/10
★★★★★
op 4044 beoordelingen
★★★★★
op 4044 beoordelingen
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1/5
★☆☆☆☆
Mijn bestelling werd in tweeën gesplitst, waarvan een deel naar mijn oude adres werd gestuurd, en ik heb mijn 2 gratis cadeaus niet gekregen. Ik heb verschillende e-mails gestuurd, waarvan de eerste al meer dan een maand oud was, en ik heb nog geen antwoord gehad.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/11/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw COUSIN, Onze oprechte excuses voor uw gesplitste bestellingen. Het moet een technische fout zijn geweest, want we komen er niet aan toe om uw adressen te herschrijven. Wij doen ons best om zo snel mogelijk te antwoorden op uw verzoeken en oproepen. We verontschuldigen ons dat dit erg lang kan duren. Het is momenteel een extreem drukke tijd en ik bel mijn klantenservice opnieuw zodat ze jullie zo snel mogelijk twee kleine traktaties kunnen sturen. Dit is misschien niet meer het gebaar dat u verwacht, maar het is erg belangrijk voor ons! Kunt u mij alstublieft vertellen wat uw juiste adres is: 22 of 25? Bij voorbaat hartelijk dank, Hoogachtend, Het Comptoir de Mathilde team
1/5
★☆☆☆☆
Mijn bestelling kwam onvolledig aan: 3 ORGANIC gedroogde tomaten- en geitenkaaspasta's ontbreken. Het hadden er 4 moeten zijn, maar er zijn er maar 3. Bovendien arriveerde 1 van de 2 gedroogde tomaten en porcini lekkernijen al geopend en bevuild de rest van de potten omdat alles samen verpakt was. Ik heb op 14 december een e-mail gestuurd naar jullie klantenservice met foto's en ik heb nog geen nieuws gehad. Ik moet toegeven dat ik nogal teleurgesteld ben... Aangezien Kerstmis voor de deur staat, moest ik de 4 ontbrekende en beschadigde producten in de winkel kopen zonder te profiteren van de Black Friday-korting op mijn eerste bestelling. Ik verwacht zo snel mogelijk een retourzending en terugbetaling van jullie, evenals een commercieel gebaar gezien het veroorzaakte ongemak.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw MIEGE, Allereerst wil ik zeggen dat het ons oprecht spijt voor onze voorbereidingsfout, aangezien we elke bestelling handmatig uitvoeren, zonder enige technologie. Het spijt ons ook oprecht voor de ontvangst van uw beschadigde producten. We doen ons best om elk product afzonderlijk te verpakken, maar de grillen van het transport kunnen soms voor verrassingen zorgen.
Ik zal onmiddellijk contact opnemen met onze klantenservice, zodat zij als eerste stap kunnen overgaan tot terugbetaling van uw product. Onze excuses voor het ongemak. Nog een fijne dag! Het hele team wenst u een fijne feestdagen.
Ik zal onmiddellijk contact opnemen met onze klantenservice, zodat zij als eerste stap kunnen overgaan tot terugbetaling van uw product. Onze excuses voor het ongemak. Nog een fijne dag! Het hele team wenst u een fijne feestdagen.
1/5
★☆☆☆☆
De algemene voorwaarden zijn niet gedetailleerd genoeg
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
Alvast hartelijk dank, team Comptoir de Mathilde.
1/5
★☆☆☆☆
Wijzigt de producten in mijn bestelling als gevolg van voorraadniveaus zonder mij hiervan op de hoogte te stellen of om mijn toestemming te vragen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw DERUFFE, We hebben geprobeerd zo snel mogelijk te reageren op de verzending van uw pakket. Het spijt ons dat deze vervanging niet aan uw smaakverwachtingen voldoet. Het hele team wenst u prettige feestdagen!
1/5
★☆☆☆☆
Bestelling ontvangen met vervanging van 2 niet beschikbare producten door veel goedkopere producten zonder dat dit vooraf was meegedeeld. Klachtmail gestuurd naar verkoopafdeling zonder reactie na 4 dagen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/12/2020
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
De site is erg goed maar de klantenservice is niet om over naar huis te schrijven.... Nog steeds geen antwoord na 1 week wachten.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw Campos, We doen ons uiterste best om zo snel mogelijk te reageren op uw verzoeken en telefoontjes. Als u geen antwoord krijgt aan de telefoon (eindeloos gerinkel), betekent dit dat onze medewerker al aan de telefoon is. Wanneer onze klantenservice uw e-mail ontvangt, zal zij deze met grote zorg behandelen en er alles aan doen om uw klacht te beantwoorden. Onze service is de laatste tijd erg druk geweest. Nog een hele fijne dag en een fijne feestdagen, Het Comptoir de Mathilde team
1/5
★☆☆☆☆
4 adventskalenders besteld op 23 november. 2 ontvangen voor 1 december 2 niet ontvangen (maar beschouwd als geleverd per post) tot op heden (11 december) Nog steeds aan het wachten op een antwoord van lecomptoiredemathilde.com klantenservice.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/11/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo meneer PARI, Allereerst willen wij u onze oprechte excuses aanbieden voor het niet ontvangen van uw bestelling. La Poste heeft veel te maken gehad met vertragingen in de bezorging (soms verlies van pakketten) en we doen ons best om met elke situatie om te gaan. We doen ons best om zo snel mogelijk te reageren op uw verzoeken en telefoontjes. Als u geen antwoord krijgt aan de telefoon (eindeloos gerinkel) betekent dit dat onze medewerker al aan de telefoon is. Wij behandelen elk verzoek met de grootste aandacht en onze klantenservice zal er alles aan doen om de situatie te verhelpen. Nog een fijne dag en een heerlijke feestdagen! Het Comptoir de Mathilde team
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling niet volledig ontvangen. Ik mis 3 artikelen. Ik heb een e-mail gestuurd om te klagen, maar ik heb nog niets terug ontvangen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw Vassort, Allereerst spijt het ons heel erg van deze fout bij de voorbereiding van onze bezorgservice! We besteden veel zorg aan de voorbereiding van al uw bestellingen, maar helaas zijn onze handjes en oogjes niet onfeilbaar.
We doen ons uiterste best om zo snel mogelijk te reageren op je verzoeken en telefoontjes. Als je geen antwoord krijgt aan de telefoon (eindeloos gerinkel), betekent dit dat onze medewerker al aan de telefoon is. Als onze klantenservice je e-mail ontvangt, zullen ze voorstellen om je delicatessen terug te sturen en zullen ze je e-mail met zorg en aandacht behandelen.
Nogmaals onze excuses voor de langere verwerkingstijden in deze tijd van het jaar. Nog een fijne dag en een heerlijke feestdagen! Het Comptoir de Mathilde team
We doen ons uiterste best om zo snel mogelijk te reageren op je verzoeken en telefoontjes. Als je geen antwoord krijgt aan de telefoon (eindeloos gerinkel), betekent dit dat onze medewerker al aan de telefoon is. Als onze klantenservice je e-mail ontvangt, zullen ze voorstellen om je delicatessen terug te sturen en zullen ze je e-mail met zorg en aandacht behandelen.
Nogmaals onze excuses voor de langere verwerkingstijden in deze tijd van het jaar. Nog een fijne dag en een heerlijke feestdagen! Het Comptoir de Mathilde team
1/5
★☆☆☆☆
Probleem met levering, 2 van de 5 producten beschadigd, nog steeds geen nieuws van de klantenservice 8 dagen nadat het probleem werd gemeld.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/11/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw PIERROT, Allereerst willen we onze excuses aanbieden voor de schade aan uw bestelling! We proberen elk product zo goed mogelijk te verpakken om breuk te voorkomen, maar de gevaren van transport kunnen soms voor verrassingen zorgen. We doen ons uiterste best om zo snel mogelijk te reageren op je verzoeken en telefoontjes. Als je geen antwoord krijgt aan de telefoon (die eindeloos overgaat), betekent dit dat onze medewerker al aan de telefoon is. Wanneer onze klantenservice je e-mail ontvangt, zullen ze voorstellen om je delicatessen terug te sturen en zullen ze je e-mail met zorg en aandacht behandelen.
Nogmaals onze excuses voor de langere verwerkingstijden in deze tijd van het jaar. Nog een fijne dag en een heerlijke feestdagen! Het Comptoir de Mathilde team
Nogmaals onze excuses voor de langere verwerkingstijden in deze tijd van het jaar. Nog een fijne dag en een heerlijke feestdagen! Het Comptoir de Mathilde team
1/5
★☆☆☆☆
Slechtste klantenservice die ik ooit heb gezien. Ik heb online gewinkeld. Ik heb maar de helft van de producten ontvangen. Ik heb geprobeerd contact op te nemen met de klantenservice via e-mail, maar kreeg geen antwoord. Telefonisch zijn ze altijd in gesprek of het internet werkt niet. Ik heb om terugbetaling gevraagd... Ze gaven geen commentaar. Ze zeiden dat er een andere doos was en ze gaven me een trackingnummer. Na controle bij de post bleek dat het trackingnummer voor een colis was die in voorbereiding was om te verzenden en dat was alles wat ik kon krijgen. Ze weigerden te helpen en gingen gewoon naar de post. Ik verlies tijd, verlies producten die ik nodig had voor speciale gelegenheden, ik verlies mijn geld. Waarom zou zo'n groot merk met producten van hoge kwaliteit zijn klanten zo mishandelen? Na 14 dagen gedoe is het probleem nog steeds niet opgelost. Zeer ontevreden over de klantenservice. FR: De slechtste klantenservice die ik ooit heb gezien. Ik heb online gewinkeld. Ik heb maar de helft van de producten ontvangen. Ik heb geprobeerd contact op te nemen met de klantenservice via e-mail en kreeg geen antwoord. Telefonisch zijn ze altijd in gesprek of het internet werkt niet. Ik vroeg om een terugbetaling ... Ze gaven geen commentaar. Ze zeiden dat er een andere doos was en gaven me een trackingnummer. Na navraag bij het postkantoor bleek dat het trackingnummer voor een pakket is dat wordt klaargemaakt om te worden verzonden en dat is alles wat ik kon krijgen. Ze weigerden te helpen, ga maar naar het postkantoor. Ik verlies tijd, ik verlies producten die ik nodig had voor speciale gelegenheden, ik verlies mijn geld. Waarom zou zo'n geweldig merk met producten van hoge kwaliteit zijn klanten zo mishandelen? Het probleem houdt aan na 14 dagen gedoe. Uitermate ontevreden over de klantenservice.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/11/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo, de klantenservice heeft het momenteel erg druk. We doen er alles aan om zo snel mogelijk te reageren op je verzoeken en telefoontjes. Als u geen antwoord krijgt via de telefoon (eindeloos gerinkel), betekent dit dat onze medewerker al aan de telefoon is. Om uw vragen te beantwoorden, hebt u persoonlijk contact opgenomen met de medewerkers van ons bedrijf en onze communicatieafdeling heeft u in haar vrije tijd geantwoord met antwoorden over dit derde pakket dat niet is ontvangen. Er is gemeld dat het derde pakket wordt afgeleverd en daarom kunnen we geen verdere actie ondernemen.
Zodra uw bestelling is verzonden, wordt deze beheerd door La Poste, en ondanks onze inspanningen zijn we zeer beperkt in wat we kunnen doen. De afgelopen weken werd La Poste geconfronteerd met een uitzonderlijke situatie, en dit is ook de reden waarom de levering van uw pakketten langer kan duren, de antwoorden langer zijn en de tracking minder nauwkeurig is. Uw klacht bij PayPal zorgt ervoor dat uw bestelling veilig wordt afgehandeld, en u zult snel een terugbetaling ontvangen als uw pakket nog steeds niet is geleverd.
We verontschuldigen ons oprecht voor dit ongemak, en doen ons uiterste best om elk verzoek zo snel mogelijk op te lossen. Nog een fijne dag en een fijne feestdagen, Het Comptoir de Mathilde team
Zodra uw bestelling is verzonden, wordt deze beheerd door La Poste, en ondanks onze inspanningen zijn we zeer beperkt in wat we kunnen doen. De afgelopen weken werd La Poste geconfronteerd met een uitzonderlijke situatie, en dit is ook de reden waarom de levering van uw pakketten langer kan duren, de antwoorden langer zijn en de tracking minder nauwkeurig is. Uw klacht bij PayPal zorgt ervoor dat uw bestelling veilig wordt afgehandeld, en u zult snel een terugbetaling ontvangen als uw pakket nog steeds niet is geleverd.
We verontschuldigen ons oprecht voor dit ongemak, en doen ons uiterste best om elk verzoek zo snel mogelijk op te lossen. Nog een fijne dag en een fijne feestdagen, Het Comptoir de Mathilde team
1/5
★☆☆☆☆
Bestelling arriveerde beschadigd bij mij thuis. Een gebroken fles olie beschadigde een deel van mijn bestelling. Ik wacht al 1 week op antwoord op mijn e-mails.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/11/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo meneer CAUSSE, Allereerst wil ik zeggen dat het ons erg spijt dat het product beschadigd was toen we uw bestelling ontvingen! We proberen elk product zo goed mogelijk te verpakken om breuk te voorkomen, maar de risico's van transport kunnen soms voor verrassingen zorgen. We doen ons uiterste best om zo snel mogelijk te reageren op uw verzoeken en telefoontjes. Als u geen antwoord krijgt aan de telefoon (eindeloos gerinkel), betekent dit dat onze medewerker al aan het bellen is. Wanneer onze klantenservice uw e-mail ontvangt, zal zij u aanbieden om uw lekkernijen naar u terug te sturen. Nog een fijne dag en een heerlijke feestdagen! Het Comptoir de Mathilde team
1/5
★☆☆☆☆
Ik ben al klant bij Mathilde sinds mijn eerste bezoek aan de winkel in Martiques. Ik woon in de Hoge Alpen en ik ging altijd naar de winkel als ik mijn familie bezocht om persoonlijke aankopen en cadeautjes te doen. Helaas kon ik dit jaar niet gaan vanwege de gezondheidsomstandigheden! Dus plaatste ik een bestelling rechtstreeks op de site. De levering was snel. Er was alleen één product dat lekte en slecht verzegeld was, wat kan gebeuren, begrijp ik. Ik heb dus verschillende keren geprobeerd te bellen, maar kreeg nooit antwoord! Dus ik stuurde een e-mail naar de klantenservice en het is nu 10 dagen geleden en er is ook geen antwoord gekomen! Bovendien, een paar dagen na het gebruik van een ander item (mix van 4 paprika's en bessen) werkt het apparaat niet meer aan de zoutkant!
Ik begrijp dat er soms problemen kunnen zijn met bepaalde producten, maar geen antwoord krijgen heeft me echt teleurgesteld, vooral omdat mijn bestelling voor 164,50 euro is!!!! Als niemand binnen een paar dagen contact met me opneemt, zijn ze een klant kwijt en zal ik geen reclame voor ze maken!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/11/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw Blanc, Allereerst spijt het ons echt dat het product beschadigd was toen we uw bestelling ontvingen en toen u onze molen gebruikte!
We doen ons uiterste best om zo snel mogelijk te reageren op uw verzoeken en telefoontjes. Als je geen antwoord krijgt aan de telefoon (eindeloos gerinkel), betekent dit dat onze medewerker al aan de telefoon is.
Zodra onze klantendienst uw e-mail heeft ontvangen, zal zij u voorstellen om uw lekkernijen terug te sturen. Nog een fijne dag en een heerlijke feestdagen! Het Comptoir de Mathilde team
We doen ons uiterste best om zo snel mogelijk te reageren op uw verzoeken en telefoontjes. Als je geen antwoord krijgt aan de telefoon (eindeloos gerinkel), betekent dit dat onze medewerker al aan de telefoon is.
Zodra onze klantendienst uw e-mail heeft ontvangen, zal zij u voorstellen om uw lekkernijen terug te sturen. Nog een fijne dag en een heerlijke feestdagen! Het Comptoir de Mathilde team
1/5
★☆☆☆☆
Beschadigde goederen
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/11/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw TIOLLIER, Het spijt ons zeer te horen over de staat van uw delicatessen toen ze werden bezorgd. La Poste heeft net personeel en middelen aangeworven om de leveringen op tijd uit te voeren, en dit kan een impact hebben op uw pakketten en producten (en op de kwaliteit van onze leveringen).
Als uw delicatessen beschadigd zijn, aarzel dan niet om naar onze klantenservice te schrijven zodat zij u nieuwe delicatessen kunnen sturen. Nog een fijne dag en een fijne feestdagen! Het team van Comptoir de Mathilde
Als uw delicatessen beschadigd zijn, aarzel dan niet om naar onze klantenservice te schrijven zodat zij u nieuwe delicatessen kunnen sturen. Nog een fijne dag en een fijne feestdagen! Het team van Comptoir de Mathilde
1/5
★☆☆☆☆
Pakket al 10 dagen onderweg.
Ik hoop dat de adventskalender voor Kerstmis aankomt... Geen reactie van de klantenservice op mijn verzoeken.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/11/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo meneer PARI, Allereerst willen we zeggen dat we de levertijden van onze vervoerder (La Poste) zeer betreuren. Onze vervoerder heeft momenteel te maken met een grote stroom pakketten en is bezig met een speciale situatie.
Wij verzenden uw pakketten binnen 48 uur en doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat ze zo snel mogelijk aankomen. We beheren momenteel de situatie met La Poste, die niet zo eenvoudig is, en we doen er alles aan om zo snel mogelijk op uw verzoeken te reageren.
Nog een fijne dag, Het Comptoir de Mathilde team
Wij verzenden uw pakketten binnen 48 uur en doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat ze zo snel mogelijk aankomen. We beheren momenteel de situatie met La Poste, die niet zo eenvoudig is, en we doen er alles aan om zo snel mogelijk op uw verzoeken te reageren.
Nog een fijne dag, Het Comptoir de Mathilde team
1/5
★☆☆☆☆
Vandaag is het 3 december en de adventskalender die op 23/11/2020 werd besteld, is nog steeds niet ontvangen.
Geen reactie van de klantenservice.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/11/2020
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Goede producten maar helaas een rampzalige bezorgservice. Voor een levering in Luxemburg betaald op 2 oktober, werd het pakket eind november geleverd ...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/09/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw Domet, Het spijt ons zeer van de vertraging in de levering. Helaas lijkt onze dienstverlener (La Poste) te kampen te hebben met een aantal vertragingen in de bezorging en moet hij zich nog aanpassen aan de situatie die we nu meemaken. We doen ons uiterste best om uw pakketten binnen 48 uur na uw bestelling te verzenden. Geniet van uw maaltijd en een fijne feestdagen, Het Comptoir de Mathilde-team
1/5
★☆☆☆☆
Stuurde me het verkeerde artikel. Werd volledig genegeerd door de klantenservice. Schokkend!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/11/2020
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Bezorgkosten te hoog!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/10/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw MACE, We begrijpen dat onze verzendkosten hoog kunnen zijn voor u, maar ze komen overeen met de strikte realiteit van Colissimo.
De verzendingskosten zijn afhankelijk van het gewicht van het pakket en onze producten zijn vrij zwaar, wat betekent dat ze duur zijn. Ze zijn echter nog steeds gratis voor aankopen van 60 € of meer, als een oprechte dank u. Nog een mooie dag, Het Comptoir de Mathilde team
De verzendingskosten zijn afhankelijk van het gewicht van het pakket en onze producten zijn vrij zwaar, wat betekent dat ze duur zijn. Ze zijn echter nog steeds gratis voor aankopen van 60 € of meer, als een oprechte dank u. Nog een mooie dag, Het Comptoir de Mathilde team
1/5
★☆☆☆☆
Door uitzonderlijke omstandigheden duurde het meer dan een maand voordat ik mijn bestelling ontving, wat ik kan begrijpen. Maar ik betreur het gebrek aan informatie van de trage en niet-reagerende klantenservice ondanks 5-6 verstuurde e-mails. Uiteindelijk hebben ze geantwoord zonder snelle, concrete oplossingen te bieden. Ik heb 3 weken geleden een kleine bestelling geplaatst voor 2 minitablets voor een verjaardag... Maar ze vroegen me nog steeds om een erecertificaat en identiteitskaart om een oplossing te overwegen. Zou het niet aanraden om via de site te bestellen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/03/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo meneer AUBRIOT, Allereerst willen wij ons verontschuldigen voor de vertraging bij het verzenden van uw pakket. Gelieve ook onze excuses te aanvaarden voor onze reactiviteit op uw verzoek. We hebben een aantal aanpassingen moeten doen als reactie op dit vroege stadium van insluiting. Houd er in elk geval rekening mee dat de procedure die aan het einde van ons antwoord wordt gevraagd - attest op erewoord en identiteitskaart - een standaardprocedure is in dit soort situaties en dat het onze plicht is om deze procedure te volgen in gevallen zoals het uwe. We hopen dat u van uw tabletten hebt genoten! Prettige dag nog, team Comptoir de Mathilde
1/5
★☆☆☆☆
Bestelling ontvangen, maar het is niet wat ik besteld had, mijn nichtje is teleurgesteld. Ik zal niet opnieuw bestellen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/04/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw PY, onze paaslolly- en tabletproducten hebben bijpassende onderwerpen.
De figuurtjes op de afbeeldingen kunnen daarom veranderen, afhankelijk van de voorraad.
Deze informatie staat in de beschrijving onder "Willekeurige onderwerpen op de bovenkant". Daarom heeft u de juiste producten ontvangen met verschillende onderwerpen omdat ze willekeurig zijn. Het spijt ons dat deze informatie niet duidelijk voor u was. Nog een fijne dag, Hoogachtend, Het Comptoir de Mathilde team
De figuurtjes op de afbeeldingen kunnen daarom veranderen, afhankelijk van de voorraad.
Deze informatie staat in de beschrijving onder "Willekeurige onderwerpen op de bovenkant". Daarom heeft u de juiste producten ontvangen met verschillende onderwerpen omdat ze willekeurig zijn. Het spijt ons dat deze informatie niet duidelijk voor u was. Nog een fijne dag, Hoogachtend, Het Comptoir de Mathilde team
1/5
★☆☆☆☆
Commercieel nutteloos!!! Een aanbieding viel op de dag van mijn ontvangst vind ik onjuist om er geen winst uit te halen de bestellingen van een paar dagen of om te waarschuwen dat er in qqls dagen kortingen zullen zijn dus retour bestelling voor kan maar niets is minder zeker om weer een bestelling te plaatsen om te profiteren van de aanbieding, van een stommiteit zonder naam ....
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/01/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw Rolandeau, Wij begrijpen uw ontevredenheid, maar dit mechanisme is gebruikelijk in alle winkels. Wij stellen af en toe aanbiedingen voor en het spijt ons oprecht dat u er geen gebruik van heeft kunnen maken. In de hoop dat het proeven van onze smeersels u veel plezier zal geven, Nog een fijne dag, Hoogachtend, Het Comptoir de Mathilde Team
1/5
★☆☆☆☆
Zeer slecht beheer van de bestelling, zeer slechte klantenopvolging en geen commerciële relatie, nog minder compensatie...zeer teleurgesteld.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/01/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw CHARLET, Omdat onze klantenservice 5 dagen per week bereikbaar is, konden we in het weekend niet op uw verzoek reageren. Na navraag bij onze afdeling heeft u echter de maandag daarop een antwoord ontvangen waarin stond dat uw bestelling was verwerkt en waarin u zich verontschuldigde voor de vertraging.
Wij betreuren deze ervaring ten zeerste en hopen desondanks dat u heeft kunnen genieten van uw bestelde producten! Met vriendelijke groeten, Het Comptoir de Mathilde team
Wij betreuren deze ervaring ten zeerste en hopen desondanks dat u heeft kunnen genieten van uw bestelde producten! Met vriendelijke groeten, Het Comptoir de Mathilde team
1/5
★☆☆☆☆
De baba's arriveerden op 15 januari
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/12/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw Choulet, Uw baba's zijn op 15 januari aangekomen omdat het factuuradres en het afleveradres niet hetzelfde waren. Na verzending zijn de baba's naar ons teruggestuurd omdat het adres niet kon worden gevonden. Onze excuses voor de vertraging bij het ontvangen van uw bestelling. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u vindt dat de levertijd te lang is. Wij wensen u een prettige dag, Het Comptoir de Mathilde team
1/5
★☆☆☆☆
Zeer teleurgesteld, ik zal deze site niet aanbevelen. Ze hadden een fout gemaakt in de achternaam van de ontvanger, als het postkantoor niet coulant was geweest, had de ontvanger zijn pakket niet kunnen krijgen. Ik heb de site een e-mail gestuurd voor uitleg, maar nooit een antwoord ontvangen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/02/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
Hoi Annaelle, het spijt me als je een slechte ervaring hebt gehad. Ik heb net je bestelling nog eens bekeken, en het blijkt dat we er rekening mee hadden gehouden dat het een cadeau was, en dat het pakket normaal gesproken naar de naam en het afleveradres is gestuurd dat je had opgegeven. We hebben sindsdien geen bericht meer van je ontvangen (misschien heb je niet geschreven naar [email protected]?). Uit het trackingnummer van Colissimo kan ik echter opmaken dat De Post het pakket bij de eerste poging niet heeft kunnen afleveren. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar de potjes broodbeleg waren gaan lekken, evenals de lavendelmosterd. Ik stuurde ze 2 e-mails....no news.... dus belde ik ze op. Ze stuurden me andere potjes .... Hetzelfde probleem. Dus ik heb het opnieuw gemeld. Nog steeds geen nieuws. Dus dat is het einde van bestellen bij hen... jammer, want ik ben dol op hun producten! Maar bestellen om in de prullenbak te gooien .....
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/12/2016
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Le Comptoir de Mathilde
Op
Hoi Aude, het spijt me dat je een slechte ervaring hebt gehad met een aantal van onze producten. Ik heb je bestelling nog eens bekeken en het blijkt dat we je de producten hebben gestuurd die je de eerste keer als lek had gemeld.
Helaas, door een gebrek aan geluk of zorgvuldigheid van de vervoerder (het komt zelden voor dat producten kapot aankomen, laat staan twee keer achter elkaar), stuurde u op 09/01 een tweede klacht die nooit naar mij is doorgestuurd. Gezien de tijd die sindsdien verstreken is en om u te compenseren, wil ik u vragen contact met mij op te nemen via [email protected]. Onze excuses voor het ongemak. Hoogachtend
Helaas, door een gebrek aan geluk of zorgvuldigheid van de vervoerder (het komt zelden voor dat producten kapot aankomen, laat staan twee keer achter elkaar), stuurde u op 09/01 een tweede klacht die nooit naar mij is doorgestuurd. Gezien de tijd die sindsdien verstreken is en om u te compenseren, wil ik u vragen contact met mij op te nemen via [email protected]. Onze excuses voor het ongemak. Hoogachtend