9.4/10
★★★★★
op 13275 beoordelingen gepubliceerd

Laatste positieve klantbeoordelingen

5 /5
★★★★★
Openhartige koninklijke zeer meegaand met een groot probleem dat dringend behandeld moest worden. Aan te bevelen met ogen dicht (en open)
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Ga er gelijk nog een paar bestellen 🙂
User icon
Geverifieerde Koper
Op
Vertaalde beoordeling
4 /5
★★★★☆
Mijn favoriete producten nog steeds in maat xl
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Perfect
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
4 /5
★★★★☆
Heel blij met mijn product, op tijd ontvangen. Bedankt
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Perfect ... het is jammer dat de douane een kwart van de prijs van de goederen vraagt (Stetson pet) ... maar dat is niet jouw schuld ... nogmaals bedankt
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Pakket kwam snel en goed verpakt aan
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Een beetje meer reactievermogen bij het verwerken van de bestelling zou welkom zijn.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
4 /5
★★★★☆
Goed materiaal, altijd beschikbaar voor grote maten
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Product zoals beschreven en snel geleverd. Jammer dat er maar één maat wordt aangeboden en die was een beetje klein, terwijl de hoofdomvang perfect overeenkomt met wat wordt aangegeven. De hoed is erg mooi, hoewel er een aantal draadjes uit ontsnappen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Blij dat ik een koksmuts in de juiste maat kon vinden 😉
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Bestel 2 maten L. De ene is veel groter dan de andere, jammer....
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Zeer zeer goed Perfecte verpakking... Zelfs kleine stoffen zak aangeboden.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Super
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Onberispelijke klantenservice, zoals het overal zou moeten zijn. Responsief en altijd vriendelijk.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Perfecte belofte gehouden
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Mooie zonnehoed, snel geleverd
User icon
Geverifieerde Koper
Op
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Uitstekende site die ik ten zeerste aanbeveel voor alle officionados van The cap
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Snel ontvangen en in mooie verpakking
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Goed
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Prachtige pet en heel mooi borduurwerk.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Zoals ik wenste, heel gelukkig
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
4 /5
★★★★☆
Mooi verpakt. Vlotte bestelling
User icon
Geverifieerde Koper
Op
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Ik vond het erg leuk om een zakje te hebben om de dop in te bewaren.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Misschien kun je de dop beter inpakken, want de mijne zit een beetje scheef.
User icon
Verifizierter Käufer
Op
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Ik ben zeer tevreden, de verpakking is altijd onberispelijk en het product is altijd van de hoogste kwaliteit. Ik kan de site ten zeerste aanbevelen en koop producten met mijn ogen dicht.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Niets te zeggen perfect
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Snelle levering zoals verwacht
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
4 /5
★★★★☆
AZE
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
4 /5
★★★★☆
Ik ben twee keer afgeschreven voor het bedrag van het product en ik heb het te veel betaalde bedrag nooit terugbetaald gekregen. Ik verzoek u de nodige stappen te ondernemen. Met vriendelijke groet, Clément Chauveau (0673936186)
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, er was geen rekening gehouden met de oorspronkelijke bestelling, onze excuses hiervoor. We hebben uiteraard de 29,50 euro terugbetaald. Met vriendelijke groet, Het Headict team