9.4/10
★★★★★
op 13275 beoordelingen gepubliceerd

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3 /5
★★★☆☆
Levering aangekondigd voor 14 feb. De bezorger beweert het pakket op 15 feb te hebben gegeven aan de conciërge van mijn gebouw tegen handtekening toen de lodge gesloten was...na mijn telefoontje stelde de bezorger een onderzoek in...mijn pakket werd uiteindelijk geleverd op 17 feb zonder verdere informatie of excuses.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw opmerking. We hebben contact opgenomen met de postdiensten om de informatie door te geven. De gekozen verzendmethode (Colissimo) kondigt echter een leverdatum "vanaf" aan. Dit garandeert geen leveringsdatum. Met vriendelijke groet, Het Headict-team
3 /5
★★★☆☆
Ik koos voor de levering in 48 uur thuis en betaalde dus 3 euro meer voor niets aangezien de bestelling die donderdagochtend werd gedaan de maandag daarop werd ontvangen ... aangekondigd voor zaterdag. Afgezien daarvan is het product perfect.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hartelijk dank voor uw bestelling. Elk van onze leveringsmethoden bevat de vermelding "vanaf" en de levering van uw pakket werd inderdaad aangekondigd "vanaf zaterdag". Wij garanderen enkel levering door TNT 24u. Met vriendelijke groeten, Het Headict team
2 /5
★★☆☆☆
Ik betaalde 10 euro extra voor thuisbezorging en het kwam aan bij een relaispunt. Ik moest het daar ophalen in plaats van dat het rechtstreeks bij moivu aankwam, waarvoor ik had betaald. Ik wil graag de verzendkosten vergoed krijgen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, We willen graag bevestigen dat uw bestelling niet is geleverd door TNT en bieden hiervoor onze excuses aan. De verzendkosten worden uiteraard vergoed. Met vriendelijke groet, Het Headict team
3 /5
★★★☆☆
De pet is prima, maar het borduurwerk is van zeer slechte kwaliteit.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hartelijk dank voor uw feedback. In het geval van een fout die we over het hoofd hebben gezien, kunt u contact opnemen met onze klantenservice op [email protected]. Hoogachtend, Het Headict-team
2 /5
★★☆☆☆
Product is echt slecht. Ik heb bijna 50 euro betaald voor een cap waarvan de tekst op de zijkant scheef staat. De tekst op de voorkant is wel twee keer zo groot als dat het voorbeeld tijdens de bestelling aan gaf. Ik heb bewust voor kleine lettertype gekozen omdat het nu te opvallend is. De kleur tekst van de cap is ook totaal anders dan op voorbeeld. Wil graag tot een oplossing komen. Mvg karlijn
User icon
Geverifieerde Koper
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Muts gekocht van high life . Zitten nu al 3 gaten aan de binnenkant en dat binnen 2 weken
User icon
Geverifieerde Koper
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Hoed ontvangen met een defect, de mazen waren op één plek losgeraakt waardoor er een gat ontstond ter grootte van een 2 muntstukken, het terugsturen zou me meer gekost hebben dan het zelf te laten repareren. Laatste keer dat ik online kleding heb besteld. Levering op tijd RAS.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, onze excuses voor het ongemak. We kijken ernaar uit om van u te horen en in het geval van een soortgelijk probleem, kunt u contact opnemen met onze klantenservice op [email protected] of 0450458002. Met vriendelijke groet, Het Headict team
2 /5
★★☆☆☆
Artikelen zijn vaak niet verkrijgbaar in verschillende maten en de wil om de klant tevreden te stellen is nogal zwak (je voelt niet het enthousiasme om een oplossing te vinden voor een probleem met de maat/hoofdomvang zoals ik onlangs tegenkwam).
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, Wij hebben u geïnformeerd dat na uw ruilaanvraag op 06/12, de door u gevraagde pet in maat S niet langer beschikbaar is. Dit product behoort tot een voorbije collectie en wordt niet langer geproduceerd. Met vriendelijke groet, Het Headict team
2 /5
★★☆☆☆
Ik bestelde een pet met mijn eigen opschrift. De belettering moest worden gegraveerd. Het leren embleem was niet in het midden genaaid en de gravure was onzuiver en sommige letters waren onleesbaar. Helaas was ik erg teleurgesteld. Ik had veel meer verwacht.
User icon
Verifizierter Käufer
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, het lijkt erop dat we iets over het hoofd hebben gezien. Onze excuses voor deze vergissing. Neem contact op met de klantenservice op [email protected] en stuur ons een foto zodat we de zaak naar tevredenheid kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Uw Headict Team
3 /5
★★★☆☆
Snel ontvangen maar meteen teruggestuurd arti Kwam niet overeen met de foto de kleur was anders
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Ik heb één artikel van mijn bestelling niet ontvangen... het artikel waar ik het meest naar uitkeek. De gepersonaliseerde hoed ... op 30 ...
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, we hebben contact opgenomen met de postdiensten en uw pakket werd aangekondigd als geleverd op 08/12. Hebt u nog steeds niets ontvangen? Als dit het geval is, neem dan contact op met onze klantenservice op [email protected] Met vriendelijke groet, Het Headict team
2 /5
★★☆☆☆
Niet tevreden
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
De Barts petten die ik heb besteld zijn prima, maar ik ben erg teleurgesteld over de gepersonaliseerde pet. Het ziet er echt goedkoop uit. De afwerking is niet mooi en het eindresultaat is niet goed genoeg. Voor de prijs die ik heb betaald, verwachtte ik een onberispelijk product zoals de New Era's. Mijn kerstcadeau is een mislukking Mijn broer zal hem nooit dragen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, De dop is waarschijnlijk over het hoofd gezien toen we de bestelling aan het voorbereiden waren. Onze excuses voor het ongemak. Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice op [email protected] Met vriendelijke groet, Het Headict team
3 /5
★★★☆☆
1) te lange levering, 2) hoed die ik een beetje moest veranderen, 3) bevredigend. veel dank
User icon
Verifizierter Käufer
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Levering Nihil
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, We hebben contact opgenomen met de Belgische postdiensten en het duurde twee leveringspogingen voordat het juiste exemplaar werd afgeleverd, vanwege moeilijke toegang tot het afleveradres. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Het Headict team
2 /5
★★☆☆☆
Schandalig Beste, geen klantenservice en defect artikel en slechte kwaliteit. Momenteel terugbetaling aan het verwerken met paypal
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, Je hebt op 22/11 om 16:58 per e-mail contact met ons opgenomen en om 17:09 is er een antwoord naar je verstuurd. Misschien is de e-mail naar SPAM gegaan? Met vriendelijke groet, Het Headict team
2 /5
★★☆☆☆
Ik heb een lappendeken gapette ontvangen die anders is dan op de afbeelding. De klantenservice vertelt je dat het aan het model ligt dat het zo wil en biedt je je geld terug als je een cap wilt ... Onbegrijpelijk, vooral zonder dat je voor je aankoop te horen krijgt dat de oranje en blauwe pet die je hebt besteld in werkelijkheid geel en groen is.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, de "Patchwork" modellen zijn verschillend voor alle merken. De locaties, materialen en patronen van de verschillende patches verschillen van model tot model. Met vriendelijke groet, Het Headict-team
2 /5
★★☆☆☆
Ik wacht nog steeds op mijn levering en ik krijg geen enkele informatie over de levering van mijn artikel door collisimo. We moeten er rekening mee houden dat de klant gerustgesteld moet worden over zijn aankoop, want hij is de levensader van het bedrijf.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo meneer, De dag voor uw bericht is er een e-mail van Colissimo naar u verzonden om u te informeren dat uw hoed is verzonden, samen met uw trackinglink. We hebben ook contact opgenomen met de post en uw pakket is onderweg naar u en zou binnenkort bezorgd moeten worden. Met vriendelijke groet, Het Headict-team
2 /5
★★☆☆☆
Een beetje teleurgesteld aan het einde van de eerste gebruiksdag van mijn muts, beginnen de draden los te laten alsof hij ergens aan vastzit terwijl dat niet zo is. Het stiksel op het gepersonaliseerde leer laat ook los. Het stiksel op het gepersonaliseerde leer laat ook los. Erg mooi, maar erg teleurgesteld over de kwaliteit voor de prijs en de levertijd. Zonde.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, Onze excuses voor het veroorzaakte ongemak en we nodigen je uit om contact op te nemen met onze klantenservice op [email protected] Met vriendelijke groet, Het Headict team
2 /5
★★☆☆☆
Ik bestelde deze hoed op dinsdag 07/11 's ochtends. De snelste (en goedkoopste) manier was om hem af te halen in de winkel zoals de website zei: afhalen op woensdag 08/11. Ik kwam 's avonds aan in de rue filaterie (met de 3 kinderen nadat ik 15 minuten had geworsteld om een plekje te vinden) en het dametje zei tegen me: "ah nee, ik heb je muts niet, hij wordt op dinsdag en vrijdag geleverd".
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, onze excuses voor het ongemak. We geven inderdaad de beschikbaarheid "vanaf" aan, daarom wordt elke klant telefonisch gecontacteerd zodra de bestelling beschikbaar is in de winkel. Met vriendelijke groet, Het Headict team
3 /5
★★★☆☆
De levering duurt altijd langer dan dat jullie zeggen. Ik vind het heel jammer maar ik vind het het wachten waard
User icon
Geverifieerde Koper
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
De hoed en de pet waren veel te groot, waardoor ik genoodzaakt was om mijn bestelling te retourneren. Dit kostte 16,40€, wat veel te veel is naar mijn mening voor een webwinkel. Hopelijk doen jullie iets met deze commentaar.
User icon
Geverifieerde Koper
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Een beetje duur naar mijn smaak.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Het concept is geweldig, maar de afwerking van de dop is niet erg goed.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, Onze excuses voor het ongemak. Het is mogelijk dat de dop over het hoofd is gezien tijdens de voorbereiding van uw bestelling. Neem contact op met de klantenservice op [email protected] Met vriendelijke groet, Het Headict-team
2 /5
★★☆☆☆
Ik weet niet wat er met de levering is gebeurd, maar de dop is helemaal verpest en ziet er niet goed uit. Ik ben echt een beetje teleurgesteld dat het in een dikke enveloppe is geleverd in plaats van een pakket.
User icon
Verifizierter Käufer
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, je pet is zoals gewoonlijk in een pakket verzonden. Het is mogelijk dat je pakket is geopend, gecontroleerd en opnieuw verpakt door de douane in Zwitserland. Onze excuses voor het ongemak. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice ([email protected]) en ons een foto sturen. Met vriendelijke groet - Uw Headict Team.
2 /5
★★☆☆☆
Ik heb twee Stetson hoeden bij jullie besteld à 70 stuks. Ze kwamen in één doos, ik had er graag twee gehad. En het terugsturen om de maat te veranderen is op kosten van de klant. Niet veel sites brengen kosten in rekening voor retourzendingen. Ik vind dit nog erger bij producten met een prijs van 70 stuks.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, in Stetson dozen passen maximaal drie "Trilby" hoeden. In geval van omruiling wordt het tweede item gratis verzonden. Met vriendelijke groet, Het Headict-team
3 /5
★★★☆☆
Grootte niet gerespecteerd
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, je hebt maat 7 3/4 gekozen, d.w.z. een hoofdomtrek van 61,5 cm. Wilt u een retourzending doen? Aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice op [email protected] Met vriendelijke groet, Het Headict team
3 /5
★★★☆☆
Ik was op zoek naar een hoed zonder rugverstelling. De foto van degene die ik bestelde kwam overeen met wat ik zocht, vooral omdat ik een maat moest kiezen en toen ik aankwam... Rugverstelling. 30 voor niets.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, onze excuses voor het ongemak. Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice op [email protected] als u een omruiling wilt doen. Met vriendelijke groet, Het Headict team
2 /5
★★☆☆☆
Retourzending betaald door de klant Slechte aftersales service
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, We willen graag bevestigen dat de verzendkosten voor retourzendingen voor rekening van de klant zijn. We bieden een tweede verzending aan in geval van een ruil en de verzendkosten zijn automatisch gratis in Europees Frankrijk voor aankopen van 75 euro of meer. Met vriendelijke groet, Het Headict-team
3 /5
★★★☆☆
Een serieus bedrijf, zowel qua levering als qua keuze, maar ik heb één groot probleem met de retourmogelijkheid. Afgezien van het feit dat we moeten betalen voor de retourzending, lijkt het afdrukken van een blad om met de hand in te vullen totaal archaïsch. Dit punt moet worden herzien. En misschien een Relay Point Return Service aanbieden? Voor de rest valt er niets te zeggen over de verkoopservice zelf.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling