/10
★★★★★
op 4044 beoordelingen
★★★★★
op 4044 beoordelingen
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1/5
★☆☆☆☆
Helaas had ik een gelekte chocomel en heb hierover geklaagd, tot nu toe geen reactie ondanks twee klachten
Ariane D.
Op
na aankoop van 21/08/2024
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Hallo, ik heb u een e-mail gestuurd omdat er een pot defect was en u heeft nooit geantwoord. Vriendelijke groeten mevrouw Neveu Nathalie
Nathalie N.
Op
na aankoop van 14/01/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo Nathalie, Het spijt me echt dat je een probleem hebt gehad met een van onze potten. We hebben geen gegevens van een e-mail van jou naar onze dienst-na-verkoop. Zou je ons opnieuw kunnen contacteren op [email protected] zodat we samen een oplossing kunnen vinden?
Internet klantenservice
Internet klantenservice
1/5
★☆☆☆☆
Moeilijk om met ze te praten. Te lange levertijden en zeer trage communicatie
Cristian F.
Op
na aankoop van 05/12/2023
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Te duur voor een gemiddeld product. :/
Rachel S.
Op
na aankoop van 14/12/2023
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik kreeg een andere peper opgestuurd en op mijn klacht werd niet gereageerd. Ik had besteld: Timut peper (in molen) Ik kreeg: Poivre Noir de Malabar Geen reactie van "Le Comptoir de Mathide" Dit is niet bevredigend
Anneli W.
Op
na aankoop van 08/12/2023
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Niet ontvangen
Karine C.
Op
na aankoop van 22/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo Karine, Wij stellen alles in het werk om de tevredenheid van onze klanten te garanderen, het spijt ons dat uw bestelling u niet heeft bereikt, als dit nog niet het geval is, bedankt om contact met ons op te nemen op [email protected] zodat we, samen, een oplossing kunnen vinden.
Met vriendelijke groeten, Het Comptoir de Mathilde team.
Met vriendelijke groeten, Het Comptoir de Mathilde team.
1/5
★☆☆☆☆
Het cadeau van €50 ontbrak
Chloe C.
Op
na aankoop van 15/11/2023
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb niets te zeggen over het plaatsen van een bestelling, behalve als je een cadeau wilt doen, dan is het ingewikkeld, vooral voor de bezorging! Ik heb het twee keer moeten doorlopen en ik moest contact opnemen met de balie van Mathilde zonder dat ik contact kon krijgen met de bezorger van GLS.
Carole B.
Op
na aankoop van 09/10/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo Carole, bedankt voor je feedback en je mening over het plaatsen van een bestelling. Het spijt ons dat je problemen had met de levering van je cadeau. We nemen nota van uw opmerking en zullen ons best doen om dit punt in de toekomst te verbeteren. Wij danken u voor uw vertrouwen en hopen dat uw volgende ervaring met Le Comptoir de Mathilde aangenamer zal zijn. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Geen communicatie en geen commercieel gebaar
Alexandra P.
Op
na aankoop van 01/04/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo Alexandra, we hebben geen e-mail van je ontvangen om ons te informeren dat je een beschadigd artikel hebt ontvangen. Onze klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag op [email protected]. Aarzel niet om contact met ons op te nemen
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb het pakket ontvangen, maar het is geopend en de goederen zijn vervangen door grind!
Dominique B.
Op
na aankoop van 01/03/2023
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Dure en misleidende foto's Ik zou niets van ze terugnemen sorry
Joel B.
Op
na aankoop van 08/12/2022
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Het pakket kwam beschadigd aan.
Julie G.
Op
na aankoop van 25/11/2022
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
En cc
Fouzia B.
Op
na aankoop van 17/11/2022
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Gemakkelijke toegang
Marie-france N.
Op
na aankoop van 31/03/2022
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Als ik de producten op de site kan aanbevelen, kan ik de site zelf niet aanbevelen. Twee jaar op rij heb ik via hen een bestelling gedaan om bij mijn ouders te laten bezorgen als cadeau. Twee jaar op rij werd het pakje niet geleverd, de eerste kwam nooit aan en werd me in rekening gebracht, en dit jaar kon het niet geleverd worden door het postkantoor, dat me verwittigde en het was door contact op te nemen met de postdiensten dat ik het adres dat verkeerd genoteerd was door de site kon laten veranderen, ze hadden alleen de achternaam en de stad van levering genoteerd. Ik wil het postkantoor bedanken voor het afleveren van het pakket, maar zeker niet de balie van Mathilde. Ik hou van hun producten maar ik zal nooit meer via hun website bestellen, sorry.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw opmerking waarvan wij nota hebben genomen. Wat betreft de levering, het spijt ons dat de producten niet op het door u gevraagde adres zijn geleverd. Houd er rekening mee dat alleen u het afleveradres op onze website kunt invoeren en dat ons team dit niet voor u moet doen om dit soort fouten te voorkomen. Voor de volgende keer nodigen wij u uit om het afleveradres van uw ouders rechtstreeks op onze website in te voeren in plaats van ons te vragen dit voor u te doen. Wij wensen u een prettige dag! Met vriendelijke groet, Le Comptoir De Mathilde
1/5
★☆☆☆☆
Een probleem met mijn bestelling, ik heb een e-mail gestuurd maar voorlopig geen reactie. Ik raad deze site niet aan
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/12/2021
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Voor een kerstcadeau kon het aandacht en als we op zoek naar de volgorde om te controleren wat is i in onmogelijk de pagina is verdwenen
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/11/2021
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Veel van mijn producten zijn in de doos gestoten, sommige wilde ik als kerstcadeau geven...onmogelijk om ze in deze staat te geven!!! een pot jam morste al het sap, gekarameliseerde appels...mijn pot Piedmont hazelnoten deukte in en er kwam wat broodbeleg uit...ik heb er foto's van gemaakt...een LE TRAPPEUR drankje denk ik...het plastic zakje dat er bovenop zat kon ik niet goed verwijderen de fles ging open...hoewel ik het ook cadeau wilde geven...in 2 woorden zou ik naar de Fontainebleau winkel gaan zoals ik meestal doe...ik wil er wel op wijzen dat de pakketdoos niet beschadigd was...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/11/2021
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Belabberde en onbegrijpelijke after-sales service.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/11/2021
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
....
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/08/2021
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
De producten waren altijd van topkwaliteit en goed verpakt. Gelukkig was de bezorger verschrikkelijk, hij belde om de 10 seconden terwijl mijn gezin sliep en ik vroeg hem om te stoppen. Hij was al op weg naar buiten toen ik uitstapte. En met de vriendelijke opmerking toen ik hem uitlegde waarom ik hem vroeg om te stoppen met bellen "Nou, je had hem moeten komen halen! " Een opmerking als deze, om CDM voor te stellen dat ze van bezorger veranderen...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/08/2021
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb geen nieuws gehad over mijn bestelling, niemand weet waar het is en ik kan niet eens mijn geld terugkrijgen. Geen nieuws van Mathilde's balie, we blijven zo achter.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/05/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo, Volgens onze informatie bevindt uw bestelling zich in een pakketrelais. We waren tot vandaag niet op de hoogte van uw probleem. Onze teams zijn in staat om u een oplossing te bieden zodat u een claim kunt indienen bij de postdiensten en u zo een terugbetaling kunt aanbieden. Ik zal onmiddellijk contact met hen opnemen en u in de namiddag terugbellen. Nog een fijne dag, Het Comptoir de Mathilde Team
1/5
★☆☆☆☆
Ik vind het brutaal om onverkochte paasproducten te omschrijven als een gastronomische verrassing.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/04/2021
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Probleem met het registreren van het afleveradres: pakket kwam niet aan ... gemiste paasverrassing ... zelfs geen commercieel gebaar!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/04/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo, Het spijt ons zeer dat uw afleveradres verkeerd is geregistreerd, maar ik zie dat uw pakket is afgeleverd. Toegegeven, na Pasen, maar kunt u mij alstublieft vertellen in welke mate het adres verkeerd was? Alvast heel erg bedankt. Nog een fijne dag! Het Comptoir de Mathilde team
1/5
★☆☆☆☆
Ik geef het maar 2 sterren omdat Colissmo echt waardeloos is. Ik heb 8 euro betaald voor een levering voor mijn oma. De 1e dag belden ze niet, de 2e dag lieten ze een afleverbericht achter. Uiteindelijk moest ze het zelf ophalen in het postkantoor. Dit is onaanvaardbaar. Ook al is ze oud en was ze er beide dagen!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/02/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo, Het spijt ons zeer van de afhandeling van uw pakket. We zullen de informatie doorgeven aan onze serviceprovider.
We kijken ernaar uit om van u te horen, Het Comptoir de Mathilde team.
We kijken ernaar uit om van u te horen, Het Comptoir de Mathilde team.
1/5
★☆☆☆☆
De levering is niet in overeenstemming met mijn bestelling, klantenservice gecontacteerd, geen oplossing voorgesteld, antwoord mail boot ... Ik ben zeer teleurgesteld
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/01/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo, het spijt me dat onze klantenservice niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Kunt u mij alstublieft vertellen wat er mis is met uw bestelling? Bij voorbaat hartelijk dank, Het Comptoir de Mathilde team
1/5
★☆☆☆☆
Begin december besteld: op 27 december had ik nog steeds niets ontvangen: geen goederen, geen terugbetaling, geen antwoord op mijn meerdere e-mails (de eerste verzonden op 5 december om me te waarschuwen voor het probleem). Maar het was goed begonnen: de goederen werden heel snel verzonden. Maar omdat de verpakking te licht was, brak een van de potten tijdens het verzenden en morste in de coli. Dat gebeurt. Het is gemakkelijk te verhelpen. Maar mijn talrijke pogingen om contact op te nemen met de klantenservice (drie keer via e-mail, via het online formulier en via het paypal-formulier) bleven meer dan drie weken onbeantwoord. Ja, de omstandigheden zijn moeilijk, tussen de opsluiting en het overvolle postkantoor. Maar dat is geen excuus voor alles.
Het is niet juist dat, volgens de persoon die verantwoordelijk is voor het reageren op negatieve recensies op deze site, de telefoon in het luchtledige rinkelt (je zou op zijn minst kunnen investeren in een antwoordapparaat), noch dat e-mails naar de klantenservice en verzoeken om terugbetaling wekenlang onbeantwoord blijven. Vooral niet als tegelijkertijd de verantwoordelijke van Instagram de tijd vindt om te antwoorden zonder concrete hulp te bieden: hij verwijst me door naar de klantenservice, die niet antwoordt! Er is een prioriteitsprobleem en de klantenservice is niet aangepast aan de verkoopvolumes. Dit is een keuze van het bedrijf, en het zijn de klanten die de pech hebben een probleem te hebben (en de arme, overwerkte medewerker die blijkbaar als enige verantwoordelijk is voor de klantenservice) die eronder lijden. Andere online verkopers, die meer respect hebben voor de klant, kiezen ervoor om hun verkoop te beperken als ze weten dat ze niet meer dan een bepaald volume kunnen garanderen. Omdat ik het goede idee had om paypal te gebruiken, kon ik bij hen aankloppen voor een volledige terugbetaling. Het zou fijn zijn geweest als comptoir de mathilde had gereageerd op de paypal-procedure om de terugbetaling te versnellen in plaats van het volledig te negeren en de deadline te laten verstrijken: dit laat zien hoe weinig respect ze hebben voor ontevreden klanten, vooral als ze hun ontevredenheid niet openbaar hebben gemaakt.
Het heeft geen zin om op dit bericht te reageren, vooral niet als het is om mijn achternaam te publiceren, die avis-verifies in het antwoord zal hebben aangepast, of erger nog, zoals ik ook heb gezien, mijn e-mailadres. Zoals eerder vermeld, werd ik uiteindelijk terugbetaald en mijn mening is gemaakt.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/12/2020
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Bestelling niet ontvangen vanwege beschadigd pakket. nooit antwoord ontvangen van klantenservice en bestelling niet vergoed.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/12/2020
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Zeer teleurgesteld, item ontbreekt, pot lekt (baba), ik nam contact op met de klantenservice om terugbetaald te worden voor deze twee producten geen reactie, ik bestelde ook een jute zak om mijn items in te doen voor een cadeau, de zak is onbruikbaar dus het ruikt vochtig, onaanvaardbaar, ik zal nooit meer bestellen en ik raad uiteraard niet aan!!!!!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/12/2020
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
4 adventskalenderbestellingen. 2 ontvangen: zeer goed 2 niet ontvangen: rampzalige dienst na verkoop: - verschillende e-mails gestuurd, weinig antwoorden: check met postkantoor - telefoon: geen antwoord - bezoek aan de winkel: kan niets voor me doen
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/11/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo meneer PARI, Om uw klacht te kunnen opvolgen, zou u ons uw bestelnummer kunnen geven, want op de bestelling "40535" zien we maar één kalender. Want op de bestelling "40535" zien we maar één kalender. Alvast hartelijk dank voor uw antwoord, Het Comptoir de Mathilde team