9.6/10
★★★★★
op 1535 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆
Slechte levering en logistiek. Knullige communicatie hierover.
User icon
Johannes D.
Op
na aankoop van 21/03/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Gérard bertrand
Op
Hallo, het spijt ons van deze slechte ervaring met de gekozen provider. We blijven tot uw beschikking om ervoor te zorgen dat dit niet meer gebeurt. Vriendelijke groeten
1 /5
★☆☆☆☆
Bedrieglijk
User icon
Corrihons F.
Op
na aankoop van 06/03/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
50% duurder dan in fysieke winkels! En reageren niet op klachten! Vergeet eCommerce !!!
User icon
Thierry D.
Op
na aankoop van 19/12/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
De afbeelding van de doos komt niet overeen met de flessen die erin zitten. En de beschrijving van de flessen eronder is niet echt zichtbaar, dus ik was teleurgesteld over mijn aankoop.
User icon
Gautier F.
Op
na aankoop van 13/12/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Houten kist beschadigd.
User icon
Hubert C.
Op
na aankoop van 11/12/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn fles op tijd ontvangen, maar er zit niet eens een papieren zak van Gérard Bertrand bij om de fles in weg te geven. Helemaal niet erg commercieel!
User icon
Thierry C.
Op
na aankoop van 03/12/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Il me manque la moitié
User icon
Lea R.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
De colli's arriveerden via DPD, met een melding per e-mail om 7.43 uur, en werden om 8.30 uur bezorgd. Gelukkig was ik er nog. Het is elke keer hetzelfde, ze leveren zonder waarschuwing.
User icon
Francis M.
Op
na aankoop van 12/10/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb het pakket niet ontvangen
User icon
Jean Bernard D.
Op
na aankoop van 06/10/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Mijn bestelling kwam gebroken aan, dus ik kon niets zien dat niet geaccepteerd was op het doorgiftepunt! 😏
User icon
Massart C M.
Op
na aankoop van 29/08/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Helaas was mijn doos helemaal beschadigd. We hadden geluk dat de flessen niet verbrijzeld waren. De service was snel. Dat was het goede deel, maar het was bedoeld als cadeau en we konden niet leveren met de doos onder deze omstandigheden. We zijn nog steeds dol op jullie wijn en we zullen zeker meer bestellen, maar ik wilde de feedback toch even doorgeven, omdat ik me ervan bewust ben dat het om een derde partij gaat en niet om jullie bedrijf. Ik zal de e-mail beantwoorden met foto's van de doos. Bedankt
User icon
Adrian P.
Op
na aankoop van 17/08/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Gérard bertrand
Op
Het spijt ons zeer voor het ongemak dat is veroorzaakt door de gebroken houten kist en we zullen ervoor zorgen dat het probleem wordt doorgegeven aan onze verzendpartner.
1 /5
★☆☆☆☆
Verzameldoos kwam kapot aan en geen nieuws van klantenservice na klacht.
User icon
Meunier M.
Op
na aankoop van 10/08/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik was altijd erg gebrand op de levering en ik wilde er ook zeker van zijn dat de prijzen in CHF waren.
User icon
Benno R.
Op
na aankoop van 30/07/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
De houten kist was beschadigd
User icon
Ari H.
Op
na aankoop van 11/07/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Niet echt aangename wijnen om te drinken. Geen plezier
User icon
Michel G.
Op
na aankoop van 18/05/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Nog steeds niet ontvangen
User icon
François L.
Op
na aankoop van 03/05/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
De site adverteerde met gratis levering bij bestellingen van meer dan 25 euro als ik het me goed herinner. En ik betaalde een vergoeding omdat, volgens het antwoord dat ik kreeg, de promotie voorbij was.
User icon
Sylvie M.
Op
na aankoop van 21/04/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Nu je toch naar mijn mening vraagt: ik had 6 flessen Domaine de l'Aigle Pinot Noir 2021 besteld. Ik kreeg 2022 geleverd! Toen ik ernaar vroeg, kreeg ik te horen dat ik "per ongeluk het verkeerde oogstjaar was toegestuurd vanwege een wijziging in het oogstjaar die niet was gecommuniceerd en dat we geen oogstjaar 2021 meer hebben". Ik kan moeilijk geloven dat dit een vergissing was (het juiste oogstjaar stond vermeld op de orderbevestiging). In plaats van me voor een voldongen feit te stellen, hadden ze me op zijn minst vooraf kunnen waarschuwen en vragen of ik mijn bestelling had bevestigd! Ik moet erop wijzen dat de verkoper voorstelde om de flessen terug te sturen en mijn geld terug te krijgen, maar wat een complicatie! Ik hield de flessen liever.
User icon
François B.
Op
na aankoop van 16/03/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Hallo, de houten kist werd gebroken verzonden (de leveringsdoos was in perfecte staat). Het is een wonder dat de flessen onderweg niet zijn gebroken.
User icon
Xavier F.
Op
na aankoop van 02/03/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Pakket niet geleverd, bedankt voor uw terugbetaling
User icon
Sabine B.
Op
na aankoop van 02/02/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Helemaal tevreden, behalve de Chronopost-levering die 3 keer werd uitgesteld in meer dan 24 uur.
User icon
Alain D.
Op
na aankoop van 15/01/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik wacht nog steeds op antwoord op mijn e-mail over de vermiste fles
User icon
Maxime C.
Op
na aankoop van 06/01/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen en ik wacht op het resultaat van mijn klacht... Ik kan niet achterhalen waar mijn pakket is afgegeven...?
User icon
Fabiana N.
Op
na aankoop van 05/09/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Mijn excuses voor mijn slechte recensie, maar ik heb slechts 12 flessen ontvangen en wacht nog op de andere 4 pakketten. Ik heb u al verschillende keren geschreven.
User icon
Jan I.
Op
na aankoop van 03/09/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
De ontvangen bestelling (2022) kwam niet overeen met de gewenste bestelling (2021). Een grote verrassing 2 teleurstellingen voor de eerste bestelling in een "tophuis".
User icon
Nicolas M.
Op
na aankoop van 18/08/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Hallo, ik heb de Prima Nature ontvangen, maar niet L'Estagnère. In plaats daarvan heb ik een fles rosé ontvangen. Ik heb een bericht gestuurd per e-mail. Geen antwoord. Het is al meer dan een week geleden.
User icon
Patrick D.
Op
na aankoop van 14/07/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Product nog niet ontvangen
User icon
Barbara G.
Op
na aankoop van 26/06/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Helaas heb ik de bestelling nooit ontvangen. De wijnstok is naar jullie teruggestuurd.
User icon
Dr.doris P.
Op
na aankoop van 14/06/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Drie weken wachten op mijn bestelling en nog steeds geen teken
User icon
Conor C.
Op
na aankoop van 22/11/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
User icon
Yannick B.
Op
na aankoop van 29/10/2022
Vertaalde beoordeling