9.4/10
★★★★★
op 4044 beoordelingen

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3/5
★★★☆☆
Sommige producten staan dubbel in de categorieën... Ik heb meerdere keren besteld, levering is in Duitsland, u bood levering aan bij een relaispunt voor 8 euro, en de laatste keer had ik deze optie niet, dus was ik verplicht om thuisbezorging te nemen voor 12 euro. (op het moment van betaling!!) kunt u spaarpunten geven? de promotiecode die u mij aanbood werd niet gevalideerd toen ik deze bestelling plaatste, wat heel vervelend is!
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/02/2021 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
De site is erg mooi, maar we hadden een groot probleem met de bezorging (waar we voor betalen) en het pakket was niet voor getekend en werd in beschadigde staat gevonden nadat we het zonder veel succes in de brievenbus hadden geprobeerd te stoppen. De brievenbus moest gedemonteerd worden om het pakket terug te krijgen.
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/02/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo, Het spijt ons zeer van de omstandigheden waaronder uw pakket werd geleverd. Het had nooit zo mogen gebeuren en de diensten van onze vervoerder werden niet gerespecteerd. Hebt u onze klantendienst op de hoogte gebracht? Ik doe dit onmiddellijk om het probleem aan La Poste te melden. Aarzel niet om een e-mail te sturen naar: [email protected] Prettige dag nog, Hoogachtend, Het Comptoir de Mathilde team
3/5
★★★☆☆
Goed maar verzendkosten te duur
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/02/2021 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Lolly's met warme chocolademelk gebroken tijdens transport. Een beetje doorsnee als je bedenkt dat ik €4,75 voor de verzendkosten heb betaald...
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/02/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo, Het spijt ons oprecht dat uw dummy na het transport niet is aangekomen. Stuur hiervoor een foto van uw product naar [email protected] en wij zullen doen wat nodig is. Nog een fijne dag, Hoogachtend, Het Comptoir de Mathilde team
3/5
★★★☆☆
De producten zijn van goede kwaliteit, geen probleem op dit punt, maar hoewel de producten goed verpakt waren, had ik een slechte verrassing toen mijn chocoladehart gebroken werd.
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/02/2021 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Klein probleempje: één potje was niet goed gesloten en kwam in het pakket terecht.
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 31/01/2021 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Goed maar duur
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/01/2021 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Helaas ben ik behoorlijk ontevreden over de levering van mijn bestelling. Het werd afgeleverd op een relaispunt en vervolgens na amper 7 dagen teruggestuurd naar de afzender, en dit zonder mij vooraf te waarschuwen over deze zeer korte periode, noch om het te komen afhalen voor die en die datum (in vergelijking met andere ervaringen). Eenmaal het pakje teruggestuurd was, moest ik opnieuw de leveringskosten betalen, die ik al duur vond, om ze dan een tweede keer te laten leveren op een moment dat mijn aanwezigheid verplicht was, zonder na te gaan of ik me beschikbaar kon maken, of aan te bieden de datum te verschuiven als ik er niet kon zijn. Ik moest daarom een kennis vragen om het pakket voor mij op te halen... De klantendienst waarmee ik contact had, gaf me geen uitleg en maakte geen enkel gebaar. Ik raad eerlijk gezegd niet aan
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/01/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo, Onze oprechte excuses voor de ervaring die we hebben gehad met de levering van uw lekkernijen. We hebben onze algemene verkoopvoorwaarden toegepast na het observeren van de verschillende elementen van uw levering: - Beschikbaar op het afhaalpunt en kennisgeving verzonden naar de ontvanger op 08/01/2021 - Teruggestuurd naar afzender (Le Comptoir de Mathilde) op 18/01/2021. Uw pakket was al 10 dagen op het afhaalpunt. Er werd u ook een tweede e-mail gestuurd op 18/01/2021. Op 20/01 hebben we uw pakket opnieuw verzonden zodat het wachten niet te lang zou duren aan uw kant, na dit eerste kleine ongemak. We betreuren en begrijpen uw ontevredenheid oprecht. Wij hopen dat u ook begrip heeft voor onze procedure en de tweede betaling van onze portokosten voor de retourzending. Nog een fijne dag, Het Comptoir de Mathilde team
3/5
★★★☆☆
In een van de potten was de spread gaan lekken. Ik heb de klantenservice hier een week geleden over geïnformeerd en tot op heden is er geen reactie gekomen.
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/01/2021 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Gecompliceerd
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/01/2021 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Goede producten
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/01/2021 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Bestelling kwam snel en zeer goed verpakt aan, maar de bezorgkosten waren veel te hoog en dat is jammer. Bovendien was ik ervan overtuigd dat ik een ander, handiger afleverpunt had gekozen, maar ik werd afgeleverd bij een postkantoor en dat is degene die in de bestelling stond. Heel vreemd.
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/12/2020 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Vrij dure verzendkosten, bestelling moest 2 dagen voor kerst met spoed worden teruggestuurd omdat hij kwijt was.
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/12/2020 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
De klantenservice reageert niet.
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/12/2020 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
De site is heel gemakkelijk te navigeren. Aan de andere kant heb ik 3 weken op mijn levering moeten wachten nadat ik een e-mail had gestuurd en het hoofdkantoor had gebeld. Sommige producten kwamen gebroken aan, de voorverkoopdata zijn midden januari en bovenal kwam mijn bestelling niet overeen met de bestelde producten. De truffels die ik bestelde bleken een chocoladelolly te zijn, maar het cadeau was voor een volwassene.
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/12/2020 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Op de website zien de producten er groter uit
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/12/2020 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Producten perfect zoals gewoonlijk, maar bezorgservice.... Lang, erg lang, en vooral geen informatie aan het begin
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/12/2020 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
De geleverde producten waren zeer goed verpakt. En de producten van comptoir de Mathilde zijn altijd voordelig! We zijn echter erg teleurgesteld over de verrassing.... erg klein gezien de bestelling die we hebben geplaatst, we betreuren het dat we de bestelling niet in meerdere termijnen hebben geplaatst. Wat jammer!
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/12/2020 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
De 2 draagtassen hadden een sterke muffe geur. Voor de rest ken ik de producten al en vind ik ze erg lekker.
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/12/2020 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Geen nieuws over mijn bestelling sinds deze terug is in de winkel.
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/11/2020 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Veel bugs tijdens Black Friday En een vrij lange levertijd
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/12/2020 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Levering te lang, 14 dagen om mijn items te ontvangen
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/12/2020 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Levering duurt te lang
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/12/2020 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Goede producten. Ik was echter erg teleurgesteld toen ik probeerde de artikelen te bestellen die ik op Black Friday had gespot. Deze producten waren niet meer te koop en verschenen de volgende dag weer ... ! Niet erg commercieel.
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/12/2020 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
De bestelling kwam aan met een gebroken mandje en een opengemaakt en geplet pakket. Ik moet snel een oplossing vinden, want in de basis was het een complete bestelling om een cadeaumand voor Kerstmis te maken, maar zonder mandje is het ingewikkeld.
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/12/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw DARAGON, Het spijt ons zeer van de gebroken producten toen uw pakket aankwam. Heeft u contact kunnen opnemen met onze klantenservice zodat zij de beschadigde producten kunnen opsturen? Alvast bedankt voor uw antwoord. Nog een fijne dag, Het Comptoir de Mathilde team.
3/5
★★★☆☆
2/3 bug niets echt storends op de site maar uiteindelijk is het prima 🙂
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/12/2020 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
1. Onjuiste achternaam. 2. Item aan de deur afgeleverd, niet persoonlijk. 3. Een artikel werd zonder mijn medeweten vervangen door een ander. 4. Koop nooit meer bij jullie.
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/12/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo meneer LORENT, Hier zijn een paar punten om uw verschillende vragen te beantwoorden: 1. We hebben de verkeerde naam niet aangemaakt. We hebben de verkeerde naam niet aangemaakt. Het is de naam die je hebt ingevoerd in je klantenaccount. 2. Dit is niet normaal! Dit is niet normaal! Onze vervoerder moet normaal gesproken voor elk pakket laten tekenen. Dit is onaanvaardbaar en we maken er een notitie van zodat we de informatie kunnen doorgeven aan La Poste. 3. Wat betreft het vervangen product, we hebben het product vervangen. Wat betreft het vervangen product, we hebben geprobeerd zo snel mogelijk te reageren voor de verzending van uw pakket. Het spijt ons dat deze vervanging niet aan uw smaakverwachtingen voldoet. 4. We begrijpen uw ontevredenheid en het spijt ons oprecht. We hopen dat u de kans krijgt om onze lekkernijen in een andere context te ontdekken. Het hele team wenst u een heerlijke feestdagen!
3/5
★★★☆☆
De pakjes kwamen blijkbaar in goede staat aan. Ik heb ze niet gezien omdat het een cadeau was. Het is echter jammer dat de truffels (niet op voorraad) werden vervangen door een lolly. Niet leuk voor grootouders.
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/12/2020 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
De pakjes kwamen blijkbaar in goede staat aan. Ik heb ze niet gezien omdat het een cadeau was. Het is echter jammer dat de truffels (niet op voorraad) werden vervangen door een lolly. Niet leuk voor grootouders.
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/12/2020 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik heb hem op Black Friday gekocht, en gelukkig maar, want hij is nog steeds behoorlijk duur...
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/12/2020 
Vertaalde beoordeling