/10
★★★★★
op 17094 beoordelingen
★★★★★
op 17094 beoordelingen
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1/5
★☆☆☆☆
Goederen kapot, slechte overeenkomst met de service. Na 1 maand kreeg ik een creditnota voor de kapotte goederen. Retournering van de complete levering gevraagd, maar geen communicatie. Elke poging tot communicatie per e-mail wordt genegeerd.
Verifizierter Käufer
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
Hallo, we volgden de defecte producten tijdens het transport en volgden de retour- en aurpsè-claim van de vervoerder. Welk adres gebruikt u om uw e-mail te versturen? Met vriendelijke groeten
1/5
★☆☆☆☆
NIETS ONTVANGEN
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
Hallo, Heb je je pakket getraceerd? Het geeft aan dat de wegblokkades de leveringen hebben verstoord. Uw pakket is sinds 14/11/2018 in België. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Het probleem is dat het product (pot) kapot is aangekomen. Ik denk dat u de klant niet in de steek moet laten, omdat hij afhankelijk is van de terugzending van het product. U moet het product blijven controleren, zodat de klant niet zit te wachten op de goodwill van uw dienstverlener. Op deze manier wordt de retourzending zo snel mogelijk uitgevoerd, zodat je de klant tevreden kunt stellen met zijn aankoop. Ik denk
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
Hallo, U heeft er goed aan gedaan de goederen te weigeren die tijdens het transport kapot zijn gegaan. De retourzending wordt verwacht in onze magazijnen en we zullen doen wat nodig is zodra we deze ontvangen. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Nog steeds geen zendingen ontvangen na staking van Bpost in België
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
Hallo, Het is Tom Press dat u zulke slechte cijfers geeft, maar we hebben wel de service geleverd die u verwachtte. Vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Ik wachtte meer dan 10 dagen op mijn bestelling, ik wendde me tot Amazon en de volgende dag ontving ik ze, dus je ziet dat je site klaar is, behalve dat je me nog 10,30 euro schuldig bent ... De terugbetaling zou worden gedaan en het is besteld, ik wacht er nog steeds op, ik denk er zelfs over om een klacht in te dienen.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
Hallo, We waren niet op voorraad en dat spijt ons. Aan de andere kant is de terugbetaling sinds 24/10/2018 gedaan. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Om te evalueren zou ik het volgende moeten leveren
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
Hallo, Het lijkt erop dat de bezorger problemen heeft met het vinden van het afleveradres. Hij zal opnieuw contact met u moeten opnemen. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
2 vaten besteld. Eén vat beschadigd. Levering teruggestuurd. Geen nieuws sinds
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
Hallo, De creditnota voor terugbetaling is uitgegeven en verzonden per e-mail op 25/10/2018, ik nodig u uit om uw e-mailbox te controleren voor verdere infomations, u kunt contact met ons opnemen op 05 63 71 44 99 of [email protected] voor elke vraag. Met vriendelijke groet.
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb het product nooit ontvangen. Het tracked pakket werd aangekondigd als geleverd op 19/10. Die dag ontving ik wel een envelop met jullie catalogus en de factuur, maar geen product. Uw klantenservice vertelde me gewoon dat ik het moest navragen bij het postkantoor... Met andere woorden, je staat er alleen voor.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
Hallo, er is een dossier geopend bij onze klantenservice. Het onderzoek is aan de gang. Zodra we meer informatie hebben, zal onze dienst na verkoop contact met u opnemen. U kunt ons ook per e-mail of telefonisch informatie sturen onder vermelding van referentie 21699. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Minimaal gebruik van materialen, maximale winst? Het product staat qua ontwerp, materiaalgebruik en afwerking niet in verhouding tot de gevraagde prijs.
De verpakking en presentatie zijn zeer twijfelachtig.
Ik zou de in Polen of Tsjechië gemaakte snijmachine NIET opnieuw aanbevelen of willen kopen.
Vooral omdat het product misleidend officieel uit Frankrijk wordt aangeboden.
Verifizierter Käufer
Op
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Bestelling niet ontvangen
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
Hallo, de Belgische post ondervindt technische problemen waardoor de levering van uw pakket vertraging oploopt en dit spijt ons. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Nooit ontvangen....
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
Hallo, het Belgische postkantoor heeft problemen met de leveringen, maar het lijkt opgelost te zijn en je pakket zou binnenkort moeten aankomen. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Na meer dan 15 dagen wacht ik nog steeds op mijn pakket.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
Hallo, het spijt ons, maar het Belgische postkantoor heeft problemen met het verwerken van pakketten. U kunt contact met hen opnemen voor een gedetailleerde follow-up. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Ik ben niet geleverd, de service reageert maar zonder een geldige oplossing.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
Hallo, het lijkt erop dat de post uw pakket is kwijtgeraakt. We hebben direct een klacht ingediend bij hun dienst, die zou moeten doen wat nodig is, en we nemen contact met hen op. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
We willen graag onze bestelling evalueren, maar helaas hebben we het nog steeds NIET ONTVANGEN........ uw verkoopafdeling is sneller dan de koerier.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Besteld product niet beschikbaar en vervangend product nooit geleverd.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
Hallo, Uw pakket is sinds 12/07/2018 beschikbaar op het afhaalpunt, het wordt teruggestuurd naar de afzender omdat het niet binnen 10 dagen is afgehaald. Na ontvangst zal onze dienst na verkoop contact met u opnemen om de situatie met u door te nemen. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen door een adresfout van mijn kant MAAR de zeep heeft al een week geen contact met me opgenomen. Waarom sturen jullie me geen andere steelpan en wachten jullie niet tot de steelpan waar ik recht op had in jullie winkels arriveert ????
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
Hallo, het spijt ons voor wat er met u is gebeurd. Helaas hebben we geen andere optie dan het pakket per vergissing te ontvangen om de nieuwe zending in gang te zetten. Het pakket is aangekomen en de nieuwe zending is onderweg. We hopen dat de maatregelen die we hebben genomen je van gedachten zullen doen veranderen over de kwaliteit van onze diensten. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb de zaak voorgelegd aan het tribunal d'instance omdat ik na verschillende e-mails nog geen gunstig antwoord heb gekregen op mijn geschil. De consumentendienst is ook op de hoogte gebracht. Nul punten en ik zou uw site niet aanbevelen.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
Hallo, We hebben verschillende keren geprobeerd contact met je op te nemen op het nummer dat je ons gaf toen je je bestelling plaatste, maar helaas zonder succes. Neem alsjeblieft contact met ons op via 05 63 71 44 99 (geen toeslag). Vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn goederen niet ontvangen
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
Hallo, het pakket is naar ons teruggestuurd door het postkantoor. We nemen contact met je op zodra we het ontvangen hebben. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Goederen in slechte staat bij ontvangst.
Levering in 24 uur ontvangen in 5 dagen voor 32 Geen follow-up met betrekking tot een terugbetaling.
Een schande
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
Hallo, de klacht is aanvaard. We weten de reden voor de vertraging niet, maar we hebben onze zaak gewonnen. Onze after-sales service zal contact met je opnemen om te bevestigen dat de verzendkosten vergoed zullen worden. We hopen dat u tevreden bent met de manier waarop uw zaak is afgehandeld en moedigen u aan om een nieuwe evaluatie te maken. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb de bestelling nog steeds niet ontvangen .....
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Nog steeds niets ontvangen
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
Hallo, we hebben een klacht ingediend bij de post. Zodra we meer weten over de bezorging van uw pakket nemen we contact met u op. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
De bestelling is nog steeds niet weg bij tom ressp
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
Hallo, het artikel dat je hebt besteld wordt momenteel opnieuw in voorraad genomen. We zullen ons best doen om de levertijd te verkorten. Vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Om een bestelling te kunnen beoordelen, zou je deze al ontvangen moeten hebben. Aan de andere kant is de klantenservice niet erg commercieel of zelfs erg onaangenaam. Ik had liever een positieve beoordeling gegeven als alles goed was gegaan. Dus op dit moment geef ik een zeer ongunstige of zelfs negatieve review. Ik hoop dat dit allemaal geregeld wordt zodat ik van gedachten kan veranderen.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb het pakket nog niet ontvangen
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
Hallo, Dat is normaal, je hebt de offerte nog niet gevalideerd, betaling is vereist om de bestelling te verzenden. Vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Niet op voorraad , product nog niet geleverd , niet voor 3 weken .
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
Hallo, de aanvankelijk geplande hersteltijd is uitgesteld door de fabrikant. Zoals aangegeven door onze klantenservice, zullen we je informeren wanneer het pakket vertrekt. We zullen ons best doen om deze vertraging te beperken. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Na bijna een maand zijn de goederen nog steeds niet aangekomen, niemand beantwoordt de klantentelefoon en e-mails worden alleen beantwoord met veel vertraging en nul informatie. Conclusie: nooit meer
Verifizierter Käufer
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
Hallo, Ja, de postzendingen zijn geblokkeerd door het slechte weer. Uw pakket kon het perron van Lille pas bereiken op 19/02/2018, de vertraging is opgelopen. Onze excuses voor dit ongemak buiten onze controle. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Nee, heren, ik ben helemaal niet blij. Ik heb nog geen kans gehad om het te testen omdat ik nog steeds wacht op een antwoord van uw after-sales service voor bestand 20341. Dus ik heb mijn vertrouwen in uw bedrijf verloren. En als ik het mag zeggen, de schade die is ontstaan bij de levering is te wijten aan een dubbele fout in UW verpakking van de artikelen, dus er moet een grote inspanning worden geleverd.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
Hallo, mijn excuses voor het ongemak. Ik zie dat uw dossier wordt afgesloten na het telefoontje van gisteren naar onze dienst na verkoop en dat we u een oplossing hebben kunnen bieden die aangepast is aan de situatie. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Hallo heren, ik heb 1 ster aangevinkt maar dat verdienen jullie niet. Voor mij is het 0,0,0. Ik ben 100 teleurgesteld omdat: ik u gisteren, 23 januari, een klachtenmail heb gestuurd via de contactpagina op uw site, maar nog steeds geen antwoord of ontvangstbevestiging na meer dan 24 uur.
doos2 in doos1 was open, en breuk binnenin + ontbrekende stamper handvat Wachten op antwoord.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
Hallo, Onze excuses voor het ongemak en de teleurstelling. Uw bericht heeft ons bereikt, we hebben gisteren geantwoord en het follow-up dossier geopend met onze after-sales service, die wacht op aanvullende informatie alvorens de nodige actie te ondernemen. Ik zal u vandaag alle informatie per e-mail toesturen. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
Na 15 dagen heb ik mijn bestelling nog steeds niet ontvangen
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
Hallo, Uw pakket dat op 12/01/2018 is achtergelaten, wordt naar ons teruggestuurd door het postkantoor, zij konden niet aan u leveren, de oorzaak zal bij ons bekend zijn zodra wij de retourzending ontvangen. Onze dienst na verkoop volgt uw zaak op. Met vriendelijke groeten.
1/5
★☆☆☆☆
De pot arriveerde snel maar was kapot, dus werd hij teruggestuurd. We wachten nu op een nieuwe pot
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
tompress.com
Op
Hallo, We zijn op de hoogte van de breuk en onze dienst na verkoop behandelt uw zaak. Vriendelijke groeten.