/10
★★★★★
op 13275 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 13275 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
2
/5
★★☆☆☆
Heb 6 euro betaald voor 48 uurs bezorging. Heeft 5 dagen geduurd voor dat het er was. Dus 6 euro weggegooit
Geverifieerde Koper
Op
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
De kwaliteit is goed, maar meer ook niet. Ze werken echt op je zenuwen met hun bijna dagelijkse nieuwsbrieven. Hoeveel koppen kun je hebben?
Verifizierter Käufer
Op
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Retour wordt heel moeilijk gemaakt, niet zeker dat je jd geld terug krijgt.
Geverifieerde Koper
Op
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Helaas is mijn bestelling nooit aangekomen en heb ik nooit feedback of een reactie op mijn vraag ontvangen.
Verifizierter Käufer
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, uw bestelling is aan ons geretourneerd. We hebben vervolgens contact met u opgenomen om het afleveradres te controleren en een nieuwe verzending te regelen. Helaas hebben we niets meer van je vernomen. Neem contact op met de klantenservice op [email protected] Met vriendelijke groeten van het Headict-team
3
/5
★★★☆☆
Mooie kwaliteit caps, maar het is jammer dat bij een van de twee die ik heb besteld de draden door de customisation heen komen. Het verpest de look. Ik weet niet of je in dit soort gevallen een commercieel gebaar maakt, maar het zou mooi zijn gezien de staat van de dop.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Ik ben een beetje teleurgesteld over de kwaliteit van het borduurwerk, de afwerking en de uitlijning van het aangepaste logo, ik had veel beter verwacht voor de prijs... Maar de kwaliteit van de pet is echt goed!
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hartelijk dank voor uw bestelling. Ter informatie: we hebben de pet twee keer geborduurd. Het resultaat van de eerste poging was niet bevredigend voor onze borduurster. Uw logo is gedeeltelijk in 3D gemaakt (volgens uw instructies). We nodigen u uit om een foto van het borduurwerk achter te laten, zodat gebruikers een idee kunnen krijgen van het resultaat. Nog een fijne dag, l
3
/5
★★★☆☆
De gepersonaliseerde caps zijn perfect gemaakt en van zeer goede kwaliteit, maar ik heb maar één van de 2 caps ontvangen die ik had besteld, ook al had ik er twee betaald. Ik wacht nog steeds op antwoord van de headict klantenservice.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, Bedankt voor uw bestelling. Ja, we zijn het vergeten. Zodra we je e-mail hadden ontvangen, hebben we je het ontbrekende artikel toegestuurd. Nog een fijne dag. Het Headict-team
3
/5
★★★☆☆
De maat van de pet is standaard, dus voor sommige mensen precies goed. De ruimte voor het logo is klein. De uitstraling is nog steeds mooi. Helaas wel duur, gezien de punten van ontevredenheid.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, sorry om te lezen dat u niet helemaal tevreden bent. De maat van onze petten voldoet inderdaad aan de normen, dat wil zeggen voor een hoofdomtrek van 55 tot 59 cm zoals aangegeven op de productfiche. We besteden veel aandacht aan de kwaliteit van onze producten. Onze aanpasbare petten zijn van "merk"-kwaliteit en zijn onlangs gemaakt van ecologisch verantwoorde materialen (gerecycled katoen).
2
/5
★★☆☆☆
Ik heb de bestelling niet ontvangen
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, u hebt op 1 mei (feestdag) een bestelling geplaatst op onze site, deze werd op 2/05 verzonden en op 5/05 afgeleverd bij een Chronopost afleverpunt. Op 2/05 kreeg je een e-mail met je trackinglink en ook een sms toen je pakje op het Chronopost-afleverpunt aankwam. Je bestelling werd binnen de 3 dagen verzonden en geleverd. Als dit niet kort genoeg is, bieden we de volgende leveringsopties aan
2
/5
★★☆☆☆
Ik probeer mijn pakket terug te sturen, ik schrijf naar de klantenservice... Geen antwoord
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, Helaas hebben we geen e-mails van u om u te helpen met uw retouraanvraag. Aarzel niet om uw verzoek per e-mail te sturen naar onze klantenservice op [email protected] of rechtstreeks per telefoon op 04 50 45 80 02 (bereikbaar van maandag tot vrijdag van 9.00 tot 12.30 uur en van 13.30 tot 17.00 uur). Hieronder vindt u de link naar onze ruilen & retourneren pagina. Nog een fijne dag. https:/
3
/5
★★★☆☆
De kwaliteit van het stiksel is niet gek
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
-
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, Geef ons de details van je ontevredenheid zodat we het kunnen verbeteren. Het Headict-team.
2
/5
★★☆☆☆
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, Geef ons de details van je ontevredenheid zodat we het kunnen verbeteren. Het Headict-team.
2
/5
★★☆☆☆
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, Geef ons de details van je ontevredenheid zodat we het kunnen verbeteren. Het Headict-team.
3
/5
★★★☆☆
Levertijden
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, De petten die je hebt besteld moeten worden gepersonaliseerd. Er is extra tijd nodig om het borduurwerk in ons atelier te voltooien. Dit staat aangegeven op onze website. (plus een feestdag tijdens de levering...) Nog een fijne dag Headict team
2
/5
★★☆☆☆
-
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, Geef ons de details van je ontevredenheid zodat we het kunnen verbeteren. Het Headict-team.
2
/5
★★☆☆☆
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, Geef ons de details van je ontevredenheid zodat we het kunnen verbeteren. Het Headict-team.
2
/5
★★☆☆☆
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, Geef ons de details van je ontevredenheid zodat we het kunnen verbeteren. Het Headict-team.
3
/5
★★★☆☆
-
Geverifieerde Koper
Op
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Dure verzendkosten, dure retourzendingen.
Verifizierter Käufer
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, dank u voor uw opmerking. Wij betalen de verzendkosten voor bestellingen van meer dan 49. Je hebt geen verzendkosten betaald omdat je bestelling in totaal 79,90 bedroeg. Volgens onze retourvoorwaarden draagt de klant de retourkosten. Vriendelijke groeten van het Headict-team.
3
/5
★★★☆☆
Gemiddelde textielkwaliteit: de zwarte basispet heeft na een paar maanden al wat van zijn zwartheid verloren. Het logo daarentegen is nog steeds goed zwart-wit.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
De dop die ik bestelde doet pijn aan mijn voorhoofd en laat elke keer een afdruk achter. Ik gebruik hem niet meer.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Bedankt voor uw bestelling. Onze petten hebben een standaard maat en een verstelsysteem aan de achterkant. Deze maat komt overeen met een hoofdomtrek van 55 tot 60 cm. Misschien past een grotere maat beter bij je. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via [email protected] voor meer informatie. Het Headict-team.
3
/5
★★★☆☆
Levertijden niet nageleefd. Bij 2 gelegenheden.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hartelijk dank voor uw bestellingen. Ik heb een probleem opgemerkt met de levering van een van uw bestellingen. Uw pakket is verzonden binnen de termijn die wij hanteren. Ik heb geen verdere informatie van Colissimo over de redenen van deze vertraging. Voor de tweede expeditie selecteerde u een levering binnen 48 uur en de termijnen werden nageleefd. Ondersteunde tracking
2
/5
★★☆☆☆
-
Geverifieerde Koper
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, Aarzel niet om ons de details van uw ontevredenheid te geven zodat we kunnen verbeteren. Het Headict team.
3
/5
★★★☆☆
Levering niet geweldig
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
-
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
De vorm van de pet is niet geweldig met de hoek in het midden. Kwaliteitsborduurwerk en snelle levering.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
De maat van de pet die ik kocht (59) komt niet overeen met de maat die op de website wordt vermeld (58-59). Met behulp van jullie instructies om de maat van de pet (58cm) te bepalen, eindigde ik met een te grote pet, de tijd en moeite van het terugsturen van het pakket en 10,50 verzendkosten. En ik kan nog steeds mijn hoofd niet goed bedekken.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling