9.3/10
★★★★★
op 18192 beoordelingen gepubliceerd

Laatste neutrale klantbeoordelingen

2 /5
★★☆☆☆
Het rookhuis is prima, maar de verpakking is waardeloos! Geen enkel paneel dat niet scheef is!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Heb je dit aangegeven op de afleverbon? Hoogachtend
3 /5
★★★☆☆
1. Een idee van een leverdatum zou handig zijn geweest. 2. Er is wat vulmiddel gebruikt om een scheur bij de onderste sport te repareren. Er is wat vulmiddel gebruikt om een scheur bij de onderste sport te herstellen. Hoewel het vulmiddel misschien nodig was, is het teleurstellend dat het niet is afgeschuurd, zodat het effect ruw en lelijk is. 3. Er zitten zwarte viltstiftsporen op de ladder. Er zitten zwarte viltstiftsporen op de ladder. Deze zijn erg lelijk. Timmermanstrepen zouden een betere keuze zijn geweest.
User icon
Verified Buyer
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
De goederen komen niet overeen met wat is aangegeven. Problemen met de levering.
User icon
Compratore Verificato
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Goedemorgen, sorry dat je geen goede ervaring hebt gehad. We zijn niet op de hoogte van problemen met de levering, maar voor niet-conforme goederen zijn we beschikbaar om eventuele problemen op te lossen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen, we zijn altijd beschikbaar. KLANTENSERVICE TOMRPESS ITALIË
3 /5
★★★☆☆
Product komt niet overeen met de kwaliteit die wordt gepresenteerd op de website van de verkoper en de te grote doos kwam geplet aan. Snelle levering. Aanvaardbaar product.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Snelle levering maar doos volledig ontploft (gelukkig waren de goederen intact, ik heb niet de juiste goederen ontvangen en uiteindelijk moest ik na een week terugbellen voor meer info over hoe verder te gaan, terwijl ik dezelfde dag had gebeld om het probleem te melden.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Onze excuses, de dienst na verkoop is bezig de nodige regelingen te treffen. Met vriendelijke groeten.
3 /5
★★★☆☆
Het product is in orde. De bezorgservice van Geodis was echter slecht. Ik moest bellen om te vragen wanneer de levering zou plaatsvinden, er werd geen tijd gegeven en de bezorger mocht niet bij de mensen thuis komen" dus liet hij de goederen (een vat van 70 kg) achter bij de ingang van het gebouw."
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Te lange levertijd
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, het aanvullen van de voorraad heeft iets langer geduurd dan verwacht vanwege de uitzonderlijke gezondheidssituatie. Alles lijkt geleidelijk weer normaal te worden. Met vriendelijke groeten.
3 /5
★★★☆☆
Levering beloofd binnen 48 uur, wat ondanks de omstandigheden 2 weken duurde.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Het duurde een maand voordat de goederen werden verzonden. Ik moest aandringen op verzending. Omdat een van de artikelen niet op voorraad was, werd de hele bestelling in de wacht gezet. Toen werd het pakket bezorgd, met de zak runderdarmen erin opengebarsten. Ik kan je de geur niet vertellen. Kortom, als het moeilijk wordt, gaat het moeilijk.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, We hebben geprobeerd contact met u op te nemen zodra we uw bestelling hadden ontvangen en hebben een bericht achtergelaten om u voor te stellen het niet-beschikbare artikel te wijzigen. Ik zie de beschrijving voor de slangen niet. Neem contact op met onze klantenservice op 05 63 71 44 99 of [email protected]. Vriendelijke groeten.
3 /5
★★★☆☆
Meer dan een maand levertijd.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Levertijden via GLS veel te lang in vergelijking met andere vervoerders
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
De producten voldoen aan mijn verwachtingen en ik zou Tompress zonder problemen aanbevelen!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Op de website staat 48 uur, maar in werkelijkheid ontving ik het 6 dagen later.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, De situatie wordt geleidelijk weer normaal. Vriendelijke groeten.
3 /5
★★★☆☆
Hallo, ik heb mijn kachelbestelling ontvangen, maar er zit een zwart laagje op als ik hem was. Kunt u me alstublieft helpen?
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, stuur ons een foto naar [email protected]. Vriendelijke groeten.
3 /5
★★★☆☆
Erg teleurgesteld over de dienst na verkoop: het product is niet op voorraad, de herbezorging is vertraagd, oké, geen zorgen, ik wacht wel... Behalve dat ik geen nieuws had, ik moest verschillende keren bellen om te weten te komen wanneer het product weer op voorraad zou zijn en ze konden me niet met zekerheid zeggen wanneer het pakket zou worden geleverd... Ik heb 2 maanden gewacht voordat ik het ontving.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Verzending duurde te lang. 10 dagen na mijn bestelling was mijn betaling nog steeds niet verwerkt. De klantenservice zou contact met me opnemen, maar heeft dat nooit gedaan, dus ik moest een e-mail sturen om mijn product te ontvangen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Zeer lange levering zonder informatie. Producten van goede kwaliteit, maar elders veel sneller.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Levertijd een beetje lang als je bedenkt dat het artikel op voorraad zou zijn toen je het bestelde. De prijs is een beetje hoog voor plastic en er is geen degressiviteit naargelang het aantal artikelen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Niet snel ondanks extra bezorgkosten
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Ik heb meerdere bestellingen tegelijk geplaatst op verschillende sites en, sorry, het postkantoor levert echt niet. anderen hebben binnen 48 uur geleverd, maar voor uw leveringsmethode is dit bij lange na niet het geval. bovendien worden de procedures voor het volgen van pakketten niet gerespecteerd. er zit niets tussen het afgeven bij het postkantoor en de aankomst. het is een schande over de openbare dienst.""
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Erg teleurgesteld. Er staat antikleef terwijl dat helemaal niet het geval is...
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Je moet nog steeds goed bloem gebruiken, want het deeg is niet compact en kan vast komen te zitten in de perforaties voordat de korst is gevormd.
2 /5
★★☆☆☆
Bestelling geplaatst op 23/04/2020, ontvangen op 05/05/2020. Tompress hield de factuur in vóór levering. De ontvangen goederen waren niet de bestelde goederen (flessen van 1l in plaats van 0,5l). De verpakking was niet geschikt voor het product: 1 fles gebroken (gemeld bij levering) en 6 flessen gebarsten. Geen klachtenformulier in het pakket, klantenservice onbereikbaar. Zeer teleurstellend.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
We verontschuldigen ons voor het ongemak dat dit veroorzaakt kan hebben. We zijn momenteel bezig met onze after-sales service, dus zou u alstublieft foto's van de schade kunnen sturen naar infos@tompress? Met vriendelijke groet.
2 /5
★★☆☆☆
Het product is van slechte kwaliteit en bovendien is het merk dat in de catalogus wordt getoond niet het merk dat we hebben ontvangen. TOMPRESS speelt vals met de goederen. Ik dacht dat jullie serieuzer waren en meer respect hadden voor jullie klanten!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, er kan een fout zijn opgetreden tijdens de voorbereiding van uw bestelling. Neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie en om deze mogelijkheid uit te sluiten. Met vriendelijke groeten.
2 /5
★★☆☆☆
Levering nog niet afgehaald 21/04/2020
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Uw pakket is onderweg. Vanwege de ongekende gezondheidssituatie is de bezorging van post en pakketten door De Post aanzienlijk vertraagd. Met vriendelijke groeten.
3 /5
★★★☆☆
Ik ben ziek van Covid19 en de bezorger dwong me naar beneden te komen, hij wilde niet 2 verdiepingen omhoog, ik zei dat ik ziek was, hij zei dat het me niets kon schelen, ik ga terug met het pakket, ik moest naar beneden komen om het te halen, het is rampzalig.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
We verontschuldigen ons voor dit ongemak en zullen het doorgeven aan onze vervoerder.
2 /5
★★☆☆☆
Hallo, ik heb mijn levering nog steeds niet ontvangen en de vorige zijn in twee afzonderlijke zendingen aangekomen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, pakket afgeleverd op 16/04/2020. Met vriendelijke groeten.
3 /5
★★★☆☆
Helaas kan ik geen mening geven, omdat ik de goederen niet heb ontvangen! Toegegeven, er zijn op dit moment zeer bijzondere omstandigheden en het is mogelijk dat de problemen zullen aanhouden. Maar als ik de goederen niet ontvang, bent u dan van plan om mij terug te betalen? Zelfs als ik het spoor van het pakket volg op de link die u mij stuurde, die naar het postkantoor gaat, is er geen vooruitgang.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Uw pakket werd geleverd op 15/04/2020. Met vriendelijke groeten.
2 /5
★★☆☆☆
Nog niet ontvangen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, Ja, maar het pakket is aangekomen in Zwitserland. De douane-inklaring duurt langer in het huidige klimaat. Met vriendelijke groeten.
3 /5
★★★☆☆
Hartelijk dank
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Bedankt, maar de waardering voor Tom Press is nog steeds gemiddeld...
2 /5
★★☆☆☆
De bestelling werd op woensdag 8 april opgehaald door het postkantoor. De tracking is sindsdien niet veranderd - dus geen scan - alsof het pakket zoek is geraakt. 10 dagen na de bestelling niet bezorgd - er is genoeg om je zorgen over te maken!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Je pakket is onderweg, want de post vertraagt aanzienlijk langer in deze tijd van het jaar. Wees gerust, het is onderweg. Met vriendelijke groeten.