/10
★★★★★
op 13275 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 13275 beoordelingen gepubliceerd
Laatste klantbeoordelingen
4
/5
★★★★☆
Alles goed, producten zoals beschreven. Wat betreft het pakket, de hoeden binnenin hebben misschien meer bescherming nodig. Hoe dan ook aanbevolen site, ik kom terug om te kopen
Stefano D.
Op
na aankoop van 29/10/2024
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Hallo, Geen restitutie of commercieel gebaar voor de bestelfout op een gepersonaliseerde hoed.
Thomas M.
Op
na aankoop van 25/10/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo,
Bedankt voor uw bestelling.
In overeenstemming met onze algemene verkoop- en retourvoorwaarden, die beschikbaar zijn op de site, staat duidelijk vermeld dat gepersonaliseerde artikelen niet kunnen worden geretourneerd of geruild.
De fout is niet door ons veroorzaakt, aangezien wij de hoed hebben geborduurd met de letters die op de bestelling stonden aangegeven. Als gevolg hiervan kunnen wij helaas geen retourzendingen accepteren voor een terugbetaling, zoals u had gevraagd.
We blijven tot uw beschikking voor verdere informatie en wensen u een prettige dag.
Met vriendelijke groeten,
Het Headict-team
Bedankt voor uw bestelling.
In overeenstemming met onze algemene verkoop- en retourvoorwaarden, die beschikbaar zijn op de site, staat duidelijk vermeld dat gepersonaliseerde artikelen niet kunnen worden geretourneerd of geruild.
De fout is niet door ons veroorzaakt, aangezien wij de hoed hebben geborduurd met de letters die op de bestelling stonden aangegeven. Als gevolg hiervan kunnen wij helaas geen retourzendingen accepteren voor een terugbetaling, zoals u had gevraagd.
We blijven tot uw beschikking voor verdere informatie en wensen u een prettige dag.
Met vriendelijke groeten,
Het Headict-team
5
/5
★★★★★
Top
Fabien L.
Op
na aankoop van 30/10/2024
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Ik ben niet tevreden met uw retour- of omruilbeleid. Ik heb een e-mail gestuurd om de goederen te ruilen en ik heb telefonisch contact met u opgenomen, maar ik heb geen contact met u kunnen krijgen. Dit was de enige en laatste aankoopervaring die ik met uw bedrijf heb gehad.
Vincenzo C.
Op
na aankoop van 23/10/2024
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Vier sterren, want ik heb als leveringsadres niet kunnen voorkomen dat een afhaal-winkel werd aangeduid. Maar het bestelde product (een hoed) was prima verpakt en voldoet aan mijn verwachtingen.
Philippe G.
Op
na aankoop van 28/10/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Kunnen we ruilen voor een andere maat?
Eric M.
Op
na aankoop van 27/10/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo,
Hieronder vindt u de link naar de procedure voor ruilen en retourneren.
https://www.headict.com/fr/content/7-echange-retours
We blijven tot uw beschikking voor verdere informatie en wensen u een uitstekende dag.
Hoogachtend
Het Headict-team
Hieronder vindt u de link naar de procedure voor ruilen en retourneren.
https://www.headict.com/fr/content/7-echange-retours
We blijven tot uw beschikking voor verdere informatie en wensen u een uitstekende dag.
Hoogachtend
Het Headict-team
5
/5
★★★★★
Perfecte en snelle transactie die ik 10000% aanbeveel.
Roger C.
Op
na aankoop van 23/10/2024
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Zeer tevreden met de kwaliteit van het product
Christian H.
Op
na aankoop van 25/10/2024
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Maten nikkel, kwaliteit! snelle verzending. Mijn hoofd is tevreden.
Quentin F.
Op
na aankoop van 28/10/2024
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Altijd brandschoon.
Frédéric C.
Op
na aankoop van 26/10/2024
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Snelle levering en artikel is zoals de omschrijving en afbeelding. Voldoet aan mijn wens!
Randy F.
Op
na aankoop van 25/10/2024
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Alles is perfect
Ambre P.
Op
na aankoop van 23/10/2024
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Snelheid , keuze , redelijke prijs
Angelique F.
Op
na aankoop van 23/10/2024
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb het pakket niet ontvangen
Glenda P.
Op
na aankoop van 21/10/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Beste,
Uw pakket is verzonden en staat gemarkeerd als afgeleverd.
Je nam contact met ons op om te melden dat het niet was aangekomen en we hebben samengewerkt om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Om verder te gaan met de vervanging van uw bestelling hebben we u echter een bericht gestuurd waarop we nog geen reactie hebben ontvangen.
In overeenstemming met onze algemene voorwaarden kan ik de vervanging van het pakket niet verwerken zonder uw reactie en de noodzakelijke bevestigingen om door te gaan. We wachten nog steeds op uw antwoord en het ingevulde document.
U kunt mij bereiken op [email protected], en ik wens u een prettige dag.
Met vriendelijke groeten,
Zwaan
Uw pakket is verzonden en staat gemarkeerd als afgeleverd.
Je nam contact met ons op om te melden dat het niet was aangekomen en we hebben samengewerkt om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Om verder te gaan met de vervanging van uw bestelling hebben we u echter een bericht gestuurd waarop we nog geen reactie hebben ontvangen.
In overeenstemming met onze algemene voorwaarden kan ik de vervanging van het pakket niet verwerken zonder uw reactie en de noodzakelijke bevestigingen om door te gaan. We wachten nog steeds op uw antwoord en het ingevulde document.
U kunt mij bereiken op [email protected], en ik wens u een prettige dag.
Met vriendelijke groeten,
Zwaan
5
/5
★★★★★
Geweldige ervaring
Loic C.
Op
na aankoop van 21/10/2024
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
RAS.LIVRAISON DANS LES DELAIS ET CONFORME A LA COMMANDE.
Daniel A.
Op
na aankoop van 18/10/2024
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Keuze uit marges. Snelle levering en zorgvuldig verpakt. Niets dan positiefs voor deze 1e ervaring!
Ludivine L.
Op
na aankoop van 20/10/2024
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Perfect, heel mooie gepersonaliseerde pet!
Serge H.
Op
na aankoop van 12/10/2024
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Snelle levering, correcte verpakking voor een baseballpet
Gerard B.
Op
na aankoop van 15/10/2024
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Snel, uitstekend, zoals altijd.
Juan José J.
Op
na aankoop van 15/10/2024
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Het is een prachtige winkel. Ik wil het graag opnieuw kopen. bedankt
Yoko M.
Op
na aankoop van 15/10/2024
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Bestelling veilig aangekomen, zelfs binnen de aangegeven tijd. Maten passen, niets is te groot of te klein, komen overeen met de gemeten hoedmaten. Verder prima selectie naar mijn mening. Alles top!!!
Peter S.
Op
na aankoop van 15/10/2024
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Snelle levering in lijn met bestelling
Alain R.
Op
na aankoop van 16/10/2024
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Ik ben erg blij met de site.
Jean-pierre D.
Op
na aankoop van 12/10/2024
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Snelle levering Betrouwbaar
Cecilie V.
Op
na aankoop van 14/10/2024
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Alles super en ongecompliceerd
Julian M.
Op
na aankoop van 09/10/2024
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Op tijd ontvangen Goede klantenservice waarmee ik contact moest opnemen voor een omruiling
Jean G.
Op
na aankoop van 04/10/2024
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Uitstekende communicatie en assistentie
Luca G.
Op
na aankoop van 08/10/2024
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Alles super
Martin B.
Op
na aankoop van 08/10/2024
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Uitstekend
Patrick D.
Op
na aankoop van 09/10/2024
Vertaalde beoordeling