/10
★★★★★
op 4044 beoordelingen
★★★★★
op 4044 beoordelingen
Laatste neutrale klantbeoordelingen
2/5
★★☆☆☆
Je kunt niet alles zien Als je de producten nog niet kent, kom je niet in de verleiding.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/11/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo Patricia, Bedankt voor je opbouwende bericht! Als je ons je mening wilt geven over hoe we je kunnen verleiden" aarzel dan niet! Nog een fijne dag, Het Comptoir de Mathilde team
3/5
★★★☆☆
Er werd opgemerkt dat je de samenstelling van de vilten laarzen kon kiezen, maar op geen enkel moment was het mogelijk om een opmerking bij de bestelling te zetten. Ik ben erg tevreden over de service en de kwaliteit van de laarzen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/11/2020
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik ben echt dol op jullie producten. Normaal ga ik het liefst rechtstreeks naar de winkel, maar met de beperking ben ik via jullie website gegaan. Deze bestelling was voor de verjaardag van mijn broer en ik vond de bezorgprijs exorbitant (ongeveer €8 exclusief btw). Vanaf nu bestel ik alleen nog maar in de winkel.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/11/2020
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Super goed, maar eerlijk gezegd... De 80 euro verrassing is echt belachelijk... Het is teleurstellend
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/11/2020
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
We vinden de producten die op de website worden aangeboden zeer bevredigend en gevarieerd. We zijn echter ontevreden over de levering omdat sommige producten beschadigd waren in de doos (rum baba en 1 gereedschapskist set). We wachten op omwisseling van de betreffende producten na onze klachten (foto's + e-mails).
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/11/2020
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Het navigeren op de site was in het begin niet gemakkelijk (ik was in de war over het verschil tussen de gegevens van de afzender en die van de ontvanger), maar daarna was ik heel tevreden over de rest.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/11/2020
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
We hadden twee fondue-artikelen besteld, maar de kopjes werden niet geleverd zoals op de website stond. De items waren echter zeer goed verpakt. Cdlmt
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/11/2020
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Jullie hebben goede artikelen en jullie site is goed. Bij mijn laatste bestelling had ik 3 zakken genomen, maar eerlijk gezegd weet ik niet waar je ze bewaart, maar ze stinken naar schimmel en ik vind het onacceptabel en onprofessioneel om zulke artikelen te versturen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/11/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw DESSEAUVE, Onze producten worden opgeslagen in een groot, goed geventileerd magazijn. Het is onwaarschijnlijk dat ze een geur hebben opgenomen voordat ze werden verzonden. Dit spijt ons zeer! Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantendienst. Nog een fijne dag, Het Comptoir de Mathilde team
3/5
★★★☆☆
Zeer goede site
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/11/2020
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Het pakket kwam aan op het juiste adres, maar de vertraging was te groot voor de locatie.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/11/2020
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik vind dat de details van de artikelen niet erg goed worden uitgelegd
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/11/2020
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik heb geen twijfels over de kwaliteit van de producten, die ik al ken... Maar twee artikelen arriveerden in slechte staat, hoewel ze bedoeld waren om cadeau te geven... Teleurstellend
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/11/2020
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Levering op tijd. Aan de andere kant was ik teleurgesteld in de bezorger die aanbelde en tegen de tijd dat hij aankwam de doos over het hek had gegooid en er niet meer was. Ik hoop dat ik niets breek als ik de kinderchocolaatjes openmaak.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/11/2020
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Eén was gebroken
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/11/2020
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Etwas unübersichtlich
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/11/2020
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
E-mail gestuurd naar klantenservice na probleem met bestelling en nog steeds geen antwoord
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/11/2020
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
De chocoladereep kwam gebroken aan.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/11/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo meneer HURTEAU, ik wil u mijn oprechte excuses aanbieden voor het breken van uw tablet bij ontvangst van uw pakket. Wij doen ons uiterste best om elk product zo goed mogelijk te verpakken om transportgerelateerde problemen te vermijden. Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantendienst zodat wij het nodige kunnen doen voor uw tablet. Dank u, Het Comptoir de Mathilde team
3/5
★★★☆☆
De navigatie was vrij eenvoudig, maar kon worden herzien, en de levering was snel. Het pakket was zeer goed beschermd en er was geen breuk.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/11/2020
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Het grootste nadeel is de leveringsprijs (exorbitant).
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/11/2020
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik ben erg tevreden over de service en de kwaliteit van het product. Het is een plezier om met jullie samen te werken.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/11/2020
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
De bestelling was een cadeau en ik koos voor thuisbezorging, maar de bezorger kon de flat niet vinden en de persoon moest het pakket ophalen bij een postkantoor. Het is jammer dat je de bezorger geen telefoonnummer kunt geven. Ik heb betaald voor thuisbezorging, het is jammer dat we uiteindelijk gebruik moesten maken van de relay-oplossing.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/11/2020
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Meer productgegevens
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/11/2020
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
De bestelling was correct en de levering was snel.
Enige minpuntje: de chocolade kwam gebroken aan, dat is jammer.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/10/2020
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Alleen voor de klantenservice omdat het product verouderd is
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/10/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw Dehe, Onze oprechte excuses voor de data van de verzonden producten in uw bestelling. We hebben ons best gedaan om u de producten zo snel mogelijk te sturen. We hopen dat deze laatste uw plezier hebben verlevendigd, Hele mooie dag aan u, Het team Le Comptoir de Mathilde
3/5
★★★☆☆
De levering was snel, wat goed is. Toen ik echter online bestelde, koos ik bepaalde kleuren voor de artikelen (zwart en rood) en ik ontving artikelen in zwart en rood, maar ook in blauw, wat ik niet had gekozen. Daar was ik niet zo blij mee.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/10/2020
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Site met snelle levering en in overeenstemming met de bestelling Niettemin grote teleurstelling wat betreft de vervaldatum van bepaalde zeer korte artikelen (minder dan 3 maanden) het is echt jammer want de rest was perfect.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/09/2020
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Hallo Un pot cassé
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/07/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw Jung, Het spijt ons van de gebroken pot die bij de levering is aangekomen. Ondanks de bescherming die we rond onze producten bieden, zijn de leveringsomstandigheden niet altijd even zachtaardig, maar dit komt zelden voor. We hopen dat de geretourneerde pot u veel plezier heeft gedaan! Nog een fijne dag, tot ziens, Het Comptoir de Mathilde team
3/5
★★★☆☆
Erg vervelende site, helemaal niet intuïtief, met een promotiepagina die de hele tijd wordt geopend. Gewoon ondraaglijk.
Ik wilde een cadeau geven. Ik kon de cadeau-optie niet vinden en ik denk dat de persoon de factuurgegevens moet hebben ontvangen! Kortom, ik zal niet meer op internet bestellen. Ik kan de kwaliteit van jullie producten niet beoordelen omdat het een cadeau is.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/06/2020
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Stuurde een e-mail zonder antwoord. Bezorgkosten van €10,9 om mijn pakket 8 dagen later te ontvangen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 31/05/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mijnheer Peralez, Allereerst wil ik me verontschuldigen voor het feit dat we u geen antwoord hebben gegeven. We hebben zojuist onze klantenservice mailbox gecontroleerd ([email protected]) en er is geen e-mail in uw naam of met het e-mailadres: [email protected]. Heeft u een ander e-mailadres gebruikt om contact met ons op te nemen? Zou je een ander e-mailadres hebben gebruikt om contact met ons op te nemen? Wat betreft de verzendkosten, deze worden toegepast door onze bezorgdienst: La Poste. Omdat onze producten soms zwaar zijn, worden de verzendkosten berekend op basis van kg. Tot slot kunnen de levertijden voor je bestelling worden verlengd vanwege de huidige situatie. Een notitie zal dit aangeven wanneer je in je mandje zit. We hopen dat uw proefervaring uitstekend was / uitstekend zal zijn! Hoogachtend, Het Comptoir de Mathilde team
3/5
★★★☆☆
Ik was blij omdat ik de producten ken, maar teleurgesteld omdat ik een partij broodbeleg miste die me normaal twee werd aangeboden na de bestelling en ik ontving er maar één Ik stuurde een bericht en ik had geen reactie dus de dienst na verkoop vond ik dat gemiddeld.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/05/2020
Vertaalde beoordeling