/10
★★★★★
op 13275 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 13275 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
3
/5
★★★☆☆
Ik verwachtte een comfortabele pet, maar in plaats daarvan kreeg ik een stuk rommel uit China.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Hallo, bij mijn 1e pet met een personificatie-aanvraag is het zijschrift niet recht (niet horizontaal): jammer want ik bestel vaak op maat gemaakte petten. Kortom, ik moet op zoek naar een andere fabrikant als er niets wordt gedaan. De Franse knowhow is verdwenen. Bedankt.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, bedankt voor uw opmerking. Zoals aangegeven op de site, doen we er alles aan om zo dicht mogelijk bij het gevraagde ontwerp te komen, maar er kunnen kleine wijzigingen zijn in het eindresultaat. Met vriendelijke groet, Het Headict team
3
/5
★★★☆☆
Artikel niet ontvangen de eerste keer, maar zeer snel opnieuw verzonden. Ik raad je aan de colissimo service te laten vallen, het zijn leugenaars en oneerlijk. Ik heb een gepersonaliseerde pet laten maken, afgezien van één plek waar het borduurwerk een beetje losliet, maar niet ernstig, is hij prachtig.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Ik heb een DBZ-pet besteld bij Headict. De site is goed ontworpen en de levering was snel. Ik ben echter erg teleurgesteld over de kwaliteit van de cap. De bovenste knoop is helemaal niet gecentreerd en de naden zijn niet erg goed. Ik hoop dat hij net zo stevig is als ik dacht. Ik vond hem ook 10 goedkoper bij mij in de buurt. Afgezien van de kwaliteit van het product, is er niets te zeggen over de service.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw bestelling en uw opmerking. Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice op [email protected] Met vriendelijke groet, Het Headict team
2
/5
★★☆☆☆
Ik heb het pakket teruggestuurd omdat de hoed te groot is
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Dank u voor uw opmerking. Echter, zoals aangegeven op de website, is dit een baret en geen pet, vandaar het "brede" uiterlijk. Met vriendelijke groet, Het Headict team
2
/5
★★☆☆☆
Hallo, ik heb zojuist het pakket voor mijn bestelling 299788 opgehaald en de inhoud komt niet overeen. Ik had een Hester koperen hoed besteld en in plaats daarvan heb ik een bruine wollen Stetson hoed met een veer ontvangen met referentienummer 2528101. Kunt u mij alstublieft uitleggen hoe ik het product van mijn oorspronkelijke bestelling kan krijgen? cdt, Aurélien SICAUD
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw bestelling. Er is op 06/08 een e-mail naar u verzonden om de situatie te regulariseren. Staat deze in uw SPAMS? Met vriendelijke groet, Het Headict team
3
/5
★★★☆☆
Letters aan de zijkant zijn slordig . Visor aan de korte kant scheelt 20 mm met de andere cap Zie bestelling rxurqlrti P van Loon Spaarnestraat 152 3812 HK amersfoort
Geverifieerde Koper
Op
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Ik heb gemengde gevoelens. De petten zijn goed gemaakt, maar het ontbreken van een indicatie of het borduurwerk vrouwelijker of mannelijker is, is wreed. De weergave op een computerscherm is niet noodzakelijkerwijs trouw aan de werkelijkheid. Ik eindigde met een pet die ik niet kon dragen. De kleur van het borduurwerk is niet echt mannelijk...
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Ik ben dol op jullie producten, maar het gaat nu al 2 leveringen niet goed. Mijn bestelling dateert van 27.07 en het product is nog steeds niet aangekomen en staat nog steeds gemarkeerd als "In transit" op de Colissimo site.
Ik vind dat uw site geen contactnummer heeft om u te bereiken en de klant in staat te stellen de link te leggen tussen Colissimo en Headict.
Manuel Blin
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hartelijk dank voor uw loyaliteit. U vindt ons telefoonnummer bovenaan de site en alle informatie met betrekking tot de klantenservice onderaan de pagina. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via [email protected] en we zullen het oplossen ; -) Met vriendelijke groet, Het Headict team
3
/5
★★★☆☆
Meerdere bestellingen en altijd een te lange levertijd, vooral tijdens de verkoopperiode.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hartelijk dank voor uw loyaliteit. Zoals aangegeven op de site duurt het personaliseren van producten 7 tot 10 dagen, bovenop de levering naar België. Met vriendelijke groeten, Het Headict-team
2
/5
★★☆☆☆
Pakket opgeslagen met verbroken zegels in de Click&Collect, dus kon niet worden geopend. Bovendien, als gevolg van inadequate verpakking, was het frame van de bril gebroken (geen schuim of andere beschermende materialen).
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Bedankt voor uw opmerking. Het is mogelijk dat het pakket tijdens het transport beschadigd is geraakt, onze excuses hiervoor. Neem contact op met onze klantenservice op [email protected] Met vriendelijke groet, Het Headict-team
3
/5
★★★☆☆
Wanneer je een nieuw afleveradres invoert, is het goed om dit te respecteren.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Te lange voorbereidingstijd (2 weken)
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hartelijk dank voor uw bestelling. Zoals aangegeven op de website duurt het 7 tot 10 dagen om producten te personaliseren. Elke bestelling wordt individueel behandeld, gepersonaliseerd, schoongemaakt en verpakt voor verzending. Met vriendelijke groeten. Het Headict-team
3
/5
★★★☆☆
Ik stuurde je een pet terug om te laten aanpassen en je stuurde me dezelfde terug zonder de aanpassing te doen. Ik heb de colissimo voor niets betaald. Sav niet geweldig ik ben teleurgesteld
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Goedemiddag ik heb een hoedje besteld is naar 2 dagen snel aangekomen maar ik was niet tevreden over het model dus terug gestuurd voor bijna 15 euro voor een ander model en 20 euro bijbetalen omdat hij duurder was netjes overgemaakt verstuurd via DHL na 4 dagen zelf moeten informeren of het was aangekomen kreeg bericht van wel maar zit nog steeds te wachten op het nieuwe model hoedje zijn al weer
Geverifieerde Koper
Op
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Ik had een grijze hoed besteld en kreeg een zwarte hoed.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Bedankt voor uw opmerking. Neem contact op met onze klantenservice op [email protected] met foto's van uw donkere heather beanie. Met vriendelijke groet, Het Headict team
3
/5
★★★☆☆
Een beetje teleurgesteld over de laatste aankoop, de maat l is veel groter en de vorm is anders dan de hoed die ik wilde en heeft een gebrek aan ventilatie waardoor het stro erg nat blijft en de hoed vervormt.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Aflevering duurde ruim 14 dagen.
Jammer.
Geverifieerde Koper
Op
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
3 hoeden besteld. 2 hoeden hebben een defect en de 3de, de maat aangegeven op de site komt niet overeen. Retourbon niet gerespecteerd omdat ik een hoed wilde ruilen en niet opnieuw verzendkosten wilde betalen. Alles werd terugbetaald behalve de retourporto die wel had gemoeten (zie INC wet) Een bon voor 15 wordt me aangeboden maar ik wil eigenlijk niet meer bestellen.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Geen 1-800 nummer en we weten zeker dat retourzendingen vanuit Canada erg duur zijn
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Bedankt voor uw bestelling. We zijn inderdaad gevestigd in Annecy in Frankrijk, wat het tijdsverschil met Canada verklaart. Vriendelijke groeten, Het Headict-team
2
/5
★★☆☆☆
De pet die ik besteld heb, is niet degene die ik graag had willen hebben. Het vizier en de hoogte van de pet verschillen, ook al heb ik hetzelfde model.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Bedankt voor je bestelling. De door u geselecteerde New Era cap is correct opgemeten op de website. Met vriendelijke groet, Het Headict team
2
/5
★★☆☆☆
Oplichterij Ik heb een geborduurde pet besteld. Uiteindelijk heb ik een heel klein borduursel aan de zijkant, dat niets te maken heeft met de foto's op de site.
1e en laatste bestelling bij jullie.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Bedankt voor uw bestelling. Je pet is als product besteld omdat deze niet beschikbaar is op de personalisatiemodule.
3
/5
★★★☆☆
Jammer dat de verzendkosten voor jou zijn wanneer een pet niet past of niet goed is, verder gebeurt alles correct en zijn het topproducten.
Geverifieerde Koper
Op
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
De producten waren zoals beschreven en erg mooi. De expreslevering was echter een onnodige extra kostenpost met een gewetenloze vervoerder, wat echt jammer is.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Niets te melden behalve de cap aanpassing, die niet geweldig is.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Niet gelukkig , bestelling niet tiegekomen op naam van den eede patrick
Geverifieerde Koper
Op
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
De maat klopt niet, S-M is te groot ondanks de maten die op de site staan.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Bedankt voor uw opmerking. Op elk van onze productbladen vindt u een hulpmiddel om uw hoofdomtrek te meten zodat u de juiste maat kunt bestellen. Met vriendelijke groeten. Het Headict-team
2
/5
★★☆☆☆
Te late levering en product voldeed niet aan mijn verwachtingen
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo en bedankt voor je bestelling. Zoals aangegeven op de website zijn 7 tot 10 dagen nodig voor personalisatie en levering. Uw pakket werd geleverd 10 dagen na validatie van uw bestelling en we hebben de gevraagde borduring gerespecteerd. Met vriendelijke groeten, Het Headict team
2
/5
★★☆☆☆
Zeer beperkt borduurwerk onbegrijpelijk zeep persoon Ik ben zo achtergelaten met gebreken op mijn pet echt op Niet eens een commercieel gebaar aan te bieden
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hartelijk dank voor uw bestelling. Zoals aangegeven wordt het borduurwerk uitgevoerd op caps die al gepast zijn en niet plat. Er kunnen dus lichte bobbels onder het gaas verschijnen. We blijven tot uw beschikking. Met vriendelijke groeten, Het Headict-team
3
/5
★★★☆☆
Product was een 'Stetson Trilby hoed'. Volledig zoals beschreven en goed ingepakt. Op de site beloofde men een leverdatum van max 3 dagen na aankoop maar dit is pas een week later aangekomen. Het dan beantwoorden van mails met een opmerking betreffende de leverdatum staat blijkbaar nog in kinderschoenen.
Geverifieerde Koper
Op
Vertaalde beoordeling