/10
★★★★★
op 1982 beoordelingen
★★★★★
op 1982 beoordelingen
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn pakket niet ontvangen
Orianne C.
Op
na aankoop van 18/09/2024
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Het pakket is na bijna 2 weken nog steeds niet aangekomen!
Sofya M.
Op
na aankoop van 02/09/2024
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Nicky Paris producten zijn helemaal niet hetzelfde....
Anais P.
Op
na aankoop van 28/08/2024
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Erg blij met mijn aankoop
Chantal P.
Op
na aankoop van 02/08/2024
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik ben niet tevreden Cafu heeft mijn pakket niet ontvangen.
Lunion B.
Op
na aankoop van 20/05/2024
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Bestelling geplaatst begin mei, item zou binnen 48 uur geleverd worden. Vandaag is het 2 juni en ik heb nog steeds niets ontvangen!
Mélanie H.
Op
na aankoop van 04/05/2024
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Toen ik de ooglidbasis opende, lekte er wat water uit en er hing een vieze geur, dus het product is verlopen. De gezichtbasis is ook verlopen omdat er alleen olie in het product zat, wat jammer is omdat ik alleen maar goede reviews heb gelezen op deze site, wat me aanmoedigde om te bestellen.
Ourida B.
Op
na aankoop van 01/05/2024
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Er is een lege!!!
Magali M.
Op
na aankoop van 05/04/2024
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Top
Stéphanie G.
Op
na aankoop van 08/02/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Cosmé’Chic
Op
Hallo Stéphanie, bedankt voor je positieve beoordeling van onze Cosmé'Chic website. Het moedigt ons aan om je kwaliteitsproducten te blijven aanbieden voor een geslaagde schoonheidservaring. Uw tevredenheid is onze prioriteit!
1/5
★☆☆☆☆
Niet op tijd ontvangen voor mijn vakantie, twee berichten verstuurd zonder antwoord... gemarkeerd als verstuurd op dinsdag, gepost op vrijdag. teleurgesteld.
Jenna L.
Op
na aankoop van 15/01/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Cosmé’Chic
Op
Hoi Jenna, Het spijt ons te horen dat je problemen hebt gehad met onze service. Klanttevredenheid is erg belangrijk voor ons en we verontschuldigen ons voor het ongemak dat is veroorzaakt door de vertraging in de levering. We zullen de nodige stappen ondernemen om onze service te verbeteren en ervoor te zorgen dat je in de toekomst een positieve ervaring hebt. Nogmaals onze oprechte excuses en we hopen uw vertrouwen terug te winnen. Met vriendelijke groet, Het Cosmé'Chic team
1/5
★☆☆☆☆
Product zou op voorraad zijn, maar dat was niet zo. Slechte communicatie. Levering na een maand 🙁
Nadege H.
Op
na aankoop van 15/12/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Cosmé’Chic
Op
Hallo Nadege, het spijt me te horen over je teleurstellende ervaring met onze Cosmé'Chic website. We zijn voortdurend bezig om onze communicatie te verbeteren en ervoor te zorgen dat onze producten op voorraad zijn. We waarderen je feedback en zullen ons best doen om je in de toekomst een betere bezorgervaring te bieden. Bedankt voor het delen van uw feedback met ons.
1/5
★☆☆☆☆
De nevel is beschadigd. Gebarsten fles 🥹🥹🥹 Productverlies in verpakking 😱😱😱😱😱
Melanie P.
Op
na aankoop van 24/12/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Cosmé’Chic
Op
Hallo Melanie, het spijt ons te horen dat je mist beschadigd was en dat de fles gebarsten was bij levering. We zorgen ervoor dat onze producten perfect verpakt zijn om productverlies te voorkomen. We zullen ons uiterste best doen om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Bedankt voor je feedback, die ons helpt te verbeteren.
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn product nog steeds niet ontvangen, hoewel het beschikbaar zou zijn toen ik betaalde.
Melanie C.
Op
na aankoop van 05/01/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Cosmé’Chic
Op
Hallo Melanie, bedankt voor je beoordeling. We begrijpen uw teleurstelling en verontschuldigen ons voor de late levering van uw product. We werken voortdurend aan het verbeteren van onze bezorgservice om onze klanten nog meer tevreden te stellen. We zullen ons uiterste best doen om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u vragen of opmerkingen heeft. Met vriendelijke groet, het team van Cosmé'Chic.
1/5
★☆☆☆☆
Bestelling aangekondigd verzonden maar nooit vertrokken
Anne-marie E.
Op
na aankoop van 29/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Cosmé’Chic
Op
Hallo Anne-marie, het spijt ons van deze vertraging. We doen ons best om ervoor te zorgen dat onze bestellingen zo snel mogelijk worden verzonden. We zullen rekening houden met je opmerking om onze bezorgservice te verbeteren. We hopen dat je ons nog een kans geeft om je tevreden te stellen. Bedankt voor uw feedback.
1/5
★☆☆☆☆
Ik plaatste een bestelling en het bedrag werd afgeschreven en 2 dagen later werd de bestelling geannuleerd. Gelukkig kreeg ik mijn geld terug
Christine F.
Op
na aankoop van 25/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Cosmé’Chic
Op
Het spijt ons zeer voor deze frustrerende ervaring. We begrijpen het belang van een soepele transactie en zijn teleurgesteld dat je bestelling werd geannuleerd na het debiteren.
We hebben stappen ondernomen om dit in de toekomst te voorkomen. We zijn blij dat je snel je geld terug hebt ontvangen en hopen je vertrouwen in de toekomst terug te winnen. Als u zich nog ergens zorgen over maakt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Bedankt voor uw begrip.
We hebben stappen ondernomen om dit in de toekomst te voorkomen. We zijn blij dat je snel je geld terug hebt ontvangen en hopen je vertrouwen in de toekomst terug te winnen. Als u zich nog ergens zorgen over maakt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Bedankt voor uw begrip.
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, leveringsprobleem met mondial relais
Cécile H.
Op
na aankoop van 21/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Cosmé’Chic
Op
Hallo Cécile, bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat je een leveringsprobleem hebt ondervonden met onze wereldwijde relaypartner. We hebben rekening gehouden met uw opmerking en zullen er alles aan doen om onze bezorgservice te verbeteren. Wij verontschuldigen ons voor dit ongemak en hopen u tevreden te kunnen stellen met uw volgende bestelling. Met vriendelijke groeten, Het Cosmé'Chic team.
1/5
★☆☆☆☆
Nee, en ik geef 1 ster omdat de bestelling nooit is geleverd. Op de dag van levering van mijn bestelling kreeg ik een melding dat mijn bestelling werd geannuleerd en ik zal mijn bedrag terugbetaald krijgen. Maar ik zou graag de reden van de annulering willen weten, zodat ik de volgende keer op de hoogte ben bij het plaatsen van de bestelling.
Gulshan A.
Op
na aankoop van 07/09/2023
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Geen e-mail om te zeggen dat ik mijn bestelling op het relaypunt heb ontvangen!
Jess K.
Op
na aankoop van 31/07/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Cosmé’Chic
Op
Dear customer,
We are sorry to hear that you have not been notified of the arrival of your parcel at the relay point. Mondial Relay usually sends an SMS and an e-mail to inform you of this step. We apologize for the inconvenience. Please note that sometimes e-mail notifications can end up in junk mail. We thank you for sharing your experience, and are working to prevent this from happening again. Your satisfaction is our priority.
Yours faithfully
Cosmé'Chic Customer Service
We are sorry to hear that you have not been notified of the arrival of your parcel at the relay point. Mondial Relay usually sends an SMS and an e-mail to inform you of this step. We apologize for the inconvenience. Please note that sometimes e-mail notifications can end up in junk mail. We thank you for sharing your experience, and are working to prevent this from happening again. Your satisfaction is our priority.
Yours faithfully
Cosmé'Chic Customer Service
1/5
★☆☆☆☆
Levertijd niet nageleefd
Aude D.
Op
na aankoop van 01/07/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Cosmé’Chic
Op
Thank you for sharing your experience with us. We understand your frustration with the late delivery. The delay was caused by the carrier, who encountered unforeseen logistical problems while processing the packages. We have been in contact with them to resolve the situation and ensure that such circumstances do not recur in the future. Please accept our sincerest apologies for this inconvenience. Your satisfaction is important to us, and we are doing everything we can to improve our delivery services. Thank you for your understanding.
1/5
★☆☆☆☆
Zeer teleurgesteld Ik bestel op de site Ik krijg een e-mail om me te vertellen dat mijn bestelling is verzonden en een paar dagen later krijg ik te horen dat ik mijn geld terug zal krijgen omdat mijn artikel niet meer op voorraad is Ik begrijp niet waarom ik in dit geval een e-mail kreeg waarin stond dat mijn bestelling was verzonden is onlogisch vooral als het niet meer op voorraad is Ik raad deze site niet aan.
Une Cavalière B.
Op
na aankoop van 04/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Cosmé’Chic
Op
Hello Cavalière, we understand your disappointment with your shopping experience on our site. We sincerely apologize for the confusion caused by the e-mail indicating the shipment of your order, when the item was actually out of stock. We are actively working to improve our inventory management system and avoid such situations in the future. Your refund has been processed and we look forward to regaining your trust. Your satisfaction is our top priority.
1/5
★☆☆☆☆
Bestelling geplaatst en verzonden op 2/11 met aangemaakt pakketnummer. Op 8/11 ontving ik een e-mail waarin stond dat mijn bestelling niet op voorraad was en daarom werd geannuleerd. Ik raad dit product niet aan.
Patacchini S.
Op
na aankoop van 31/10/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Cosmé’Chic
Op
Hello Patacchini,
We are very sorry that your order had to be cancelled due to a stock shortage. We take this situation very seriously and will do our best to avoid it happening again in the future. We want to provide you with a positive experience and, for this reason, we hope you will give us a second chance.
We are very sorry that your order had to be cancelled due to a stock shortage. We take this situation very seriously and will do our best to avoid it happening again in the future. We want to provide you with a positive experience and, for this reason, we hope you will give us a second chance.
1/5
★☆☆☆☆
Mijn bestelling beschadigd ontvangen, de schaduwen van mijn palet gebroken en toch pakahing goed sluiten, teleurgesteld
Anaïs N.
Op
na aankoop van 01/06/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Cosmé’Chic
Op
We are sorry to hear that you have received your damaged order. We take this very seriously and understand your disappointment. We apologize for the inconvenience. We make every effort to pack products carefully, but occasionally damage can occur during transit. We will investigate this with our carrier to avoid this happening again in the future. Please contact us so that we can find a satisfactory solution for you.
1/5
★☆☆☆☆
Erg teleurgesteld over mijn laatste twee bestellingen. In het bijzonder voor een waar ik een bericht met een foto op de app heb gestuurd omdat ik blushes had ontvangen die volledig waren ontploft! Ik wacht nog steeds op antwoord van de klantenservice !!!!! Echt teleurgesteld, ik denk niet dat ik hierdoor nog bij cosmé'chic zal bestellen, want ik ben producten kwijt omdat ze onbruikbaar zijn EN geld. 😡
Julie P.
Op
na aankoop van 04/05/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Cosmé’Chic
Op
Hello Julie, We are sorry to hear that you have received your damaged order. We are also sorry that we did not respond to your message, this was unintentional. We apologize for the inconvenience. We do our best to pack products carefully, but sometimes damage can occur in transit. We will investigate this with our carrier to avoid this happening again in the future. Please contact us so that we can find a satisfactory solution for you.
Sincerely, Cosmé'Chic
Sincerely, Cosmé'Chic
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb een bestelling geplaatst die de volgende dag werd terugbetaald zonder me te vertellen waarom... Ik heb geen e-mail ontvangen en ik was erg teleurgesteld door deze annulering!!!!
- K.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Cosmé’Chic
Op
Hi, sorry you were disappointed. We do our best to provide our customers with an excellent experience and we are very sorry that we did not succeed this time. We will do our best to ensure that this does not happen again in the future. We sincerely apologize for any inconvenience caused.
1/5
★☆☆☆☆
Ik wacht nog steeds op iemand die terugbelt over mijn klacht. En ik krijg je niet aan de telefoon.
Chantal J.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Cosmé’Chic
Op
Geachte mevrouw ******* , Hartelijk dank voor uw opmerking. We hopen dat we tot nu toe aan uw verwachtingen hebben voldaan. Met vriendelijke groet