/10
★★★★★
op 4710 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 4710 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1
/5
★☆☆☆☆
Het pakket werd te laat verzonden en zonder de begeleidende brief die op de website stond.
Marvin G.
Op
na aankoop van 25/12/2024
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Een van de artikelen die ik heb ontvangen is beschadigd aangekomen. Ik schreef twee e-mails om te vragen om een vervanging of een terugbetaling of in ieder geval een oplossing voor dit ongemak, maar niemand antwoordde me ooit.
Giovanni O.
Op
na aankoop van 15/12/2024
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ruim voor kerst besteld, helaas maar de helft van de bestelling ontvangen en daardoor de kerstcadeautjes niet op tijd kunnen geven. Mail gestuurd naar het opgegeven adres maar geen antwoord, ik moest contact opnemen via de website. Het was jammer.
Clara T.
Op
na aankoop van 10/12/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hoi Clara,
Bedankt voor je feedback en het spijt ons te horen dat je ervaring met Le Comptoir de Mathilde niet aan je verwachtingen voldeed. We begrijpen hoe belangrijk het is om uw bestellingen op tijd te ontvangen, vooral tijdens de feestdagen.
Wees gerust dat uw tevredenheid onze prioriteit is. Wij nemen uw feedback zeer serieus en zullen onze klantenservice intensiveren om ervoor te zorgen dat dit niet meer gebeurt. Aarzel niet om direct contact met ons op te nemen als je verdere hulp nodig hebt.
Hartelijk dank voor uw begrip,
Het team van Comptoir de Mathilde
Bedankt voor je feedback en het spijt ons te horen dat je ervaring met Le Comptoir de Mathilde niet aan je verwachtingen voldeed. We begrijpen hoe belangrijk het is om uw bestellingen op tijd te ontvangen, vooral tijdens de feestdagen.
Wees gerust dat uw tevredenheid onze prioriteit is. Wij nemen uw feedback zeer serieus en zullen onze klantenservice intensiveren om ervoor te zorgen dat dit niet meer gebeurt. Aarzel niet om direct contact met ons op te nemen als je verdere hulp nodig hebt.
Hartelijk dank voor uw begrip,
Het team van Comptoir de Mathilde
1
/5
★☆☆☆☆
Product kwam kapot aan, wacht nog steeds op nieuwe after-sales service
Fanny L.
Op
na aankoop van 08/12/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo Fanny,
Het spijt ons te horen dat uw product beschadigd is aangekomen. Onze klantenservice heeft aan het eind van het jaar wat problemen ondervonden en we willen ons hiervoor verontschuldigen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit en we doen er alles aan om dit probleem snel op te lossen.
Bedankt voor je begrip en vertrouwen.
Met vriendelijke groeten
Het team van Comptoir de Mathilde
Het spijt ons te horen dat uw product beschadigd is aangekomen. Onze klantenservice heeft aan het eind van het jaar wat problemen ondervonden en we willen ons hiervoor verontschuldigen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit en we doen er alles aan om dit probleem snel op te lossen.
Bedankt voor je begrip en vertrouwen.
Met vriendelijke groeten
Het team van Comptoir de Mathilde
1
/5
★☆☆☆☆
Geen bestelling beschikbaar bij het afhaalpunt, gelukkig kon het product wel in de winkel worden gekocht.
Stephen W.
Op
na aankoop van 11/12/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo Stephen,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je recensie te delen. Het spijt ons te horen dat uw ervaring met het afhalen van uw bestelling niet aan uw verwachtingen voldeed. Wees ervan verzekerd dat we je feedback zeer serieus nemen en voortdurend werken aan het verbeteren van onze diensten. We kijken ernaar uit je snel weer te mogen verwelkomen, of je nu in de winkel bent of online bestelt.
Met vriendelijke groeten,
Het team van Comptoir de Mathilde
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je recensie te delen. Het spijt ons te horen dat uw ervaring met het afhalen van uw bestelling niet aan uw verwachtingen voldeed. Wees ervan verzekerd dat we je feedback zeer serieus nemen en voortdurend werken aan het verbeteren van onze diensten. We kijken ernaar uit je snel weer te mogen verwelkomen, of je nu in de winkel bent of online bestelt.
Met vriendelijke groeten,
Het team van Comptoir de Mathilde
1
/5
★☆☆☆☆
De producten in kartonnen verpakking waren allemaal beschadigd (panettone en Ours guillauve) onmogelijk aan te bieden en het chocoladebord hetzelfde als kapot. De pakketten zouden beter beschermd moeten zijn...
Sabine M.
Op
na aankoop van 14/12/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo Sabine,
Bedankt voor je feedback en het spijt ons te horen dat je producten beschadigd zijn aangekomen. Jouw tevredenheid is belangrijk voor ons en we zullen onze verpakking verbeteren om dit soort problemen te voorkomen.
Met vriendelijke groeten
Het team van Comptoir de Mathilde
Bedankt voor je feedback en het spijt ons te horen dat je producten beschadigd zijn aangekomen. Jouw tevredenheid is belangrijk voor ons en we zullen onze verpakking verbeteren om dit soort problemen te voorkomen.
Met vriendelijke groeten
Het team van Comptoir de Mathilde
1
/5
★☆☆☆☆
Het pakket dat door de vervoerder dpd poste was georganiseerd, kwam gebroken aan in 10 stukken in plaats van 1...
Daniel L.
Op
na aankoop van 11/12/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo Daniel,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je mening te delen. Het spijt ons zeer van dit incident. Onze teams besteden bijzondere zorg aan elke bestelling, maar het is mogelijk dat het pakket tijdens het transport zwaar op de proef is gesteld. We zullen ons uiterste best doen om passende oplossingen te vinden.
Met vriendelijke groeten
Het team van Comptoir de Mathilde
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je mening te delen. Het spijt ons zeer van dit incident. Onze teams besteden bijzondere zorg aan elke bestelling, maar het is mogelijk dat het pakket tijdens het transport zwaar op de proef is gesteld. We zullen ons uiterste best doen om passende oplossingen te vinden.
Met vriendelijke groeten
Het team van Comptoir de Mathilde
1
/5
★☆☆☆☆
4 potten eekhoorntjesbrood mosterd besteld. Geldig tot 01/2025??onaanvaardbaar
Francoise U.
Op
na aankoop van 16/12/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo Françoise,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je mening te delen. We begrijpen uw bezorgdheid over de houdbaarheidsdatum van uw potjes mosterd van eekhoorntjesbrood. We zetten ons in om kwaliteitsproducten aan te bieden en het spijt ons als dit niet aan uw verwachtingen voldeed. We hebben inmiddels samen een oplossing gevonden en we zijn blij dat u tevreden was. We zien u graag terug in onze Eshop.
Mélodie,
De winkel van Mathilde
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je mening te delen. We begrijpen uw bezorgdheid over de houdbaarheidsdatum van uw potjes mosterd van eekhoorntjesbrood. We zetten ons in om kwaliteitsproducten aan te bieden en het spijt ons als dit niet aan uw verwachtingen voldeed. We hebben inmiddels samen een oplossing gevonden en we zijn blij dat u tevreden was. We zien u graag terug in onze Eshop.
Mélodie,
De winkel van Mathilde
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb 2 beschadigde artikelen ontvangen... en als ik contact met u opneem, krijg ik geen antwoord...
Maëva N.
Op
na aankoop van 17/12/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo Maëva,
Het spijt ons heel erg van deze slechte ervaring. Onze klantenservice ontving aan het eind van het jaar een groot aantal verzoeken en we vonden het moeilijk om snel te reageren. Uiteindelijk hebben we samen een oplossing gevonden. We zien je graag terug voor een veel betere ervaring,
Bedankt voor uw geduld en begrip.
Bedankt voor uw geduld en begrip,
Mélodie, Le Comptoir de Mathilde
Het spijt ons heel erg van deze slechte ervaring. Onze klantenservice ontving aan het eind van het jaar een groot aantal verzoeken en we vonden het moeilijk om snel te reageren. Uiteindelijk hebben we samen een oplossing gevonden. We zien je graag terug voor een veel betere ervaring,
Bedankt voor uw geduld en begrip.
Bedankt voor uw geduld en begrip,
Mélodie, Le Comptoir de Mathilde
1
/5
★☆☆☆☆
Heel slecht.
Olivier G.
Op
na aankoop van 15/12/2024
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Sommige artikelen waren kapot en werden nooit terugbetaald ondanks mijn herhaalde verzoeken.
Mathilde E.
Op
na aankoop van 14/12/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo Mathilde,
Onze excuses voor deze onaangename ervaring. We begrijpen je teleurstelling en het spijt ons oprecht dat we niet snel hebben gereageerd aan het einde van het jaar. Ondanks alle zorg die we besteden aan het verpakken van je bestelling, kunnen er tijdens het transport omstandigheden zijn waar we geen invloed op hebben. We hebben u inmiddels te woord gestaan en we hopen u snel weer terug te zien in onze Eshop.
Met vriendelijke groeten
Het team van Comptoir de Mathilde
Onze excuses voor deze onaangename ervaring. We begrijpen je teleurstelling en het spijt ons oprecht dat we niet snel hebben gereageerd aan het einde van het jaar. Ondanks alle zorg die we besteden aan het verpakken van je bestelling, kunnen er tijdens het transport omstandigheden zijn waar we geen invloed op hebben. We hebben u inmiddels te woord gestaan en we hopen u snel weer terug te zien in onze Eshop.
Met vriendelijke groeten
Het team van Comptoir de Mathilde
1
/5
★☆☆☆☆
1e ervaring met kopen via internet. 1 gebroken pot en 1 pot die lekte. Het kan gebeuren maar ondanks 3 mails wacht ik nog steeds op de klantenservice... 😕
Delphine L.
Op
na aankoop van 08/12/2024
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik ontving mijn pakket met de chocolade helemaal kapot voor Kerstmis. Ik heb geprobeerd om contact met hen op te nemen, maar er kwam geen antwoord.
Adèle L.
Op
na aankoop van 14/12/2024
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
De producten waren niet goed verpakt, één potje was kapot en lekte over de andere producten. Ik kon geen producten uit de doos aanbieden omdat alles beschadigd was...
Estelle L.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Op 17/12/2024 ontvingen we onze bestelling. Toen we het openmaakten, zagen we een kleverige vloeistof op de bodem van het beschermpapier. Het bleek dat de pot vanille rum canelé had gelekt. Het deksel van de pot was niet hermetisch afgesloten. Dezelfde dag nog een klacht ingediend bij de afdeling (foto's opgestuurd). Geen reactie. Op 20/12/2024 werd een herinnering gestuurd. Tot op heden geen reactie. Geen dienst na verkoop. In afwachting van een antwoord van uw dienst.
Catherine P.
Op
na aankoop van 12/12/2024
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Het pakket kwam gebroken aan, ik heb het geweigerd en ondanks mijn e-mailverzoeken heb ik geen geld teruggekregen, ik heb geen antwoord gehad. En ze nemen de telefoon niet op. Ik ben een vaste klant en ik ben erg teleurgesteld door deze ervaring.
Mathieu P.
Op
na aankoop van 04/12/2024
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
2 bestellingen geplaatst op dezelfde dag, één kwam op tijd aan... de andere is blijkbaar nog steeds bij de afzender! Geen antwoord op de vele e-mails, onmogelijk om iemand bij de klantenservice te krijgen... en de verrassing die wordt aangeboden voor bestellingen van meer dan €75 is slechts een staaltje van spreiding... Als klant die al lang klant is, ga ik vanaf nu verder...
Hélène J.
Op
na aankoop van 11/12/2024
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Pakket beschadigd ontvangen, vervoerder niet professioneel, dus pakket geweigerd en geen reactie van jullie betreffende de claim...dus erg teleurgesteld...
Sylvie S.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
De ramp: de chocolade die gebroken moet worden is al aangekomen... gebroken. Ingewikkeld om aan te bieden. Ik heb een bericht gestuurd via de klantenservice op de website en sindsdien niets meer gehoord.
Alexandre G.
Op
na aankoop van 12/12/2024
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Zeer slechte ervaring. Er was een breuk in het pakket en ze hebben niet gereageerd ondanks dat ze het hebben gemeld met een foto zodra het pakket was geopend en verschillende herinneringen per e-mail. We zijn nu 13 dagen later en nog steeds geen nieuws van hen. Onacceptabel!
Marie D.
Op
na aankoop van 13/12/2024
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik kreeg de verpakking eraf gescheurd voor een kerstcadeau
Jeanne H.
Op
na aankoop van 08/12/2024
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling beschadigd bij ontvangst en geen reactie van de klantenservice.
Fanny R.
Op
na aankoop van 08/12/2024
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Een artikel was kapot ontvangen en ik heb al meer dan 10 dagen geen reactie gehad van de klantenservice.
Océane C.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Het pakket werd afgeleverd op het verkeerde adres, ik kreeg een telefoontje van de klantenservice met de vraag of ik ze terug wilde bellen, maar ze zijn onbereikbaar. Ik opende mijn pakket, met kerstcadeautjes, en GEEN van de producten komt overeen met wat ik besteld had.
Flavie M.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik wacht nog steeds op de klantenservice omdat een pot slecht verzegeld aankwam en lekte.
Ludivine S.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Mijn pakket kwam beschadigd aan. Er ontbrak een item
Jadd P.
Op
na aankoop van 07/12/2024
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Zeer lange en slecht georganiseerde levering.
Delphine L.
Op
na aankoop van 30/11/2024
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Een product lekte in de doos en beschadigde verschillende artikelen. Ik diende een eerste klacht in en werd gevraagd om extra foto's. Sindsdien heb ik, ondanks twee berichten, niets meer van de klantenservice gehoord.
Stephanie B.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
2 bestellingen geplaatst voor een bedrag van meer dan 75€, de display beloofde een gratis traktatie vanaf 75€ aankoop. Niets in het pakket! Claim gemaakt, en nee, er was geen cadeau. Dit soort misleidende reclame is gewoonweg onaanvaardbaar. 2 artikelen kwamen gebroken aan, onmogelijk om ze in deze staat aan te bieden.
Lauriane T.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
De levertijd was lang en bij ontvangst waren de twee voorkalenders allemaal kapot Erg teleurgesteld
Tania L.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling