9.4/10
★★★★★
op 13275 beoordelingen gepubliceerd

Laatste neutrale klantbeoordelingen

2 /5
★★☆☆☆
Plezier en spelletjes
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Na een fout in de maat van mijn hoeden op het moment van mijn bestelling heb ik de producten de volgende dag teruggestuurd, maar de behandeling duurde meer dan 15 dagen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo meneer, Zoals we u telefonisch hebben meegedeeld, is uw pakket op 25 juni bij ons aangekomen en op 1 juni, dus een week later, verwerkt wegens een noodzakelijk verlof van onze verwerkingsafdeling. Met vriendelijke groet, Het Headict team
2 /5
★★☆☆☆
Product is langzamer dan dit onderzoek Heb nog geen pakje ontvangen. Wanneer komt het pakje binnen?
User icon
Geverifieerde Koper
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Een dag te laat geleverd.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, bedankt voor je commentaar. Leveringen via Colissimo worden echter altijd aangekondigd "vanaf". Alleen leveringen via TNT zijn gegarandeerd 24 uur. Met vriendelijke groet, Het Headict team
2 /5
★★☆☆☆
De kleur komt niet overeen, kwaliteit van de stof is matig. Heel veel stik fouten. Enige positieve is de levertijd. Ik zal hier niet meer bestellen, 45,- moeten betalen voor iets wat ca. 15 tot 20,- waard is.
User icon
Geverifieerde Koper
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Slechte ervaring. Gepersonaliseerde artikel was veels te klein. Geprobeerd contact te maken maar sturen geen reactie en laten mij ermee zitten. Slecht.
User icon
Geverifieerde Koper
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Het is moeilijk om commentaar te geven op een product dat nog niet is aangekomen...
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Bedankt voor uw bestelling. Je pakket is verzonden, maar het is gebruikelijk dat leveringen naar Zwitserland (buiten de EU) 24 tot 72 uur worden vastgehouden door de douane. Met vriendelijke groet, Het Headict-team
3 /5
★★★☆☆
Hallo , betreurenswaardige bezorgservice Thuis gefactureerd en gedwongen om het op te halen bij een relaispunt ... . Jammer
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, Bedankt voor uw feedback. We hebben contact opgenomen met TNT en zij hebben bevestigd dat je afwezig was tijdens de eerste levering. Aangezien het pakket wordt geleverd tegen een handtekening, wordt het achtergelaten op een relaispunt als de ontvanger afwezig is. Met vriendelijke groet, Het Headict team
2 /5
★★☆☆☆
Betaald voor tnt levering om het op te halen bij een relais 20km van mijn huis.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Bedankt voor uw feedback. We hebben contact opgenomen met TNT en we stellen vast dat ze de geplande service niet hebben gerespecteerd. We verontschuldigen ons hiervoor en de leveringskosten zijn uiteraard terugbetaald. Met vriendelijke groet, Het Headict-team
3 /5
★★★☆☆
Hallo, ik wil graag een slecht cijfer geven voor de levering omdat het pakket erg beschadigd aankwam en de goederen erdoorheen steken. De riemen zitten erg los. Misschien een poging tot diefstal. Gelukkig was de baret binnen. vriendelijke groeten
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, bedankt voor uw opmerking. Het is mogelijk dat je pakket tijdens het transport is beschadigd. We hebben het postbedrijf op de hoogte gebracht. Met vriendelijke groet, Het Headict-team
3 /5
★★★☆☆
Het pakket in de brievenbus werd geopend, het product zat erin maar ik weet niet of er nog iets anders bij zat, zoals een factuur of een advertentie.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, Je pakket had niet beschadigd mogen zijn en we verontschuldigen ons hiervoor. De postdiensten zijn op de hoogte gebracht en de portokosten zijn uiteraard terugbetaald. We willen u ook informeren dat er geen advertenties of facturen in het pakket zaten, aangezien deze documenten alleen per e-mail worden verzonden. Met vriendelijke groet, Het Headict-team
3 /5
★★★☆☆
Dop besteld op 17 april, ontvangen op 4 mei Dit is niet serieus, de levertijd die op de site werd aangekondigd voor dit soort bestellingen was 4/5 dagen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Bedankt voor uw feedback. Zoals aangegeven op de site, duurt het 7 tot 10 dagen voordat gepersonaliseerde producten arriveren. Het klopt echter dat de postdiensten vertraging hebben opgelopen voor de levering en we verontschuldigen ons hiervoor. De portokosten zijn uiteraard terugbetaald. Met vriendelijke groet, Het Headict-team
2 /5
★★☆☆☆
Ik heb het verkeerde artikel ontvangen: Chicago bulls cap met NY link.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, Onze excuses voor het ongemak. Het is inderdaad mogelijk dat er een verwisseling van artikel heeft plaatsgevonden bij het klaarmaken van de bestelling. Onze klantenservice zal binnenkort contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Het Headict team
3 /5
★★★☆☆
Erg teleurgesteld, ik wilde een tekst in het Japans, op de homepage stond "????" Maar op het bestelformulier stond mijn tekst in het Japans, dus ik maakte me geen zorgen. Maar op het bestelformulier stond mijn tekst in het Japans, dus ik maakte me geen zorgen. Ik heb de after-sales service gebeld, maar helaas kunnen ze niets doen omdat het visuele bewijs is. Erg teleurgesteld, vooral voor de betaalde prijs.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, We kunnen bevestigen dat sommige lettertypes bepaalde tekens of cijfers niet bevatten en het is natuurlijk de visual in de personalisatiemodule die doorslaggevend is. Met vriendelijke groet, Het Headict-team
3 /5
★★★☆☆
-Productbeschrijvingen moeten worden verbeterd om meer informatie te verkrijgen. (lengte van het vizier voor petten of hoogte van het hoofd, details of er een aanpassing is aan de achterkant van de pet, foto's van de binnenkant en 360°, enz.) -Geen tabblad gewijd aan accessoires voor verzorging en opslag -Geen gelijkmatige maat voor Stetson petten tenminste -Betaling voor retourzendingen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Ik vond de online winkel erg leuk, maar mijn levering laat al een week op zich wachten. niet ok
User icon
Verifizierter Käufer
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, dank u voor uw opmerking. Je gepersonaliseerde pet werd besteld op 9.4.18, verzonden op 13.4.18 en geleverd op 21 april. Helaas duurde de verzending iets langer dan normaal, maar de levering vond plaats binnen 10-14 dagen zoals vermeld op onze site. Vriendelijke groeten van het Headict-team.
3 /5
★★★☆☆
De maat is groter dan mijn andere petten, die dan te groot zijn.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Op de 15e gevraagd om een product te beoordelen dat op de 16e nog steeds niet geleverd was Verzendkosten 5,50 Teleurgesteld
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Bedankt voor uw feedback. Uw bestelling werd geplaatst op 06/04 en geleverd op 16/04. Zoals aangegeven op de site, hebben gepersonaliseerde producten 7 tot 10 dagen nodig voor levering. Met vriendelijke groet, Het Headict team
3 /5
★★★☆☆
Gewoon een dag te laat
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, Bedankt voor je opmerking. Houd er rekening mee dat de Colissimo levertijden die op de site worden vermeld "vanaf" zijn. Alleen TNT 24h levering is gegarandeerd. Met vriendelijke groet, Het Headict team
3 /5
★★★☆☆
Meer betalen voor levering op een zaterdag en de artikelen pas de woensdag erna ontvangen is onaanvaardbaar. Zeer teleurgesteld over de levering.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo en bedankt voor uw bestelling. We hebben contact opgenomen met de TNT vervoerder en zij hebben niet geleverd zoals gepland. Onze excuses hiervoor. De leveringskosten werden onmiddellijk terugbetaald. Met vriendelijke groet, Het Headict team
3 /5
★★★☆☆
Het pakket kwam 2 dagen later aan dan op de orderbevestiging stond
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, Zoals aangegeven op de site, worden leverdata aangekondigd "vanaf" en kunnen we geen leverdatum garanderen buiten de E.U. Het pakket kan door de douane worden vastgehouden voor inspectie. Met vriendelijke groet, Het Headict-team
3 /5
★★★☆☆
Retourzendingen erg ingewikkeld
User icon
Verifizierter Käufer
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Ik heb twee snapbacks besteld... de levering was snel maar een van de caps is erg gekreukt. Dat zou niet mogen gebeuren bij een bestelling als deze. Iedereen die petten draagt, weet dat kreuken helemaal niet werkt.
User icon
Verifizierter Käufer
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, we verpakken onze caps met de grootste zorg. Mocht een van je caps tijdens het transport beschadigd raken, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via [email protected]. Vriendelijke groeten van het Headict team.
3 /5
★★★☆☆
Alles is in orde, maar de dop die ik heb gekocht past niet. Hij is te diep.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Ik kreeg een melding dat mijn betaling niet gelukt was, terwijl,het bedrag wel afgeschreven is. Ik kreeg twee keer antwoord, overigens wel snel, dat de betaling mislukt was. Ik heb nog steeds niks ontvangen, al is er toegezegd dat de pet verzonden is......ik wacht even af.
User icon
Geverifieerde Koper
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
De kleur van de bestelde hoed komt niet overeen met de kleur op de website.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, In het geval van een fout van onze kant, neem dan contact op met onze klantenservice op [email protected] en wij verontschuldigen ons voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Het Headict team
3 /5
★★★☆☆
Ik heb dezelfde dag of de dag na de bestelling een e-mail gestuurd voor een kleine wijziging. Ik wacht nog steeds op antwoord ...
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw bestelling. We hebben je e-mail in behandeling genomen en beantwoord op 28/02 om 10:58 uur. Is het misschien in SPAMS terechtgekomen? Met vriendelijke groet, Het Headict team
3 /5
★★★☆☆
Het is moeilijk om de juiste maat te weten, aangezien de keuze uit 2 maten gaat (voorbeeld l 58/59 xl60 /61) wetende dat het rendement betalend is. deze twee punten zijn dus voor verbetering vatbaar; Hartelijk,
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Ik heb geruild omdat de bolhoed te klein was en nu heb ik het pakket net ontvangen en de grote grap is dat jullie een hoge hoed hebben geleverd terwijl ik om dezelfde bolhoed in een grotere maat had gevraagd. Ik ga niet nog een keer verzendkosten betalen omdat jullie mij het verkeerde product hebben gestuurd. Welke oplossing stelt u voor?
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, onze excuses voor het ongemak. Onze klantenservice zal vandaag contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Het Headict team
3 /5
★★★☆☆
Levering jl donderdag, besteld de vrijdag daar voor, track and tracing werkt niet/nauwelijks.
User icon
Geverifieerde Koper
Op
Vertaalde beoordeling