9.2/10
★★★★★
op 4710 beoordelingen gepubliceerd

Laatste neutrale klantbeoordelingen

2 /5
★★☆☆☆
Ik heb een doos met verschillende vierkanten chocolade genomen. Ik ben teleurgesteld door de kwaliteit van de chocolade, het smaakt niet naar chocolade...
User icon
Manon G.
Op
na aankoop van 19/11/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Ik ben niet blij omdat ik een pot in mijn pakket ontving die erg beschadigd was en dus niet eetbaar, dus ik stuurde een e-mail naar comptoir de Mathilde en tot op heden geen reactie van hen (het is al 1 week) het is jammer want ik hou echt van hun producten.
User icon
Stéphanie L.
Op
na aankoop van 25/11/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Een product missen en geen reactie van de klantenservice
User icon
Moea G.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Bestelling van meer dan 75€, er had een cadeau bij de bestelling moeten zitten maar niets en ondanks een e-mail naar het merk geen nieuws.
User icon
Charlotte S.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Nadat ik voor €160 aan chocolade had besteld, keek ik uit naar mijn cadeau. Wat een teleurstelling toen ik helaas een klein stukje chocoladepasta zag. Ik ben dol op jullie chocolade. Maar tussen de "monster" geschenken en de loyaliteitspunten die kunnen worden verzameld voor inhoud die je niet kent ... Het is teleurstellend. Ik denk erover om mijn kerstinkopen de volgende keer ergens anders te doen.
User icon
Harmonie F.
Op
na aankoop van 26/11/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo Harmonie,

Bedankt voor uw feedback en voor uw vertrouwen in onze chocolaatjes. Het spijt ons te horen dat het cadeau dat u hebt ontvangen niet aan uw verwachtingen voldeed. Uw feedback is belangrijk voor ons en we hebben nota genomen van uw opmerkingen over de monsters en het loyaliteitsprogramma. We kijken ernaar uit om u snel weer te zien en u een meer bevredigende ervaring te bezorgen.

Met vriendelijke groeten,
Het team van Comptoir de Mathilde
3 /5
★★★☆☆
Jammer dat de kalender niet paste en dat alle chocolaatjes eraf vielen.
User icon
Eric T.
Op
na aankoop van 20/11/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Nee is eigenlijk ook verkeerd. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice over een deel van het pakket dat kapot aankwam, maar ze reageerden niet. Ik ben erg teleurgesteld. Ik zal nooit meer iets bij hen bestellen.
User icon
Anita W.
Op
na aankoop van 24/11/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Teleurgesteld in de adventskalender. Ik dacht dat deze meer smeerbare dingen bevatte, maar voor de prijs die je betaalt zijn er gewoon kruiden...
User icon
Philippine M.
Op
na aankoop van 26/11/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Hallo, ik heb een onvolledig pakket ontvangen, ik heb een klacht ingediend op de site, al enkele dagen geen nieuws.
User icon
Olivier C.
Op
na aankoop van 19/11/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Item arriveerde gebroken, after-sales service niet erg toegankelijk.
User icon
Stéphanie D.
Op
na aankoop van 23/11/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Ik heb alle chocolaatjes ontvangen, maar het probleem was dat sommige kapot waren. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice, maar kreeg geen antwoord.
User icon
Océane P.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Een product kwam beschadigd aan en ik kreeg het niet teruggestuurd van de after-sales service.
User icon
Laura A.
Op
na aankoop van 28/11/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Theedoos beschadigd Ik heb een klacht ingediend niemand heeft tot nu toe gereageerd.
User icon
Aline Q.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Producten kwamen gebroken aan!
User icon
Lorene B.
Op
na aankoop van 25/11/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Mijn chocoladereep kwam gebroken aan .
User icon
Melina S.
Op
na aankoop van 28/11/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Sommige chocolademotieven zijn gesmolten, wat niet geweldig is voor een cadeau KAMASUTRA
User icon
David P.
Op
na aankoop van 25/11/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Mijn pakket kwam aan met een product dat een beetje open was en in de doos terecht was gekomen. Ik heb de betreffende afdeling gemaild en sindsdien is er geen nieuws meer. Ik heb geprobeerd telefonisch contact op te nemen, maar niemand antwoordt.
User icon
Isabelle B.
Op
na aankoop van 27/11/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Geen cadeauzakje Schande
User icon
Ariane F.
Op
na aankoop van 26/11/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Item kapot ontvangen en geen reactie van after-sales service. Echt teleurgesteld! Ik was erg blij met mijn aankoop, maar de klantenservice is echt ontoereikend.
User icon
Julia M.
Op
na aankoop van 25/11/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Zeer goed verpakt. Voorbereidingstijd + levering langer dan aangekondigd op de site. Levering niet op de door de transporteur aangekondigde datum. 2 dagen op voorhand een vrije dag voor niets (ook al is dit de fout van de transporteur). Wanneer je contact opneemt met Comptoir de Mathilde om hen te informeren, komt er geen reactie. Het gevoel is dat eens de verkoop gedaan is, de klantendienst geen moer geeft om jouw klantervaring. Goede winkel klant, eerste en waarschijnlijk laatste bestelling op de website.
User icon
Maelys B.
Op
na aankoop van 04/11/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Bedankt voor je feedback, Maelys. Het spijt ons dat uw bestelervaring op onze site niet aan uw verwachtingen voldeed. We hebben je opmerkingen ter harte genomen en zullen onze bezorgservice en het volgen van klanten verbeteren om dit soort ongemakken in de toekomst te voorkomen. We hopen dat je genoten hebt van de producten die je in je pakket hebt ontvangen. We zien je graag terug in de winkel!
3 /5
★★★☆☆
Het potje met gegrild vlees in de gourmetbox was kapot, ondanks alle voorzorgsmaatregelen!
User icon
Valérie B.
Op
na aankoop van 10/11/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo Valérie, bedankt voor je beoordeling van onze website Le Comptoir de Mathilde. Het spijt ons te vernemen dat de kleine pot met gegrild vlees gebroken was in uw doos. We zullen de nodige stappen ondernemen om onze verpakking te verbeteren en dit soort problemen in de toekomst te vermijden. Als u dit nog niet hebt gedaan, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via [email protected]. We hopen dat u hebt kunnen genieten van de andere lekkernijen in onze doos. Nog een fijne dag. Het team van Comptoir de Mathilde.
2 /5
★★☆☆☆
Opgestuurd naar een relay toen ik thuisbezorging had aangegeven.
User icon
Florian J.
Op
na aankoop van 02/11/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo Florian, bedankt voor je feedback. Het spijt ons dat je pakketje naar een relay is gestuurd terwijl je thuisbezorging had aangegeven. We zullen er alles aan doen om dit probleem met onze vervoerder op te lossen en onze bezorgservice te verbeteren. Bedankt voor je vertrouwen en nog een fijne dag.
3 /5
★★★☆☆
Hallo, de levering duurde te lang en ik heb een gezouten bereidingsdoos die bovenaan in de hoek beschadigd is. Ik kan het niet cadeau geven omdat het niet mooi is. Het is jammer, want ik hou echt van jullie producten.
User icon
Fabiola M.
Op
na aankoop van 22/10/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo, bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat de levering zo lang duurde en dat je doos beschadigd was. Als je dit nog niet hebt gedaan, aarzel dan niet om ons te schrijven op [email protected], met foto's van de beschadigde artikelen die je hebt ontvangen.
2 /5
★★☆☆☆
Producten verlopen twee maanden later, geen after-sales service terug, zeer teleurgesteld
User icon
Marion G.
Op
na aankoop van 29/09/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Beste Marion, hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons dat we u hebben teleurgesteld met onze CSD en het gebrek aan feedback van onze dienst na verkoop. We houden rekening met uw opmerkingen om onze service te verbeteren en hopen u snel weer te zien voor een betere ervaring bij Comptoir de Mathilde.
3 /5
★★★☆☆
Zeer goede producten en efficiënte levering. Als professional kreeg ik echter geen antwoord op mijn telefoontje waarin ik vroeg om een offerte voor onze teams in heel Frankrijk. Dat is echt jammer.
User icon
Emilie G.
Op
na aankoop van 12/09/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
De producten zijn geweldig, maar de levertijd was deze keer erg lang.
User icon
Jürgen T.
Op
na aankoop van 24/05/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Hallo, ik ontving een e-mail voor mijn verjaardag de dag nadat ik mijn bestelling had geplaatst. Ik heb meteen per e-mail contact met u opgenomen om ervan te kunnen profiteren en tot op de dag van vandaag heb ik nog nooit een antwoord gehad.
User icon
Veronique M.
Op
na aankoop van 17/03/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Heel goed product, maar deze keer van de 5 bestelde tabletten, kwamen er 3 gebroken aan. Zonde om ze cadeau te geven!
User icon
Sandra P.
Op
na aankoop van 18/03/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo SANDRA, bedankt voor je beoordeling van onze website Le Comptoir de Mathilde. We zijn blij dat u onze producten mooi vindt. Het spijt ons dat sommige planken gebroken zijn aangekomen, we doen ons best om de kwaliteit van de verpakking te garanderen, maar het kan gebeuren dat producten beschadigd raken tijdens het transport. Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor een omruiling of terugbetaling als je dat nog niet hebt gedaan. Nogmaals bedankt voor uw vertrouwen en voor uw feedback. We zullen uw opmerkingen meenemen om onze service te verbeteren.
3 /5
★★★☆☆
Let op het gewicht! Ik had grotere potten mosterd verwacht. Zo niet, lekkere producten!
User icon
Ronan Q.
Op
na aankoop van 20/03/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Hallo, voor Pasen bestelde ik de beschilderbare chocolaatjes (eenhoorn en dino). Mijn kinderen vonden het geweldig om ze te beschilderen. Maar dan is het niet te eten, de stukjes chocolade zijn te dik en veel te hard voor de kindertanden. Voor de exorbitante prijs is het het helemaal niet waard. Misschien is een ei of chocoladereep (met een paasmotief) beter.
User icon
Mélissa M.
Op
na aankoop van 11/03/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo Mélissa, hartelijk dank voor uw feedback. We zijn blij dat uw kinderen genoten hebben van de paaschocolade. We hebben rekening gehouden met uw opmerkingen over de dikte van de chocoladestukjes en gaan werken aan een oplossing om ze geschikter te maken voor kinderen. We bieden ook een ruim assortiment pralines in ei of reep voor alle gelegenheden, dus aarzel niet om ze op onze site te ontdekken. Tot binnenkort bij Le Comptoir de Mathilde.