9.4/10
★★★★★
op 13275 beoordelingen gepubliceerd

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3 /5
★★★☆☆
Erg teleurgesteld over mijn aankoop. De afwerking is slecht. Het logo was slordig... Ik zou het niet aanraden
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hartelijk dank voor uw bestelling. Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice op [email protected] Nog een fijne dag! Het Headict-team
3 /5
★★★☆☆
Ik kan begrijpen dat de klant portokosten moet betalen voor een artikel dat hij niet koopt, maar 16,5 euro betalen om het te vervangen omdat het de verkeerde maat is, stuit me tegen de borst. Nadat ik al een hoed in maat M had gekocht, ging ik terug voor dezelfde maat, maar helaas was het niet hetzelfde merk.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo en bedankt voor uw trouw. We hadden contact met u opgenomen om het pakket op onze kosten terug te sturen als teken van uw trouw. U had het pakket echter al aan ons geretourneerd. We hebben daarom een volledige terugbetaling gedaan en een tegoedbon gegenereerd. Met vriendelijke groeten. Het Headict-team
3 /5
★★★☆☆
De kwaliteit van de pet is verschrikkelijk voor zijn prijs ... Plastic bandje pfffff
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Ik vind het jammer, maar ik heb niet het product ontvangen wat ik uit de web shop heb besteld, althans het kleurenpatroon was geheel anders dan in de web shop getoond.Inmiddels is het 'fout' geleverde product geretourneerd. Mijn klacht hierover werd eenvoudigweg afgedaan met de mededeling; 'We confirm it is the good item. Ben benieuwd of hier nog iets meegedaan wordt
User icon
Geverifieerde Koper
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Volgens Headict zou de levering 5-6 dagen gaan duren. Wat ik niet wist en erg jammer vond is dat dit bijna drie keer zo lang duurde. Hij kwam namelijk uit Frankrijk uit dat duurt blijkbaar heeel lang... Was handig om te weten dat je in Nederlands besteld, (het contact in het engels) en de tracking code volledig in het Frans. Contact duurde wel erg lang, net als de levering. Cap was verder super
User icon
Geverifieerde Koper
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Teleurstellende kleur
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Bezorging duurde een beetje lang. Bovendien probeerde de bezorger ons het pakketje niet te laten zien, hij liet het gewoon achter op de grond voor de conciërgewoning. De artikelen zijn van zeer goede kwaliteit. En ik heb geen contact gehad met de klantenservice.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Niets te zeggen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
De verpakking moest door de post worden gerepareerd. Bij aankomst was het nog steeds mogelijk om de inhoud te verwijderen zonder de verpakking uit te hoeven pakken, simpelweg door een hoek van de flap op te tillen. Gelukkig was de inhoud ongedeerd.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
De verpakking hield niet over. De flat cap zat in een slappe platte doos en was aan beide korte zijden amateuristisch en meerdere malen ingetaped. De flat cap was onbeschadigd. Als men een ander soort hoofddeksel, bv een hoed, zo verzend dan heb je kans op beschadiging. Dus gebruik stevige stijve dozen Verder is de flat cap die ik besteld heb een prima mooie pet die aan de verwachting voldoet.
User icon
Geverifieerde Koper
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Maar dit kwam door de levering van DPD; daar ook een klacht ingediend. Super blij met de pet en het aanbod van op de website
User icon
Geverifieerde Koper
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
De pet is te klein en de naam is niet geborduurd. voor de prijs van het product vind ik het onvoldoende.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Bedankt voor uw opmerking. De petten die op de personalisatiemodule worden getoond zijn slechts één maat, namelijk 55-60cm (informatie op de site). Als er echter een fout is met je pet, neem dan contact op met onze klantenservice op [email protected] Met vriendelijke groet, Het Headict-team
3 /5
★★★☆☆
Pet iets te groot - jammer
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
De strooien hoed werd geleverd in een te kleine doos, waardoor de hoed vervormd aankwam. Voor een eerste bestelling was ik een beetje teleurgesteld, dus ik ben niet van plan om nog eens bij jullie te bestellen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Stetson heeft een enkel doosformaat voor haar hele assortiment en wij bieden systematisch één van deze dozen aan elk van onze klanten aan die Stetson headwear bestelt. Met vriendelijke groet, Het Headict team
3 /5
★★★☆☆
De hoed die je me hebt gestuurd, heeft wat gebreken (het stro is "geplet" met een strijkijzer en het hoofd is slecht gevormd).
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hartelijk dank voor uw bestelling en uw opmerking. Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice op [email protected] Met vriendelijke groet, Het Headict team
2 /5
★★☆☆☆
Gepersonaliseerd product niet nagekomen Klantenservice probeerde mijn verzoek niet te begrijpen Dus ik heb het opgegeven, maar ik zou het niemand aanraden
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Zodra uw bestelling was verwerkt, werd er een e-mail naar u gestuurd (op 22/01 met details en een foto) om zeker te zijn van de gevraagde personalisatie. U hebt op 06/02 per e-mail geantwoord met de bevestiging van de service en we hebben dus aan uw instructies voldaan.
3 /5
★★★☆☆
De goederen niet ontvangen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo en bedankt voor uw bestelling. Je pakket is onderweg en is op 19/02 bij de douane aangekomen. Je zou het binnenkort moeten ontvangen. Met vriendelijke groet, Het Headict-team
3 /5
★★★☆☆
Ik ben teleurgesteld over mijn laatste bestelling, niet voor de koopwaar maar voor de klantenservice Ik plaatste twee bestellingen op dezelfde dag en ik belde de klantenservice om te vragen of mijn bestelling goed geplaatst was Ik had een heel aardige meneer die me vertelde dat hij beide doppen in hetzelfde pakket zou doen Ik ontving maar één en de andere 5 dagen later.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, Dit waren twee gepersonaliseerde petten en omdat ik je niet wilde laten wachten, is de eerste verzonden zodra deze uit productie kwam. Als we beide petten tegelijk hadden verstuurd, zouden ze binnen 7 dagen zijn aangekomen. Met vriendelijke groet, Het Headict-team
3 /5
★★★☆☆
Hallo,ik ben met alles tevreden behalve met levering...Ik vind meestal de levering te lang duren ....Groet.I.Cakir
User icon
Geverifieerde Koper
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Bij ruilen wordt geen retourzending aangeboden, wat ik logisch vind. Ik zal deze site niet langer aanbevelen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hartelijk dank voor uw bestelling. Zoals aangegeven in ons retourbeleid, is de klant verantwoordelijk voor de kosten van het retourneren van het artikel en bieden wij een tweede zending in het geval van een omruiling. Met vriendelijke groet, Het Headict-team
3 /5
★★★☆☆
Teleurgesteld door een product waarvan de kwaliteit niet overeenkomt met wat sui etait verwacht.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, dank u voor uw opmerking. Houd er rekening mee dat je een retourzending kunt maken. Je vindt de details in de link hieronder. https://www.headict.com/fr/content/7-echange-retours Met vriendelijke groet, Het Headict team
3 /5
★★★☆☆
Uw site heeft zowel zeer bekwaam personeel als producten van hoge kwaliteit, maar het is jammer om in een land als België te wonen, dat op het toppunt van surrealisme is: de postbode die het pakje moest afleveren parkeerde voor mijn huis, maar ongetwijfeld had hij kramp in zijn benen en waren zijn armen gebroken, dus nam hij niet de moeite om uit zijn auto te stappen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Eigenlijk heel cool, ik heb de kleuren wit en zwart besteld. De onderkant van de dop was groen? Waarom, kunt u contact met mij opnemen?
User icon
Verifizierter Käufer
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, sommige petten hebben een vizier met een groene onderkant. Deze informatie is te vinden in de productbeschrijving. We hebben contact met u opgenomen en danken u voor uw begrip. Vriendelijke groeten van het Headict team
3 /5
★★★☆☆
Helaas teleurgesteld, het frame aan de voorkant van de pet is op 2 plaatsen niet recht, dus ik zal hem niet kunnen dragen. De maat van de pet zou ook moeten worden aangegeven op de site - helaas bestelde ik een kindermaat denkend dat het een volwassen maat was.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Ik had beter verwacht, de vizieren van de petten zijn te zacht. Ik ben helemaal niet blij met deze petten.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hartelijk dank voor uw bestelling. Zoals aangegeven op de website zijn de bestelde caps "packable" en staat er in de productbeschrijving dat ze flexibel en opvouwbaar zijn. Het is echter mogelijk om ze naar ons terug te sturen. Je vindt de details in de link hieronder. https://www.headict.com/fr/content/7-echange-retours Met vriendelijke groet, Het Headict team
3 /5
★★★☆☆
Verkeerde maat hoed verkeerde beschrijving ...
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Bedankt voor uw opmerking. Als je wilt, kun je de bestelde producten retourneren. Je vindt de details in de link hieronder. https://www.headict.com/fr/content/7-echange-retours Met vriendelijke groet, Het Headict team
3 /5
★★★☆☆
Het product komt helemaal niet overeen met de foto. Zeer teleurgesteld.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Bedankt voor uw opmerking. Neem contact op met onze klantenservice via [email protected]. Stuur ons gerust een foto van het product. Met vriendelijke groet, Het Headict team
3 /5
★★★☆☆
De eerste keer dat ik de motorkap waste, kwam de kleur uit de lasergravure 🙁 Ik heb twee jaar geleden een motorkap besteld die er nog steeds perfect uitziet, de nieuwe producten zijn blijkbaar ontoereikend, helaas. de kwaliteit van de motorkap zelf is ook niet meer zo goed.
User icon
Verifizierter Käufer
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, onze gegraveerde patches zijn gemaakt van natuurlijk leer en kunnen niet in de wasmachine gewassen worden, wassen onder water wordt over het algemeen afgeraden. Vriendelijke groeten van het Headict-team.
3 /5
★★★☆☆
DIT IS NIET DE BESTELDE KLEUR. BESTELD ZWART RE9U BRUIN
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Bedankt voor uw bestelling. We kunnen bevestigen dat de hoed die je hebt besteld bordeauxrood is en niet zwart. Controleer uw factuur. Met vriendelijke groet, Het Headict team
3 /5
★★★☆☆
Op mijn klantenaccount leek het alsof ik geen punten had, dus ik kon ze niet gebruiken.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Bedankt voor uw loyaliteit. Je punten zijn op 19/12 omgezet, je moest de code die op je account staat kopiëren en in je winkelmandje plakken. Met vriendelijke groet, Het Headict team