9.4/10
★★★★★
op 13275 beoordelingen gepubliceerd

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3 /5
★★★☆☆
Ik had een product van betere kwaliteit verwacht voor die prijs.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, Onze producten worden voor verzending gecontroleerd en de reputatie van de merken Stetson en Bailey (die overeenkomen met uw bestelling) is goed gevestigd. Het kan echter voorkomen dat een defect over het hoofd wordt gezien. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u een defect artikel vindt via [email protected]. Met vriendelijke groet, Het Headict-team.
3 /5
★★★☆☆
Matig tevreden
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, Er is een e-mail naar u verzonden zodat we uw ontevredenheid samen kunnen begrijpen en indien nodig kunnen herstellen. Met vriendelijke groet, Het Headict team
2 /5
★★☆☆☆
Gebrek aan follow-up en suggesties van het technische team Zeer teleurgesteld over het geleverde product in vergelijking met het visuele product dat online wordt aangeboden FRENCH-MUD
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Mijn pakket is niet afgeleverd. Het pakket is direct teruggestuurd naar de afzender. Ik zal van gedachten veranderen wanneer ik mijn pakket ontvang.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Niet-contractueel zichtbaar. Erg teleurgesteld over de kwaliteit in vergelijking met mijn vorige aankoop. Het borduurwerk is veel dikker dan op de afbeelding.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Nee, ik heb een pet van je gekocht onder het voorwendsel dat hij in Frankrijk was gemaakt. Hij is gemaakt in Bangladesh. Het is een leugen. Ik walg ervan...
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Zeer tevreden met de levertijd, maar de pet die ik bestelde kwam aan met een fabricagefout en de klantenservice vertelde me dat het model niet langer beschikbaar was om te ruilen...
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
De foto's van de petten waren misleidend: toen ik bijvoorbeeld een pet bestelde waarvan op de foto stond dat hij helemaal zwart was, bleek bij levering dat de onderkant van het vizier wit was.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
De weergave op de site was heel anders dan wat we hebben ontvangen en we krijgen ondanks onze retourzending geen geld terug, omdat onze bestelling gepersonaliseerd was. Op het moment van de retourzending heb ik op de site gezocht naar dit onderwerp en in de categorie retourzendingen vond ik dit punt niet, alleen het punt over retourdatums. Totale teleurstelling.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Ik heb een pet van hetzelfde merk maar in een andere kleur gekocht op stylefile, de retourzendingen zijn gratis.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Ik had me vergist in de maat, maar ze weigerden het product te ruilen, dat volgens hen beschadigd was en geen label had, hoewel het label er nog wel was. Het product was in dezelfde staat als toen ik het ontving en was nooit gedragen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Uw product is nooit ongeëtiketteerd naar ons teruggestuurd, maar nat, zoals blijkt uit foto's, hoewel de twee verpakkingsdozen volledig droog waren. We willen u er echter aan herinneren dat we het spel maximaal hebben gespeeld door u een uitzonderlijke korting te verlenen en de hoed terug te sturen. Met vriendelijke groet, Het Headict-team.
2 /5
★★☆☆☆
Nee, want ik betaalde voor een dure levering en die kwam niet op tijd.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Zoals beloofd hebben we je pakket een paar uur na je bestelling verzonden. We zijn echter onderhevig aan de grillen van de postdiensten en het vrachtvervoer over de weg en je pakket heeft drie dagen vertraging opgelopen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Het Headict-team.
3 /5
★★★☆☆
Hallo Headict team, ja ik heb mijn Trucker cap ontvangen met een goede kwaliteit borduurwerk. Het kleine probleem is dat het mij lijkt dat een TRUCKER cap 3 zijden in mesh heeft en niet canvas zoals ik het heb ontvangen, dus er ontbreekt wat informatie in de technische beschrijving van dit product.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Er zijn drie soorten "TRUCKER"-pet: -een model zonder gaas en met een verstelbare riem voor de maat, -een soortgelijk model zonder riem en met verschillende maten, -een model met gaas en een verstelbare riem. Deze drie modellen kunnen verder worden gevarieerd wat betreft de gebruikte materialen en de stevigheid van de pet. Onze excuses voor het ongemak.
3 /5
★★★☆☆
Kwaliteitsproduct, maar levering iets te langzaam naar mijn smaak, waarschijnlijk door de voorafgaande bank holiday.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
De levering van je bestelling is vertraagd vanwege de feestdag.
3 /5
★★★☆☆
Bestelling snel ontvangen maar maat kleiner dan besteld, voor beide petten ... in de domme Tom, te duur om terug te sturen ... jammer.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
De portokosten voor Franse overzeese departementen en gebiedsdelen zijn hoog, en wij zijn daar ook van afhankelijk. Wij dragen echter wel de kosten voor het doorsturen van een nieuw artikel.
3 /5
★★★☆☆
Leveringstracering gekoppeld aan colissimo ontbreekt
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Je bestelling is verzonden zoals beloofd. Het is waar dat wanneer het pakket eenmaal aan de post is overhandigd, het etiket tijdens het transport beschadigd kan zijn, waardoor het onmogelijk is om het pakket te scannen en dus te lokaliseren.
2 /5
★★☆☆☆
Zeer lange levering. In plaats van 10 dagen duurde het meer dan 3 weken. De ene dag krijg ik te horen dat de bestelling weg is en de volgende dag dat het nog niet weg is.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Het klopt dat de levertijd langer was dan verwacht, waarvoor onze excuses. Het kostte echter een paar extra dagen om je gepersonaliseerde pet te maken om een kwaliteitsafwerking te garanderen.
3 /5
★★★☆☆
De afwerking van de hoed is absoluut deplorabel, met slecht gelijmde randen. Zelfs als de prijs laag is, zou het product op zijn minst goed gemaakt moeten zijn. Zo bouw je klantenbinding op, zelfs als de klantenservice op de website goed is.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Late en verkeerde levering, gedeeltelijk goedgemaakt door uw klantenservice en een exprespakket.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Ik bestelde op vrijdag 22 juli en ontving het op woensdag 3 augustus. Wat de producten betreft, ben ik tevreden. Vriendelijke groeten
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Onze excuses voor het ongemak. Helaas is tijdens de zomerperiode het vrachtvervoer over de weg stilgelegd om vervuilingspieken te verminderen, waardoor levertijden langer kunnen zijn.
3 /5
★★★☆☆
Ik wacht tot het pakket is teruggestuurd en de pet naar mijn SIZE is gestuurd.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
De website vertelde me dat de pet tussen de 5 en 10 dagen na de bestelling zou arriveren. Ik wilde het cadeau geven op zaterdag 23 nadat ik het op donderdag 15 had besteld, dus om te weten te komen of ik het cadeau kon geven stuurde ik een bericht naar de klantenservice die nooit antwoordde. Uiteindelijk kwam de pet gisteren (dinsdag 26/07) aan, 11 dagen na de bestelling, wat jammer is. Geweldige kwaliteit.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Voldoet aan mijn verwachtingen "
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
De website en de kwaliteit van de producten zijn uitstekend. TNT daarentegen zijn amateurs...
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Afgezien van het feit dat ik een beetje groot had besteld, is de kwaliteit van het product niet wat je zou verwachten van de foto. Ik heb de goederen 3 dagen geleden teruggestuurd in de originele verpakking.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, de producten van Stetson zijn van goede kwaliteit en worden grotendeels in Europa gemaakt. We kijken uit naar uw feedback en zullen deze zo snel mogelijk verwerken. Met vriendelijke groet, het Headict-team.
2 /5
★★☆☆☆
Ik heb een witte pet besteld en zie dat het stiksel erg ruw is en dat de pet niet erg schoon is. Microgele vlekken en blauwe vlekken. Niet duidelijk, maar toch. Ik houd hem omdat ik geen tijd heb om hem terug te sturen omdat ik morgen naar het buitenland ga. Laatste en enige keer...
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, Kunt u ons een foto van uw pet sturen zodat we de kwaliteit van het borduurwerk kunnen controleren? Dank u.
2 /5
★★☆☆☆
Ik zou graag willen begrijpen hoe ik zoiets slecht genaaid kan krijgen voor die prijs? Spaces niet gerespecteerd Steken slecht genaaid, uiteindelijk een verschrikking Ik zou graag willen weten hoe ik verder kan gaan met een retourzending, een omruiling of zelfs een terugbetaling Met vriendelijke groet Maxime Huet
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, we nemen contact met je op om te bespreken hoe we verder gaan.
3 /5
★★★☆☆
De pet die ik had besteld bij Cayler & Son "Legalize it" is niet precies wat ik heb ontvangen. De kleine bladmotieven op de pet zijn vervangen door een hoed en een schaar. Schandalig, dit is de laatste keer dat ik bij jullie bestel.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, je had contact met ons moeten opnemen zodra je je cap had ontvangen. C&S stuurde ons deze cap terug als de "legalize it" cap zonder ons te vertellen dat ze het ontwerp hadden veranderd. We hebben hem daarom weer online gezet zonder er foto's van te maken... Na uw feedback zullen we dit veranderen.
3 /5
★★★☆☆
Een label aan de onderkant van de pet liet een spoor van lijm achter op het vizier.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Erg droog van de kwaliteit van het product. Zou ingedeeld moeten worden in de categorie Bobs en een maximumprijs van 30-35 zoals de Bob jeans. Sorry maar niet blij.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling