9.5/10
★★★★★
op 2062 beoordelingen

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1/5
★☆☆☆☆
Mijn bestelling beschadigd ontvangen, de schaduwen van mijn palet gebroken en toch pakahing goed sluiten, teleurgesteld
Anaïs N.
Anaïs N.
Op
na aankoop van 01/06/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Cosmé’Chic
Op
We are sorry to hear that you have received your damaged order. We take this very seriously and understand your disappointment. We apologize for the inconvenience. We make every effort to pack products carefully, but occasionally damage can occur during transit. We will investigate this with our carrier to avoid this happening again in the future. Please contact us so that we can find a satisfactory solution for you.
1/5
★☆☆☆☆
Erg teleurgesteld over mijn laatste twee bestellingen. In het bijzonder voor een waar ik een bericht met een foto op de app heb gestuurd omdat ik blushes had ontvangen die volledig waren ontploft! Ik wacht nog steeds op antwoord van de klantenservice !!!!! Echt teleurgesteld, ik denk niet dat ik hierdoor nog bij cosmé'chic zal bestellen, want ik ben producten kwijt omdat ze onbruikbaar zijn EN geld. 😡
Julie P.
Julie P.
Op
na aankoop van 04/05/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Cosmé’Chic
Op
Hello Julie, We are sorry to hear that you have received your damaged order. We are also sorry that we did not respond to your message, this was unintentional. We apologize for the inconvenience. We do our best to pack products carefully, but sometimes damage can occur in transit. We will investigate this with our carrier to avoid this happening again in the future. Please contact us so that we can find a satisfactory solution for you.
Sincerely, Cosmé'Chic
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb een bestelling geplaatst die de volgende dag werd terugbetaald zonder me te vertellen waarom... Ik heb geen e-mail ontvangen en ik was erg teleurgesteld door deze annulering!!!!
- K.
- K.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Cosmé’Chic
Op
Hi, sorry you were disappointed. We do our best to provide our customers with an excellent experience and we are very sorry that we did not succeed this time. We will do our best to ensure that this does not happen again in the future. We sincerely apologize for any inconvenience caused.
1/5
★☆☆☆☆
Ik wacht nog steeds op iemand die terugbelt over mijn klacht. En ik krijg je niet aan de telefoon.
Chantal J.
Chantal J.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Cosmé’Chic
Op
Geachte mevrouw ******* , Hartelijk dank voor uw opmerking. We hopen dat we tot nu toe aan uw verwachtingen hebben voldaan. Met vriendelijke groet