt ons voor het ongemak dat u heeft ondervonden bij het bestellen via onze website Le Comptoir de Mathilde. We nemen nota van uw opmerking en zullen ervoor zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. We hopen dat u tevreden was met onze producten en verwelkomen u graag terug bij onze trouwe klantenkring. We kijken ernaar uit om u weer van dienst te zijn. Nog een fijne dag. Het team van Comptoir de Mathilde.
Het spijt ons voor het ongemak dat u heeft ondervonden bij het bestellen via onze website Le Comptoir de Mathilde. We nemen nota van uw opmerking en zullen ervoor zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. We hopen dat u tevreden was met onze producten en verwelkomen u graag terug bij onze trouwe klantenkring. We kijken ernaar uit om u weer van dienst te zijn. Nog een fijne dag. Het team van Comptoir de Mathilde.
3/5
★★★☆☆
Het was erg ingewikkeld om de bestelling te kunnen plaatsen op Black Friday en het kostte me een paar uur door een blokkade of een gebrek aan reactievermogen op de website le comptoir de Mathilde en daarom haal ik er 2 sterren vanaf. Desondanks waren de levering en de zorg die besteed werd aan de verpakking van het product en de levering perfect, dus ik hoop dat ik bij mijn volgende bestelling 4 of 5 sterren krijg.
Véronique M.
Op
na aankoop van 24/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo Véronique,
Bedankt voor uw beoordeling van onze website Le Comptoir de Mathilde. Het spijt ons dat u problemen heeft ondervonden tijdens Black Friday, we doen altijd ons best om ervoor te zorgen dat onze site soepel en responsief is voor al onze klanten. We zijn blij dat de levering en verpakking van het product bevredigend voor u waren. We hopen u terug te zien bij uw volgende bestelling en dat u ons een positievere beoordeling kunt geven. Nog een fijne dag! Het team van Comptoir de Mathilde.
Bedankt voor uw beoordeling van onze website Le Comptoir de Mathilde. Het spijt ons dat u problemen heeft ondervonden tijdens Black Friday, we doen altijd ons best om ervoor te zorgen dat onze site soepel en responsief is voor al onze klanten. We zijn blij dat de levering en verpakking van het product bevredigend voor u waren. We hopen u terug te zien bij uw volgende bestelling en dat u ons een positievere beoordeling kunt geven. Nog een fijne dag! Het team van Comptoir de Mathilde.
3/5
★★★☆☆
Niets te zeggen over de producten. Maar het is niet erg commercieel om promoties aan te bieden twee dagen na ontvangst van de pakketten. Alle sites die deze naam waardig zijn, hebben de aankomende promotie aangekondigd op hun startpagina.
Patrick S.
Op
na aankoop van 19/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
Ik begrijp je ontevredenheid, Patrick, en het spijt me dat je deze promotie hebt gemist. Wees je er echter van bewust dat we ons best doen om onze klanten op de hoogte te houden van aankomende promotieaanbiedingen, maar dat er soms vertraging kan zitten tussen de aankondiging en de daadwerkelijke implementatie van de promotie. We zullen rekening houden met uw opmerking om onze communicatie in de toekomst te verbeteren. In ieder geval zijn we blij dat je tevreden bent met onze producten.