/10
★★★★★
op 4044 beoordelingen
★★★★★
op 4044 beoordelingen
Laatste neutrale klantbeoordelingen
3/5
★★★☆☆
Slechts 3/5 sterren omdat de verzendkosten veel te hoog zijn en de verpakking veel te groot voor de inhoud.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/12/2020
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Zeer goed voor de producten, maar probleem van beschadigde verpakking na levering
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/12/2020
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Snelle levering, goede producten, maar after-sales service 0 Ik heb geen reactie na ontvangst van een doos beschadigd tijdens het transport, 3 e-mails verstuurd zonder enige reactie - schande
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/12/2020
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Winkelen op de site was ingewikkeld, waarschijnlijk door het grote aantal verbindingen dat nodig was om van de verkoop te profiteren. Daardoor moest je meerdere keren inloggen om toegang te krijgen tot de productinformatiebladen. En omdat op de resultatenpagina niet wordt aangegeven of producten nog op voorraad zijn, was het soms een gevecht om de productpagina te openen en er vervolgens achter te komen dat het product was uitverkocht. Kortom, ik deed er gemakkelijk 4 of 5 keer langer over om de bestelling die avond te plaatsen. De rest van de leveringsketen verliep probleemloos.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw bericht. Onze site was erg druk op Black Friday en, zoals bij veel merken, was het soms een beetje traag. Hartelijk dank voor uw bestelling. We zijn erg blij om te zien dat alles verder goed is gegaan. Geniet van uw maaltijd en een fijne feestdagen! Het Comptoir de Mathilde team
3/5
★★★☆☆
De chocolate chip was gebroken toen ik het pakketje ontving.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/12/2020
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Geen tracking van de bestelling, geen antwoord op e-mails. Na 4 telefoontjes kreeg ik iemand aan de lijn die me vertelde dat mijn pakket zoek was. Uiteindelijk kwam er een paar dagen later een pakket aan, dus ik weet niet welke - de oude of de nieuwe? Bovendien had een flesje olie in de verpakking gelekt. Wat jammer! Eerste en laatste bestelling op jullie site.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/11/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw MOREL, We doen ons uiterste best om zo snel mogelijk te reageren op uw verzoeken en telefoontjes. Wanneer u geen antwoord krijgt via de telefoon (eindeloos gerinkel) betekent dit dat onze collega al aan de telefoon is. Wat betreft de verwerking van je e-mails, we doen ons best om zo snel mogelijk te antwoorden, maar dit kan lang duren, dus onze excuses hiervoor. Wat betreft de tracking van je pakket, normaal gesproken had je een tweede e-mail moeten ontvangen voor de tweede zending met de trackinginformatie? Het spijt ons oprecht dat het flesje olie heeft gelekt, heeft dit uw bestelling beschadigd? Bedankt voor uw antwoorden, Fijne dag verder, Het Comptoir de Mathilde team
3/5
★★★☆☆
De grote pot baba au rhum kwam lek aan door de sluiting op de pot, jammer dat het het duurste item in de bestelling was met 1 bestelling van meer dan €100 🙁
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/12/2020
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Hallo ik bestel niet meer via collision, 10 dagen wachten ondanks onze aanwezigheid, we hebben het teruggekregen op het postkantoor, wat jullie betreft was het heel goed verpakt, maar de post moet de doos flink door elkaar geschud hebben, de pasta spread verpakking was gescheurd en doos mathildettes vies, voor een klein cadeautje is niet top .voor wat betreft het proeven zullen we moeten wachten tot eind december Fijne feestdagen gewenst en zorg goed voor jullie.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/12/2020
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Verpakkingsprobleem de verpakking was gescheurd
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/12/2020
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Het is een schande, voor Kerstmis, bestelden we op internet voor onze hele familie, een mooi pakket van bijna honderd euro, sommige repen kwamen gebroken aan, een van de items is vervangen, we wilden chocolade truffels aanbieden we eindigen met een chocolade lolly voor kinderen, niet top top top! Ook kwam het ontwerp van de te breken chocolaatjes niet overeen met wat er op de site werd aangeboden. Ik denk dat het beter is om naar de winkel te gaan.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw Lattard, Het spijt ons zeer om uw kapotte producten te ontvangen. We doen ons best om elk product afzonderlijk te verpakken, maar de risico's van transport kunnen soms voor verrassingen zorgen. Als u dat wenst, kunnen we u de producten terugsturen die tijdens het transport kapot zijn gegaan... Wat de vervanging van uw truffels betreft, heeft ons team inderdaad zijn best gedaan om een snelle oplossing te bieden die uw smaakpapillen tevreden zal stellen, maar het spijt me echt dat de verrassing er niet in zit. Kunt u mij voor uw gebroken chocolade de referentie meedelen? Heel erg bedankt, Prettige dag nog, Het team Le Comptoir de Mathilde
3/5
★★★☆☆
De site is goed, ik kon alle producten vinden die ik zocht. De levering ging echter niet zo goed, want verschillende chocoladerepen kwamen gebroken aan (vooral de witte en melkchocoladerepen). Aangezien het cadeautjes waren, was ik niet erg tevreden.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/12/2020
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik heb een kapotte doos pralines ontvangen. Het was onmogelijk om telefonisch contact op te nemen met de klantenservice en er kwam geen antwoord per e-mail.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/12/2020
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Mijn bestelling kwam snel aan, maar een van de potjes was slecht verzegeld met spread aan de buitenkant van het potje. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice om te vragen of ze me een nieuwe konden sturen. 3 keer en nog steeds geen antwoord.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/12/2020
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Vaak waren de producten die ik in mijn winkelmandje had geselecteerd niet beschikbaar en moest ik overschakelen op andere producten.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/12/2020
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik ben zeer tevreden over de service en de kwaliteit van de producten die ik heb ontvangen. De prijzen zijn nog steeds hoog, ik heb besteld dankzij de black friday kortingen. De producten zijn goed verpakt in het pakket, maar de doos van chocolade was beschadigd (doorboord plastic en druppels op het hout ..niet erg hygiënisch). En de geschenkdoos was beschadigd aan de zijkanten (gescheurd).
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/12/2020
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Korte houdbaarheidsdatums Gebroken product
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw Opigez, Allereerst spijt het ons echt van het beschadigde product toen we uw bestelling ontvingen! We proberen elk product zo goed mogelijk te verpakken om breuk te voorkomen, maar de risico's van transport kunnen soms voor verrassingen zorgen. Wat betreft producten met een verstreken datum, het spijt ons ook, het was een voorbereidingsfout van onze kant en we hadden u nooit zo'n product mogen sturen.
Ik stel voor dat u contact opneemt met onze klantenservice, die u het juiste product zal toesturen. We doen er alles aan om zo snel mogelijk te reageren op uw verzoeken en telefoontjes. Nogmaals onze excuses voor dit ongemak. Nog een fijne dag en een fijne feestdagen! Het Comptoir de Mathilde team
Ik stel voor dat u contact opneemt met onze klantenservice, die u het juiste product zal toesturen. We doen er alles aan om zo snel mogelijk te reageren op uw verzoeken en telefoontjes. Nogmaals onze excuses voor dit ongemak. Nog een fijne dag en een fijne feestdagen! Het Comptoir de Mathilde team
2/5
★★☆☆☆
Zeer goede producten maar we zijn teleurgesteld, fout op de bestelling. Klantenservice antwoordde 1 week later om ons de juiste producten terug te sturen, maar ze waren allemaal open...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/11/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo meneer Vergnes, Allereerst spijt het ons heel erg van de fout bij uw bestelling. We doen er alles aan om zo snel mogelijk te reageren op uw verzoeken en telefoontjes. Wanneer u geen antwoord krijgt via de telefoon (eindeloos gerinkel), betekent dit dat onze medewerker al aan de telefoon is. Daarom heeft onze klantenservice een week na uw klacht contact met u opgenomen. Kunt u ons vertellen waarvoor de producten zijn geopend? Bedankt voor uw opmerking over de kwaliteit van onze producten.
Nog een fijne dag en fijne feestdagen! Het Comptoir de Mathilde team
Nog een fijne dag en fijne feestdagen! Het Comptoir de Mathilde team
2/5
★★☆☆☆
Bestelling onvolledig ontvangen. Twee klachten ingediend bij de klantenservice, maar tot op heden geen reactie. Voor de rest heb ik niets te zeggen over de producten of de levertijd, die beide naar tevredenheid waren.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw Bertrand, Allereerst spijt het ons echt dat er producten ontbreken in uw bestelling. We doen ons best om uw bestellingen met een zorgvuldig oog te verwerken, maar helaas is dit oog niet onfeilbaar.
We doen ons uiterste best om zo snel mogelijk te reageren op je verzoeken en telefoontjes. Wanneer u geen antwoord krijgt via de telefoon (eindeloos gerinkel), betekent dit dat onze medewerker al aan de telefoon is. Wanneer onze klantenservice uw e-mail ontvangt, zal zij deze met grote zorg behandelen en u aanbieden om uw lekkernijen op te sturen. Nog een fijne dag en een fijne feestdagen! Het Comptoir de Mathilde team
We doen ons uiterste best om zo snel mogelijk te reageren op je verzoeken en telefoontjes. Wanneer u geen antwoord krijgt via de telefoon (eindeloos gerinkel), betekent dit dat onze medewerker al aan de telefoon is. Wanneer onze klantenservice uw e-mail ontvangt, zal zij deze met grote zorg behandelen en u aanbieden om uw lekkernijen op te sturen. Nog een fijne dag en een fijne feestdagen! Het Comptoir de Mathilde team
2/5
★★☆☆☆
Onvolledige bestelling en niet-bestaande klantenservice (geen reactie op e-mails of telefoontjes) Pas op dat je niet wordt bedrogen met hoeveelheden
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw Bainvel, Allereerst spijt het ons echt dat er producten ontbreken in uw bestelling. We doen ons best om uw bestellingen met een zorgvuldig oog te verwerken, maar soms is dat oog niet onfeilbaar. Er is geen technologie betrokken bij de voorbereiding van je pakket en we doen ons best om zo snel mogelijk te reageren op je verzoeken en telefoontjes. Als je geen antwoord krijgt via de telefoon (eindeloos gerinkel), betekent dit dat onze medewerker al aan het bellen is. Als onze klantenservice je e-mail ontvangt, zal ze deze met grote zorg behandelen en aanbieden om je lekkernijen naar je terug te sturen. Nog een fijne dag en een heerlijk feestseizoen! Het Comptoir de Mathilde team
2/5
★★☆☆☆
Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar één pot was beschadigd en de inhoud begint te schimmelen. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice, maar niemand antwoordt aan de telefoon of via e-mail ..... Ik ben erg teleurgesteld.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw llorca, Allereerst spijt het ons te horen over het beschadigde product dat je hebt ontvangen toen je je bestelling plaatste! We proberen elk product zo goed mogelijk te verpakken om breuk te voorkomen, maar de gevaren van transport kunnen soms voor verrassingen zorgen. We doen ons uiterste best om zo snel mogelijk te reageren op je verzoeken en telefoontjes. Wanneer u geen antwoord krijgt aan de telefoon (eindeloos gerinkel), betekent dit dat onze medewerker al aan het bellen is. Wanneer onze klantenservice uw e-mail ontvangt, zal zij deze met grote zorg behandelen om u de terugzending van uw lekkernij aan te bieden. Nog een fijne dag en een heerlijk feestseizoen! Het Comptoir de Mathilde team
3/5
★★★☆☆
Ik ben dol op de producten, maar ik heb niet de juiste producten ontvangen die ik had besteld. Ik wacht nog steeds op een antwoord van de klantenservice om me te helpen met dit probleem...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/12/2020
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik heb 3 sterren gezet omdat ik de bestelling snel heb ontvangen maar bij bepaalde producten was de doos helemaal afgescheurd "de doos van 4 smeersels ze vielen allemaal omdat de doos overal kapot was! Idem voor de olie " ik heb geprobeerd contact op te nemen met de klantenservice tevergeefs ik ben echt teleurgesteld want het was een cadeau en op een bestelling van meer dan 100 euro is het jammer .... Het is niet de schuld van de bezorger want de buitendoos was intact ... Ik zou deze site niet meer aanbevelen ...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/11/2020
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik heb net mijn eerste bestelling geplaatst bij "le comptoire de Mathilde" en tot nu toe is het niet erg goed. Zakje peperkoekmannetjes = hard als hout, bijna niet te eten. Dan een cadeautje omdat mijn bestelling meer dan 80€ was = een minipotje smeerpasta! Ik kan er net zo goed niets instoppen want het is niet alleen belachelijk maar het ziet er ook uit als een grote vrek!
Wat de andere producten betreft, wel, het zijn cadeautjes, dus ik hoop dat ze goed zijn! Anders, hallo vergiftigd cadeau! Kortom, ik weet niet zeker of ik dit nog eens zal doen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/12/2020
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Producten arriveerden in kapotte dozen, moeilijk aan te bieden. Erg lange klantenservice, maar de producten zijn top.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/12/2020
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Mooie producten, maar ik had een fout gemaakt in mijn bestelling en de klantenservice nam niet contact met me op.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/12/2020
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
De verpakking van een doos chocolade die kapot moet, is gescheurd. Het is niet erg leuk om het in deze staat cadeau te geven.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/11/2020
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik was een beetje teleurgesteld dat ik portokosten moest betalen toen ik bestelde en de dag na mijn bestelling een e-mail kreeg waarin stond dat de portokosten gratis waren als ik bij hen bestelde. Wie houden we voor de gek?
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/11/2020
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Hallo. Ik heb een bestelling geplaatst om twee cadeaus te maken voor twee mensen op hetzelfde adres. Ik vond het jammer dat ik geen twee aparte doosjes kon ontwerpen in één bestelling. De ontvangers ontvingen alles en moesten de producten onderling verdelen. In de winkel is het mogelijk om cadeaudoosjes te ontwerpen met onze eigen keuzes..... het zou leuk zijn om dit ook op de site te kunnen doen. Alvast bedankt
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/11/2020
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Ik bestelde en betaalde voor de partij van 4 x 100g potten broodbeleg, maar ik ontving de partij in 4 x 30g ... geen nieuws van de klantenservice
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 24/11/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw Leroyer, Onze oprechte excuses voor deze bereidingsfout.
Onze klantendienst beantwoordt momenteel vele aanvragen en doet haar uiterste best om zo snel mogelijk te zijn. Wij nemen zeer binnenkort contact met u op om u de door u bestelde lekkernij toe te sturen. Nog een fijne dag en een mooi feestseizoen! Het Comptoir de Mathilde team
Onze klantendienst beantwoordt momenteel vele aanvragen en doet haar uiterste best om zo snel mogelijk te zijn. Wij nemen zeer binnenkort contact met u op om u de door u bestelde lekkernij toe te sturen. Nog een fijne dag en een mooi feestseizoen! Het Comptoir de Mathilde team
2/5
★★☆☆☆
Een pot die lekt bij levering
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/11/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo meneer Toupet, Het spijt ons zeer van de staat van uw pot bij levering.
Pakketten kunnen worden geklopt tijdens het transport en dit kan gevolgen hebben voor uw pakketten en producten.
Als uw lekkernijen beschadigd zijn, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice zodat zij ze opnieuw kunnen versturen. Nog een fijne dag en een prachtig feestseizoen, Het Comptoir de Mathilde team
Pakketten kunnen worden geklopt tijdens het transport en dit kan gevolgen hebben voor uw pakketten en producten.
Als uw lekkernijen beschadigd zijn, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice zodat zij ze opnieuw kunnen versturen. Nog een fijne dag en een prachtig feestseizoen, Het Comptoir de Mathilde team