/10
★★★★★
op 4732 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 4732 beoordelingen gepubliceerd
Laatste klantbeoordelingen
5
/5
★★★★★
Ik ben dol op jullie artikelen! Zowel voor mezelf als voor het maken van cadeautjes
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/12/2020
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Ik heb net mijn eerste bestelling geplaatst bij "le comptoire de Mathilde" en tot nu toe is het niet erg goed. Zakje peperkoekmannetjes = hard als hout, bijna niet te eten. Dan een cadeautje omdat mijn bestelling meer dan 80€ was = een minipotje smeerpasta! Ik kan er net zo goed niets instoppen want het is niet alleen belachelijk maar het ziet er ook uit als een grote vrek!
Wat de andere producten betreft, wel, het zijn cadeautjes, dus ik hoop dat ze goed zijn! Anders, hallo vergiftigd cadeau! Kortom, ik weet niet zeker of ik dit nog eens zal doen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/12/2020
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Zeer goede perfecte verpakking en wat een genot
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/12/2020
Vertaalde beoordeling
4
/5
★★★★☆
Aangename site, onberispelijke verpakking, snelle levering. Maar bij twee producten is de chocolade lichtjes gebleekt. Dat is jammer...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/12/2020
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Het pakket arriveerde snel, de artikelen waren zeer goed verpakt en ik was verrukt om alle smaak en magie van mijn gebruikelijke producten te vinden, evenals mijn"Trolls" voor Kerstmis, in deze moeilijke tijden, is het een vreugdevol klein moment..... Hartelijk dank
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/12/2020
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Zeer goede producten
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/11/2020
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Zeer goede producten
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/12/2020
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Zeer serieus bedrijf. Snel en perfecte bestelling
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/11/2020
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Goed
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/11/2020
Vertaalde beoordeling
4
/5
★★★★☆
Zeer goed
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/12/2020
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Producten arriveerden in kapotte dozen, moeilijk aan te bieden. Erg lange klantenservice, maar de producten zijn top.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/12/2020
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Elke keer ben ik uiterst tevreden over jullie service en de kwaliteit van jullie producten. Daarom begin ik ze aan te bevelen bij mijn vrienden en familie, wat de best mogelijke marketing voor jullie is ;))
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/11/2020
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Uitstekende producten, zeer goede kwaliteit en heerlijk... zeer goed verpakt, geen risico dat ze bederven!
Ik ben verrukt!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/11/2020
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Todo perfecto entrega rápida y bien embalado gracias
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/11/2020
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Mooie producten, maar ik had een fout gemaakt in mijn bestelling en de klantenservice nam niet contact met me op.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/12/2020
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Bestelling zeer snel ontvangen. Zeer goede producten
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/11/2020
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Zeer goede producten, maar een beetje duur zonder de jaarlijkse korting.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/12/2020
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Zeer goed verpakt
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/12/2020
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Het pakket werd snel verzonden en de goederen waren goed verpakt. Ik heb mijn bestellingen altijd ontvangen (3). Het is jammer dat er geen "klantenkaart" wordt aangeboden om kortingen te krijgen als je een "trouwe klant" bent.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/12/2020
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Zeer goed, snelle levering en heerlijke inhoud, perfect voor onder de boom en in de adventskalender!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/11/2020
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Snelle, goed verpakte levering
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/11/2020
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Zeer goed verpakt
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/11/2020
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
De levering was snel en alles was goed verpakt.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/11/2020
Vertaalde beoordeling
4
/5
★★★★☆
Goed verpakt pakketje met een extra kleine verrassing. Ik vind de kalender op de voorkant erg mooi. Aan de andere kant, niet veel informatie over de tracking van het pakket (geen voor 1 week als gevolg van een bug).
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/11/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling niet volledig ontvangen. Ik mis 3 artikelen. Ik heb een e-mail gestuurd om te klagen, maar ik heb nog niets terug ontvangen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw Vassort, Allereerst spijt het ons heel erg van deze fout bij de voorbereiding van onze bezorgservice! We besteden veel zorg aan de voorbereiding van al uw bestellingen, maar helaas zijn onze handjes en oogjes niet onfeilbaar.
We doen ons uiterste best om zo snel mogelijk te reageren op je verzoeken en telefoontjes. Als je geen antwoord krijgt aan de telefoon (eindeloos gerinkel), betekent dit dat onze medewerker al aan de telefoon is. Als onze klantenservice je e-mail ontvangt, zullen ze voorstellen om je delicatessen terug te sturen en zullen ze je e-mail met zorg en aandacht behandelen.
Nogmaals onze excuses voor de langere verwerkingstijden in deze tijd van het jaar. Nog een fijne dag en een heerlijke feestdagen! Het Comptoir de Mathilde team
We doen ons uiterste best om zo snel mogelijk te reageren op je verzoeken en telefoontjes. Als je geen antwoord krijgt aan de telefoon (eindeloos gerinkel), betekent dit dat onze medewerker al aan de telefoon is. Als onze klantenservice je e-mail ontvangt, zullen ze voorstellen om je delicatessen terug te sturen en zullen ze je e-mail met zorg en aandacht behandelen.
Nogmaals onze excuses voor de langere verwerkingstijden in deze tijd van het jaar. Nog een fijne dag en een heerlijke feestdagen! Het Comptoir de Mathilde team
1
/5
★☆☆☆☆
Probleem met levering, 2 van de 5 producten beschadigd, nog steeds geen nieuws van de klantenservice 8 dagen nadat het probleem werd gemeld.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/11/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo mevrouw PIERROT, Allereerst willen we onze excuses aanbieden voor de schade aan uw bestelling! We proberen elk product zo goed mogelijk te verpakken om breuk te voorkomen, maar de gevaren van transport kunnen soms voor verrassingen zorgen. We doen ons uiterste best om zo snel mogelijk te reageren op je verzoeken en telefoontjes. Als je geen antwoord krijgt aan de telefoon (die eindeloos overgaat), betekent dit dat onze medewerker al aan de telefoon is. Wanneer onze klantenservice je e-mail ontvangt, zullen ze voorstellen om je delicatessen terug te sturen en zullen ze je e-mail met zorg en aandacht behandelen.
Nogmaals onze excuses voor de langere verwerkingstijden in deze tijd van het jaar. Nog een fijne dag en een heerlijke feestdagen! Het Comptoir de Mathilde team
Nogmaals onze excuses voor de langere verwerkingstijden in deze tijd van het jaar. Nog een fijne dag en een heerlijke feestdagen! Het Comptoir de Mathilde team
1
/5
★☆☆☆☆
Slechtste klantenservice die ik ooit heb gezien. Ik heb online gewinkeld. Ik heb maar de helft van de producten ontvangen. Ik heb geprobeerd contact op te nemen met de klantenservice via e-mail, maar kreeg geen antwoord. Telefonisch zijn ze altijd in gesprek of het internet werkt niet. Ik heb om terugbetaling gevraagd... Ze gaven geen commentaar. Ze zeiden dat er een andere doos was en ze gaven me een trackingnummer. Na controle bij de post bleek dat het trackingnummer voor een colis was die in voorbereiding was om te verzenden en dat was alles wat ik kon krijgen. Ze weigerden te helpen en gingen gewoon naar de post. Ik verlies tijd, verlies producten die ik nodig had voor speciale gelegenheden, ik verlies mijn geld. Waarom zou zo'n groot merk met producten van hoge kwaliteit zijn klanten zo mishandelen? Na 14 dagen gedoe is het probleem nog steeds niet opgelost. Zeer ontevreden over de klantenservice. FR: De slechtste klantenservice die ik ooit heb gezien. Ik heb online gewinkeld. Ik heb maar de helft van de producten ontvangen. Ik heb geprobeerd contact op te nemen met de klantenservice via e-mail en kreeg geen antwoord. Telefonisch zijn ze altijd in gesprek of het internet werkt niet. Ik vroeg om een terugbetaling ... Ze gaven geen commentaar. Ze zeiden dat er een andere doos was en gaven me een trackingnummer. Na navraag bij het postkantoor bleek dat het trackingnummer voor een pakket is dat wordt klaargemaakt om te worden verzonden en dat is alles wat ik kon krijgen. Ze weigerden te helpen, ga maar naar het postkantoor. Ik verlies tijd, ik verlies producten die ik nodig had voor speciale gelegenheden, ik verlies mijn geld. Waarom zou zo'n geweldig merk met producten van hoge kwaliteit zijn klanten zo mishandelen? Het probleem houdt aan na 14 dagen gedoe. Uitermate ontevreden over de klantenservice.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/11/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo, de klantenservice heeft het momenteel erg druk. We doen er alles aan om zo snel mogelijk te reageren op je verzoeken en telefoontjes. Als u geen antwoord krijgt via de telefoon (eindeloos gerinkel), betekent dit dat onze medewerker al aan de telefoon is. Om uw vragen te beantwoorden, hebt u persoonlijk contact opgenomen met de medewerkers van ons bedrijf en onze communicatieafdeling heeft u in haar vrije tijd geantwoord met antwoorden over dit derde pakket dat niet is ontvangen. Er is gemeld dat het derde pakket wordt afgeleverd en daarom kunnen we geen verdere actie ondernemen.
Zodra uw bestelling is verzonden, wordt deze beheerd door La Poste, en ondanks onze inspanningen zijn we zeer beperkt in wat we kunnen doen. De afgelopen weken werd La Poste geconfronteerd met een uitzonderlijke situatie, en dit is ook de reden waarom de levering van uw pakketten langer kan duren, de antwoorden langer zijn en de tracking minder nauwkeurig is. Uw klacht bij PayPal zorgt ervoor dat uw bestelling veilig wordt afgehandeld, en u zult snel een terugbetaling ontvangen als uw pakket nog steeds niet is geleverd.
We verontschuldigen ons oprecht voor dit ongemak, en doen ons uiterste best om elk verzoek zo snel mogelijk op te lossen. Nog een fijne dag en een fijne feestdagen, Het Comptoir de Mathilde team
Zodra uw bestelling is verzonden, wordt deze beheerd door La Poste, en ondanks onze inspanningen zijn we zeer beperkt in wat we kunnen doen. De afgelopen weken werd La Poste geconfronteerd met een uitzonderlijke situatie, en dit is ook de reden waarom de levering van uw pakketten langer kan duren, de antwoorden langer zijn en de tracking minder nauwkeurig is. Uw klacht bij PayPal zorgt ervoor dat uw bestelling veilig wordt afgehandeld, en u zult snel een terugbetaling ontvangen als uw pakket nog steeds niet is geleverd.
We verontschuldigen ons oprecht voor dit ongemak, en doen ons uiterste best om elk verzoek zo snel mogelijk op te lossen. Nog een fijne dag en een fijne feestdagen, Het Comptoir de Mathilde team
3
/5
★★★☆☆
De verpakking van een doos chocolade die kapot moet, is gescheurd. Het is niet erg leuk om het in deze staat cadeau te geven.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/11/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling arriveerde beschadigd bij mij thuis. Een gebroken fles olie beschadigde een deel van mijn bestelling. Ik wacht al 1 week op antwoord op mijn e-mails.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/11/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Le Comptoir de Mathilde
Op
Hallo meneer CAUSSE, Allereerst wil ik zeggen dat het ons erg spijt dat het product beschadigd was toen we uw bestelling ontvingen! We proberen elk product zo goed mogelijk te verpakken om breuk te voorkomen, maar de risico's van transport kunnen soms voor verrassingen zorgen. We doen ons uiterste best om zo snel mogelijk te reageren op uw verzoeken en telefoontjes. Als u geen antwoord krijgt aan de telefoon (eindeloos gerinkel), betekent dit dat onze medewerker al aan het bellen is. Wanneer onze klantenservice uw e-mail ontvangt, zal zij u aanbieden om uw lekkernijen naar u terug te sturen. Nog een fijne dag en een heerlijke feestdagen! Het Comptoir de Mathilde team
4
/5
★★★★☆
Snelle en correcte levering
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/11/2020
Vertaalde beoordeling