9.4/10
★★★★★
op 13276 beoordelingen gepubliceerd

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3 /5
★★★☆☆
Lange tijd geen reactie na bestelling. Levering met DPD leidt altijd tot problemen. DHL is beter.
User icon
Verifizierter Käufer
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, zoals op onze website staat, duurt het ongeveer 14 dagen omdat we de hoed bij Stetson moeten bestellen. Na 7 dagen heb je navraag gedaan en binnen een paar uur informatie ontvangen. De hoed werd 9 dagen na bestelling verzonden. Hij werd binnen 3 dagen geleverd door DPD. Vriendelijke groeten van het Headict-team.
2 /5
★★☆☆☆
Ik heb mijn hoed niet ontvangen op de 3e zoals gepland door de TNT service en toch ben ik niet verhuisd. Ik ging naar Frans-Guyana zonder hoed.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, Zoals aangekondigd tijdens onze gesprekken vorige week, heb je de portokosten vergoed gekregen en hebben we een nieuwe zending naar Frans Guyana in behandeling genomen. Met vriendelijke groet, Het Headict-team
3 /5
★★★☆☆
De hoed is goed ontvangen. Hij was helaas te groot, dit hadden we niet voorzien. Retourneren is erg slecht geregeld. Ten eerste kost dat al 9 euro. Ten tweede mogen afgeprijsde artikelen niet terug. Dus zitten we nu met een hoed. Een hoedenwebshop moet (met nadruk) de mogelijkheid geven om eenvoudig te retourneren. Een hoed moet passen. Dat kun je op een plaatje niet zien. Dus NOOIT meer Headi...
Lire la suite
User icon
Geverifieerde Koper
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Wat gebeurt er als ik mijn pakket niet ontvang door de staking in het Belgische postnetwerk?
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, bedankt voor uw reactie. De staking loopt ten einde en uw pakket zit weer in het distributiecircuit. Het zal binnenkort worden geleverd. Met vriendelijke groet, Het Headict-team
3 /5
★★★☆☆
Uiteindelijk nog veel betaald voor de pet. Verzendkosten, nog eens de kosten voor de ruiling, en dan speur je het internet af en dan zie je dat andere leveranciers veel goedkoper zijn met hetzelfde product. Had me wel geteld €25 gescheeld.Dus de volgendekeer moet ik toch beter opletten waar ik een bestelling plaats.
User icon
Geverifieerde Koper
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Ik keek naar de foto - en zocht toen tevergeefs naar de blauwe kleur Als de kleur van de foto zoveel afwijkt van de kleur van de goederen, is er iets vervalst Ik vond het niet leuk Barbara Hetzel
User icon
Verifizierter Käufer
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, de veelkleurige poncho heeft geen blauwe kleur op onze productafbeelding op internet. Op sommige schermen verandert de kleur echter. Dit is de enige manier waarop we kunnen aannemen dat je de kleur blauw hebt gezien. Je kunt de poncho terugsturen als de kleur je niet bevalt. Vriendelijke groeten van het Headict-team
3 /5
★★★☆☆
Perfecte pet, niets te zeggen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Jammer dat de kleur van ons logo niet dezelfde is als die van de pet... De operator verwarde bordeauxrood met rood... Helaas is het resultaat niet perfect...
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, bedankt voor uw commentaar. We hebben u echter een foto van het prototype gestuurd zodat u de productielancering zelf kon valideren, wat we volgens uw instructies hebben gedaan. Met vriendelijke groet, Het Headict-team
3 /5
★★★☆☆
Ik bestelde een blauwe pet en kreeg een zwarte pet. Goed gedaan...
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hartelijk dank voor uw nieuwe bestelling. We verontschuldigen ons voor het ongemak en nodigen je uit om contact op te nemen met onze klantenservice op info@headict.com. Hoogachtend, Het Headict team
2 /5
★★☆☆☆
Helaas is het artikel niet aangekomen. De levering werd gemeld als geleverd. Het is echter niet aangekomen op de afgesproken locatie. De leverancier DPD heeft mij ook niet kunnen helpen.
User icon
Verifizierter Käufer
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, zoals al per e-mail met je is verduidelijkt, heb je DPD een afleverbevoegdheid voor de deur gegeven. Het kiezen van een DPD winkel is de veilige optie als je niet thuis bent en in München woont. We hebben je echter een financiële tegemoetkoming aangeboden voor een nieuwe bestelling. Vriendelijke groeten van het Headict team.
3 /5
★★★☆☆
Het betalen via IDEAL verliep moeizaam
User icon
Geverifieerde Koper
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Ik ben heel erg teleurgesteld omdat ik een hoed heb besteld (die heel mooi is) voor een verjaardagscadeau. Ik heb gevraagd om tnt levering op zaterdag 24 augustus. Het pakket zou volgens de bezorgdienst op de 24e geleverd worden. Ik heb er de hele dag op gewacht. Ik bleef de hele dag bij mijn telefoon maar de bezorger kwam niet. Het cadeau kwam 2 dagen later aan
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Bedankt voor uw opmerking. We hebben contact opgenomen met TNT en zij hebben niet geleverd zoals gepland, onze excuses hiervoor. De verzendkosten worden uiteraard vergoed. Met vriendelijke groet, Het Headict-team
3 /5
★★★☆☆
Na een modelfout, die ik niet kon zien voor de definitieve bestelling, was de klantenservice niet commercieel.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, Zoals we al zeiden in ons gesprek, kun je in de personalisatiemodule het voor-, zij- en achteraanzicht van je pet kiezen. Zodra je de pet toevoegt aan je winkelmandje, wordt er een afbeelding met een beschrijving weergegeven, gevolgd door de afbeelding in je winkelmandje. Je hebt dus drie mogelijkheden om je personalisatie te controleren voor de aankoop. Met vriendelijke groet, Het Headict-team
3 /5
★★★☆☆
De tweede bestelde NY pet is nep, een tegenmerk ;((((((
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hartelijk dank voor uw bestelling. Houd er rekening mee dat de wederverkoop van namaakproducten illegaal is en dat de ontvangen caps beide van New Era zijn. Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantendienst op info@headict.com voor meer informatie. Met vriendelijke groet, Het Headict team
3 /5
★★★☆☆
Ik heb betaald voor bezorging op mijn huisadres en heb het pakket niet ontvangen. Ik moest het ophalen bij het postkantoor.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Ik had het op prijs gesteld als u had aangegeven dat er mogelijk douanerechten worden geheven voor leveringen in Zwitserland. Op uw site lijkt u zonder problemen naar Zwitserland te leveren, maar u vermeldt deze kwestie niet. Deze douaneheffing is niet onbelangrijk, het is ongeveer 1/3 of 1/2 van de prijs van de bestelling, dus je moet je klanten hier echt bewust van maken.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, dank u voor uw opmerking. Echter, elke aankoop buiten de EU naar een EU-land is onderworpen aan deze belasting. Dit zal bijvoorbeeld van toepassing zijn op al uw aankopen in Frankrijk vanuit Zwitserland. Met vriendelijke groet, Het Headict-team
3 /5
★★★☆☆
Het is jammer dat je niet de exacte maat van het bestelde product kunt kiezen. De kosten voor het opnieuw verzenden en de portokosten worden niet vergoed wanneer een artikel wordt geretourneerd, wat jammer is; ik denk niet dat ik ooit nog terug zal komen op jullie site.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Plus verzendkosten
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
De TNT-koerier beweert dat hij er is geweest, hoewel we ons huis niet hebben verlaten. Als gevolg daarvan moest ik het pakket gaan ophalen op een smerige, afgelegen locatie. Dit is niet de eerste keer dat deze vervoerder me bedriegt, ook al is de thuisbezorgservice betaald. De reactie van hun klantenservice is woedend. Dit is mijn laatste bestelling bij Headict uit protest.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, We hebben geconstateerd dat TNT geen service heeft verleend en bieden hiervoor onze excuses aan. Je krijgt uiteraard de portokosten vergoed. Met vriendelijke groet, Het Headict team
3 /5
★★★☆☆
Perfecte site maar levering met TNT gewoon verschrikkelijk
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, We hebben contact opgenomen met TNT en ze hebben de geplande service niet gerespecteerd, onze excuses voor het ongemak. We hebben de verzendkosten terugbetaald. Met vriendelijke groet, Het Headict team
3 /5
★★★☆☆
Ondanks een keuze voor 24-uurs expreslevering bij mij thuis (en dus een hogere prijs) ontving ik het pakket meer dan 48 uur later, dat ik moest ophalen bij een relaispunt omdat de bezorger te lui was om naar mijn huis te komen en uit te leggen waarom ik er niet was, ook al waren we op het aangegeven tijdstip met z'n vieren bij mij thuis. Afgezien daarvan, geweldig product zoals gewoonlijk.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Dank u voor uw opmerking. Zoals aangegeven in onze e-mailwisseling, hebben we de verzendkosten terugbetaald en bieden we onze excuses aan voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Het Headict team
3 /5
★★★☆☆
Helaas is de levering nog niet aangekomen, hoewel de opgegeven leverdatum al lang is verstreken.
User icon
Verifizierter Käufer
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, zoals vermeld op onze website duurt personalisatie 10-14 dagen. Uw bestelling is aangekomen op 03.07.18 en verzonden op 17.07.18. De levering vond plaats op 19.07.18. Met vriendelijke groeten van het Headict-team.
2 /5
★★☆☆☆
Ik heb een Stetson panamahoed besteld als cadeau. Op de website wordt de hoed beschreven (en afgebeeld) als geleverd in een originele verpakkingsdoos, maar ik heb hem ontvangen zonder doos, gestapeld met een tweede hoed die ik had gekocht. Het spreekt voor zich dat mijn cadeau niet toonbaar is; de klantenservice is niet bereid om enige moeite te doen, terwijl de informatie op de website duidel...
Lire la suite
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Ik vind het een goed product. Leveringsprobleem maar vanwege de Tour de France
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Ik heb de bezorgmethode al twee keer moeten veranderen omdat de chauffeurs ofwel niet bellen, ofwel vragen of ik mijn huis wil verlaten en ze op hun "slecht geparkeerde" plek willen vinden. Of ze nemen niet de tijd om een 2e keer te bellen omdat ze al weg zijn. Bovendien begrijp ik niet waarom ze bellen, want ik ben degene die de afspraak maakt, dus ik ben thuis. Du coup point relais. Misbruik...
Lire la suite
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hartelijk dank voor uw bestelling. De bezorger die contact met u heeft opgenomen, levert waarschijnlijk een pakket van een andere site af. De Colissimo-pakketten van ons worden door uw gebruikelijke postbode bezorgd en het uwe is inderdaad op een relaispunt afgegeven, zoals op 09/07 was gevraagd. Met vriendelijke groeten, Het Headict-team
3 /5
★★★☆☆
Hallo, ik heb zojuist mijn bestelling ontvangen (correcte omruiling) alleen waar ik niet blij mee ben is dat in jullie verkoopbeschrijving staat "hat delivered in its Stetson box" ..... nog steeds niets, alleen een cirkel van karton. Toen ik omruiling vroeg, zei ik dat jullie klantenservice hier geen rekening mee hield, maar ik wel. Ik denk niet dat ik jullie kan aanbevelen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, bedankt voor uw opmerking. Stetson heeft inderdaad geen dozen meer op voorraad en zal deze niet voor het einde van de zomer kunnen aanvullen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Het Headict-team
3 /5
★★★☆☆
Ik heb 2 doppen besteld en er maar één ontvangen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, Bedankt voor uw bestelling. We waren inderdaad aan het wachten op herbevoorrading. Je cap is gisteren verzonden en zou binnen 48 uur moeten arriveren. Met vriendelijke groet, Het Headict team
3 /5
★★★☆☆
Helaas heb ik de bestelling nog niet ontvangen. Door een fout van DPD, is de bestelling op de dag van afleveren weer retour gestuurd naar de verzender. DPD heeft hierbij niets gedaan om dit op te lossen. ik moest het zelf maar regelen met de leverancier Gelukkig was het contact met jullie heel prettig, en is mijn bestelling wederom verstuurd. helaas heb ik hem nu niet optijd binnen.
User icon
Geverifieerde Koper
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Ik heb mijn pakket nooit ontvangen op het aangegeven adres (in Ierland), dus ik moest contact opnemen met de klantenservice om het terug te sturen naar mijn adres in Frankrijk. Gelukkig is de klantenservice uitstekend.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Logo stiksels toegevoegd niet goed afgewerkt
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, bedankt voor je opmerking. Het is mogelijk dat de dop tijdens de voorbereiding door onze kwaliteitscontrole is gegaan. Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice op info@headict.com Met vriendelijke groet, Het Headict team