/10
★★★★★
op 13275 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 13275 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
3
/5
★★★☆☆
Ik heb mijn pet gisteren ontvangen en het NHL-label laat al los.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, na het controleren van je bestelling, is de pet die je hebt besteld van Patagonia, dus het zal geen Team NHL, NFL, ... stickers hebben. Met vriendelijke groet, Het Headict team
3
/5
★★★☆☆
Zeer trage levering voor de prijs van de doppen die ik heb betaald.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Zoals aangegeven op de site, duurt het 7 tot 10 dagen om gepersonaliseerde producten te ontvangen, of ze nu geborduurd zijn of gegraveerd op leer. Het is ook mogelijk dat uw pakket wordt opgehouden bij de douane, zoals over het algemeen het geval is voor Franse overzeese departementen en gebieden. Met vriendelijke groet, Het Headict-team
3
/5
★★★☆☆
Ik had een probleem met het bestellen van mijn persoonlijke caps vanwege verkeerde instellingen in de personaliseringssoftware en uiteindelijk heb ik geen commercieel voorstel gekregen om de fout te herstellen anders dan de caps terug te sturen en het verschil te betalen. Ik vind dit niet erg commercieel of professioneel.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, Zoals aangegeven in onze e-mailwisseling, hebben we bevestigd dat u de personalisatieoptie niet hebt gevalideerd. Om dit recht te zetten, stelden we voor dat u uw bestelling terugstuurt naar onze werkplaatsen om deze optie te bieden in ruil voor betaling van het verschil. We hebben geen reactie ontvangen. Met vriendelijke groet, Het Headict-team
3
/5
★★★☆☆
Het artikel hetgeen ik besteld heb was binnen een paar dagen al in huis. Echter omdat de maat niet correct paste heb ik het artikel weer terug gestuurd. Die procedure echter liep uit op torenhoge verzendkosten het pakket moest (bij voorkeur ) aangetekend en met Track and Tracecode verstuurd worden naar Frankrijk. De retour communicatie verliep in het Engels, de betaling laat nog op zich wachten.
Geverifieerde Koper
Op
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
40 een cap.... van slechte kwaliteit
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, We besteden bijzondere aandacht aan de personalisatie van onze caps. Als dit niet aan je verwachtingen voldoet, neem dan contact op met de klantenservice via [email protected] Met vriendelijke groet, Het Headict-team
3
/5
★★★☆☆
Hallo, ik ben een beetje teleurgesteld over de kwaliteit van een van de petten, wat betreft de gebruikte stoffen en de afwerking. Ik weet niet of het komt omdat hij in China gemaakt is, maar ik heb 4 "Stetson" petten en dit is de eerste keer dat ik een "made in China" pet heb. De andere zijn gemaakt in Duitsland of Bulgarije en zijn van veel betere kwaliteit.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, Afhankelijk van de vorm van het product of de gebruikte materialen variëren de productielanden van Europa tot Azië, hoewel merken zoals Stetson de voorkeur geven aan Europese productie. Met vriendelijke groet, Het Headict-team
3
/5
★★★☆☆
Textiel visiere slecht uitgerekt.
Borduurwerk van zeer gemiddelde kwaliteit.
Decus voor een 40E product.
Ik was van plan om een set van 10 te maken, maar ik denk dat ik wacht op betere kwaliteit.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, de suède stof is inderdaad geplaatst op een vizier dat al gemonteerd is (in karton of plastic). Het is echter mogelijk dat de cap over het hoofd is gezien bij het klaarmaken van de bestelling, in dat geval bieden we onze excuses aan. Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantendienst op [email protected]. Met vriendelijke groet, Het Headict team
3
/5
★★★☆☆
De maat van de hoed die ik heb ontvangen komt niet overeen met de maat die ik had besteld. Ik had maat 55 besteld en de hoed die ik heb ontvangen is minstens maat 58. Veel te groot. Veel te groot. Ik zal mijn bestelling terugsturen. Met vriendelijke groeten.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, Onze excuses voor het ongemak. Onze klantenservice heeft zojuist per e-mail contact met u opgenomen. Nog een fijne dag, Hoogachtend, Het Headict-team
2
/5
★★☆☆☆
De foto van het product kwam niet overeen met het product. Problemen met kleuren en tinten. Een grote teleurstelling.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, De meeste foto's op de site zijn aangeleverd door de vertegenwoordigde merken. Het is echter mogelijk dat een pantone tijdens de collectie wordt gewijzigd en dat dit over het hoofd is gezien. Aarzel in dat geval niet om contact op te nemen met onze klantendienst op [email protected]. Met vriendelijke groeten, Het Headict team
2
/5
★★☆☆☆
Hoed in verkeerde maat opgestuurd. Klantenservice erg traag en zeer onbereidwillig. Te vermijden.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, We hebben de fout in de maat inderdaad opgemerkt toen je pakket werd verzonden. Zodra we uw e-mail lazen, hebben we de nodige procedure opgestart voor de omruiling, de verzending van een nieuwe hoed en de terugbetaling van de portkosten. Met vriendelijke groet, Het Headict team
3
/5
★★★☆☆
De verzendkosten voor een retourzending zijn voor rekening van de klant, dat vind ik duur.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Lees mail van 21/7/2017 dank u
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, er was inderdaad een verandering in de maat tijdens de voorbereiding van de bestelling, onze excuses voor het ongemak. We sturen je natuurlijk een retourlabel en sturen je een nieuwe bestelling. Met vriendelijke groet, Het Headict team
3
/5
★★★☆☆
Weer een hoed die te groot is, van de 3 bestellingen zijn er twee de verkeerde maat. Ik zal nooit meer bij headict bestellen.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, onze klantenservice staat tot uw beschikking via [email protected]. Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor informatie die u kan helpen bij uw bestellingen. Als je wilt, kunnen we je kurkstrips sturen zodat je de grootte van je hoeden kunt aanpassen. Met vriendelijke groet, Het Headict team
2
/5
★★☆☆☆
Levering: - voor levering vanuit Frankrijk was het relatief snel Goederen: - Snapback is beduidend hoger dan bijvoorbeeld het model van New Era, past me dus niet Daarnaast had mijn grijze cap een groen label aan de onderkant, wat niet zichtbaar was in het bestelproces Klantenservice: - geen contact, daarom niet gemiddeld beoordeeld
Verifizierter Käufer
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, onze snapbackmodellen hebben dezelfde maat en vorm als de New Era snapback. Sommige modellen hebben een groene onderkant, deze informatie staat vermeld in de beschrijving van de cap.
3
/5
★★★☆☆
Verkeerde maat hoed geen voorraad in mijn maat..retour op mijn kosten
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, aangezien de aanvankelijk geselecteerde hoed slachtoffer was van zijn eigen succes, is de voorraad effectief uitverkocht. U kunt echter kiezen voor een ander artikel, een kortingscode die een jaar geldig is op de hele site of een terugbetaling van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Het Headict team
2
/5
★★☆☆☆
De chauffeur zocht niet eens naar mijn naam op de brievenbus en zei dat hij die niet kon vinden, hoewel die er wel stond. Hij vermeldde ook niet dat hij een afhaalbewijs per e-mail had gestuurd. Het is jammer, want ik had kunnen voorkomen dat ik op het ontvangstbewijs per post had moeten wachten.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, We kunnen bevestigen dat je afleveradres nauwkeurig en gedetailleerd is ingevuld en dat het niet normaal is dat de postbode je brievenbus niet heeft gevonden. We verontschuldigen ons voor het ongemak en de portokosten zijn terugbetaald. Met vriendelijke groet, Het Headict-team
2
/5
★★☆☆☆
Slechts de helft van de doppen is gelabeld....
Verifizierter Käufer
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, de teksten op de zijkant of achterkant zijn opties. Het is noodzakelijk dat u op tekst toevoegen (6,00) klikt zodat deze worden bevestigd. Je hebt een pet besteld met maar één tekst op de voorkant en die hebben we geborduurd.
2
/5
★★☆☆☆
Wat kan ik zeggen ... Ik wacht nog steeds op mijn producten na 2 weken bestellen zonder reactie van de after-sales service.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, Alle e-mails van onze klanten worden systematisch verwerkt en na controle kunnen ze in SPAMS staan? Zoals aangegeven op de website is je hoed rechtstreeks bij Stetson besteld, wat de langer dan gebruikelijke levertijden verklaart. Met vriendelijke groet, Het Headict team
2
/5
★★☆☆☆
Er stonden verkeerde maten bij de hoed die ik wou bestellen waardoor hij niet paste. Als ik hem weer retour zou zenden om mijn geld terug te krijgen moest ik ook weer verzendkosten betalen (verzendkosten om het naar Frankrijk te sturen, nota bene). Verder wordt er kortaf op mijn e-mails gereageerd. Slechte service.
Geverifieerde Koper
Op
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Ik vond mijn pakketje buiten. Gelukkig heeft een van mijn huisgenoten het opgehaald voordat het regende en, nog belangrijker, voordat er een regenbui losbarstte. Voor de rest erg tevreden met het product
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Dank u voor uw opmerking. We hebben contact opgenomen met de post om hen te informeren dat deze manier van bezorgen duidelijk ongeschikt is. Met vriendelijke groet, Het Headict-team
3
/5
★★★☆☆
LEVERTIJD TE LANG
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, Zoals aangegeven op de site duurt het 7 tot 10 dagen om een product te personaliseren. Deze zijn nodig om het borduurwerk of de gravure uit te voeren en om de bestelling klaar te maken en te verzenden. Met vriendelijke groeten, Het Headict-team
2
/5
★★☆☆☆
Informatie gevraagd. Afgepoeierd met retour formulier
Geverifieerde Koper
Op
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Jullie geven de verkeerde informatie op de maattabel.
Jullie adviseren ons om af te ronden naar de eerstvolgende maat naar boven, terwijl het eigenlijk daaronder is, en we moeten betalen voor retourzendingen. Het wordt duur voor een hoed.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
We raden je aan om de maat van je hoofddeksel met één eenheid naar boven af te ronden. Houd er echter rekening mee dat maatverschillen variëren van 1,5 tot 2 cm, afhankelijk van het merk. Houd er ook rekening mee dat we een tweede zending aanbieden in het geval van een omruiling. Met vriendelijke groet, Het Headict team
2
/5
★★☆☆☆
De hoed is veel te klein. 'Aanpasbaar' is duidelijk met een heel grote korrel zout te nemen. Ik kan hem ook niet terugsturen omdat het toevallig een koopje was.
Geverifieerde Koper
Op
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Dag mijnheer/mevrouw, ik heb mijn pakje niet ontvangen, mijn Belgische postbode zou het bericht aan een ander huis gegeven hebben, en deze andere persoon heeft uw pakje verwijderd en gepast. Dus het is moeilijk voor mij om een kennisgeving op de goederen Goede dag Ik stuurde u een e-mail gisteren over dit ongelukkige verhaal ........
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Ik wacht op retoer zending , duurt erg lang
Geverifieerde Koper
Op
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Ik heb een PANAMA maat L besteld en een PANAMA maat XXL ontvangen, dus die heb ik per Collissimo teruggestuurd en ik wacht nu ongeduldig tot u mij een PANAMA maat L terugstuurt.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, We hebben uw retourzending ontvangen en willen ons graag verontschuldigen voor het ongemak. Het was inderdaad een fout van onze kant bij het voorbereiden van de bestelling. We hebben de juiste hoed verzonden en 30% van het bedrag van je bestelling teruggestort. Met vriendelijke groet, Het Headict team
3
/5
★★★☆☆
Ik heb twee keer achter elkaar een hoed besteld die niet paste (te klein), ook al ken ik mijn maat en heb ik goed opgelet om de juiste maat (60) te bestellen: de eerste 55-60 past niet op mijn hoofd, de tweede 60 zit boven op mijn hoofd en past niet. Erg teleurgesteld.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, De pasvormen en patronen kunnen inderdaad veranderen, afhankelijk van de modellen die op de site worden aangeboden en met name die van het merk Brixton. Met vriendelijke groet, Het Headict team
2
/5
★★☆☆☆
Ik ben erg teleurgesteld over de retourservice.
Verifizierter Käufer
Op
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Op zich prima,maar mn hoed is te klein en terugsturen is geen optie op een bedrag van 30 euro schijn je 18 euro retour te betalen wat echt een belachelijk hoog bedrag is...hoort bij de service lijkt me
Geverifieerde Koper
Op
Vertaalde beoordeling