/10
★★★★★
op 345 beoordelingen
★★★★★
op 345 beoordelingen
Laatste neutrale klantbeoordelingen
3/5
★★★☆☆
... Ik heb de foliezak nog steeds niet ontvangen ... in 2 termijnen ... enige tijd geleden ... Ik heb zelfs het gevoel door het ontvangen van deze vraagmail ... dat u deze bestelling als uitverkocht lijkt te beschouwen. (dat gezegd hebbende, er is geen urgentie).
Gerard L.
Op
na aankoop van 06/08/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Sroka Company
Op
Hallo meneer
Het spijt me voor de vertraging. Nee, we zijn u niet vergeten. Maar onze leverancier heeft wat problemen gehad met de levering van grondstoffen. We zullen ze morgen ontvangen. Dus we sturen het naar u op zodra we het ontvangen hebben.
Bedankt voor uw geduld.
Het spijt me voor de vertraging. Nee, we zijn u niet vergeten. Maar onze leverancier heeft wat problemen gehad met de levering van grondstoffen. We zullen ze morgen ontvangen. Dus we sturen het naar u op zodra we het ontvangen hebben.
Bedankt voor uw geduld.
3/5
★★★☆☆
Hallo, de bestelling en levertijd waren top, maar de vervoerder liet veel te wensen over... de pakketdoos was beschadigd en achtergelaten in de regen.... Gelukkig was het een vleugel! Graag een andere vervoerder 🙏🏼 anders gefeliciteerd met uw bedrijf 🍀👍🏼.
Eric S.
Op
na aankoop van 24/08/2023
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
De dienst na verkoop is niet naar behoren, gezien de prijs van de uitrusting, hoewel ik nog steeds binnen mijn herroepingsrecht zit. Ik vind het erg jammer dat er geen feedback is over de non-conformiteit van de opgestuurde uitrusting: peddel en paddleboard. Ik had een zeer goed contact voor de aankoop en sinds ik erop heb gewezen dat de uitrusting non-conformiteiten vertoont, is het contact verbroken, behalve om tegen mij te zeggen: het is zeker dat je geen kans hebt om 2 non-conformiteiten te cumuleren. Waarom kan ik de apparatuur niet omruilen?
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Sroka Company
Op
Hallo. Het klopt dat we er een paar dagen over hebben gedaan om contact met u op te nemen, zoals u zich kunt voorstellen zitten we midden in het seizoen en hebben we een klein personeelsbestand. We hebben u vandaag twee keer gebeld en een e-mail gestuurd zonder enige reactie van uw kant om het probleem op te lossen. Ik wil graag één ding verduidelijken, als je zegt dat het board niet conform is, dan is er slechts een heel klein spoortje lijm op een plek dicht bij het handvat (bijna imperfect onder het neopreen handvat). Ter informatie, de boards worden met de hand gemaakt door arbeiders (mannen en vrouwen die, net als wij, geen machines zijn) en als gevolg daarvan gebeurt het soms bij hen, net als bij ons allemaal, dat ze niet heel voorzichtig zijn geweest met het verwijderen van een klein spoortje lijm van het handvat. Dit kleine beetje lijm maakt het product op geen enkele manier niet-conform. Sterker nog, door lichtjes te schrapen met een sponsschraper zal dit lijmspoor gemakkelijk verdwijnen. We horen graag zo snel mogelijk van je. Ik herinner je eraan dat we elke dag van maandag tot vrijdag van 9.10 tot 18.00 uur non-stop telefonisch bereikbaar zijn.
2/5
★★☆☆☆
Folie sroka indémontable geblokkeerd in romp ... toch ingevet tefgel sinds moeite de eerste keren, daarna onmogelijk ... verloor zijn waarde met de wederverkoop ... bord 90l sroka gebruik strapless alleen van het bord en het geval gebarsten, de reparatie kostte me 150 terwijl ik had geen korting op de aankoop van de teruggestuurd zou hebben gemaakt me verspilde tijd en sroka zou het hebben verzorgd? Ik ben een deel van de meest ervaren in wingfoil en kitefoil dus dit is niet goed voor de advertentie sroka ... zelfs als vorm van folie correct zijn
Jean-pierre M.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Sroka Company
Op
Hallo. Ik ben nogal verrast door uw opmerking. Zoals bij alle producten die in Frankrijk worden verkocht, geven we 2 jaar garantie op onze producten. Bovendien produceren we onze borden in Frankrijk, dus dat betekent dat we volledig in staat zijn om je bord te repareren. Als we niet weten dat je een probleem hebt gehad met je 2020-bord, kan ik niet op je verzoek ingaan. Deze reparatie zou voor jou gratis zijn geweest als je contact met ons had opgenomen. Wat betreft je niet-verwijderbare folie, willen we je eraan herinneren dat in de gebruikershandleiding vetgedrukt staat dat je de folie na elke sessie moet verwijderen en afspoelen. Met de 2020-folie is het onmogelijk om je folie te demonteren als je dat lange tijd niet hebt gedaan. Daarom hebben we in 2021 de aansluiting van de folie volledig veranderd om dit soort problemen te voorkomen. We herinneren je eraan dat we elke dag van de week van maandag tot en met vrijdag van 9.10 tot 18.00 uur bereikbaar zijn per telefoon, chat en e-mail indien nodig.
3/5
★★★☆☆
Kwaliteit
Jean-françois P.
Op
Vertaalde beoordeling