/10
★★★★★
op 1982 beoordelingen
★★★★★
op 1982 beoordelingen
Laatste neutrale klantbeoordelingen
2/5
★★☆☆☆
Levering te duur naar Reunion Eiland
Ylice G.
Op
na aankoop van 16/09/2024
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen.
Kathia W.
Op
na aankoop van 09/09/2024
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik betaalde voor thuisbezorging en moest mijn pakket zonder auto ophalen bij een relaispunt in Juvisy, wat niet normaal is.
Ramata K.
Op
na aankoop van 27/08/2024
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Het pakket kwam beschadigd aan en in de kleurentube zat een gaatje. Ik ga het toch gebruiken, maar ik ben teleurgesteld!
Stéphanie R.
Op
na aankoop van 27/07/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Cosmé’Chic
Op
Het spijt ons zeer voor deze slechte ervaring. Het is niet normaal dat uw pakket beschadigd aankomt en dat het product beschadigd is. Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice op [email protected] zodat we je een oplossing kunnen bieden.
Bedankt voor je begrip en sorry voor het ongemak.
Bedankt voor je begrip en sorry voor het ongemak.
2/5
★★☆☆☆
Bestelling na 15 dagen nog steeds niet compleet
Aurore C.
Op
na aankoop van 03/07/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Cosmé’Chic
Op
Hallo Aurore,
Het spijt ons echt voor het ongemak veroorzaakt door deze onvolledige bestelling. We begrijpen je frustratie en verontschuldigen ons voor de vertraging. Om dit probleem op te lossen, kun je contact opnemen met onze klantenservice op [email protected]. Zij helpen je graag om de rest van je bestelling zo snel mogelijk te ontvangen.
Hartelijk dank voor uw geduld en begrip.
Het spijt ons echt voor het ongemak veroorzaakt door deze onvolledige bestelling. We begrijpen je frustratie en verontschuldigen ons voor de vertraging. Om dit probleem op te lossen, kun je contact opnemen met onze klantenservice op [email protected]. Zij helpen je graag om de rest van je bestelling zo snel mogelijk te ontvangen.
Hartelijk dank voor uw geduld en begrip.
3/5
★★★☆☆
Ik bestelde 5 pennen en ze waren verpakt in een geplette kartonnen doos! Een versterkte envelop zou meer dan voldoende zijn geweest.
Christine M.
Op
na aankoop van 31/05/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Cosmé’Chic
Op
Hallo Christine, bedankt voor je opmerking. Het spijt ons dat je bestelling niet in optimale staat is aangekomen. We nemen nota van je opmerking en zullen ons best doen om ons verpakkingsproces in de toekomst te verbeteren. We hopen dat je desondanks veel plezier beleeft aan de pennen. We zien je graag terug op onze site! Met vriendelijke groet, het team van Cosmé'Chic."
3/5
★★★☆☆
Snel, goed verpakt, maar veel stof op de lotion, wat vervelend is als het een cadeau is.
Celine L.
Op
na aankoop van 27/04/2024
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Ik heb meer dan 10 dagen gewacht op de levering en het pakket kwam aan op een ander relaispunt.
Celine D.
Op
na aankoop van 24/04/2024
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Zeer lange levertijd, maar mijn producten zijn van goede kwaliteit
Diaby C.
Op
na aankoop van 29/03/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Cosmé’Chic
Op
Bedankt voor je beoordeling, Diaby! We zijn erg blij dat je de kwaliteit van onze producten goed vond. Het spijt ons erg voor de vertraging in de levering en we doen ons best om dit te verbeteren. We hopen je snel terug te zien op onze site!
3/5
★★★☆☆
Goed product, maar gaat niet zo lang mee.
Zahira B.
Op
na aankoop van 16/02/2024
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Een van de flessen lekte in het pakket
Corine C.
Op
na aankoop van 17/02/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Cosmé’Chic
Op
Het spijt ons te horen dat een van uw flessen tijdens het transport is gaan lekken. Dit is niet de ervaring die we onze klanten toewensen. Om dit probleem op te lossen, kunt u contact opnemen met onze klantenservice op [email protected].
We zullen ons best doen om dit soort problemen in de toekomst te voorkomen. We hopen dat u ondanks dit incident van onze producten zult blijven genieten.
Bedankt voor uw begrip en onze excuses voor het ongemak.
We zullen ons best doen om dit soort problemen in de toekomst te voorkomen. We hopen dat u ondanks dit incident van onze producten zult blijven genieten.
Bedankt voor uw begrip en onze excuses voor het ongemak.
3/5
★★★☆☆
Pakket ontvangen, maar niet op de aangegeven datum.
Prisca M.
Op
na aankoop van 10/02/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Cosmé’Chic
Op
Het spijt me te lezen dat je je pakket niet op tijd hebt ontvangen. Heb je contact kunnen opnemen met onze klantenservice om het probleem te melden? We proberen altijd de aangekondigde levertijden te respecteren, maar er kunnen zich onvoorziene omstandigheden voordoen. We hopen dat je ondanks deze vertraging tevreden bent met je bestelling. Bedankt voor uw feedback!
2/5
★★☆☆☆
Onberispelijke snelheid
Christine W.
Op
na aankoop van 24/10/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Cosmé’Chic
Op
Geweldige service! We zijn erg blij dat onze service snel en onberispelijk voor je was. Heel erg bedankt!
2/5
★★☆☆☆
Het pakket was slecht verpakt en je kon de producten binnenin zien zitten.
Laetitia L.
Op
na aankoop van 01/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Cosmé’Chic
Op
Het spijt ons te horen dat het pakket niet goed verpakt was en dat de producten zichtbaar waren. Onze excuses voor dit ongemak. We nemen uw feedback ter harte en zullen ervoor zorgen dat we ons verpakkingsproces verbeteren. Bedankt dat je het ons hebt laten weten. Als u zich nog ergens zorgen over maakt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
2/5
★★☆☆☆
Ik ontving het pakket halfopen. Zelfs de man die me het pakket gaf, zei dat ik contact moest opnemen met het bedrijf om ze te vertellen dat ze de pakketten beter moesten verpakken.
Euridyce L.
Op
na aankoop van 23/08/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Cosmé’Chic
Op
Hello Euridyce,
We're sorry to hear that your parcel was received half-opened. We will take immediate action to improve the packaging of our products. We sincerely thank you for alerting us and apologize for the inconvenience.
We're sorry to hear that your parcel was received half-opened. We will take immediate action to improve the packaging of our products. We sincerely thank you for alerting us and apologize for the inconvenience.
2/5
★★☆☆☆
Ik heb op 13 juli een bestelling geplaatst voor 2 artikelen, ik heb er maar 1 ontvangen, ze hadden me de 2e moeten sturen, maar vandaag de 21e heb ik nog steeds niets 😡😡
Sandrine G.
Op
na aankoop van 10/07/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Cosmé’Chic
Op
Dear customer,
We regret that you have not received your order in full.
We have already shipped the second missing product and after a thorough investigation, we have concluded that the second package was delivered on 07/21/2023.
Once again, we sincerely apologize for any inconvenience caused. Your satisfaction is our priority and we hope to regain your trust despite this incident.
Yours sincerely
Cosmé'Chic
We regret that you have not received your order in full.
We have already shipped the second missing product and after a thorough investigation, we have concluded that the second package was delivered on 07/21/2023.
Once again, we sincerely apologize for any inconvenience caused. Your satisfaction is our priority and we hope to regain your trust despite this incident.
Yours sincerely
Cosmé'Chic
3/5
★★★☆☆
1 product ontbreekt maar is nog niet vergoed
Eric G.
Op
na aankoop van 17/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Cosmé’Chic
Op
We are sorry that you have encountered a problem with your order and that the missing product has not yet been refunded. We will immediately check the status of your refund and take the necessary steps to resolve it quickly. Thank you for your patience and understanding.
3/5
★★★☆☆
Zeer goed
Fatima O.
Op
na aankoop van 05/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Cosmé’Chic
Op
Thank you very much for your review, Fatima! We're glad you enjoyed the site.
3/5
★★★☆☆
Inconsistentie in de leveringsdatum en het adres met GLS. Het pakket kwam daardoor veel later aan. Voor de rest waren de bestelde producten bevredigend.
Marie-claude M.
Op
na aankoop van 06/07/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Cosmé’Chic
Op
We are sorry that your delivery experience has been affected. We take note of your feedback and are working hard to improve delivery processes. Thank you for sharing your experience with us and for choosing Cosmé'Chic.
3/5
★★★☆☆
Pakket onvolledig. Ik mis een product. Ik heb u geschreven, maar u heeft nog geen antwoord gegeven.
Noemie M.
Op
na aankoop van 18/04/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Cosmé’Chic
Op
Hello Noemie! We sincerely apologize for the shipping error that resulted in a missing product in your package. We also apologize for the lack of response to your message. Please contact us so that we can find a satisfactory solution for you. We will take steps to resolve this issue and provide you with full support. Your satisfaction is our priority.
3/5
★★★☆☆
Ik had 2 producten besteld. Ik heb er maar één ontvangen. Maar de 2 producten werden in rekening gebracht en afgeschreven zonder uitleg? Ook al was de tweede niet meer op voorraad? Dus moest ik een claim indienen om dit product terugbetaald te krijgen, wat niet erg is! Jammer, want de producten zijn van goede kwaliteit. Ik zou ze opnieuw kunnen aanbevelen, op voorwaarde dat zo'n fout niet meer gebeurt.
Danielle A.
Op
na aankoop van 16/02/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Cosmé’Chic
Op
I understand your dissatisfaction and sincerely apologize. We will do our utmost to ensure that this error does not happen again.
3/5
★★★☆☆
Het pakket werd goed ontvangen, maar de levering duurde lang: besteld op de 16e en ontvangen op de 27e.
Claire K.
Op
na aankoop van 16/01/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Cosmé’Chic
Op
We are sorry that your order was not delivered on time. We are aware of the importance of a fast delivery and we do our utmost to ensure that this does not happen again. Thank you for your confidence in Cosmé'Chic.
3/5
★★★☆☆
Bestelling snel ontvangen maar een product ontbrak hoewel het beschikbaar was toen ik mijn bestelling plaatste... Ik bestelde omdat het was wat ik nodig had, dus als ik het had geweten had ik de bestelling nu niet geplaatst...
Marie-laure P.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Cosmé’Chic
Op
Thank you for taking the time to share your review. We apologize for the missing product. We have put measures in place to prevent this from happening again in the future.
3/5
★★★☆☆
Snelle levering maar teleurgesteld in het product
- C.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Cosmé’Chic
Op
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze opmerking achter te laten. Heb je al contact opgenomen met de klantenservice nadat je het product in kwestie hebt ontvangen? Zo niet, doe dat dan, dan helpen we je graag verder! Tot snel!
2/5
★★☆☆☆
Bestelling nog steeds niet ontvangen (besteld op 27/12 we zijn op 8/01) ondanks herinneringen
Patricia J.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Cosmé’Chic
Op
Hello Patricia, we are sorry that your order has not been received by this date. We are very sorry. We invite you to contact our customer service department so that we can compensate you for this long wait, at [email protected]. We would like to rectify this situation and offer you a positive experience.
3/5
★★★☆☆
Hoe te bestellen
Sybil M.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Cosmé’Chic
Op
Dank u voor uw vriendelijke commentaar. Tot snel!
3/5
★★★☆☆
Goed gepresenteerde site, interessante prijzen en artikelen, maar de keuze is niet zo ruim. Ik had een leveringsprobleem met mondial relay.
Brachet H.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Cosmé’Chic
Op
Bedankt voor uw aangename commentaar! Het spijt ons dat u een probleem heeft ondervonden met Mondial Relay. Helaas, wanneer een relaispunt gesloten of overboekt is, kan Mondial Relay het relaispunt van bestemming wijzigen. We hopen u in de toekomst tevreden te kunnen stellen.
3/5
★★★☆☆
Deze site is erg goed mijn eerste bestelling ging erg goed en mijn tweede bestelling was een beetje anders want ik had 1 product waar ik voor betaald had en ik had niet de roll-on deodorant en ik had ook de deodorant voor het toilet die had ik maar helemaal ingedeukt half leeg en die werkt helemaal niet zelfs niet met de hand. Voor de rest zijn de prijzen erg goed en de levering snel.
Virginie L.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Cosmé’Chic
Op
Thank you very much for your comment, Virginie. We are very sorry to hear that you did not receive your products correctly. We take this very seriously and invite you to contact our customer service department so that they can offer you compensation.
3/5
★★★☆☆
Korte leverings- en voorbereidingstijden, de verkoper reageerde snel. Slechts 2 van de 4 producten waren volledig verpakt, wat er niet erg professioneel uitziet en vragen oproept over de integriteit van het product, aangezien het niet meer verpakt is. Ik weet niet of ik deze site zou aanbevelen.
Jean-philippe G.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Cosmé’Chic
Op
Thank you for your review Jean-Philippe. We are sorry that your experience with Cosmé'Chic did not live up to your expectations. We are committed to maintaining the highest level of quality and packaging all our products correctly. We appreciate your feedback and are working hard to constantly improve our products and services.
2/5
★★☆☆☆
Zeer lange levering en nog steeds niet ontvangen, zeer teleurgesteld wachtend op deze .
Laura G.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Cosmé’Chic
Op
Hello Laura,
We're sorry your delivery is taking so long. Occasionally we experience delays due to carriers and we apologize for this. We will do our best to deliver as quickly as possible. Please do not hesitate to contact us if you have any questions. Thank you for your understanding.
We're sorry your delivery is taking so long. Occasionally we experience delays due to carriers and we apologize for this. We will do our best to deliver as quickly as possible. Please do not hesitate to contact us if you have any questions. Thank you for your understanding.