9.4/10
★★★★★
op 13275 beoordelingen gepubliceerd

Laatste neutrale klantbeoordelingen

2 /5
★★☆☆☆
Super slechte kwaliteit van de petten en slechte retour service
User icon
Geverifieerde Koper
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Beste, Aarzel niet om contact op te nemen met de klantenservice via [email protected] als je een probleem hebt met je bestelling. Met vriendelijke groeten, Het Headict team
2 /5
★★☆☆☆
Het product zelf is erg goed. Het kwam echter 5 dagen te laat aan, terwijl de verjaardag al voorbij was en het het geplande cadeau was... Ik ben dus ontevreden over de service, maar niet over het product. Ik raad je aan om vooruit te plannen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, we hebben contact opgenomen met de postdiensten en zij bevestigen dat uw pakket 48 uur na verzending werd geleverd, dus volgens schema. Met vriendelijke groet, Het Headict team
2 /5
★★☆☆☆
Hallo, ik heb net mijn bestelling ontvangen en ik ben niet tevreden omdat er een borduursel ontbreekt aan de achterkant van de pet en aan de rechterkant. Met vriendelijke groeten M.Barrère.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Zoals aangegeven op je factuur, is alleen de tekst aan de voorkant gevalideerd. Je moet de aanpassingen aan de zijkant en achterkant valideren om er rekening mee te kunnen houden. Met vriendelijke groeten, Het Headict-team
3 /5
★★★☆☆
Het product is erg klein voor een 59, en van zo'n slechte kwaliteit dat ik me nog steeds afvraag of het wel een echte Borsalino is.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, We kunnen garanderen dat de hoed die je hebt opgestuurd van het Italiaanse merk Borsalino is. De lichtheid en fijnheid van het konijnenvilt kan inderdaad verrassend zijn. We nodigen je nog steeds uit om contact op te nemen met de klantenservice via [email protected] Met vriendelijke groet, Het Headict team
3 /5
★★★☆☆
Levering te lang duurt en te veel kost. Als dit het geval is, moet dit worden aangegeven op de factuur of beter nog op het scherm.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, Voor gepersonaliseerde producten (borduring of lasergravure) bedraagt de leveringstermijn maximaal 10 dagen. U vindt de details in de hoofding van de personalisatiemodule. Met vriendelijke groeten, Het Headict-team
3 /5
★★★☆☆
Teleurgesteld, ik dacht dat ik een dikkere bandana zou krijgen. Bovendien staat er niet made in USA, maar designed in USA. Waar worden ze dan gemaakt, in China? - Geen cadeauverpakking, want de verpakking is mooi en gereserveerd voor kerstfeestjes.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Omdat de bandana is gemaakt van biologisch katoen, zal hij van nature dun zijn en is hij eigenlijk gemaakt in Azië. Op uw verzoek hebben we voor verzending een stoffen zakje meegeleverd om uw bestelling te beschermen.
3 /5
★★★☆☆
Goede kwaliteit product Betaling levering, de bezorger kwam nooit naar het aangegeven adres, voor 10euro is de service echt beperkt ... jammer. Toch bedankt, goede voortzetting.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, We hebben contact opgenomen met de vervoerder en ze hebben niet geleverd zoals gevraagd. We hebben de oorspronkelijke verzendkosten terugbetaald en bieden onze excuses aan voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Het Headict team
3 /5
★★★☆☆
Het lettertype op de dop is niet hetzelfde als op de website...
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, Wij doen ons uiterste best om de door onze klanten geselecteerde lettertypes te respecteren. Het is echter mogelijk dat een borduursel over het hoofd wordt gezien, daarom nodigen wij u uit om contact op te nemen met de klantenservice via [email protected] Met vriendelijke groet, Het Headict team
2 /5
★★☆☆☆
De pet is veel te groot en de vorm past helemaal niet bij mij. Ik kan het product niet terugsturen ook al ben ik niet tevreden omdat het een gepersonaliseerde pet is.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, We besteden veel zorg aan de beschrijving van al onze producten, of het nu gaat om de vorm of de maat. Aangezien het borduurwerk uw keuze is, kan de pet niet naar ons worden teruggestuurd. Het is echter mogelijk dat er een defect over het hoofd is gezien, in dat geval nodigen we je uit om contact op te nemen met de klantenservice op [email protected]. Met vriendelijke groet, Het Headict team
3 /5
★★★☆☆
Dop te groot en onmogelijk aan te passen hoewel de site zegt dat het mogelijk is. Op mijn kosten teruggestuurd voor omruiling.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, We kunnen bevestigen dat, zoals vermeld op de website, de Stetson Rector cap een verstelbare band heeft met een metalen gesp. De afgebeelde maten op de site zijn 55-60 cm. Met vriendelijke groet, Het Headict team
3 /5
★★★☆☆
Ik stel het niet op prijs om een evaluatieverzoek te ontvangen terwijl de producten nog niet zijn aangekomen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, de evaluatieaanvraag wordt 10 dagen na je bestelling automatisch naar je verzonden. Er werd aangekondigd dat het werd geleverd op 29/05. Heb je niets ontvangen? Als dit het geval is, aarzel dan niet om contact op te nemen met de klantenservice op [email protected] Nog een fijne dag, Het Headict-team
2 /5
★★☆☆☆
Ontbrekend product + zeep tijdens siësta... pro??
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, onze excuses voor het ongemak. We hebben rekening gehouden met uw verzoek en uw artikel zal vandaag worden verzonden, aangezien ons pand in het weekend gesloten is. Met vriendelijke groet, Het Headict-team
3 /5
★★★☆☆
De levering kwam niet aan op de aangekondigde dag
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, We kunnen bevestigen dat de levertijden werden gerespecteerd. De standaard leveringsmethode (Colissimo) laat een levering binnen de 72 uur toe. Je pakje werd verstuurd op 09/05 en geleverd op 11/05. Met vriendelijke groet, Het Headict team
2 /5
★★☆☆☆
Zoals ik in mijn eerdere correspondentie heb aangegeven, wordt er meer dan de geadverteerde 20 dagen geleverd. De klantenservice reageert niet altijd. Ik kan de goederen niet noteren omdat ik in het weekend naar de plaats ging waar ik de pet moest aanbieden die misschien vandaag is aangekomen. Ter informatie vorig jaar heb ik een bestelling geplaatst en alles was prima. Hoe zit het volgend jaar?
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, Om kwaliteitsresultaten te kunnen garanderen, hebben we onze borduurmachines opnieuw moeten kalibreren. Onze excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Het Headict team
3 /5
★★★☆☆
Het lettertype is te klein, hoewel er manieren zijn om meer ruimte op de helm te gebruiken. En de site vermeldt niet hoe je het lettertype kunt veranderen. Kortom, de cassette is goed maar het lettertype is slecht.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, Wat het graveren op leren patches betreft, respecteren we de afmetingen van de simulatie die op de site wordt gepresenteerd. We bieden ook 15 lettertypes, 5 kleuren en 7 patch vormen. Met vriendelijke groet, Het Headict-team
2 /5
★★☆☆☆
Slechte foto's op de site
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Na de blunder (niet opmerken en registreren van mijn betaling) van mij een oordeel vragen over Headict is niet echt handig, noch is de uitkomst ervan verrassend.
User icon
Geverifieerde Koper
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Zoals vermeld op de website, waren we in afwachting van een herbevoorrading van het merk Stetson, uw hoed is na aanvulling verzonden. Met vriendelijke groet, Het Headict team
3 /5
★★★☆☆
De pet waren voor mijn 7 jarige kind . 1 Pet was te klein en de andere te groot.
User icon
Geverifieerde Koper
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Een pet besteld van 20 euro, de maat was helaas niet goed waardoor ik hem retour wilde sturen. Eenmaal aangekomen bij het postkantoor werd mij verteld dat terug zenden 13 euro zou kosten.. Erg duur Nu is het voor mij niet de moeite om hem dan nog terug te sturen en zit ik met een te kleine pet waar ik niks mee kan. Baal er sterk van.
User icon
Geverifieerde Koper
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Beste, We kunnen je een andere pet voorstellen. De retourkosten zijn voor rekening van de klant, wij bieden de tweede verzending aan in geval van omruiling. Met vriendelijke groet, Het Headict team
3 /5
★★★☆☆
Ik heb de producten in goede staat ontvangen, maar een van de producten kwam niet overeen met wat ik had besteld.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, Het is mogelijk dat een van onze doppen over het hoofd is gezien tijdens het voorbereiden van de bestelling en we verontschuldigen ons hiervoor. Er is een e-mail naar je gestuurd om dit misverstand op te lossen. Met vriendelijke groet, Het Headict team
3 /5
★★★☆☆
Ik had een slechte ervaring met mijn eerste bestelling, die werd geannuleerd en terugbetaald zonder zelfs mijn mening te vragen... Ik had een beter commercieel gebaar van jullie verwacht.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Na een onbeschikbaarheid profiteerde je onmiddellijk van een promotiecode die je recht gaf op 20% korting op onze hele site en de volledige terugbetaling van je bestelling, zodat je je aankoop opnieuw kon doen tegen de beste prijs.
3 /5
★★★☆☆
Gepersonaliseerde snapback besteld. 1 dag na bestellen kwam ik erachter dat de tekst die ik had opgegeven onjuist was. Via het contactformulier op de site onmiddellijk de vraag gesteld of dit nog gewijzigd kon worden. Er wordt bij dit formulier aangegeven dat er binnen 1 werkdag gereageerd wordt, helaas bleef een reactie uit en is mijn vraag niet beantwoord noch is het opgelost. Slechte service.
User icon
Geverifieerde Koper
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Bedankt voor het terugsturen van de hoedendoos. Als het alleen was om verzendkosten te besparen, had ik hetzelfde moeten doen. Ik wil graag de doos terug, zodat ik de hoed kan bewaren. Hartelijk dank
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, Stetson kan deze niet leveren omdat ze niet op voorraad zijn. Omdat de originele doos tijdens het transport beschadigd is geraakt, hebben we deze vernietigd en sturen we je na ontvangst een nieuwe. Onze excuses voor het ongemak. Het Headict-team
3 /5
★★★☆☆
Hallo, Uw klantenservice is ontvankelijk (antwoord op mijn e-mail snel met terugbetaling van de verzendkosten), maar ik ben zeer teleurgesteld door borduurwerk 9 (het is alleen aan de zijkant van de dop in zeer kleine??), als de keuze van het merk niet toestaat om een borduurwerk op de voorkant van het kan net zo goed niet bieden, omdat het resultaat is onbeduidend ... Hartelijk.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, Het borduurwerk is identiek aan de simulatie op de site. Het is echter mogelijk om een pet op de voorkant te borduren. U vindt alle details in de module "aanpassen" op onze site. Met vriendelijke groeten, Het Headict team
3 /5
★★★☆☆
Ik ben erg teleurgesteld over de kwaliteit van mijn gepersonaliseerde pet. Er zat een zwarte draad op de bovenkant die rood is, het vizier is scheef genaaid, de materialen zijn van middelmatige kwaliteit... Ik ben van plan om een commercieel gebaar te laten maken, want de prijs is niet gerechtvaardigd.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, Onze excuses voor het ongemak. De klantenservice heeft per e-mail contact met u opgenomen om dit incident recht te zetten. Met vriendelijke groet, Het Headict team.
3 /5
★★★☆☆
De doos was open toen het werd geleverd het was slecht gesloten en het postkantoor moest plakband toevoegen... voor de baret zeer goede kwaliteit echter maat te klein dus ik moest het terugsturen jammer dat er geen maat boven is...
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, We besteden veel aandacht aan de verpakking van onze hoofddeksels. Het is mogelijk dat uw pakket werd gecontroleerd tijdens het transport, wat zou verklaren waarom het werd geopend. Met vriendelijke groet, Het Headict team
3 /5
★★★☆☆
De Franse postdienst was extreem traag en dan waren er nog de douaneformaliteiten. Het duurde een hele maand vanaf de eerste bestelling met retourzending omdat de pet te groot was voor de vervangende pet.
User icon
Verifizierter Käufer
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Het product op zichzelf was goed maar te groot en de eigen retoursneringskosten nodigt niet uit om een andere maat uit te proberen. Het betaalde bedrag heb ik ook nog niet terug ontvangen.
User icon
Geverifieerde Koper
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Product moest uit Frankrijk komen, maar heeft er 5 werkdagen over gedaan. Ik ontvang regelmatig pakketjes uit Duitsland wat veel sneller gaat.
User icon
Geverifieerde Koper
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Draf de taimp voor levering
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, het heeft 8 dagen geduurd voordat je pakket bij je werd afgeleverd omdat het werd gecontroleerd door de Belgische douane. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Het Headict team.