/10
★★★★★
op 7140 beoordelingen
★★★★★
op 7140 beoordelingen
Laatste neutrale klantbeoordelingen
2/5
★★☆☆☆
Normaal gesproken ben ik heel tevreden, maar mijn pakket had vertraging waardoor ik deze keer in de problemen kwam. Ik moest naar de apotheek in mijn stad. Ik kan jullie dus niet mijn gebruikelijke 5 sterren geven.
Christine L.
Op
na aankoop van 12/09/2024
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
KLEINE VERTRAGING IN DE DEPARD
François J.
Op
na aankoop van 12/07/2024
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Snelle levering na betaling - pakket voldoet aan specificaties
Dominique M.
Op
na aankoop van 06/05/2024
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Tevreden met de kwaliteit
Younousse L.
Op
na aankoop van 08/12/2023
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik ben van bezorgmethode veranderd Voorheen Gls bestelling op maandag levering op donderdag Nu DPD iets duurder en in theorie snel: bestelling op maandag levering de volgende maandag 2 keer achter elkaar Voor mij komt DPD zijn belofte van 1 tot 3 dagen niet na.
Christophe B.
Op
na aankoop van 15/01/2024
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
De stijging van de transportkosten naar Corsica, zelfs wanneer levering naar Frankrijk wordt aangeboden, betekent dat de kosten voor de klant met 25% zijn gestegen. Er is geen alternatief voor de levering door Chronopost, die ongetwijfeld te veel rekent. Als ik geen alternatief kan vinden tegen de tijd dat ik mijn volgende bestelling plaats, zal ik me wenden tot een andere leverancier met betere prijzen, die gratis levering naar Corsica aanbiedt voor bestellingen van €69 of meer via Mondial Relay. Als u voor Corsica alleen DPD als optie aanbiedt, zullen uw potentiële klanten mij imiteren en zich tot andere dienstverleners wenden.
Alain B.
Op
na aankoop van 07/12/2023
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Snelle levering zoals altijd.maar geen beloning voor loyaliteit in de bestellingen.domage
Marie Jeanne C.
Op
na aankoop van 21/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Senup
Op
Geachte mevrouw
Bedankt dat u de tijd neemt om ons te laten weten wat u van de service op onze site vindt.
We bieden echter wel loyaliteitskortingen aan. Het enige wat u hoeft te doen is de punten die u met uw aankopen hebt verdiend om te zetten in een kortingsvoucher. De te volgen procedure kun je vinden op onze website, hier is de link: https://www.senup.com/senior-help/22-points-de-fidelite
We blijven tot uw beschikking en wensen u een uitstekende dag.
Het Senup team
Bedankt dat u de tijd neemt om ons te laten weten wat u van de service op onze site vindt.
We bieden echter wel loyaliteitskortingen aan. Het enige wat u hoeft te doen is de punten die u met uw aankopen hebt verdiend om te zetten in een kortingsvoucher. De te volgen procedure kun je vinden op onze website, hier is de link: https://www.senup.com/senior-help/22-points-de-fidelite
We blijven tot uw beschikking en wensen u een uitstekende dag.
Het Senup team
3/5
★★★☆☆
Nou
Jerome B.
Op
na aankoop van 28/10/2023
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
We moesten naar beneden voor de bezorger om het pakje naar boven te brengen...
Arlette N.
Op
na aankoop van 23/10/2023
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik heb een grote hoeveelheid gekocht, maar de prijs is nog steeds hoog.
Tran Marie N.
Op
na aankoop van 02/06/2023
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Ik had bedenkingen, want de doos die ik ontving was helemaal verscheurd!
Colette T.
Op
na aankoop van 21/04/2023
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Na 8 dagen testen bleek de NATEEN-broek (7 G) veel minder waterdicht dan de TENA-broek (8).
Daniel J.
Op
na aankoop van 14/03/2023
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik had een probleem met de levering, de bezorger was niet serieus, ik raad dit leveringsbedrijf niet aan, ik had moeite om een relaispunt te vinden, aan de andere kant was het personeel van Senup zeer hoffelijk en zeer vriendelijk en begripvol.
Monique Z.
Op
na aankoop van 10/02/2023
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Ik betaalde voor 10 pakjes MoliMed voor mannen en ontving er maar 2 Mijn oordeel is negatief.
Ida C.
Op
na aankoop van 16/02/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Senup
Op
Goedemorgen, We hebben uw negatieve beoordeling opgemerkt met betrekking tot uw ervaring op onze Smartlifetime winkel. Het spijt ons, maar na controle hebben we vastgesteld dat er een verwarring was door de communicatie die u opnam toen u uw betaling per overschrijving uitvoerde. In feite heeft u een mededeling geplaatst die overeenkomt met een andere bestelling die door u is geplaatst en die verwijst naar twee pakketten hartmann molimed for men active. Gelieve de 8 ontbrekende pakketten zo snel mogelijk op te sturen. Met vriendelijke groet, Smartlifetime Klantenservice
2/5
★★☆☆☆
Ik betaalde voor 10 pakjes MoliMed voor mannen en ontving er maar 2 Mijn oordeel is negatief.
Ida C.
Op
na aankoop van 16/02/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Senup
Op
Dank u. Ik wacht op de acht pakjes...
3/5
★★★☆☆
Belastingaangifte - ongeveer 11€ voor kosten wanneer het pakket bij een relais wordt afgegeven en er een andere bestelling in een andere maat is geplaatst. Ik vind dit anti-commercieel
Emilia C.
Op
na aankoop van 27/01/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Senup
Op
Geachte mevrouw, Wij nemen kennis van uw beoordeling, die wij onterecht vinden. U heeft zich bij uw bestelling vergist in de maat van de beschermers. Naar aanleiding hiervan nam u contact met ons op om te vragen om de producten die niet geschikt waren terug te sturen. Uiteraard hebben wij de terugzending van de producten geaccepteerd en u tweemaal (eenmaal via de online chat en eenmaal per e-mail) de retourprocedure uitgelegd. U was dus perfect op de hoogte van de €11,9 UPS retourkosten die u moest betalen. Aangezien dit geen fout van onze kant is, bent u in feite verantwoordelijk voor de retourkosten en bent u hierover tweemaal geïnformeerd. Daarom hebt u de UPS-retourbon aanvaard met volledige kennis van de kosten. Wij hebben u niet gedwongen om voor deze oplossing te kiezen omdat u, zoals in onze besprekingen is aangegeven, de retourmethode van uw keuze kon kiezen. Wij leggen onze klanten niets op. Wij blijven tot uw beschikking voor verdere informatie. Met vriendelijke groet, Het Senup team
3/5
★★★☆☆
Product niet zo goed als verwacht...
Edouardo D.
Op
na aankoop van 30/09/2022
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik was zeer ongelukkig toen ik pas na mijn bestelling vernam dat het product niet op voorraad was; bovendien werd er geen leveringsdatum aangekondigd.
André S.
Op
na aankoop van 10/09/2022
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Zeer goede reactie van Senup, zeer tevreden over de hulp. Gemengde mening vanwege de echt slechte UPS levering als je niet de hele tijd thuis bent (vertraging, gemiste aflevermelding, verandering van afhaallocatie, wachten). Waarom niet een groter aanbod van onderaannemers om een betrouwbare levering te garanderen?
Francois H.
Op
na aankoop van 18/08/2022
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Ik was zeer teleurgesteld over de kwaliteit van de plastic handschoenen binnenin. Ik veranderde van product en betaalde er meer voor en daar heb ik spijt van.
Chrystelle G.
Op
na aankoop van 26/07/2022
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
15 dagen voor een zending door GLS! Vervoerder moet dringend op de zwarte lijst, het is niet de eerste keer dat het gebeurt!
Dominique P.
Op
na aankoop van 15/07/2022
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
De bezorgservice van GLS is bedroevend: slechts één van de twee pakjes meer dan twee weken ontvangen, pakje dat in Frankrijk heeft rondgelopen, beschadigde doos, onbereikbare klantenservice, geen informatie gegeven over de dag van levering, geen e-mail, geen sms, geen telefoontje van de bezorger (het is een verrassing, je moet 24 uur per dag thuis zijn!)... Voor de rest geen zorgen bij Senup bij wie ik al 2 of 3 jaar voor mijn moeder bestel en goede klantenservice.
Lucie P.
Op
na aankoop van 08/07/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Senup
Op
Salve signora, ci dispiace molto per il problema di consegna che ha avuto con il suo ultimo ordine. Come abbiamo discusso questa mattina, stiamo facendo tutto il possibile per garantire che il secondo pacco le arrivi rapidamente. Restiamo a sua disposizione e le auguriamo un buon pomeriggio. Il team Senup
3/5
★★★☆☆
Vaak problemen met de betaling
Jean Claude D.
Op
na aankoop van 16/05/2022
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Ik wacht al bijna 3 weken op mijn levering. Hoe kan ik het je vertellen? .............
Alain W.
Op
na aankoop van 03/06/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Senup
Op
Hallo, We nemen onmiddellijk contact op met Attends om de reden van deze vertraging in de levering te achterhalen. Wij houden u zo snel mogelijk op de hoogte en blijven tot uw beschikking voor eventuele verdere informatie. Met vriendelijke groet, Frédéric. Het Smartlifetime team.
3/5
★★★☆☆
Zeer teleurgesteld in de Nateen flexi maxi XL. Absorptiecapaciteit veel lager dan de opgegeven capaciteit, het formaat ook kleiner dan de Hartmann Mobiles terwijl het hetzelfde zou moeten zijn.
Michel S.
Op
na aankoop van 30/05/2022
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Kon mijn bestelling niet geleverd krijgen zoals gewoonlijk in een relaispunt. Aangekomen bij mijn huis en achtergelaten bij mijn buurman.
Christine R.
Op
na aankoop van 17/05/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Senup
Op
Hallo, Om aan een relaispunt te worden geleverd, moet u de vervoerder "UPS Access Point" selecteren en het gewenste relaispunt opgeven, zoals aangegeven op de site: "Geef het gewenste relaispunt aan in het besteloverzicht". U kunt ook contact met ons opnemen via e-mail of online chat als u uw leveringsmethode wilt wijzigen. Wij hebben een zeer snelle reactietijd en zullen altijd ons best doen om op uw verzoek te reageren. Ik blijf tot uw beschikking voor verdere informatie. Met vriendelijke groet, Frédéric van het Smartlifetime team
3/5
★★★☆☆
Bjr helaas zijn de dozen te groot, te zwaar en komen altijd beschadigd aan en opnieuw ingepakt door de bezorger.
Evelyne L.
Op
na aankoop van 25/04/2022
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Levertijd niet gerespecteerd. Ik was dit niet gewend.
Jean-marie F.
Op
na aankoop van 02/04/2022
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Goed, maar enkele moeilijkheden werden uiteindelijk opgelost bij de levering
Roland M.
Op
na aankoop van 21/03/2022
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Te grote en zware dozen komen vaak beschadigd of zelfs open aan.
Evelyne L.
Op
na aankoop van 08/02/2022
Vertaalde beoordeling