/10
★★★★★
op 13049 beoordelingen
★★★★★
op 13049 beoordelingen
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1/5
★☆☆☆☆
Mala
Mcarmen M.
Op
na aankoop van 04/12/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
HEADICT
Op
Hallo,
Hartelijk dank voor uw bestelling.
We hebben je pakket verzonden in overeenstemming met onze algemene voorwaarden en binnen het aangegeven tijdsbestek, naar het adres dat je tijdens je bestelling hebt opgegeven. Zodra het pakket was afgeleverd, nam je contact met ons op om ons te informeren dat het op het verkeerde adres was. Het pakket wachtte echter op het adres dat je tijdens de aankoop hebt opgegeven. We hebben aangeboden om het artikel op onze kosten opnieuw te versturen naar het adres van uw keuze.
We blijven tot uw beschikking voor verdere informatie en wensen u een prettige dag.
Met vriendelijke groeten
Headict team
Hartelijk dank voor uw bestelling.
We hebben je pakket verzonden in overeenstemming met onze algemene voorwaarden en binnen het aangegeven tijdsbestek, naar het adres dat je tijdens je bestelling hebt opgegeven. Zodra het pakket was afgeleverd, nam je contact met ons op om ons te informeren dat het op het verkeerde adres was. Het pakket wachtte echter op het adres dat je tijdens de aankoop hebt opgegeven. We hebben aangeboden om het artikel op onze kosten opnieuw te versturen naar het adres van uw keuze.
We blijven tot uw beschikking voor verdere informatie en wensen u een prettige dag.
Met vriendelijke groeten
Headict team
1/5
★☆☆☆☆
Hallo, Geen restitutie of commercieel gebaar voor de bestelfout op een gepersonaliseerde hoed.
Thomas M.
Op
na aankoop van 25/10/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
HEADICT
Op
Hallo,
Bedankt voor uw bestelling.
In overeenstemming met onze algemene verkoop- en retourvoorwaarden, die beschikbaar zijn op de site, staat duidelijk vermeld dat gepersonaliseerde artikelen niet kunnen worden geretourneerd of geruild.
De fout is niet door ons veroorzaakt, aangezien wij de hoed hebben geborduurd met de letters die op de bestelling stonden aangegeven. Als gevolg hiervan kunnen wij helaas geen retourzendingen accepteren voor een terugbetaling, zoals u had gevraagd.
We blijven tot uw beschikking voor verdere informatie en wensen u een prettige dag.
Met vriendelijke groeten,
Het Headict-team
Bedankt voor uw bestelling.
In overeenstemming met onze algemene verkoop- en retourvoorwaarden, die beschikbaar zijn op de site, staat duidelijk vermeld dat gepersonaliseerde artikelen niet kunnen worden geretourneerd of geruild.
De fout is niet door ons veroorzaakt, aangezien wij de hoed hebben geborduurd met de letters die op de bestelling stonden aangegeven. Als gevolg hiervan kunnen wij helaas geen retourzendingen accepteren voor een terugbetaling, zoals u had gevraagd.
We blijven tot uw beschikking voor verdere informatie en wensen u een prettige dag.
Met vriendelijke groeten,
Het Headict-team
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb het pakket niet ontvangen
Glenda P.
Op
na aankoop van 21/10/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
HEADICT
Op
Beste,
Uw pakket is verzonden en staat gemarkeerd als afgeleverd.
Je nam contact met ons op om te melden dat het niet was aangekomen en we hebben samengewerkt om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Om verder te gaan met de vervanging van uw bestelling hebben we u echter een bericht gestuurd waarop we nog geen reactie hebben ontvangen.
In overeenstemming met onze algemene voorwaarden kan ik de vervanging van het pakket niet verwerken zonder uw reactie en de noodzakelijke bevestigingen om door te gaan. We wachten nog steeds op uw antwoord en het ingevulde document.
U kunt mij bereiken op [email protected], en ik wens u een prettige dag.
Met vriendelijke groeten,
Zwaan
Uw pakket is verzonden en staat gemarkeerd als afgeleverd.
Je nam contact met ons op om te melden dat het niet was aangekomen en we hebben samengewerkt om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Om verder te gaan met de vervanging van uw bestelling hebben we u echter een bericht gestuurd waarop we nog geen reactie hebben ontvangen.
In overeenstemming met onze algemene voorwaarden kan ik de vervanging van het pakket niet verwerken zonder uw reactie en de noodzakelijke bevestigingen om door te gaan. We wachten nog steeds op uw antwoord en het ingevulde document.
U kunt mij bereiken op [email protected], en ik wens u een prettige dag.
Met vriendelijke groeten,
Zwaan
1/5
★☆☆☆☆
Niet zo goed
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
HEADICT
Op
Hartelijk dank voor uw bestelling. Wij blijven tot uw beschikking voor eventuele klachten op het volgende adres: [email protected] Wij wensen u een uitstekende dag. Met vriendelijke groet, Het Headict team
1/5
★☆☆☆☆
Vanaf vandaag heeft chronopost het pakket niet geleverd ondanks mijn herhaalde herinneringen.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
HEADICT
Op
Bedankt voor uw bestelling. Uw pakket wacht sinds 25/06 op het relaypunt dat is aangegeven op de pakketopvolging. Als het pakket niet wordt opgehaald, wordt het binnen 7 dagen opnieuw naar ons verzonden. Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen op het volgende adres: [email protected] Wij wensen u een prettige dag. Met vriendelijke groet Het Headict team.
1/5
★☆☆☆☆
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
6 euro betaald voor de 48 h service,na 5 dagen nog steeds niet geleverd.Met track en trace code wordt je ook niet wijzer van.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
HEADICT
Op
Beste, Je hebt contact met ons opgenomen via onze klantenservice en we hebben direct gereageerd door de vertraging in de levering als gevolg van een "sorteerfout bij de post" te erkennen. Bovendien hebben we de verzendkosten terugbetaald. Wij blijven tot uw beschikking en wensen u een prettige dag. Vriendelijke groeten Headict Team
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb 10 dagen geleden besteld. Ik heb een afschrijving ontvangen, maar de bestelling is nog niet eens verzonden.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
HEADICT
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw bestelling. U heeft uw aankoop op 04/06 afgerond en wij hebben het pakket dezelfde dag verzonden. Naar aanleiding van uw opmerking heb ik geconstateerd dat er een incident heeft plaatsgevonden tijdens de levering door Colissimo. Ik stel daarom een onderzoek in en neem per e-mail contact met u op. Als je een dergelijk probleem hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice; daar zijn we voor. [email protected] Met vriendelijke groet, Het Headict-team
1/5
★☆☆☆☆
Nooit het pakket ontvangen
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
HEADICT
Op
Bedankt voor uw bestelling. U hebt uw bestelling op de avond van 03/06 geplaatst en het pakket is verzonden zodra we terug waren op 04/06. We hebben net de tracking van het pakket gecontroleerd en de levering lijkt inderdaad geblokkeerd te zijn binnen het Chronopost-netwerk. We stellen een onderzoek in om meer te weten te komen. In het geval van een soortgelijk probleem, gelieve contact op te nemen met de klantendienst van Headict; wij zijn perfect in staat om u informatie te verschaffen en de incidenten te beheren die een gebrekkige levering kan veroorzaken. [email protected] Wij blijven beschikbaar en wensen u een prettige dag. Met vriendelijke groeten, Het Headict team.
1/5
★☆☆☆☆
Ik had een dure pet gekocht die ik helaas te laat had opgehaald en die eerst terug gestuurd ik heb nog steeds mijn geld niet terug
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
HEADICT
Op
Beste, Bedankt voor uw aandacht. Wij hebben uw pakket terug ontvangen in onze lokalen omdat niemand het heeft opgehaald bij het afhaalpunt. We hebben u op 11/03 een bericht gestuurd en u heeft nog niet gereageerd op ons bericht.... Daarom is uw pakket nog steeds in behandeling bij ons. In afwachting van uw antwoord wensen wij u een prettige dag. Met vriendelijke groeten. Headict Team.
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb in het verleden besteld, soms vanuit het buitenland. Tegenwoordig duurt het meer dan een week om 500 km te rijden. Je zou denken dat het per ezel aankomt. Verander van vervoerder.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
HEADICT
Op
Hallo, Bedankt voor je bestelling. Je hebt gekozen voor afhalen (4 werkdagen). Je bestelling ligt op je te wachten in het afhaalpunt, je kunt het daar ophalen. We wensen je een prettige dag. Met vriendelijke groet, Het Headict team
1/5
★☆☆☆☆
De zonnehoed die ik 9-5 heb besteld is nooit door dpd afgeleverd. Ik zal er snel contact over opnemen, maar door mijn ziekte en behandeling is het er nog niet van gekomen
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
HEADICT
Op
Beste, Bedankt voor uw aandacht. Uw bestelling werd geplaatst op 05/09, en u koos voor een afhaaloptie van 7 dagen. We hebben het verzonden op 05/10, en het werd geleverd op 05/14 in overeenstemming met onze verzendingsvoorwaarden. Wij blijven tot uw beschikking en wensen u een prettige dag. Met vriendelijke groeten. Headict Team
1/5
★☆☆☆☆
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Waardeloos bedrijf. Geen reactie op vragen waar bestelling blijft. Geen reactie op het terug vragen van je geld. Voor mij zijn dit oplichters. Niet bij dit bedrijf kopen is mijn advies.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
HEADICT
Op
Beste, Hartelijk dank voor uw bestelling. Uw pakket wacht op u bij het geselecteerde afhaalpunt. We hebben al uw berichten beantwoord, de eerste op 1 mei en de tweede op 3 mei, maar onze antwoorden kunnen in uw spam-map zitten! Je hebt alle informatie ontvangen. Als het pakket niet binnen 7 dagen wordt opgehaald bij het afhaalpunt, wordt het naar ons teruggestuurd en kunnen we alleen een terugbetaling doen na ontvangst van het pakket. Wij blijven tot uw beschikking en wensen u een prettige dag. Met vriendelijke groeten Headict Team.
1/5
★☆☆☆☆
24-04-2024 een muts besteld voor 50,89. Nog niets ontvangen. Probeer contact op te nemen via e-mail om of alsnog geleverd te krijgen of mijn geld terug. Geen reactie. Het zijn oplichters. Mensen ik adviseer NIETS bij Headict te kopen
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
HEADICT
Op
Beste, Hartelijk dank voor uw bestelling. Uw pakket wacht op u bij het geselecteerde afhaalpunt. We hebben al uw berichten beantwoord, de eerste op 1 mei en de tweede op 3 mei, maar onze antwoorden kunnen in uw spam-map zitten! Je hebt alle informatie ontvangen. Als het pakket niet binnen 7 dagen wordt opgehaald bij het afhaalpunt, wordt het naar ons teruggestuurd en kunnen we alleen een terugbetaling doen na ontvangst van het pakket. Wij blijven tot uw beschikking en wensen u een prettige dag. Met vriendelijke groeten Headict Team.
1/5
★☆☆☆☆
Twee weken geleden besteld, nog niets onvangen
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
HEADICT
Op
Beste, Je pakket is beschikbaar op het geselecteerde afhaalpunt. Voel je vrij om contact met ons op te nemen via [email protected] voor de tracking link van je bestelling en het adres van het afhaalpunt. Wij blijven beschikbaar voor alle informatie en wensen u een prettige dag. Met vriendelijke groeten, Headict Team
1/5
★☆☆☆☆
Ik dacht dat ik een product kreeg dat in Frankrijk was gemaakt, maar dat is niet het geval, dus ik ben teleurgesteld.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
HEADICT
Op
Hartelijk dank voor uw bestelling. Allereerst willen we u erop wijzen dat Barts Amsterdam een merk van Nederlandse oorsprong is. Als retailer van dit merk kunnen wij informatie geven over de herkomst en productie van de producten die wij aanbieden. Als je het land van fabricage van de producten wilt weten, aarzel dan niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen via het volgende adres: [email protected]. We zullen u met plezier alle informatie verstrekken die u nodig hebt. Wij wensen u een prettige dag. Met vriendelijke groet, Het Headict team
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb twee artikelen besteld en niet meer ontvangen. Ik schreef naar de klantenservice en niemand antwoordde. Slechte service
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
HEADICT
Op
Beste, Het artikel dat je hebt besteld, is verzonden en op tijd geleverd. Je hebt contact met ons opgenomen over deze bestelling en we hebben alle benodigde gegevens verstrekt. Misschien staat de e-mail in uw spamfolder. We hebben ook uw factuur bijgevoegd. Als je meer informatie nodig hebt, zijn we bereikbaar op het volgende adres: [email protected]. Wij wensen u een prettige dag. Met vriendelijke groeten Headict Team
1/5
★☆☆☆☆
Levertijden te laat nog steeds niet
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
HEADICT
Op
Hallo, uw bestelling werd onmiddellijk na ontvangst van betaling verzonden op 11/01/2014 en werd geleverd aan de pakketwinkel die u selecteerde op 13/01/2014. DPD heeft u al op de hoogte gebracht. Gelieve uw spam te controleren en uw pakket af te halen. Vriendelijke groeten van het Headict team
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn pakket na 1 maand nog steeds niet ontvangen. Als ik contact opneem, krijg ik alleen een computer te zien, maar er gebeurt niets.
Verifizierter Käufer
Op
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Zeer lange levertijd.
Verifizierter Käufer
Op
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik betaalde voor snelle verzending. De hoed kwam een week later alsnog aan. Ik kon hem niet meer gebruiken omdat ik de hoed voor een specifiek evenement had gekocht. Dus 60 voor niets. Bedankt
Verifizierter Käufer
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
HEADICT
Op
Hallo, bedankt voor je opmerking. We hebben je bestelling direct na ontvangst verzonden met DPD Express. Helaas voldeed DPD niet aan de beloofde service. We zullen uiteraard de verzendkosten vergoeden. Je kunt de hoed terugsturen voor restitutie. Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice via [email protected]. Vriendelijke groeten van het Headict team
1/5
★☆☆☆☆
Bij een retourzending zijn de verzendkosten voor zowel de aankoop als de retourzending voor rekening van de koper. Dus, ongeacht of het artikel past of niet, de verzendkosten, in mijn geval ongeveer EUR 10,00, zijn zeker weg. Daarom: eens en nooit weer.
Verifizierter Käufer
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
HEADICT
Op
Hallo, bedankt voor je opmerking. Wij betalen de verzendkosten naar Duitsland vanaf 49 voor een levering met DPD Pick Up Europe. Volgens onze retourvoorwaarden zijn de retourkosten naar Duitsland voor rekening van de koper. Vriendelijke groeten van het Headict-team.
1/5
★☆☆☆☆
Een gezelschap van charlatans.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
HEADICT
Op
Hallo, Ter informatie: u hebt op 7/11 een bestelling geplaatst voor een baret in maat XL, we hebben uw bestelling dezelfde dag verwerkt en verzonden. U stuurde ons uw baret terug zonder de doos goed te sluiten en de doos kwam leeg aan... Desondanks hebben we een oplossing gevonden zodat u tevreden bent en na onderzoek met de vervoerder, de baret in de maat aangevraagd.... teruggestuurd.
1/5
★☆☆☆☆
Goederen zijn nog niet aangekomen
Verifizierter Käufer
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
HEADICT
Op
Hallo, helaas duurde de levering langer dan normaal. We hebben hier geen controle over. Je pakket werd geleverd op 06.11.23. Vriendelijke groeten van het Headict team
1/5
★☆☆☆☆
Besteld op 28.06.23, vandaag (19.07.23) nog steeds niet hier - met een aangekondigde levertijd van 4 tot 5 dagen!!!! Tot op heden geen antwoord op een vraagmail van 11/07/2013, maar heb sindsdien al 4 of 5 reclamemails ontvangen. Het verzendbedrijf Chronopost (DPD France) is een ramp: delen van de website werken niet of zijn alleen beschikbaar in het Frans (anders kan ook Engels worden geselecteerd).
Verifizierter Käufer
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
HEADICT
Op
Hallo, je pakket is de dag nadat je je bestelling hebt geplaatst verzonden door Headict en is geaccepteerd door Chronopost. Helaas heeft Chronopost haar dienst niet vervuld en uw pakket nog niet geleverd. We hebben vandaag een onderzoek ingesteld en zullen contact met je opnemen zodra Chronopost ons de resultaten meedeelt. U kunt de link van Chronopost ook in het Duits bekijken. Veel groeten
1/5
★☆☆☆☆
Bestelling is nog niet aangekomen, hoewel het al betaald is. Zelfs na twee keer contact opnemen, heeft de winkel niet gereageerd!
Verifizierter Käufer
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
HEADICT
Op
Hallo, helaas was het e-mailadres op onze website onjuist. Neem contact op met de klantenservice via het contactformulier of via [email protected]. Je pakket is al verzonden en helaas nog niet afgeleverd. Vriendelijke groeten van het Headict team
1/5
★☆☆☆☆
Geen kosten voor retour
Geverifieerde Koper
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
HEADICT
Op
Beste, Retour- en omruilvoorwaarden zijn te allen tijde beschikbaar op onze website. Zie de volgende link. https://www.headict.nl/content/7-ruilen-en-retouren Wij blijven tot uw beschikking en wensen u een prettige dag. Met vriendelijke groeten. Headict team.
1/5
★☆☆☆☆
Nog steeds geen levering ontvangen, dus moeilijk te beoordelen. Hoewel het binnen 48 uur zou zijn geleverd.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
HEADICT
Op
Bedankt voor uw bestelling. Ik heb een vertraging opgemerkt bij het traceren van uw levering. Aangezien ik geen verdere informatie van de postdienst heb, zal ik u onmiddellijk de verzendkosten vergoeden. Onze excuses voor het ongemak. Wij blijven tot uw beschikking en wensen u een prettige dag. Met vriendelijke groet Headict Team
1/5
★☆☆☆☆
Mijn artikel is nooit aangekomen. Ik heb geprobeerd contact op te nemen via e-mail. Helaas geen antwoord ontvangen.
Verifizierter Käufer
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
HEADICT
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht. Helaas hebben we geen e-mail van u ontvangen. We ontvingen je bestelling 's avonds op 28.06.23 en het werd verzonden op 29.06.23 en is nog steeds onderweg naar het pakketbezorgcentrum. Het duurt iets langer dan normaal. Als je bestelling niet voor het einde van de week aankomt, neem dan contact op met de klantenservice via [email protected] Met vriendelijke groet, Headi