/10
★★★★★
op 13275 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 13275 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
3
/5
★★★☆☆
Levering gepland voor 25 december, helaas ontvangen op de 27e.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, We hebben geconstateerd dat de vervoerder geen service heeft verleend en willen ons hiervoor verontschuldigen. De portokosten zijn terugbetaald. Met vriendelijke groet, Het Headict-team
3
/5
★★★☆☆
Bij levering was het pakket open.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hartelijk dank voor uw bestelling. Het komt voor dat pakketten worden gecontroleerd door de Franse douane. Onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Het Headict-team
2
/5
★★☆☆☆
Ik dacht dat ik gepersonaliseerd borduurwerk had besteld op de pet die ik had besteld. Wat is er gebeurd? EL
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Bedankt voor uw bestelling. We kunnen bevestigen dat de pet is besteld zonder enige personalisatie. Je had op het vakje "handtekening toevoegen (+9)" moeten klikken. Met vriendelijke groet, Het Headict team
3
/5
★★★☆☆
Ik kreeg geen bericht van het postkantoor (dat het was afgeleverd) in mijn brievenbus. Alleen een bericht met alle advertenties op mijn pc.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hartelijk dank voor uw bestelling. Aangezien dit een "Colissimo" zending is, wordt het pakket door uw postbode in de brievenbus gedeponeerd zoals uw gebruikelijke post, dus er is geen behoefte aan extra informatie over de levering. Met vriendelijke groet, Het Headict-team
2
/5
★★☆☆☆
Goedenavond, één hoed is heel goed, maar de tweede is na 2 dagen al ontrafeld.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw opmerking. Neem contact op met onze klantenservice op [email protected] Met vriendelijke groet, Het Headict team
3
/5
★★★☆☆
Mijn e-mail met vragen over de eerste pet werd niet naar tevredenheid beantwoord. Helaas paste de eerste pet niet en moest ik ca. 7,00 betalen voor het aangetekend terugsturen van deze pet. Gelukkig past de later bestelde pet wel. Daarom alleen een voldoende.
Verifizierter Käufer
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, bedankt voor je opmerking. Headict verzendt gratis voor bestellingen van meer dan 75 stuks. De klant is echter verantwoordelijk voor de retourkosten. Alle informatie over retourneren en ruilen kun je vinden op https://www.headict.de/content/7-ruckgabe-und-umtausch. Vriendelijke groeten van het Headict team.
2
/5
★★☆☆☆
Gelieve geen conclusies te trekken uit deze paar punten voor Headict, de goederen werden snel verzonden, maar met de leverancier DPD, hoewel het juiste adres was opgegeven (volgens DPD) heeft de leverancier het niet gevonden, en ik woon aan een nationale doorgaande weg. Helaas heeft nog niemand contact met mij opgenomen over de terugreis
Verifizierter Käufer
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, het spijt ons dat DPD uw adres niet kon vinden. Als je vragen hebt over de levering, kun je altijd contact opnemen met de klantenservice op [email protected]. Je pakket is naar ons onderweg. We nemen contact met je op zodra het pakket aankomt. Vriendelijke groeten van het Headict-team.
2
/5
★★☆☆☆
Dit is de druppel voor een website die "gespecialiseerd" is in hoofddeksels. Ik heb maat 58, dus ik bestelde mijn 3 producten in "medium" maat 58-59. Ze kwamen alle 3 aan in maat 59, hoewel deze merken maat 58 aanbieden. Alle 3 arriveerden ze in maat 59, hoewel deze merken maat 58 aanbieden. De afbeeldingen op de site zijn niet voldoende om het volume en het materiaal .... goed in te schatten. Kortom... in de toekomst zal ik in de winkel kopen.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Bedankt voor uw opmerking. Zoals aangegeven op de website hebben de meeste producten een dubbele maat: M = 56/57, L = 58/59, ... En de grootste maat staat altijd op het etiket. Met vriendelijke groet, Het Headict-team
3
/5
★★★☆☆
Dit is niet mijn eerste pet die ik via de site heb gekocht. De eerste werden geleverd met een zakje, wat een leuke touch was. Al mijn andere bestellingen waren zonder ... waarom ... het is een schande. Mijn laatste bestelling, 4 petten, 2 volwassenen en 2 kinderen, ja ik rust het hele gezin uit. Voor meer dan 75 euro aan goederen, nog steeds geen kleine canvas tas, alleen een simpel stukje papier.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Bedankt voor je loyaliteit Slachtoffer van ons succes, de voorraad canvas tassen is op, deze staan gepland voor het najaar ; -)
2
/5
★★☆☆☆
Chinese productie niet goed
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, dank u voor uw opmerking. Als het product niet aan je verwachtingen voldoet, kun je het natuurlijk terugsturen voor een terugbetaling. Je vindt de procedure in de link hieronder. https://www.headict.com/fr/content/7-echange-retours Met vriendelijke groet, Het Headict team
3
/5
★★★☆☆
Ik ben teleurgesteld over de prijs-kwaliteitverhouding van dit artikel.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Bedankt voor uw opmerking. Als je niet tevreden bent met het product dat je hebt ontvangen, kun je het retourneren. Zie de link hieronder voor meer informatie. https://www.headict.com/fr/content/7-echange-retours Met vriendelijke groet, Het Headict team
3
/5
★★★☆☆
Het is jammer dat niet de exacte maat gekozen kan worden. Maat 60 zit beter dan 61, maar beiden zijn als 1 optie, XL
Geverifieerde Koper
Op
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Pakket allemaal gedeukt, gescheurd, ondanks het grote aantal schakels (gelukkig) De hoed was meer, maar het is een geschenk Te volgen in gebruik
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Tijd tussen bestelling en levering een beetje lang. Een beetje teleurgesteld door de kwaliteit van de personalisatie.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Nog nooit bij een mail bestelling zulke ellende gehad. Vertraagde levering door franse staking is nog begrijpelijk maar geen antwoord krijgen op vele mails is gewoon misselijk.
Geverifieerde Koper
Op
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Het ontvangen product is niet het bestelde product. Als u dit laatste product wilt retourneren, moet u de colisimokosten betalen, die u al een keer hebt betaald voor de levering.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hartelijk dank voor uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak dat dit veroorzaakt kan hebben. Neem contact op met onze klantenservice op [email protected] om dit probleem op te lossen. Met vriendelijke groet, Het Headict-team
3
/5
★★★☆☆
Gratis levering ontbreekt om de site naar een hoger niveau te tillen
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, Bedankt voor je opmerking. Verzendkosten zijn altijd gratis bij een aankoop van 75 of meer. Met vriendelijke groeten. Het Headict-team
3
/5
★★★☆☆
Retourzending niet goed geregeld en extreem duur
Geverifieerde Koper
Op
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Besteld in maat 58 - ontvangen in maat 59.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, bedankt voor je commentaar. De voorgestelde maten op de website zijn dubbel: S = 54/55cm, M = 56/57cm, L = 58/59cm, ... De ontvangen maat (L) komt overeen met de bestelde maat. Met vriendelijke groet, Het Headict-team
3
/5
★★★☆☆
Bestelling conform maar leveringstermijn niet gerespecteerd (Bovendien geleverd in een afhaalrelais 24/24... Veel gemakkelijker dan thuis)
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Bedankt voor uw opmerking. Uw bestelling werd geplaatst op 19/11 en de volgende dag verzonden naar een relaispunt. De levering duurde 48 uur. Onze verbintenissen werden dus nagekomen ondanks een periode van zware transit. Met vriendelijke groet, Het Headict-team
3
/5
★★★☆☆
Niets te klagen over de levering, de kwaliteit van de geleverde producten en de prijs. Het enige minpunt, en niet het minste, is de personalisatie van de petten. Hoewel het borduurwerk op de voorkant erg goed is gedaan, is het borduurwerk aan de kant die scheef gaat aan het einde van het schrift onwaardig. Waarom loopt het diagonaal? Waarom is mij dit niet verteld toen het recht op het ontwerp stond? Zeer teleurgesteld.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Niets
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Jammer van de hoed, helemaal niet zoals op de foto, veel te kort, echt teleurgesteld, ik denk dat de foto subjectief is, zeker, maar het leek veel groter, bovendien, ik verzeker je, ik heb een kleine hoofdomtrek, ik zei tegen mezelf, "het zal het nog groter maken", nou helemaal niet, ik heb medelijden met iedereen met een "normale" hoofdomtrek. triest voor een product van 25 kogels mini.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw opmerking. Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice op [email protected] Met vriendelijke groet, Het Headict team
2
/5
★★☆☆☆
Ze stuurden me een maat die te klein was. De prijzen zijn in Amerikaanse dollars, ik dacht dat het Canadese dollars waren. De kleur kwam niet overeen.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, bedankt voor uw opmerking. De gegevens die klanten invoeren bij het plaatsen van een bestelling kunnen niet worden gewijzigd tijdens het voorbereiden van de bestelling. Zoals per e-mail uitgewisseld, erkennen we de fout van onze kant en bieden we hiervoor onze excuses aan. We hebben aangeboden het product terug te sturen voor een volledige terugbetaling. Met vriendelijke groet, Het Headict-team
3
/5
★★★☆☆
Wat headict betreft heb ik niets te klagen, de producten zijn top. Aan de andere kant maakte ik de fout om de levering tnt 24h te nemen / ik werd geleverd in 4j, na een veelheid van telefoontjes richting tnt of we niets te horen kregen, zei men mij te passeren maar het was niets, geen bericht van passage, geen telefoontje, en ik was thuis in korte null.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, We hebben gemerkt dat TNT geen service heeft verleend en willen ons hiervoor verontschuldigen. We hebben zojuist uw verzendkosten terugbetaald. Met vriendelijke groet, Het Headict team
3
/5
★★★☆☆
De kleur van de pet komt niet overeen met de beschrijving en de foto... het product wordt aangeduid als zwart linnen, dus je zou verwachten dat het zwart is, maar in feite is het helemaal grijs na het terugsturen van het eerste model, dat niet overeenkwam met de maat, geef ik het op...
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Meer keuze aan kleuren voor items.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Ik heb al besteld het was nikkel, maar tweede bestelling caps waren niet hetzelfde, bomber op het schrijven stijl cap kraker Ik hou niet van at all
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, bedankt voor je commentaar. Bij je eerste aankoop bestelde je een cap van het type "curve" (gebogen piek), terwijl je bij je laatste aankoop koos voor een "snapback" model (platte piek), wat de "skateboard" look verklaart. Met vriendelijke groet, Het Headict team
2
/5
★★☆☆☆
Ik heb een New Era NY "navy" cap besteld ter vervanging van een identiek model dat zoek was geraakt. De cap die ik heb ontvangen was zwart en van veel mindere kwaliteit dan degene die ik 18 maanden geleden op Headict heb besteld (geen suedine vizier, minder edele materialen, etc.). Dit alles voor precies dezelfde prijs van 32. Dit is verkeerde informatie en misbruik.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Bedankt voor je feedback. We kunnen echter bevestigen dat de verzonden pet marineblauw is in de gevlekte versie. De huidige prijzen zijn afhankelijk van de vertegenwoordigde merken en we respecteren altijd de aanbevolen verkoopprijzen. Met vriendelijke groet, Het Headict team
3
/5
★★★☆☆
Lange tijd geen reactie na bestelling. Levering met DPD leidt altijd tot problemen. DHL is beter.
Verifizierter Käufer
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van HEADICT
Op
Hallo, zoals op onze website staat, duurt het ongeveer 14 dagen omdat we de hoed bij Stetson moeten bestellen. Na 7 dagen heb je navraag gedaan en binnen een paar uur informatie ontvangen. De hoed werd 9 dagen na bestelling verzonden. Hij werd binnen 3 dagen geleverd door DPD. Vriendelijke groeten van het Headict-team.