/10
★★★★★
op 18193 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 18193 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
2
/5
★★☆☆☆
Niet cooomercant
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Kunt u ons alstublieft vertellen wat er aan de hand is? Per e-mail: [email protected] of telefoon 05 63 71 44 99. Vriendelijke groeten.
3
/5
★★★☆☆
Wees voorzichtig met je verpakking, kleine onderdelen in grote verpakkingen dus veel inpakpapier, dan heb ik 2 bestellingen gedaan in 10 dagen dus 2 keer de catalogus en reclame. In een tijd waarin ons wordt gevraagd ons in te spannen om het milieu te beschermen, is dit echt zonde.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Op mijn laatste bestelling was er een impact op de wastafel op 46 niet geweldig een beetje teleurgesteld. 4 verschillende bestellingen twee beschadigde apparaten op twee verschillende bestellingen en daarom een geretourneerd door tompress (de thermometer) het materiaal is niet te wijten aan goede kwaliteit, maar misschien een transport slecht uitgevoerd? of de verpakking van de producten te versterken?
Met vriendelijke groet, de heer en mevrouw FEREY
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Sorry voor het ongemak, we zullen ons best doen voor je volgende bestelling.
3
/5
★★★☆☆
Medium
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Zeer lange levertijd ...
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Ik zal het niet meer aanbevelen Mijn bestelling was al vergeten en toen moest ik schattenjacht spelen om het pakket te vinden.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, kunt u ons meer vertellen over uw levering? Vriendelijke groeten.
3
/5
★★★☆☆
Voor het materiaal niets te zeggen. over het transport, geen contact van de bezorger en pallet zo achtergelaten.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Na overleg met de bezorger is de pallet bij u thuis achtergelaten na uw verzoek tijdens de radiogesprekken met de bezorger.
3
/5
★★★☆☆
Duur voor niet veel. Het werkt eigenlijk best snel, maar de moeren zijn helemaal geplet. Ik vroeg de klantenservice om uitleg over hoe je het in elkaar zet en gebruikt, maar ze konden me geen antwoord geven. Uiteindelijk vond ik een video op de website van het merk dat het maakt: Picaba. Maar zelfs hiermee is het onmogelijk om pitten te krijgen, het duurt lang om de schil van de pit te scheiden.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
De portokosten zijn te hoog. De prijs van de artikelen is te hoog.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Het pakket is beschadigd aangekomen, het probleem ligt niet bij de levering, maar bij het vertrek bij u thuis: veel te strakke omsnoering, te dun karton, dus geplette producten ... Het pakket (op een pallet) is vertrokken, de betaling is gedebiteerd bij verzending, en sindsdien is er niets gebeurd... Voor één keer zijn we erg teleurgesteld...
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, de pallet is terug, de dienst na verkoop doet wat nodig is om de dozen opnieuw te versturen. Met vriendelijke groeten.
2
/5
★★☆☆☆
Ondanks dat het pakket aan de buitenkant in goede staat was, kwam ik tot de onaangename verrassing dat een van de voederhuisjes in 2 stukken gebroken was. het is weer aan elkaar gelijmd, maar het is toch jammer.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Bedankt voor het sturen van een foto van de feeder. Wacht niet op het tevredenheidsverzoek, maar laat het ons direct en zo snel mogelijk weten. U ontvangt een e-mail met de bestandsreferentie. Vriendelijke groeten.
2
/5
★★☆☆☆
De kwaliteit van de afwerking was rampzalig - de ladegeleiders waren, net als al het andere, gewoon aan elkaar geniet. Na het uitpakken waren bijna alle stroken aan minstens één kant uitgescheurd en hingen ze naar beneden. Ik heb nu alles zelf aan elkaar geschroefd, maar nu zie je al dat de geniette lades ook snel uit elkaar zullen vallen. Nooit meer. Ik heb de klantenservice niet geprobeerd
Verifizierter Käufer
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, onze excuses voor het informeren van de fabrikant. Met vriendelijke groeten
2
/5
★★☆☆☆
Het ontvangen product komt niet overeen met de schermweergave op de site - de leverancier heeft geantwoord dat de schermweergave niet contractueel is - dus hoe kan ik een serieuze bestelling plaatsen op deze site?
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Zoals afgesproken wachten we op de terugzending van het artikel. Met vriendelijke groeten.
3
/5
★★★☆☆
Ik moest bellen om een e-mail te krijgen om mijn bestelling te volgen... maar nee, ik kreeg niets. Voor een eerste bestelling, niet erg tevreden met het product (schapendarmen), doorboord, gesneden ....
Gezien de prijs had ik veel beter verwacht.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Registreer de afzender [email protected] in uw contacten, misschien komen de e-mails in de prullenbak, spam of ongewenste e-mail terecht. Wat betreft de darmen, kunt u ons het partijnummer per e-mail laten weten. Vriendelijke groeten.
3
/5
★★★☆☆
De maand vertraging tussen de dag dat de bestelling werd geplaatst en de levering was veel te lang voor een houtbak die begin december werd besteld en net na de feestdagen begin januari werd geleverd.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Product defect bij aankomst, we hebben het nog niet kunnen laten vervangen
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, het bestand is geopend. Neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie. Vriendelijke groeten.
2
/5
★★☆☆☆
De vervoerder heeft niet geleverd: ik heb na 10 dagen gebeld om de retourzending van het pakket naar de afzender te annuleren. Ik heb verwrongen goederen ontvangen die daardoor onbruikbaar waren. Met de retourkosten ga ik meer betalen dan voor de goederen. De klantenservice heeft me in ieder geval goed ontvangen, maar om een verwrongen pakket te ontvangen waar je niet veel aan hebt. Erg teleurgesteld.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Kunt u ons alstublieft foto's sturen van de schade en de verpakking naar [email protected]? Met vriendelijke groeten.
3
/5
★★★☆☆
De levering: teleurstellend: 4 gebroken potten van de 6... En een terugbetaling van slechts 3...
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, In uw bericht stond dat er 3 potjes kapot waren, dus we hebben 3 potjes terugbetaald. Vriendelijke groeten.
2
/5
★★☆☆☆
Hallo, ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen. Dus mijn beoordeling zal niet gunstig voor je zijn, ook al heb ik veel geduld. Gelukkig nieuwjaar.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Zeer lange levering
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Het was erg moeilijk om de twee delen van de rookoven van elkaar te scheiden, dus ik belde de klantenservice, die me terug zou bellen, maar dat nooit deed.
Het zaagsel is veel te dik en daardoor erg moeilijk te branden.
Kortom, één ster is al te veel.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, We hebben maandagochtend een bericht voor je achtergelaten op het mobiele nummer dat je aan ons secretariaat hebt doorgegeven. Ik heb zojuist opnieuw gebeld en het lijkt erop dat het nummer niet van jou is, dus neem alsjeblieft contact met ons op via 05 63 71 44 99. Vriendelijke groeten.
2
/5
★★☆☆☆
Ik heb betaald voor levering binnen 24 uur en het werd pas na 4 dagen geleverd... Ik wil mijn geld terug voor de levering.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, ik zie dat Chronopost u een sms heeft gestuurd om u te informeren over een vertraging. Daarom dien ik een klacht in bij hun diensten. Laat het ons weten binnen 24 tot 48 uur, zodat we de nodige stappen kunnen ondernemen. Met vriendelijke groeten.
3
/5
★★★☆☆
Metalen kastje, bevestigingsbeugel verbogen tijdens fabricage. Verf niet droog voor inpakken in plastic folie, dus vlekken op staanders.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Hallo, ik vond het erg goed, jammer dat de pallet omviel en dat de dozen kapot waren. Voor deze prijs zou het toch beter verpakt kunnen zijn.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Lange levertijd Mijn naam stond niet op de afleverbon (alleen mijn voornaam) en ik heb jullie dit 2 keer per e-mail laten weten zonder antwoord of actie Verpakking te breekbaar (veel gaten) en onvoldoende bescherming Het rookzaagsel dat ik had besteld, lag gedeeltelijk verspreid in de doos omdat de zak niet waterdicht was Ik had dezelfde fouten opgemerkt bij mijn 1e bestelling.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Onze excuses voor het ongemak. De correctie van de geadresseerde is toegepast en doorgegeven aan de vervoerder. Met vriendelijke groeten.
2
/5
★★☆☆☆
Om 48 tot 72 uur levering aan te kondigen terwijl ik 9 dagen moest wachten, vind ik een beetje overdreven.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Je bestelling is verzonden zodra het artikel weer in voorraad was. Met vriendelijke groeten.
3
/5
★★★☆☆
Toen ik de doos opende zag ik dat het deksel kapot was, maar ik zag niet dat de sterilisator een poc had, dat zag ik later toen ik hem in gebruik nam, nadat ik het 2e deksel had ontvangen na mijn klacht.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
De geleverde loop is echt niet zo mooi als de loop die gefotografeerd is voor de advertentie. De verfvlekken (veroorzaakt door wrijving tegen andere oppervlakken) kunnen niet worden verwijderd door schoonmaken. Je zult wat tijd moeten besteden aan schuren. Het zwellen van het hout om het waterdicht te maken gaat maar geleidelijk (te veel lekkages) en duurt daarom lang.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Je hebt gekozen voor een tweedehands model, maar we bieden ook opgeknapte modellen (geschaafd, gewassen en gezwaveld). Misschien past dit beter bij u. Vriendelijke groeten.
3
/5
★★★☆☆
Pallet beschadigd bij aankomst
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Zijn de producten in orde? Vriendelijke groeten.
3
/5
★★★☆☆
Meel ontvangen dat 4 weken later over datum is
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Onze excuses, we zullen beter opletten. U kunt het nog steeds gebruiken. Met vriendelijke groeten.