9.2/10
★★★★★
op 4697 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1/5
★☆☆☆☆
Commercieel nutteloos!!! Een aanbieding viel op de dag van mijn ontvangst vind ik onjuist om er geen winst uit te halen de bestellingen van een paar dagen of om te waarschuwen dat er in qqls dagen kortingen zullen zijn dus retour bestelling voor kan maar niets is minder zeker om weer een bestelling te plaatsen om te profiteren van de aanbieding, van een stommiteit zonder naam ....
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/01/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw Rolandeau, Wij begrijpen uw ontevredenheid, maar dit mechanisme is gebruikelijk in alle winkels. Wij stellen af en toe aanbiedingen voor en het spijt ons oprecht dat u er geen gebruik van heeft kunnen maken. In de hoop dat het proeven van onze smeersels u veel plezier zal geven, Nog een fijne dag, Hoogachtend, Het Comptoir de Mathilde Team
1/5
★☆☆☆☆
Zeer slecht beheer van de bestelling, zeer slechte klantenopvolging en geen commerciële relatie, nog minder compensatie...zeer teleurgesteld.
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/01/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw CHARLET, Omdat onze klantenservice 5 dagen per week bereikbaar is, konden we in het weekend niet op uw verzoek reageren. Na navraag bij onze afdeling heeft u echter de maandag daarop een antwoord ontvangen waarin stond dat uw bestelling was verwerkt en waarin u zich verontschuldigde voor de vertraging.
Wij betreuren deze ervaring ten zeerste en hopen desondanks dat u heeft kunnen genieten van uw bestelde producten! Met vriendelijke groeten, Het Comptoir de Mathilde team
1/5
★☆☆☆☆
De baba's arriveerden op 15 januari
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/12/2018 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw Choulet, Uw baba's zijn op 15 januari aangekomen omdat het factuuradres en het afleveradres niet hetzelfde waren. Na verzending zijn de baba's naar ons teruggestuurd omdat het adres niet kon worden gevonden. Onze excuses voor de vertraging bij het ontvangen van uw bestelling. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u vindt dat de levertijd te lang is. Wij wensen u een prettige dag, Het Comptoir de Mathilde team
1/5
★☆☆☆☆
Zeer teleurgesteld, ik zal deze site niet aanbevelen. Ze hadden een fout gemaakt in de achternaam van de ontvanger, als het postkantoor niet coulant was geweest, had de ontvanger zijn pakket niet kunnen krijgen. Ik heb de site een e-mail gestuurd voor uitleg, maar nooit een antwoord ontvangen.
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/02/2017 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hoi Annaelle, het spijt me als je een slechte ervaring hebt gehad. Ik heb net je bestelling nog eens bekeken, en het blijkt dat we er rekening mee hadden gehouden dat het een cadeau was, en dat het pakket normaal gesproken naar de naam en het afleveradres is gestuurd dat je had opgegeven. We hebben sindsdien geen bericht meer van je ontvangen (misschien heb je niet geschreven naar [email protected]?). Uit het trackingnummer van Colissimo kan ik echter opmaken dat De Post het pakket bij de eerste poging niet heeft kunnen afleveren. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar de potjes broodbeleg waren gaan lekken, evenals de lavendelmosterd. Ik stuurde ze 2 e-mails....no news.... dus belde ik ze op. Ze stuurden me andere potjes .... Hetzelfde probleem. Dus ik heb het opnieuw gemeld. Nog steeds geen nieuws. Dus dat is het einde van bestellen bij hen... jammer, want ik ben dol op hun producten! Maar bestellen om in de prullenbak te gooien .....
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/12/2016 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hoi Aude, het spijt me dat je een slechte ervaring hebt gehad met een aantal van onze producten. Ik heb je bestelling nog eens bekeken en het blijkt dat we je de producten hebben gestuurd die je de eerste keer als lek had gemeld.
Helaas, door een gebrek aan geluk of zorgvuldigheid van de vervoerder (het komt zelden voor dat producten kapot aankomen, laat staan twee keer achter elkaar), stuurde u op 09/01 een tweede klacht die nooit naar mij is doorgestuurd. Gezien de tijd die sindsdien verstreken is en om u te compenseren, wil ik u vragen contact met mij op te nemen via [email protected]. Onze excuses voor het ongemak. Hoogachtend