/10
★★★★★
op 18184 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 18184 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1
/5
★☆☆☆☆
Helemaal geen match
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, ik nodig je uit om direct contact op te nemen met onze diensten zodat we een oplossing voor je probleem kunnen vinden en je volledige tevredenheid kunnen geven. Vriendelijke groeten.
1
/5
★☆☆☆☆
Levering beloofd binnen 48 uur, pakket geleverd na 5 dagen. Niet geweldig voor levensmiddelen. Zeer teleurgesteld over de leveringsmethode, die zijn beloften niet nakomt.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, ik wil mijn excuses aanbieden voor het feit dat de bezorgdienst langer heeft geduurd dan verwacht. Met vriendelijke groet
1
/5
★☆☆☆☆
Erg teleurgesteld door de kwaliteit! De trechters zijn zeer slecht afgewerkt en het croque monsieur ijzer lijkt van zeer slechte kwaliteit te zijn (nog te testen).
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Het spijt ons dat je niet helemaal tevreden bent met de artikelen die je hebt besteld. Het geribbelde effect van de worstentrechters is volledig consistent. Neem contact met ons op als u meer informatie wenst. Met vriendelijke groeten.
1
/5
★☆☆☆☆
Te laat verzonden en nog niet geleverd... door demonstraties ????? En een incident met het pakket (volgens chronopost)... betreurenswaardig van A tot Z
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Misleidende artikelbeschrijving, ik vroeg om het verschil met andere verkopers terugbetaald te krijgen (TomPress 25% duurder) Ik kreeg nee te horen en dat ik het product kon retourneren als ik niet tevreden was.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Ja, als het artikel niet naar wens is, kun je het retourneren. Je hoeft alleen maar een verzoek te sturen per e-mail of via de website, zodat we je de retourcode en instructies kunnen sturen. Met vriendelijke groet.
1
/5
★☆☆☆☆
-
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Onze dienst na verkoop is op de hoogte gebracht van dit incident en wacht op verdere informatie over de afhandeling ervan. Laat het ons zo snel mogelijk weten. Noteer referentie 30151. Met vriendelijke groet
1
/5
★☆☆☆☆
Helaas liet ik de snijplank vallen en brak hij in tweeën. Hij is nu onbruikbaar.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Bij levering ontbrak een deurklink en de deurmagneten zijn van slechte kwaliteit. Bovendien zit er een gat van 3 mm tussen de deur en de staander. De levering verliep moeizaam, aanvankelijk kreeg ik geen e-mail om me op de hoogte te stellen van de levering, en bij het tweede bezoek werd ik om 7:40 in het donker geleverd, de vervoerder weigerde mijn chemi
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Onze excuses voor het ongemak. De ontbrekende artikelen zijn zo snel mogelijk naar je opgestuurd. We hopen dat u volledig tevreden zult zijn met uw volgende bestelling. Met vriendelijke groeten.
1
/5
★☆☆☆☆
Het is nu 15 dagen geleden dat ik een bestelling heb geplaatst en het pakket zit vast bij de douane. Kreeg te horen dat ik contact moest opnemen met de Britse douane, het opgegeven telefoonnummer was niet meer in gebruik. Er werd niet vermeld dat ik invoerrechten moest betalen bij het plaatsen van een bestelling. Ik zal ze niet meer gebruiken.
Verified Buyer
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Helaas maakt u geen deel meer uit van Europa en moet u douanekosten betalen. Met vriendelijke groeten.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik wacht al meer dan 2 maanden op de rest van mijn bestelling. Mijn bestellingen zijn al verschillende keren niet op voorraad geweest en een vertraging van enkele maanden is ondenkbaar.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Onze excuses. Uw adviseur neemt binnenkort contact met u op om uw situatie te bespreken. Met vriendelijke groet
1
/5
★☆☆☆☆
De productbeschrijving en het gebruik van het product zijn absoluut onjuist. We kunnen het niet gebruiken. Zeer teleurgesteld!!!! Dit versterkt onze beslissing om niet op internet te bestellen. Gelukkig was het niet te duur.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, u hebt een reserveonderdeel besteld voor de Porkert handbediende hakmolen nr. 10-12. Als u dit model niet hebt, is de kans groot dat het onderdeel niet compatibel is met uw model. Vriendelijke groeten.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb hem gekocht om kweeperengelei te maken. Hij is helemaal niet geschikt voor dit doel, de filtratie is compleet nutteloos en ontoereikend. Alles moet op je technische gegevensblad staan, zodat je het niet verkeerd doet.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Een kaasdoek zou handig zijn en zou je in staat stellen om fijner te filteren naar wens. Vriendelijke groeten.
1
/5
★☆☆☆☆
Hallo, ik moest een artikel retourneren dat niet paste, en 15 dagen later heb ik nog steeds niets gehoord over een terugbetaling.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, We hebben het geretourneerde artikel ontvangen en de terugbetaling bevestigd via e-mail op 28/10/2022. Met vriendelijke groeten.
1
/5
★☆☆☆☆
Meubilair geleverd zonder relatie tot het bestelde (300). van slechte kwaliteit en verdraaid. sindsdien is de dienst na verkoop erg traag geweest om te reageren. kortom, snelle levering maar... een slecht product!
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Onze excuses voor het ongemak. Uw after-sales dossier wordt momenteel verwerkt. We doen ons best om de verwerkingstijd van uw klacht te verkorten. Met vriendelijke groeten.
1
/5
★☆☆☆☆
Sterilisator eind juli gekocht, half augustus kapot en nog steeds niet gerepareerd of teruggebracht! In dit inmaakseizoen moest ik een nieuwe kopen.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Het spijt ons voor dit ongemak, alle regelingen voor de reparatie zijn getroffen en we wachten alleen nog op de terugzending van het artikel (ook geheel op onze kosten georganiseerd). Gelieve de terugzending aan uw kant te valideren. Met vriendelijke groet
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen. Met vriendelijke groeten. D Hubert
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, uw pakket is duidelijk gemarkeerd als afgeleverd, maar de klacht bij de post bevestigt dat het pakket aan de conciërge is gegeven. Heeft u deze persoon kunnen spreken? Met vriendelijke groeten
1
/5
★☆☆☆☆
Geen vermelding van de 22% douanekosten die ik heb moeten betalen, zal niet opnieuw bestellen
Verified Buyer
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Het spijt ons, maar alle goederen die in uw land worden geïmporteerd moeten sinds 02/01/2020 douanekosten betalen. Vriendelijke groeten.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb op 5 september besteld en ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen. Ik heb geen nieuws gehad en toen ik vroeg wat er aan de hand was, kreeg ik te horen dat ik geduld moest hebben!
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, je pakket heeft ons magazijn verlaten op 05/09. Het is opgehaald door de post. De tracking van de post geeft een vertraagde levering aan, zonder andere reden. We hebben geen andere keuze dan een postonderzoek te openen om de status te achterhalen en de situatie op te lossen. Met vriendelijke groeten
1
/5
★☆☆☆☆
De ontvangen apparatuur voldoet op 2 punten niet aan de beschrijving: - geen thermokoppel, dus geen veiligheid voor gebruik binnenshuis, zelfs niet als back-up; - geen schroefaansluiting voor standaard gasslang, maar een nippel... Apparatuur teruggestuurd naar verkoper en terugbetaald... na 15 werkdagen na ontvangst van pakket en RIB in plaats van de aangekondigde 7 dagen... Ik wil niets kopen
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Onze excuses voor het ongemak. We verontschuldigen ons voor het ongemak en hebben ons best gedaan om de situatie zo snel mogelijk op te lossen. Met vriendelijke groet
1
/5
★☆☆☆☆
Besteld in januari 2022, ontvangen na een maandelijkse oproep van mij in september 2022.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
U vraagt mij mijn mening te geven over een bestelling die ik nog steeds niet heb ontvangen! Wanneer wordt het geleverd?
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, de vervoerder heeft problemen met het afleveren van uw pakket. Volgens de tracking is er een afspraak gemaakt voor morgen. Probeer je telefoon binnen handbereik te houden zodat je de bezorger kunt informeren als dat nodig is. Met vriendelijke groeten.
1
/5
★☆☆☆☆
-
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling geplaatst in februari en ontvangen in augustus!
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Site bug. Ik had gevraagd om levering in Seine et Marne, maar de levering ging naar Normandië. Ik kreeg 3 weken later geen antwoord op mijn klachtenmail.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, het pakket is verzonden naar het door u gekozen doorgiftepunt dat vermeld stond op de bestelbevestiging die u per e-mail hebt ontvangen op de dag dat u de bestelling hebt geplaatst. Er is een e-mail naar u verzonden naar aanleiding van uw verzoek. Hebt u uw spammap gecontroleerd? Uw pakket is naar ons teruggestuurd, er is een creditnota opgesteld en de terugbetaling zal binnen 7 tot 10 dagen plaatsvinden. M
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb 2,5 maand moeten wachten op de levering, met verschillende herinneringen. Geen excuses voor het ongemak en bij de aankoop werd niets gezegd over de levertijden.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Kreeg een schriftelijke bevestiging van een geannuleerde bestelling met de belofte dat de terugbetaling snel zou volgen. Twee dagen later kreeg ik een e-mail dat ze de bestelling toch hadden verzonden en weigerden terug te betalen.
Verified Buyer
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Onze excuses, helaas hebben we het pakket dat bij u is afgeleverd niet kunnen onderscheppen. Om te doen wat nodig is, kunt u het naar ons terugsturen onder vermelding van referentie 29185. Met vriendelijke groeten.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb het twee keer gebruikt en het is al kapot.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Het spijt ons te horen over deze ondersteuning, maar onze klantenservice staat klaar om je te helpen. Als je vragen hebt of meer informatie wilt, neem dan rechtstreeks contact met ons op via 05 63 71 44 99, per e-mail: [email protected] of via onze website: https://www.tompress.com/PS-contact.aspx. Onze klantenservice heeft zeker wat gegevens nodig om de juiste keuze voor je te kunnen maken.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik bestelde op 16 juli, het werd verzonden op 19 juli en op 1 augustus had ik nog steeds niets ontvangen! Mijn rekening werd echter op 19 juli gedebiteerd. Volgens het Colissimo tracking systeem is het pakket, dat gepland was voor levering op 21 juli, vertraagd en er is geen nieuws. Ik heb gevraagd om terugbetaling van het product, want met een te
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Het spijt ons voor het ongemak. Het pakket is inderdaad als vertraagd gemeld door de postdiensten. De claim wordt momenteel verwerkt. Met vriendelijke groet
1
/5
★☆☆☆☆
Het gerecht is niet geleverd
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, de bezorgdatum van uw pakket staat op 23/07. Kunt u dit alstublieft controleren? Met vriendelijke groeten.
1
/5
★☆☆☆☆
Pakket nog niet ontvangen
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, de tracking geeft aan dat je pakket op je wacht bij het afhaalpunt dat je hebt gekozen toen je je bestelling plaatste. Met vriendelijke groeten.