/10
★★★★★
op 1670 beoordelingen
★★★★★
op 1670 beoordelingen
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1/5
★☆☆☆☆
Ik wil graag retourneren, maar ik heb nog niets gehoord van de klantenservice ...
Marie S.
Op
na aankoop van 28/08/2024
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik betaalde voor de post om thuis afgeleverd te worden, en ik kreeg een sms dat ik na het telefoontje van de chauffeur bij een relaispunt was afgeleverd. Ik had geen telefoontje ontvangen en ik was thuis. De porto kostte me iets meer dan 9€.
Roland H.
Op
na aankoop van 22/03/2024
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Het horloge werkt niet. Ik moet het terugsturen om de batterij te laten vervangen.
Johan F.
Op
na aankoop van 28/01/2024
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
De horlogekast is bekrast
Jean-michel G.
Op
na aankoop van 17/01/2024
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Hallo Ontvangst van een horloge dat niet werkt.... Voor toekomstige kopers op Gperdumesaiguilles, vraag hen om te controleren of de producten goed werken voordat ze worden verzonden. Dank u
Gilbert G.
Op
na aankoop van 30/12/2023
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik ben op verschillende punten niet tevreden: 1. de levertijd: bestelling geplaatst op 7 december ik heb het artikel op woensdag 20 december ontvangen 2. het artikel is niet geleverd. Ik had de optie "cadeauverpakking" genomen voor 2,50€, maar ik heb het niet cadeauverpakt ontvangen. 3. 3. Dienst na verkoop: de gegeven antwoorden waren onbevredigend en gaven geen precies antwoord. Ik heb zelfs nooit een antwoord ontvangen op mijn laatste bericht waarin ik uitlegde dat het cadeau onverpakt was aangekomen.
Caroline B.
Op
na aankoop van 07/12/2023
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb nog steeds het horloge niet ontvangen dat meer dan 8 dagen geleden geleverd had moeten worden! Ik heb ze al geschreven, maar ze hebben nog niet gereageerd op de leverdatum.
Maylis D.
Op
na aankoop van 05/12/2023
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Het ontvangen horloge heeft niet de aangegeven functies. Daarnaast was het erg moeilijk om het horloge terug te sturen omdat mijn aanvraag, gedaan volgens de voorwaarden op de site, na 4 dagen nog steeds niet was gevalideerd door GPMA. Om nog maar te zwijgen van de drie telefonische berichten die ook niet zijn opgevolgd.
Martine D.
Op
na aankoop van 21/11/2023
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik ben erg ontevreden, ik maakte de aankoop op 31/10 verzonden op 2/11 Ik nam de optie levering in 24 uur en ik werd geleverd op 07/11 Ik contact met u meerdere malen, maar geen reactie!!!
Serge C.
Op
na aankoop van 01/11/2023
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Nee, want ik heb mijn geld teruggevraagd en ik heb geen nieuws gekregen.
Loret �.
Op
na aankoop van 03/08/2023
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Bestelling ontvangen maar niet geschikt voor mijn bestelling
Valerie S.
Op
na aankoop van 16/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Gperdumesaiguilles
Op
Hello,
We are sorry that the item does not suit you, you can return it and ask for a refund if you wish.
Sincerely
We are sorry that the item does not suit you, you can return it and ask for a refund if you wish.
Sincerely
1/5
★☆☆☆☆
10€ kwijt voor een 24u levering resultaat levering op maandag om 14u30 onaanvaardbaar en geen terugbetaling...
Alexandre P.
Op
na aankoop van 10/12/2021
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb niet het juiste juweel ontvangen ik heb ook de porto betaald om het snel te zien want het was voor een verjaardag dat was mijn verrassing toen ik de doos opende toen het niet eens de juiste armband was die ik had besteld binnen een schande
Laetitia B.
Op
na aankoop van 12/10/2021
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik raad niet aan
Franck G.
Op
na aankoop van 08/05/2021
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Het product is niet ontvangen (door een postfout), ik was van plan om in ieder geval mijn geld terug te vragen omdat ik intussen een horloge cadeau had gekregen. Deze werd teruggestuurd naar Gperdumesaiguilles, ik stuurde een e-mail om terugbetaling te vragen waarop ik geen antwoord kreeg. Ik heb geprobeerd te bellen, zonder succes. Na enkele dagen lukte het me contact op te nemen via Facebook, ik kreeg te horen dat er net een antwoord op mijn e-mail was verstuurd, maar ik had niets ontvangen. Dus ik reageer op het facebookgesprek om het te melden (ik heb andere mails van hen maar niet die in kwestie) screen shot in support, zodat het antwoord via facebook of telefonisch naar mij gestuurd kan worden, en sindsdien niets, Het is al meer dan twee weken geleden dat mijn facebookbericht plotseling onbeantwoord bleef, hoewel ze eerst heel goed reageerden, en niemand lijkt verbaasd te zijn dat ik niet reageerde op de e-mail die me zogenaamd was toegezonden, hoewel ik ze had gewaarschuwd dat die niet was aangekomen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Gperdumesaiguilles
Op
Hallo, we beantwoorden vragen over bestellingen op de e-mailadressen die klanten hebben opgegeven bij het aanmaken van hun account. Om privacyredenen geven we geen informatie op Facebook, omdat we niet weten met wie we te maken hebben. Als u onze e-mails niet ontvangt, raden wij u aan te controleren of er geen typefout is gemaakt bij het registreren van uw e-mailadres of om in uw Spam te kijken.
Met betrekking tot uw bezorgdheid, gelieve te noteren dat wij een terugbetaling op uw rekening hebben geïnitieerd op 3 februari en dat uw bericht gedateerd is op 5 februari. Hoogachtend
Met betrekking tot uw bezorgdheid, gelieve te noteren dat wij een terugbetaling op uw rekening hebben geïnitieerd op 3 februari en dat uw bericht gedateerd is op 5 februari. Hoogachtend
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb slechts 2 van de 4 bestelde artikelen ontvangen zonder uitleg, hoewel ze allemaal in voorraad leken te zijn. Ik werd natuurlijk terugbetaald voor wat niet werd geleverd. Maar ik had mijn bestelling geannuleerd als ik had geweten dat deze 4 artikelen samen gingen. Ik belde en liet een bericht achter bij de verkoper die nooit de moeite nam me terug te bellen. Ik ben teleurgesteld en zou deze site niet aanbevelen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/01/2021
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik ben niet tevreden want er ontbreekt een artikel in mijn bestelling, niemand neemt de telefoon op of neemt de moeite om terug te bellen en ik wacht ook op een antwoord per e-mail over dit probleem.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/12/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Gperdumesaiguilles
Op
Hallo, Zoals vermeld in mijn e-mail van gisteren, sturen wij u het ontbrekende onderdeel en verontschuldigen wij ons voor de fout bij de voorbereiding van uw bestelling.
Wij zouden het op prijs stellen als u ons laat weten wanneer u het ontbrekende onderdeel heeft ontvangen.
Met vriendelijke groet Florine klantenservice
Wij zouden het op prijs stellen als u ons laat weten wanneer u het ontbrekende onderdeel heeft ontvangen.
Met vriendelijke groet Florine klantenservice
1/5
★☆☆☆☆
Ik moest wachten op een bestelling die nooit is aangekomen en twee maanden later nog steeds niet is terugbetaald. Weigering om rekening te houden met de annulering van de bestelling, voor hen is de klant niets, ik ben ontevreden over deze site klantenservice die de klant belachelijk maakt! VERMIJD !!!!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/05/2019
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Mondial Relais: een ramp! Meer dan 10 dagen om geleverd te worden!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/05/2019
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik ben niet blij. De armband is te klein voor mijn man. Ik heb het teruggestuurd in de originele verpakking met de retourbon. In opdracht. Het werd mij teruggestuurd met de vermelding geweigerd omdat het pakket leeg was! Dus geen terugbetaling. Bedankt voor het noodzakelijke. Met vriendelijke groet
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/06/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Gperdumesaiguilles
Op
Het pakje dat u ons per post stuurde werd ons open en leeg aangeboden, en wij hebben het geweigerd zonder zelfs maar naar de afzender te kijken, zoals wij in dit soort gevallen altijd doen, op advies van de postbode.
Wij nodigen u uit om een klacht in te dienen bij het postkantoor zodat u de schade vergoed krijgt. Met vriendelijke groet Florine klantenservice
Wij nodigen u uit om een klacht in te dienen bij het postkantoor zodat u de schade vergoed krijgt. Met vriendelijke groet Florine klantenservice
1/5
★☆☆☆☆
Helemaal niet gelukkig. Ik had sms-bezorging op maandag 28 tussen 9.30 en 12 uur, ik bleef thuis (vakantie). Het pakket is nog steeds niet geleverd, ik heb het zaterdag 2 juni nodig. Bedankt dat u doet wat nodig is en mij snel antwoord geeft.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 24/05/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Gperdumesaiguilles
Op
Hallo, uw pakket is de dag na uw bestelling verzonden en het spijt ons dat u uw pakket nog niet heeft ontvangen. We hebben een klacht geopend bij de vervoerder zodat zij contact hebben opgenomen met de bezorger om ervoor te zorgen dat u uw pakket deze week ontvangt.
Met vriendelijke groet Florine Klantenservice
Met vriendelijke groet Florine Klantenservice
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb geen antwoord op mijn bericht.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/01/2015
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Er zijn geen opmerkingen voor deze beoordeling
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/04/2014
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Heb de bestelling geannuleerd. Ik wil geen commercieel gebaar maken. zijn de duurste op de markt op Amazon.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/12/2013
Vertaalde beoordeling