/10
★★★★★
op 4710 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 4710 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
2
/5
★★☆☆☆
De producten van de Mathilde-winkel zijn erg goed, maar 2 potten waren niet meer gesteriliseerd toen we ze openden. De eerste merkte ik meteen omdat hij lekte, de tweede merkte ik bij gebruik en slechts één is vergoed.
Juliette P.
Op
na aankoop van 01/12/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Het mengen van de peper met het mengsel van zout en Provençaalse kruiden werkt niet goed.
Thierry G.
Op
na aankoop van 29/01/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo Thierry,
Bedankt voor je feedback over het mengsel in de peperstrooier. We hebben nota genomen van je opmerking en zullen deze direct doorgeven aan onze productieteams.
Met vriendelijke groeten,
Het team van Comptoir de Mathilde
Bedankt voor je feedback over het mengsel in de peperstrooier. We hebben nota genomen van je opmerking en zullen deze direct doorgeven aan onze productieteams.
Met vriendelijke groeten,
Het team van Comptoir de Mathilde
2
/5
★★☆☆☆
Het is niet wat ik verwachtte
Yvette L.
Op
na aankoop van 21/12/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
2 artikelen kwamen gebroken aan. Verplicht om te claimen. Vervangende artikelen arriveerden snel en zeer (over)verpakt.
Michel D.
Op
na aankoop van 08/12/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Erg lekker, maar te weinig als het vet is verwijderd. Te duur voor de prijs.
Laurent U.
Op
na aankoop van 18/12/2024
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Chocolaatjes twee keer gebroken ontvangen ondanks de bescherming in de doos met de vermelding breekbaar, probleem met vervoerder ...
Audrey H.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Pakketten erg laat ontvangen omdat de betaling niet correct was bijgewerkt op de website. Klantenservice 4 dagen onbereikbaar. Daarna was het pakket compleet...
Julie Q.
Op
na aankoop van 19/12/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Bedieningselementen komen twee keer kapot aan. Ook al werden ze vervangen. De chocolaatjes waren een cadeau. De vervanging kwam te laat.
Germaine D.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Goede producten, maar één pot lekte vloeistof in de doos.
Pierre P.
Op
na aankoop van 17/12/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Grote vertraging in de levering, nul feedback van de klantenservice ondanks verschillende herinneringen.
Berengere B.
Op
na aankoop van 10/12/2024
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
De goederen arriveerden in goede staat bij mij thuis, totdat de bezorger besloot het pakket over mijn hek te gooien, dat meer dan 2 m hoog is. Niet nodig om te mazen, de chocolade was in stukken. Natuurlijk was dat zo. Ik verwittigde Mathilde's balie via e-mail, volgde het verschillende keren op en kreeg geen antwoord. De levering vond plaats op 18 december en al mijn chocoladecadeaus moesten opnieuw worden gemaakt... Tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds geen antwoord gehad van de klantendienst van comptoir de Mathilde. Aan de andere kant word ik elke dag gebombardeerd met reclamemails. Dus nee, het is geen fout van hun kant, want de chocolade was prima tot op dat moment, maar het gebrek aan reactie van hun kant is zeer onaangenaam. Ik heb toch twee bestellingen geplaatst voor in totaal ongeveer €200, wat voor mij een aanzienlijk bedrag is. Ik had iets meer aandacht van de leverancier verwacht. Ik heb al eerder in deze situatie gezeten en de leverancier verontschuldigde zich voor het ongemak en stuurde op zijn minst de goederen terug of gaf het geld terug.
Lydie F.
Op
na aankoop van 15/12/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Hallo, uw producten zijn geweldig, maar mijn pakket was beschadigd en ik wacht op een retourzending van uw klantenservice omdat er veel kapot was.
Thierre Aux Chaînes A.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
2 van de 3 borden kwamen gebroken aan
Cathie C.
Op
na aankoop van 15/12/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Ik dacht dat de vierkantjes chocolade veel groter waren, evenals de kleine ballotin van feuilletine chocolade, die echt heel klein is voor ongeveer €8. Ik ben niet zeker over de warme chocoladelolly's of de chocoladepasta.
Chloé L.
Op
na aankoop van 14/12/2024
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
De bestelling was prima, maar ik had veel problemen met de levering door jullie serviceprovider, die ik absoluut niet zou aanraden!
Alma N.
Op
na aankoop van 09/12/2024
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Bestelde een gebroken tablet, kwam al gebroken aan...
Mickael S.
Op
na aankoop van 12/12/2024
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Pakket ontvangen met een kapotte pot baba au rhum caramel. Ik heb geklaagd bij de klantenservice: geen reactie...
Alison C.
Op
na aankoop van 07/12/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Een glazen blik dat was geopend. Recht naar de prullenbak. Ik wilde geen klacht indienen, maar ik was teleurgesteld.
Sophie F.
Op
na aankoop van 05/12/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Ik was een beetje teleurgesteld omdat er een verrassing voor fijnproevers bij mijn aankoop zou zitten en die zat uiteindelijk niet in het pakket.
Nadege V.
Op
na aankoop van 06/12/2024
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
De producten zijn goed, maar ik had een probleem met een product dat ik had ontvangen en dat kapot was. Ik heb geen feedback gekregen van de klantenservice ondanks een bericht van 3 weken en een telefoontje. Het is echt jammer dat de klantenservice niet goed is voor zulke goede producten.
Manon L.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
De chocolade kwam gebroken aan in het pakket. Geen reactie via de klantenaccount of via het e-mailadres in het pakket. Voor bijna €20 per stuk zou je een reactie verwachten. Als ik daarbij optel dat de pakketpost door hun vervoerder zonder mijn toestemming werd gewijzigd, is de ervaring meer dan gemengd.
Cedric A.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Zeer dure verzendkosten en te lange levertijden.
Xavier D.
Op
na aankoop van 03/12/2024
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Kalender te laat ontvangen Beschadigd, en harde bonbons levering niet eens beschikbaar in winkel afhalen Zal niet meer bestellen
Frederique B.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Een van de plastic doosjes met chocolaatjes was open en dus hingen de chocolaatjes in de lucht... Dat kan ik niet aanbieden, dus moest ik meer kopen.
Valentine F.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Hallo, uw producten zijn erg goed, maar de levering is betreurenswaardig en erg traag!
Stéphanie B.
Op
na aankoop van 30/11/2024
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Ik had een zeer gemengde ervaring omdat ik het pakket van iemand anders heb ontvangen. Na talloze telefoontjes naar de klantenservice (die moeilijk te bereiken was), ontving ik mijn pakket toch 2,5 week na het plaatsen van mijn bestelling (ik dacht echt dat ik het niet op tijd zou krijgen). De producten waren zeer goed verpakt. In tegenstelling tot wat de website zegt, kreeg ik geen "gastronomische verrassing" ondanks dat ik meer dan 75 euro had uitgegeven!
Valérian M.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
De bestelling was onvolledig en er ontbraken 6 producten. Het duurde verschillende herinneringen voordat de rest werd verzonden. De producten waren relatiegeschenken en de ontbrekende artikelen arriveerden net op tijd voor de distributie, wat stressvol was.
. E.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Ik ontving een beschadigd pakket, gebroken chocolade toen ik het als cadeau moest geven en geen reactie van de klantenservice. Ik was teleurgesteld en moest mijn cadeau veranderen .....
Juliette B.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Onmogelijk om bezorging in de winkel te kiezen. Ik moest betalen voor bezorging.
Melissa H.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
De verzending duurde erg lang.
Paola S.
Op
na aankoop van 30/11/2024
Vertaalde beoordeling