9.3/10
★★★★★
op 18166 beoordelingen gepubliceerd

Laatste positieve klantbeoordelingen

5 /5
★★★★★
Zeer goed
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
4 /5
★★★★☆
De levering was snel en het apparaat voldeed aan mijn verwachtingen. Bedankt
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Snel
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Gemakkelijk te gebruiken, duidelijke catalogus met veel artikelen. snelle levering van het bestelde materiaal in goede staat; perfect zoals gewoonlijk. bedankt
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Ik was bezorgd over de verpakking voor levering volgens sommige opmerkingen, maar echt NICKEL.colis geopend om RAS te vervoeren. Ik maakte 60 kg gehakt in 2 dagen en echt Super machine.Merci du conseil du vendeur (téléphoné avant passage commande internet) pour prendre le corps court.A conseiller...
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Niets te zeggen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Perfect
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Zeer goede service; ik kom terug
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Perfecte levering van Frankrijk naar België in minder dan tien kalenderdagen. Echt geweldig.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Super
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
4 /5
★★★★☆
Zeer tevreden met de bestelling. onberispelijke relatie snelle levering enige minpuntje verzendkosten te duur. Slts
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Lichte vertraging in levering vanwege vakantie en geen mogelijkheid om levering te volgen. Kort telefoontje naar de site en zeer efficiënt en vriendelijk personeel. Hartelijk dank.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
4 /5
★★★★☆
Goederen geleverd op 14 augustus. Toen de eerste bol knoflook werd geopend, waren sommige teentjes bruin (rot?). Vandaar de beoordeling gemiddeld voor de goederen, maar dit kan een op zichzelf staand geval zijn.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, er is zojuist een dossier geopend voor de dienst na verkoop. Onze dienst na verkoop zal zo snel mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groeten.
5 /5
★★★★★
Bestelling voldeed aan mijn verwachtingen en werd op tijd geleverd
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Ik heb het pakket nog niet geopend, dat overigens in perfecte staat was, maar ik heb nooit problemen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Zoals altijd, nooit teleurgesteld
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
4 /5
★★★★☆
Géodis, ze namen me echt in de maling... Op donderdag deden ze geen moeite om langs te komen, op vrijdag, toen de deuren open waren en je alleen maar naar binnen hoefde te gaan, namen ze een foto van de brievenbus en op maandag vonden ze een oplossing en belden ze me om mijn bestelling van de vrachtwagen te halen. Waarschijnlijkheid om GEODIS aan te bevelen 0/10
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Onze excuses voor het ongemak veroorzaakt door deze levering. We zullen onze leverancier hiervan op de hoogte stellen, zodat zij hun service kunnen verbeteren. Met vriendelijke groeten.
4 /5
★★★★☆
Product voldoet aan mijn eisen Levering op tijd Enige minpuntje Opende doos in erbarmelijke staat n het product was zeer goed verpakt dus zelfs met de eerste geopende doos bleef het product nikkel Ik raad deze e-handel ten zeerste aan Ik ben een vaste klant van deze site en ik ben nog nooit teleurgesteld.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Totale tevredenheid
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Top klantenservice. En topgoederen
User icon
Verifizierter Käufer
Op
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
De coating op de potten tang zal na twee keer gebruik verslechteren.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, er is een after-sales service dossier geopend. Onze after-sales service neemt zo snel mogelijk contact met u op. Met vriendelijke groeten.
4 /5
★★★★☆
Ik ben erg tevreden over de sterilisator, maar helemaal niet over de levering. Ik had om levering bij een specifiek pakketcentrum gevraagd en het pakket werd bij een ander pakketcentrum afgeleverd. Ik vind dit onacceptabel.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Je hebt je bestelling online geplaatst. Uw bestelling is bevestigd zoals u deze op onze site had geplaatst. U bent dus afgeleverd bij het relaispunt waarop u hebt geklikt toen u de bestelling plaatste. Bovendien heeft onze service hierover op 08 augustus contact met u opgenomen. Met vriendelijke groeten.
5 /5
★★★★★
Korte
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Alles is goed, verander niets Nicole
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Het pakket kwam in perfecte staat aan, ik heb het product nog niet getest, maar er is blijkbaar geen reden waarom het niet zou werken. Levering 2d1/2 dagen vanaf com. We werden thuis afgeleverd, wat betekent dat de chauffeur de kleine berg te voet moest beklimmen, die ontoegankelijk is voor voertuigen, en ik moet de ernst van de Calberson transportchauffeur benadrukken.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
PERFECT
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Zeer tevreden
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Reactief personeel, tijdige levering en goederen van hoge kwaliteit.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Altijd onberispelijk. Zeer goede kwaliteit
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Het extraatje: tompress heeft me gebeld omdat ik het pakket niet kon ophalen op de dag van levering. Ik ontving het de volgende dag. Dat getuigt van klantvriendelijkheid, waarvoor dank.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling