9.4/10
★★★★★
op 13275 beoordelingen gepubliceerd

Laatste klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆
Waardeloos bedrijf. Geen reactie op vragen waar bestelling blijft. Geen reactie op het terug vragen van je geld. Voor mij zijn dit oplichters. Niet bij dit bedrijf kopen is mijn advies.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Beste, Hartelijk dank voor uw bestelling. Uw pakket wacht op u bij het geselecteerde afhaalpunt. We hebben al uw berichten beantwoord, de eerste op 1 mei en de tweede op 3 mei, maar onze antwoorden kunnen in uw spam-map zitten! Je hebt alle informatie ontvangen. Als het pakket niet binnen 7 dagen wordt opgehaald bij het afhaalpunt, wordt het naar ons teruggestuurd en kunnen we alleen een terugbetaling doen na ontvangst van het pakket. Wij blijven tot uw beschikking en wensen u een prettige dag. Met vriendelijke groeten Headict Team.
5 /5
★★★★★
-
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Zeer mooi en goede kwaliteit
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
24-04-2024 een muts besteld voor € 50,89. Nog niets ontvangen. Probeer contact op te nemen via e-mail om of alsnog geleverd te krijgen of mijn geld terug. Geen reactie. Het zijn oplichters. Mensen ik adviseer NIETS bij Headict te kopen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Beste, Hartelijk dank voor uw bestelling. Uw pakket wacht op u bij het geselecteerde afhaalpunt. We hebben al uw berichten beantwoord, de eerste op 1 mei en de tweede op 3 mei, maar onze antwoorden kunnen in uw spam-map zitten! Je hebt alle informatie ontvangen. Als het pakket niet binnen 7 dagen wordt opgehaald bij het afhaalpunt, wordt het naar ons teruggestuurd en kunnen we alleen een terugbetaling doen na ontvangst van het pakket. Wij blijven tot uw beschikking en wensen u een prettige dag. Met vriendelijke groeten Headict Team.
5 /5
★★★★★
Zeer snel
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Zeer goede kwaliteit, misschien nog meer keuze?
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Levering en de prijs waren dik in orde!! zonder achteraan bellen! of wat voor een gedoe dan ook ik ben erg tevreden
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Super klantenservice. Ik kreeg meteen een e-mail omdat het artikel niet meer op voorraad was. Het verschil werd uitbetaald
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
-
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
-
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
-
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
4 /5
★★★★☆
-
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
4 /5
★★★★☆
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
4 /5
★★★★☆
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
4 /5
★★★★☆
Prima levering en prachtige kwaliteit! Echter de baret die korting had, had wat slijtage ( motten?) plekken. Dat had ik graag eerder geweten.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Beste, Hartelijk dank voor uw bestelling. Alle artikelen die we op voorraad hebben, zitten in de originele verpakking. We hebben geen showroom of winkel; de artikelen worden alleen voor verzending uit de dozen gehaald. Ons pand wordt uiteraard onderhouden om vernietigend ongedierte te voorkomen. Mocht uw hoed toch een defect vertonen, aarzel dan niet om contact op te nemen met de klantendienst op het volgende adres: [email protected] Wij blijven tot uw beschikking en wensen u een prettige dag. Vriendelijke groeten Headict Team
4 /5
★★★★☆
4,9 / 5 Mooie keuze en prachtige creaties. Er zat een foutje in mijn bestelling MAAR de klantenservice heeft het goed afgehandeld... het duurde alleen langer dan verwacht.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
-
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
-
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Geweldige keuze aan hoofddeksels, snelle levering, geweldig retourbeleid. Ik zal opnieuw bestellen en deze site aanbevelen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling